Autor Tema: Novi propisi za ugradnju i atest TNG  (Pročitano 1624 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži bigorTopic starter

Odg: Novi propisi za ugradnju i atest TNG
« Odgovor #30 poslato: Mart 17, 2016, 04:20:06 posle podne »
Ja sam ga morao prebaciti dole da bi dobio atest,mislim da ces i ti morati ali neka ti
ne busi branik, nego ga zakaci ispod samo dok slika pa posle vratis na staro mjesto
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže dulefontana

Odg: Novi propisi za ugradnju i atest TNG
« Odgovor #31 poslato: Mart 22, 2016, 08:24:58 pre podne »
Otisao sam na dva mesta da pitam za reatest i ovako stoje stvari. Boca je stara 10 godina i ona mora da se menja.
Toro boca je i u Beogradu i u Kragujevcu oko 65e. Sad momenat koji nisam bas razumeo, ali da li zbog nekog datuma ili broja mora da se menja i ventil na boci.
U Beogradu su mi samo pogledali ispod haube na bukvalno 10 sekundi i rekli ovde ne mora nista da se menja, a gledali su creva od rasprsivaca do karburatora.
Posto je toro boca u BG-u kazu mora i prekidac za plin koji ima na sebi ima merac plina (koliko je jos plina ostalo u boci), dok u KG-u kazu da mogu da mi srede da ne moram da stavljam drugi prekidac. Ako uzimam turske delove, plin u BG-u kosta oko 160000, sa italijanskim oko 18000. AMSS uzima jos 6000. Najblaza varijanta u BG-u da se uradi plin je oko 22000. U KG-u ce me izaci 17000 ali to zato sto znam coveka pa mi nece naplatiti ruke.
Vadjenje plina kosta oko 14500 s tim sto onda auto mora ponovo na tehnicki pregled.

Kako ja vidim situaciju, svako ko je ispao posten i atestirao plin, sad ima mu.a da otegli, dok oni koji nisu atestirali plin sami mogu da ga izvade i da ne placaju cimanja. Inace su poceli i po Beogradu da gledaju da li auto ima atest. Od 2003. godine vozim auto sa plinom, i NIKADA me panduri nisu pitali da li imam atest za plin.
« Poslednja izmena: Mart 22, 2016, 08:27:15 pre podne dulefontana »
 I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion.
I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time, like tears...in...rain.
 Garage: Škoda 110R – Škoda Favorit 136LS – Škoda Felicia 1.3 GLX

Van mreže ugi85

Odg: Novi propisi za ugradnju i atest TNG
« Odgovor #32 poslato: Mart 22, 2016, 09:19:25 pre podne »
Sad momenat koji nisam bas razumeo, ali da li zbog nekog datuma ili broja mora da se menja i ventil na boci.

Najverovatnije se radi o homologaciji.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže dulefontana

Odg: Novi propisi za ugradnju i atest TNG
« Odgovor #33 poslato: Mart 22, 2016, 09:58:47 pre podne »
Homologacija, da li je multi ventil noviji stariji, stvarno nisam mogao da pohvatam sve. 2011. godine sam ugradio plin za 30000 dinara sa svim atestima, sad samo reatest ce me kostati 17000, i to zato sto sam nasao kombinaciju, inace bi me kostalo 22000. Hteo sam da uradim izgradnju plina, ali su mi objasnili da ce me tek maltretirati zbog toga, pa ce me na kraju kostati kao da sam uradio reatest.
 I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion.
I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time, like tears...in...rain.
 Garage: Škoda 110R – Škoda Favorit 136LS – Škoda Felicia 1.3 GLX

Na mreži bigorTopic starter

Odg: Novi propisi za ugradnju i atest TNG
« Odgovor #34 poslato: Mart 22, 2016, 10:39:00 pre podne »
Dobro dosao u klub, e sad zamisli 2013 kada su poceli sa tim nerazumnim reatestom
kolika je igranka bila. Kada sve to saznas i pomiris se sa tim, kosta koliko kosta, hajde radite,
a ne ti tek za dva mjeseca mozes doci na red za reatest.
Sto je znacilo da moram ponovo platiti table i slepu da vozim auto do tamo jer nije registrovan.
a sto je najcrnje ja sam imao atest od masinskog fakulteta i dodje neko u skupstini izglasa
takav zakon ko nema pojma o cemu se radi.
Pa ako ljudi sa masinskog fakulteta ne znaju sta i kako, ko onda zna.
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