Dobrodošao/la na škodaforumllRS.
Učestvuj u diskusijama - registruj se!

Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Jel se isplati ugradnja plina u skodu fabiu 1.2 htp ?  (Pročitano 612 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži shuxx

Odg: Jel se isplati ugradnja plina u skodu fabiu 1.2 htp ?
« Odgovor #15 poslato: Novembar 18, 2019, 21:29:33 posle podne »
Moje misljenje je bas suprotno. Kad god sam vozio autoputem poslednjih godinu dana.... vecina drzi na 110 / 120... i retko se pretice. Da voze brzo...mogu..ali posle moraju da stanu da bi im prosek pao.. sto im bas i ne znaci....

Mislim da su se domaci vozaci bitno opustili i da voze umereno.... znam da mnoge firme sa komercijalistima koji su ranije brzo vozili autoputem.... sada ne voze vise od 120kmh... mnogi imaju i alarm..praceni su....i cim brze voze...upozoravaju ih

A 120 kmh... grubo receno... svaki auto moze da izdrzi bez bitnijeg opterecenja....

Skoro smo isli sa Z10 na TNG... 110/120kmh... ne oseca... a govorim o max 60 ks....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži petarp031

Odg: Jel se isplati ugradnja plina u skodu fabiu 1.2 htp ?
« Odgovor #16 poslato: Novembar 18, 2019, 22:09:59 posle podne »
Tacno da ne oseca 120 kmh, niti ima tu velike razlike u odnosu na benzin na vuci, ali je pitanje isplativosti voznja malolitraznih kola na TNG jer je poznato da gasno ubrizgavanje nije najpreciznije na visokim obrtajima i nije kontrolisano kao na benzinu, vec ima suvisnog zalivanja gorivom ili manjka goriva. Ovo pricam jer sam imao golf 4 1.6 na tng uredjaj sa najpreciznijim gasnim diznama, isparivacem koji gura preko 200ks i voznja na auto putu sa nasim gasom je isla preko 10l, a nesto manje, i do litar sa stranim plinom. Slatko sam se navozao na plin, ali kad oduzmem, saberem, jedino velike kilometraze opravdavaju gasnu instalaciju i plin nikada ne bih stavio u nove masine sa direktnim ubrizgavanjem, obzirom da 1.2 tsi ili 1.0 tsi trose smesno pa cak i na AP, a voznja na benzin je ipak komfornija, ne razmisljam o nus pojavi u vidu smole koja se javlja kod plina, o membranama, filterima, zimskom, letnjem plinu, pritisku pod kojim je nadrukan u bocu...
Da ne bude zabune, ocev auto vozim preko 100.000km na plin 2.0mpi, i tastov golf mk4 1.6 prelazi vec 80.000 km, nije tu bilo vecih problema, ali je najbitnije koje komponente stavljas kod ugradje i ko podesava uredjaj.

Sent from my SM-A920F  

  • Vozi: Octavia RS mk1

Van mreže djordje48

Odg: Jel se isplati ugradnja plina u skodu fabiu 1.2 htp ?
« Odgovor #17 poslato: Novembar 18, 2019, 22:13:50 posle podne »
60 KS na realnih 1200 kg fabije je haos na 120. Osecaj je katastrofa. Treba zabraniti kola ispod 100 KS da se prpizvide :( ali to nije motor za AP vec za grad. Ali jbg mi smo siromasni pa teramo tog mucenika svugde :( rapid 1.2 TSI od 90 KS je doatojan voznje na AP na 140 moram reci. Prijatno sam se iznenadio :bravo:
  • Vozi: SKODA SUPERB 2.0 TDI 103 KW 2015; SKODA FABIA 1.2 HTP 44 kw 2011

Na mreži shuxx

Odg: Jel se isplati ugradnja plina u skodu fabiu 1.2 htp ?
« Odgovor #18 poslato: Novembar 18, 2019, 22:21:15 posle podne »
Zato se i kupuju mali automobili B klase sa malolitraznim motorima. Vecinon za voznju gradom ili magistralom. . .i povremeno autoputem...  nisu za cestu voznju AP... mali snage  ....malo udobnosti...puno buke...

