ŠKODA Opšte i Razne Teme > Auto & Moto - Razno

Dizel: koji sipate? Pumpa, iskustva, potrošnja...

(1/38) > >>

Neba:
Kad već pričamo o potrošnji mišljenja sam da ima uticaja i kvalitet goriva.
Mogli bi da napišemo iskustva sa različitih pumpi vezana za kvalitet-potrošnju..
Pošto i sam vozim diesel započeo bih o vrstama diesela:
OMV Pumpa:    Evro diesel i MaxMotion diesel
PETROL:    QMAX
Eco:      Evro diesel (reklamiran kao Avio diesel)
NIS:      Evro diesel
AVIA:      Evro diesel
MB:      Evro diesel
LukOil:      Evro diesel
...

U poslednjih pola godine najčešće sam sipao na NIS,AVIA i PETROL pumpi i neko moje zapažanje je da sa PETROLovim QMAX moj SDI manje troši nego sa evrodieselom na NISu i AVIA, tj pri istim rutama imam prosek od 4,7-4,9 sa QMAX dok na NIS/AVIA je to 4,9 - 5,2 l/100km

p.s. možda je ova priča i za novu temu..

Karlheinz:
Ja sam prošli rezervoar sipao ceo tog MaxxxMotion-a sa OMV-a (na kojem inače i ne sipam uglavnom) i čini mi se da sam prešao nekih 50-60km više od očekivanog za relacije kako i kuda sam vozio i trošio... prosek mi je bio 6,2 a očekivao sam oko 6,5-6,6.

hakkler:
u HR ..najbolje rezultate sa potrošnjom..ubrzanjem i opčenito visoko kvaliteti goriva di motor najmirnije radi i daje najbolje performanse sam imao sa OMVeovim dizelom (premium..maxmition ili kako več)
Sad več 2g. točim na Lukoilu..posto mi je Skoda dala karticu sa popustom od 5lipa po litri :D
Kad sam van Zg..more..onda Petrolova pumpa.

btw. zadnji 30l je opet omv ov max motion radi ekotesta koji me uskoro ceka na tehnickom.

opcenito mislim da kvaliteta goriva za dizelske varijante tolko ne utječe na PD..stare s bosch pumpom.
koliko bi opet negativno utjecala na moderne CR diesele.
pogotovo ako negdje natočiš sa smanjenim cetanskim brojem ili ti povečanim h2o udjelom ;D

i jedna preporuka u vezi goriva ako sumnjate u njegovu kvalitetu.
Castrolov TDA aditiv je rješenje.
prije smo ga masovno svi koristili..dok je gorivo bilo euro3 ili euro4 norme . Pojavom euro5 norme te konkurentnosti na tržištu
derivata i strõžim kontrolama..za to vise nema potrebe.

btw. Admin..dobra tema. :)

Neba:
Links/Linkovi Register/Registrujte se or/ili Login/Ulogujte seSad več 2g. točim na Lukoilu..posto mi je Skoda dala karticu sa popustom od 5lipa po litri :D
Kad sam van Zg..more..onda Petrolova pumpa.

btw. zadnji 30l je opet omv ov max motion radi ekotesta koji me uskoro ceka na tehnickom.

pogotovo ako negdje natočiš sa smanjenim cetanskim brojem ili ti povečanim h2o udjelom ;D

i jedna preporuka u vezi goriva ako sumnjate u njegovu kvalitetu.
Castrolov TDA aditiv je rješenje.
prije smo ga masovno svi koristili..dok je gorivo bilo euro3 ili euro4 norme . Pojavom euro5 norme te konkurentnosti na tržištu
derivata i strõžim kontrolama..za to vise nema potrebe.

--- Kraj citata ---

Proslog leta kad sam putovao za Grcku sam na Lukoil pumpi u Makedoniji sipao neko EKTO+ evro diesel gorivo i super mi se pokazalo. Nalio sam bukvalno do cepa (jer je dosta jeftinije nego u Srbiji) i imao super potrosnju od 4,6l na sipanih 50,5litara pola autoput pola grad. Steta sto u Srbiji na Lukoilu nema ovog derivata...

Neko ce me sad napasti, ali ja sam uveren da MaxMotion sipan u Srbiji je manjeg kvaliteta nego sipan u Austriji ili Hrvatskoj. A verovatno vazi i za ostale pumpe...

konkurentnosti pa i nismo se nesto ovajdili od toga, osim recimo kad sipas 25+ litara gotiva i kao dobijes litar tecnosti za vetrobran a onda par stotina metara dalje shvatis da si platio 4RSD skuplje gorivo odnosno kupio tecnost za staklo...

2 Busy:
Dobra tema i večna tema na svim forumima.
U Srbiji sve pumpe od NIS-ovih preko MOL-ovih i PETROL-ovih do LukOila koriste goriva koje se dobijaju u rafinerijama Pančevo,odnosno Novi Sad.Provereno.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju