Autor Tema: Automobil stariji od 15 godina moraće na tehnički dva puta godisnje  (Pročitano 1529 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže sasacalko

fabia combi 1.4mpi 50Kw 2001. :)

Na mreži zare

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1010
  • Total likes: 1
  • Ugled L&K: 20
  • Lokacija: Kragujevac
Odg: Automobil stariji od 15 godina moraće na tehnički dva puta godisnje
« Odgovor #31 poslato: Maj 15, 2018, 10:10:19 pre podne »
Fabia Mk1 1.4 16V 74 KW 2004.

Van mreže vojkan85

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1230
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 0
  • Lokacija: Beograd
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Combi, 2014 godište, 1.6TDI, 77kW

Na mreži slobodanalex

Odg: Automobil stariji od 15 godina moraće na tehnički dva puta godisnje
« Odgovor #33 poslato: Maj 15, 2018, 10:28:06 pre podne »
Tačno sam znao da će biti ovako... diži sebi cenu i osiguravaju ostanak na vlasti...
  • Vozi: Škoda Superb Combi 2.0 TDI CR 170hp 2010 Ambiente + Eibach Pro Kit

Van mreže ljusasd

Odg: Automobil stariji od 15 godina moraće na tehnički dva puta godisnje
« Odgovor #34 poslato: Maj 15, 2018, 11:44:37 pre podne »
Kakva je ovo igranka .............................
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG Style i još po nešto

Van mreže vesko78

Odg: Automobil stariji od 15 godina moraće na tehnički dva puta godisnje
« Odgovor #35 poslato: Maj 15, 2018, 12:12:57 posle podne »
 Zašto onda moraju na pet godina da se rade kontrolni opregledi gasne instalacije (TNG) kad su se atesti izdavali  na 10 godina? I ovo je uvedeno istim pravilnikom iz 2009. godine na koji se poziva ministar. Počelo da se primenjuje i ostalo u praksi....   wac1

Do skoro nisam verovao, ali sam prošle godine sreo troje ljudi iz mog bliskog okruženja koji vozilo ne teraju na tehnički već im to završava neka agencija i dobiju nalepnicu.

I ono što mi je neverovatno, oni u tome ne vide nikakav problem.
Da ironija bude veća, jedna osoba od njih me vrlo ozbiljno pitala, da li auto mora da ide na tehnički, pošto ga ona za ovih 5 godina koliko vozi svog polovnog (i starijeg od 15 god) forda c max, nije ni jednom oterala na tehnički!!!
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 htp, Rapid Spaceback 1.2 mpi

Na mreži Maksimus

Odg: Automobil stariji od 15 godina moraće na tehnički dva puta godisnje
« Odgovor #36 poslato: Maj 15, 2018, 02:15:12 posle podne »
Upravo to hoce da rese kamerama,i to podrzavam,kao i sve poostrene norme koje uvode (signalizacija,izduvni gasovi itd).
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže shuxx

Odg: Automobil stariji od 15 godina moraće na tehnički dva puta godisnje
« Odgovor #37 poslato: Maj 15, 2018, 02:32:24 posle podne »
@ vesko

2010 god sam ugradio TNG, a kasnije je počelo sve ovo sa atestiranim komponentama, posle par godina, dođem na servis kod drugog majstora, a on mi kaže da su mi creva ispucala, i da su ugrađena lošija nego što se tada ugrađivalo, pitam koliko para za zamenu, kaže 1500din, ja kažem menjaj.

godinama sam vozio na TNG, i ja sam za to da se na tehničkom pregleda i tng instalacija, i da to košta npr 500 din više, bolje nego da se na 5 god daje samo 6000 za atest.

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže vesko78

Odg: Automobil stariji od 15 godina moraće na tehnički dva puta godisnje
« Odgovor #38 poslato: Maj 15, 2018, 03:26:46 posle podne »
Potpuno se slazem.

A govorio sam u suštini o tom pravilniku i o primeni: za nešto može, za nešto ne može.....

Kao što rekoše sve ispade običan cirkus....

  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 htp, Rapid Spaceback 1.2 mpi