Za AP i duge voznje su limuzine... ili SUV u poslednje vreme... a oni su uglavnom Diesel....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži petarp031

Odg: Jel se isplati ugradnja plina u skodu fabiu 1.2 htp ?
« Odgovor #19 poslato: Novembar 18, 2019, 22:24:46 posle podne »
Veci motor na TNG je dobar na AP, recimo octavia 2.0MPi je znala da trosi manje od 8 litara pod klimom do Grcke i nazad, uz voznju do 130kmh, sto je njoj manje od 3000rpm ako se dobro secam.

Sent from my SM-A920F  

  • Vozi: Octavia RS mk1

Na mreži shuxx

Odg: Jel se isplati ugradnja plina u skodu fabiu 1.2 htp ?
« Odgovor #20 poslato: Novembar 18, 2019, 22:30:40 posle podne »
Oktavija je ipak manja limuzuna. A atmosferac od 2000ccm.... nije mali motor.... a tih 8L TNGa...  je sa neznom nogom....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži petarp031

Odg: Jel se isplati ugradnja plina u skodu fabiu 1.2 htp ?
« Odgovor #21 poslato: Novembar 18, 2019, 22:34:15 posle podne »
Bas neznom, a i dobrim gasom 2011.godine. Sada ne moze ispod 9l na istoj trasi, mada su podignuta ogranicenja.

Sent from my SM-A920F  

  • Vozi: Octavia RS mk1


Van mreže milos62

Odg: Jel se isplati ugradnja plina u skodu fabiu 1.2 htp ?
« Odgovor #22 poslato: Jul 25, 2020, 18:34:17 posle podne »
Na zimu će 5god i reatest tng uređaja, u Beogradu sam ugradio najbolji plinski uređaj BRC, dve god garancije, osim redovnog servis na 20000km koji je 3000-4000din da kucnem u drvo kod majstora nisam odlazio. Zaista najbolji i najpouzdaniji uređaj, pored sportskog centra olimp je servis koji je jedan od retkih u Srbiji koji ugrađuje BRC. Bilo ih je svega pet. Skupa je obuka i dijagnostika za njega, pa se retko ko opredeljuje da ugrađuje taj uređaj. Inače prosek na boardu je 7l, sa punim rezervoarom od 40l pređem oko 500-550km. Tačno mi dođe oko mesec dana vožnje, na to leti svaki drugi mesec sipam za 1000din benzina, zimi oko 1500din mesečno. Ne znam kako drugi uređaji, ovaj ima micro prekidač koji se stiska samo kad se želi voziti samo na benzinu. Inače svaki put sam pali na benzinu, kad dosegne temperaturu sam prebacuje na plin. I tako svaki put..
  • Vozi: Skoda fabia sedan 1.2 12v 2003

Na mreži shuxx

Odg: Jel se isplati ugradnja plina u skodu fabiu 1.2 htp ?
« Odgovor #23 poslato: Jul 25, 2020, 19:02:02 posle podne »
Tako rade svi. Sedi i vozi. Cepaj dok radi kako treba. BRC je dobar sistem, mana mu je servis, nema ih puno, a zna i da kosta vise od ostalih. Ja sam sa AC Stag Tomaseto kombinacijom presao 140K km, menjao dizne jednom, zbog loseg izbora majstora na samoj ugradnji. I na oko 100 K km menjao membrane. To je jedino osim redovne zamene filtera na 20K km.

Steta sto je TNG marginalizovan, kako atestima, tako i Jakom cenom. Trenutno je skoro 75, a BMB 132, a proslog leta je TNG bio nizi par dinara.
Sve je to valjda zbog punjenja budzeta..
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI