Autor Tema: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija  (Pročitano 6514 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže jabreTopic starter

Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« poslato: Jul 05, 2018, 12:30:41 pre podne »
Drugari nadam se da admini neće imati ništa protiv da se otvori jedna ovakva tema, svi smo upoznati sa pisanin pravilima, ali kao i sve do sad da razmenimo iskustva npr. na šta obraćaju pažnju a na šta ne toliko.....   npr. kakva je sad situacina sa npr led svetlima, ja koliko sam čitao u ZOBS-u npr ranije je pisalo svetlost napred mora biti žućkaste ili bele boje, nisam video da je naglašeno da mora da je sijalica halogena.... što automatski daje nama prostora za manipulaciju ako imamo svetla bele boje?
Ili ukoliko naknadno ugradimo projektore sa xenonima znam da treba prskalice farova i nivelacija, ali kakva? Automatska ili ona manuelna?
Ja sam naručio projektore ali u oktaviji imam manuelnu nivelaciju i sad se razmišljam da li da uopšte rizikujem sa stavljanjem projektora?
I da kupim npr far fabrički sa projektorom za kratko opet nemam automatsku nivelaciju farova.....

Moj drugar juče bio autom '92. godište koji je zaista utegnut i ispravan, i na tehničkom mu rekli sad si uhvatio zadnji voz naredne godine ovo nećeš moći da registruješ.....   

Mene zanima da li se zapitaju ljudi koji pišu ove propise da li svi u ovoj je*enoj zemlji uopšte imaju za drugi auto ili bilo kakvu investiciju nespotrebnu.....   pa ne živimo svi u Beogradu ili velikim gradovima.... kod mene je takvo područje da su mnoga seoska domaćinstva razbacana po planinskim selima gde ljudi jedva krpe kraj s krajem..... i većina njih čuva automobile iz vremena dok su još mogli da kupe kakav talav auto..... i sad neko zbog ovoga njima uskraćuje da mogu da odu 30-40-50km i više do lekara ili po osnovne namirnice.... pa kod mene se kola registruju na rate na po hiljadu dve mesečno....  morao sam negde ovo da napišem verujem da i ostale ovo muči kao i mene....

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока

  • Vozi: Octavia A4 TOUR ALH 1.9TDi 66kw 2001. (1u5) Ambience

Van mreže sasacalko

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #1 poslato: Jul 05, 2018, 06:38:27 pre podne »
Mislim da nikad nece biti kao u Nemackoj, ali ce biti dosta strozije.
Bio sam da uzmem zeleni karton pre neki dan. Sef mi ja rekao da moram da resim problem sa senzorom letve volana, s obzirom da sam jos 2013 iscupao konektor na servo pumpu. (Fabia mk1).
Treba da trazim novi senzor ili da nadjem negde gde mogu softverski da iskljucim sijalicu na instrument tabli, da ne svetli.
Za dva meseca kada dodje vreme za registraciju, javljam kako sam prosao.

Sent from my ALE-L21  

fabia combi 1.4mpi 50Kw 2001. :)

Na mreži bigor

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #2 poslato: Jul 05, 2018, 08:04:12 pre podne »
Zbog toga sta se vozi dole na jugu sam apsolutno za to da se poostri tehnicki pregled. Posto mi je surak mehanicar imao sam priliku da vidim koji je to nemar u pitanju, nema veze sa finansijama, znaci cist nemar. I nije Srbija j***na zemlja, vec mi ne valjamo, da smo mi bolji napravili bi i nase okruzenje boljim.

Послато са Redmi 4X уз помоћ Тапатока

  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže jabreTopic starter

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #3 poslato: Jul 05, 2018, 08:19:51 pre podne »
Kad ti tako kažeš neka je tako..... jedno je nemar, a drugo je finansijska  nemogućnost.... slažem se da treba da se pooštri kriterijum od ovoga kako je sad..... ali ne ovako.

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока

  • Vozi: Octavia A4 TOUR ALH 1.9TDi 66kw 2001. (1u5) Ambience

Na mreži fobia24

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #4 poslato: Jul 05, 2018, 11:00:56 pre podne »
Slažem se da treba da se uvede red. Što se tiče ksenona koje si pominjao, zahteva se automatska nivelacija koju nemaju automobili koji fabrički nemaju ksenon ili led svetla. Ta manuelna je za spuštanje i podizanje snopa i nema veze sa tim. To nije jednostavno ugraditi naknadno, idu senzori.
Trebalo bi da se ugledaju na evropske zemlje. Da ne zatežu oko formalnosti i silne administracije oko atesta i reatesta. Da se uvedu pravila šta sme da se doradi, a šta ne sme. Prerada na plin, 100x je skupja i komplikovanija administrativna procedura u Srbiji, a ne bi trebalo da bude. Isto tako, tehnički treba da prođe svaki auto koji je tehnički ispravan. Nije važno koliko je star, mora biti u ispravnom stanju. Truli automobili, sa neispravnim sistemom za upravljanje ili kočenje ne smeju da imaju propust. Najviše treba gledati izduvne gasove, uvesti do koje mere se toleriše zagađenje, ali ne da neko ko purnja uredno registruje kola. Lepo je videti star i ispravan auto i slažem se da je to u najvećem broju slučajeva nemar. Jer sam poznavao ljude koji nisu loše situirani, ali su im automobili bili raspad jer ih ne zanima u čemu se voze.
  • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI
error driver

Na mreži nidza

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #5 poslato: Jul 05, 2018, 02:33:29 posle podne »
Ovde ništa pozitivno nikad nije zaživelo, zašto mislite da će ovo? Kad prođe prvi udar, opet će krenuti da se provlače prvo neki, pa sve više, onda masovno izvrgavanje sistema ruglu.

