Autor Tema: Poskupljenje osiguranja  (Pročitano 1795 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Turbo

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1588
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 16
  • Lokacija: Beograd
Odg: Poskupljenje osiguranja
« Odgovor #30 poslato: Jul 29, 2014, 11:15:37 pre podne »
Prepisano pre više decenija mislim nemačko rešenje, možda i neke druge države, zaboravio sam tačno. Evropske zemlje su odavno napustile ovaj sistem, mislim da je engleski sistem trenutno najsavršeniji.

Sent from my HUAWEI P6-U06  
Fabia 1.2TSI 105PS Eibach Pro Kit | Civic 1.5 V-Tec Eibach Pro Kit

Na mreži zare

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1010
  • Total likes: 1
  • Ugled L&K: 20
  • Lokacija: Kragujevac
Odg: Poskupljenje osiguranja
« Odgovor #31 poslato: Jul 29, 2014, 04:20:53 posle podne »
Evo mog posta na zadatu temu(za razmišljanje):
-uočava se linearno poskupljenje osiguranja u odnosu na snagu motora do 110kW, sa manjim odstupanjem kod raspona snage 66-84kW(12kW) i 84-110kW(26kW), i nakon 111kW nema više povećanja cene po osnovu snage!
-u odnosu na zapreminu, još jednostavnije(!?). Do 1.600ccm jedna suma, od te zapremine~dvostruka do 2.000ccm(400ccm), ~petostruka predhodna do 2.500ccm(500ccm), ~dvostruka predhodna do 3.000ccm(500ccm), ~dvostruka predhodna preko 3.000ccm, i nakon 3.001ccm nema više povećanja cene po osnovu zapremine!
Voleo bih da znam, mada ne preterano, kako se došlo do navedenih granica i vrednosti?


Sta tu ima da se razmislja. Zna se tacno koliko ima automobila po svim kategorijama i lako izracunas koje kategorije koliko treba da poskupe da bi dobio para koliko ti treba. Kraj price.
Fabia Mk1 1.4 16V 74 KW 2004.