Autor Tema: Jel se isplati ugradnja plina u skodu fabiu 1.2 htp ?  (Pročitano 293 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži shuxx

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 617
  • Ugled L&K: 15
  • Lokacija: Prokuplje
Odg: Jel se isplati ugradnja plina u skodu fabiu 1.2 htp ?
« Odgovor #15 poslato: Novembar 18, 2019, 09:29:33 posle podne »
Moje misljenje je bas suprotno. Kad god sam vozio autoputem poslednjih godinu dana.... vecina drzi na 110 / 120... i retko se pretice. Da voze brzo...mogu..ali posle moraju da stanu da bi im prosek pao.. sto im bas i ne znaci....

Mislim da su se domaci vozaci bitno opustili i da voze umereno.... znam da mnoge firme sa komercijalistima koji su ranije brzo vozili autoputem.... sada ne voze vise od 120kmh... mnogi imaju i alarm..praceni su....i cim brze voze...upozoravaju ih

A 120 kmh... grubo receno... svaki auto moze da izdrzi bez bitnijeg opterecenja....

Skoro smo isli sa Z10 na TNG... 110/120kmh... ne oseca... a govorim o max 60 ks....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži petarp031

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 529
  • Ugled L&K: 27
  • Lokacija: Uzice
Odg: Jel se isplati ugradnja plina u skodu fabiu 1.2 htp ?
« Odgovor #16 poslato: Novembar 18, 2019, 10:09:59 posle podne »
Tacno da ne oseca 120 kmh, niti ima tu velike razlike u odnosu na benzin na vuci, ali je pitanje isplativosti voznja malolitraznih kola na TNG jer je poznato da gasno ubrizgavanje nije najpreciznije na visokim obrtajima i nije kontrolisano kao na benzinu, vec ima suvisnog zalivanja gorivom ili manjka goriva. Ovo pricam jer sam imao golf 4 1.6 na tng uredjaj sa najpreciznijim gasnim diznama, isparivacem koji gura preko 200ks i voznja na auto putu sa nasim gasom je isla preko 10l, a nesto manje, i do litar sa stranim plinom. Slatko sam se navozao na plin, ali kad oduzmem, saberem, jedino velike kilometraze opravdavaju gasnu instalaciju i plin nikada ne bih stavio u nove masine sa direktnim ubrizgavanjem, obzirom da 1.2 tsi ili 1.0 tsi trose smesno pa cak i na AP, a voznja na benzin je ipak komfornija, ne razmisljam o nus pojavi u vidu smole koja se javlja kod plina, o membranama, filterima, zimskom, letnjem plinu, pritisku pod kojim je nadrukan u bocu...
Da ne bude zabune, ocev auto vozim preko 100.000km na plin 2.0mpi, i tastov golf mk4 1.6 prelazi vec 80.000 km, nije tu bilo vecih problema, ali je najbitnije koje komponente stavljas kod ugradje i ko podesava uredjaj.

Sent from my SM-A920F  

  • Vozi: Octavia RS mk1

Van mreže djordje48

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1081
  • Ugled L&K: 18
  • Lokacija: Beograd
  • kad peres auto dobro zatvori vrata jer ce da curi
Odg: Jel se isplati ugradnja plina u skodu fabiu 1.2 htp ?
« Odgovor #17 poslato: Novembar 18, 2019, 10:13:50 posle podne »
60 KS na realnih 1200 kg fabije je haos na 120. Osecaj je katastrofa. Treba zabraniti kola ispod 100 KS da se prpizvide :( ali to nije motor za AP vec za grad. Ali jbg mi smo siromasni pa teramo tog mucenika svugde :( rapid 1.2 TSI od 90 KS je doatojan voznje na AP na 140 moram reci. Prijatno sam se iznenadio :bravo:
  • Vozi: SKODA SUPERB 2.0 TDI 103 KW 2015; SKODA FABIA 1.2 HTP 44 kw 2011
Gazdama su dani odbrojani. No X7 allowed!

Na mreži shuxx

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 617
  • Ugled L&K: 15
  • Lokacija: Prokuplje
Odg: Jel se isplati ugradnja plina u skodu fabiu 1.2 htp ?
« Odgovor #18 poslato: Novembar 18, 2019, 10:21:15 posle podne »
Zato se i kupuju mali automobili B klase sa malolitraznim motorima. Vecinon za voznju gradom ili magistralom. . .i povremeno autoputem...  nisu za cestu voznju AP... mali snage  ....malo udobnosti...puno buke...

Za AP i duge voznje su limuzine... ili SUV u poslednje vreme... a oni su uglavnom Diesel....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži petarp031

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 529
  • Ugled L&K: 27
  • Lokacija: Uzice
Odg: Jel se isplati ugradnja plina u skodu fabiu 1.2 htp ?
« Odgovor #19 poslato: Novembar 18, 2019, 10:24:46 posle podne »
Veci motor na TNG je dobar na AP, recimo octavia 2.0MPi je znala da trosi manje od 8 litara pod klimom do Grcke i nazad, uz voznju do 130kmh, sto je njoj manje od 3000rpm ako se dobro secam.

Sent from my SM-A920F  

  • Vozi: Octavia RS mk1

Na mreži shuxx

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 617
  • Ugled L&K: 15
  • Lokacija: Prokuplje
Odg: Jel se isplati ugradnja plina u skodu fabiu 1.2 htp ?
« Odgovor #20 poslato: Novembar 18, 2019, 10:30:40 posle podne »
Oktavija je ipak manja limuzuna. A atmosferac od 2000ccm.... nije mali motor.... a tih 8L TNGa...  je sa neznom nogom....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži petarp031

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 529
  • Ugled L&K: 27
  • Lokacija: Uzice
Odg: Jel se isplati ugradnja plina u skodu fabiu 1.2 htp ?
« Odgovor #21 poslato: Novembar 18, 2019, 10:34:15 posle podne »
Bas neznom, a i dobrim gasom 2011.godine. Sada ne moze ispod 9l na istoj trasi, mada su podignuta ogranicenja.

Sent from my SM-A920F  

  • Vozi: Octavia RS mk1

 


Pretraga Škoda foruma [Google]