Kao sa telefonima, pojasevima, dečjim sedištima, folijama... Baš da vidim u manjim sredinama kako će to da ide. Baje mafijoze iz manjih mesta npr nisu skidali folije, ne smeju da ih pipnu. Dok svi ne budu isti pred zakonom nema od ovakvih stvari ništa.

Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Van mreže jabreTopic starter

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #6 poslato: Jul 05, 2018, 06:26:40 posle podne »
Iz manjih mesta evo iz prve ruke svi smo skidali folije osim policajaca na privatnim automobilima i njima bliskih prijatelja rodbine..... što se neispravnosti šasije tiče podržavam svaku meru protiv toga, kao i kočiono/upravljačkog sistema.... a to da li imam fabrički kasetofon ili cd.... led sijalice (govorim za enterijer) ili obične to njih ne treba da zanima.... ali da to nije tako znaju oni kojo su npr u skorije vreme radili atest o "izgradnji" (kod nepismenih je to suprotno od ugradnja) tng-a..... gde su organi koji sprovode bukvalno tražili od vlasnika vozila da svaki detalj bude fabrički. Volan, čak i model felni, branici, autokasetofon, baš bukvalno sve.... pa su se vozači malo populanijih auta snalazili tako što su uzimali od drugih dok prođu tehnički.... dok ovi sa modelima koji su ređi bukvalno nedeljama bili bez vozila.... neki su čak i odustajali i radili reatest tng-a gde su samo uplatili iznos reatesta i teraj dalje, nikakva kontrola..... i šta je poenta?
Bezbednost ili otimanje para?
Kao i uvek ono drugo nažalost. Ja sam sve više ubeđen da gore u prestonici postoji čitav tim ljudi koji idu gradom i smišljaju nove načine kako da nas oporežu na nešto što koristimo svaki dan.....

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока

  • Vozi: Octavia A4 TOUR ALH 1.9TDi 66kw 2001. (1u5) Ambience

Van mreže ugi85

  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Na mreži slobodanalex

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #8 poslato: Jul 13, 2018, 10:15:27 pre podne »
Ne mogu da vidim sta pise ali ako je ono sto sam procitao pre dva dana, mogu samo reci blagi uzas... tipa druge ratkapne, drugi dezen felni, plastike na pragovima sa natpisom tipa octavia, stavljen kozni volan, kineski delovi bez homologacije i slicne nebuloze...
  • Vozi: Škoda Superb Combi 2.0 TDI CR 170hp 2010 Ambiente + Eibach Pro Kit

Na mreži zare

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1005
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 20
  • Lokacija: Kragujevac
Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #9 poslato: Jul 13, 2018, 10:16:35 pre podne »
Glupost, kao i novine u kojima je objavljeno. Nesto je sigurno zabranjeno a nesto nema veze sa zivotom.

Nego veci problem ce biti ono sto najavljuju da ce biti 2 tehnicka godisnje za vozila koja su presla 160000 km.
Fabia Mk1 1.4 16V 74 KW 2004.

Na mreži bigor

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #10 poslato: Jul 13, 2018, 10:42:08 pre podne »
Će gu vrnemo na 80000

Послато са Redmi 4X уз помоћ Тапатока

  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Na mreži djomla43

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #11 poslato: Jul 13, 2018, 11:01:22 pre podne »
Buva klasična i spisak i tehnički 2 puta preko 160 kkm.

Sent from my 3310

  • Vozi: Fiat Stilo 2002 1.9 JTD 85kw Dynamic

Van mreže jabreTopic starter

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #12 poslato: Jul 13, 2018, 01:23:34 posle podne »
Ne mogu da otvorim sliku na linku ali evo sa drugog foruma.... dal je istina videćemo.....


Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока

  • Vozi: Octavia A4 TOUR ALH 1.9TDi 66kw 2001. (1u5) Ambience

Van mreže drmika

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #13 poslato: Jul 13, 2018, 01:52:37 posle podne »
Bratovo vozilo neki dan vraćeno sa sledecim zamerkama

Pomoćno kočenje - depropisan koeficijent
Pomoćno kočenje sila kočenja
Poluge, viljuske, stabilizatori   - Kontakt sa ostalim elementima karoserije    jedna gumica na stabilizatoru. ali ovako im u softweru nudi.
Pneumatici - nepropisna dubina šare gazećeg sloja  --- --  Ovde je fora sto je guma koso potrosena ima preko minimuma ali nije ravno potrošena.
 
Auto ima malo i korozije, zakrpljeno, branik zamenjen, felne alu al nisu orginalne, farovi matirali / žutii

Ovo su i do sada na tehnickom skretali paznju, tipa gumice, curi ulje, maržetna. al bilo je ako rešiš rešiš, sad Moraš. ali nista da izvoljevaju
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Na mreži salepostman

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #14 poslato: Jul 13, 2018, 02:15:01 posle podne »
Ovaj ko je ovo pisao nije normalan a ni bas previse pismen.
  • Vozi: Skoda oktavia a5,2.otdi 2008 god