Van mreže Skodilak01

Odg: Automobil stariji od 15 godina moraće na tehnički dva puta godisnje
« Odgovor #39 poslato: Maj 15, 2018, 07:54:22 posle podne »
Sestomesecni tehnicki pregled-najveca glupost koju sam ikad cuo. Jos ispade ministar zastitnik gradjana i spasilac...
Slikanje na teh pregledu, oni to odlazu vec godinama, iskreno jedva cekam da pocne ali plasim se da se i taj deo ne izmeni. Secate se zimskih guma, dva zeca tri zeca i na kraju ministar kaze mogu i dve gume i eto resenja, a ministar spasilac. Jos nije rekao jel mogu i dijagonalno da se montiraju na auto.
Sa druge strane mi je zao jer ce time neka auta jednostavno ostati ne registrovana. Na primer, moja gospodja tasta vozi Fiat Siecento 17 godina star i  prelazi relaciju od 12 km. Zimi nula puta nedeljno, leti 5 puta nedeljno, sve u svemu max 3000-5000 km godisnje. Videcemo zapisnik sa tehnickog pregleda, ali moguce je da ce dovodjenje u stanje doticnog kostati vise nego sto isti vredi (nece jer nije tako los ali teorijski je jelte moguce). Sto znaci da ce moja gospodja tasta ostati bez auta. Da li mi je zao, jeste. Ali trik pitanje: da li mi je jeftinije da joj pomognem da auto dovede u ispravno stanje/eventualno kupim drugi ili da joj placam taksi itd za tih njenih par hiljada km godisnje? Nekome ce biti jeftiniji taxi, i ta vozila MORAJU u istoriju, svidelo se to nama ili ne. Ja znam da ih je mnogo, ja znam da ljudima recimo u selu treba auto za nedaj boze, za par hiljada km godisnje, za dete ili roditelje do doktora ali socijalni mir se ne kupuje tako, i to je vec politika a u to se ne mesam. Jednostavno, ova zemlja je groblje automobila od kada je pustena prva legalizacija i jos uvek vozimo golfove uvezene tada.
Inace, na zapadu je nakon prvog, svaki tehnicki na dve godine pa koliko god da je star auto. Ali to je tehnicki gde se ne prolazi ako su metlice brisaca lose. Licno oterao vektru B 20 DTI na otpad jer je dovodjenje u stanje da prodje tehnicki pregled kostalo oko 4000 evra kod njih a ispravna sa tehnickim pregledom je vredela mozda 2500. Hteli da me ubiju sto je nisam dovezao za Srbiju, registrujemo na Vukovar pa prebacimo na Niksicke table :) (malo off top ali nadam se da me razumete)
  • Vozi: Skoda Kodiaq 2.0TDI 140KW 4x4 Style

Na mreži zare

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1010
  • Total likes: 1
  • Ugled L&K: 20
  • Lokacija: Kragujevac
Odg: Automobil stariji od 15 godina moraće na tehnički dva puta godisnje
« Odgovor #40 poslato: Maj 15, 2018, 08:13:20 posle podne »
Realno, ako stvarno poostre kao sto pricaju, najveci problem ce biti izduvni gasovi. Sve ostalo se relativno lako i za ne mnogo novca dotera u neko ispravno stanje. Pod uslovom da auto nije bio za otpad jos pre 5 godina  ;D.

A sta i koliko duvamo kroz auspuh, bice interesantno saznati. Imace tu problema i potpuno ispravni motori koji se 300 i vise dana u godini dave u gradu po semaforima a izadju van grada jednom ili dva puta godisnje. Digla se frka oko 15 i vise godina, nesto nisam ubedjen i da ce mnogi automobili izmedju 10 i 15 godina starosti zadovoljiti eko norme. Videcemo. Cirkus se nastavlja...
Fabia Mk1 1.4 16V 74 KW 2004.

Van mreže Peja

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 2598
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 40
  • "Lako ti je plitku vodu zamutiti, i budalu naljuti
Odg: Automobil stariji od 15 godina moraće na tehnički dva puta godisnje
« Odgovor #41 poslato: Maj 15, 2018, 08:58:29 posle podne »
APP, Ako Prodje - Prodje
Poruka hejterima:
Jedino što možete uraditi je da mi pljunete pod prozor

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Automobil stariji od 15 godina moraće na tehnički dva puta godisnje
« Odgovor #42 poslato: Maj 15, 2018, 09:18:31 posle podne »
Za izduvne gasove ce biti taksa . U prevodu nemas katalizator platices malo vise i teraj slobodno . Samo pare i sve moze . Ovo za taksu znam iz pouzdanog izvora , i dalje nije sve zvanicno ali idu ka tome jer kapiraju da 50% i vise automobila ce biti neispravno prema merenju izduvnih gasova pa onda bar jos malo da napune budzet .
  • Vozi: Fabia mk1, 2 x Octavia TDI mk1, Octavia vRS mk2

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Automobil stariji od 15 godina moraće na tehnički dva puta godisnje
« Odgovor #43 poslato: Maj 15, 2018, 09:19:25 posle podne »
 =)) =)) =))
  • Vozi: Fabia mk1, 2 x Octavia TDI mk1, Octavia vRS mk2

Na mreži zare

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1010
  • Total likes: 1
  • Ugled L&K: 20
  • Lokacija: Kragujevac
Odg: Automobil stariji od 15 godina moraće na tehnički dva puta godisnje
« Odgovor #44 poslato: Maj 15, 2018, 09:56:41 posle podne »
Za izduvne gasove ce biti taksa . U prevodu nemas katalizator platices malo vise i teraj slobodno . Samo pare i sve moze .
Verovatno ce i da odrede koliko placas u zavisnosti od % prekoracenja :).

Koliko se secam, bilo je u Evropi nekih taksi u vreme ukidanja ili prelaska sa olovnog na bezolovni benzin i vazilo je samo za stara vozila na olovni benzin. Ostali su bez obzira na starost ili mladost morali da ispune norme.
Fabia Mk1 1.4 16V 74 KW 2004.