Autor Tema: Check engine lampica  (Pročitano 7764 puta)

0 članova i 256 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Svar0gTopic starter

Check engine lampica
« poslato: April 06, 2018, 12:38:44 pre podne »
Ćao društvo! Imam problem sa check engine lampicom na fabiji 2011 god. Prvi put se upalila u decembru, nakon sipanja plina na NIS pumpi. Otišao kod majstora, on mi rekao da je to zbog loše smeše goriva, resetovao je, i nije se palila neko vreme. Tad sam prešao na Lukoil.

Međutim, pre 20tak dana se upali ponovo, tad nije bilo nakon dosipanja plina ili benzina. Otišao kod drugog majstora, on mi rekao istu stvar, al je nije poništio, kaže vozi tako. Inače, lampica se uvek upali na magistralnom ili auto putu, pri većim brzinama.

Večeras na auto putu se desi da lampica počne da blinka, sve dok nisam stao sa strane i ugasio auto. Ostavio tako par minuta, upalio, i nastavila je da sija konstantno kao i ranije.

Jel imao neko sličan problem? Postoji li neki majstor u Beogradu ili Čačku koji bi mogao da identifikuje problem?

Inače, u pitanju je 1.2 model, 51kw.

Sent from my MI 5  

  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 tsi

Van mreže dzon

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #1 poslato: April 06, 2018, 01:04:23 pre podne »
Imamo manje - više isti motor, meni se ranije palio check engine pri dužoj vožnji po AP jer je motor goreo ulje na dužim relacijama zbog lošeg PCV ventila (iliti iberlaufa), od sagorevanja ulja je temperatura izduvnih gasova bila veća nego što treba, lambda sonda je prijavljivala grešku i palila check engine... Sa plinom nemam iskustva, mada moram priznati da se ježim kad čujem da majstor nekome kaže da "vozi sa check engine lampicom".

Jel proveravaš ulje? Mislim da za početak treba da odeš kod krštenog majstora... Nije valjda poenta da nakači dijagnostiku i ugasi lampicu nego da vidi šta je javilo grešku i poveže uzrok i posledicu.  wac1
  • Vozi: Octavia 1.9 TDI Elegance & Fabia 1.2 HTP 12V Free Plus

Na mreži shuxx

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #2 poslato: April 06, 2018, 06:54:50 pre podne »
Ja sam dugo imao problen sa povremenim paljenjem Check Engine... da bi na kraju bio problem sa isparivacem koji nije servisiran na vreme. Stradala membrana. Zamena membrana 20€.
Sta da vam kazem, ceo lanac komponenti mora biti dobar. Dizne, bombine, svecice, i da ne nabrajam....ima ko bolje zna....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže nenad33

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #3 poslato: April 06, 2018, 09:29:14 pre podne »
I ja vozim sa check engine lapicom isto imam plin i pokazuje dijagnostika losu smesu goriva,plus sto nemam katalizator obrisali jednom grešku motor poludeo počeo obrtaje da baca kao lud i sve se to desilo u ovlaštenom servisu.Tu mi rekose da vozim dok se ne upali lampica ponovo ,kada se upalila ponovo auto radi normalno.Sad ko je tu lud?
  • Vozi: Škoda Fabia 1.4 16v

Na mreži shuxx

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #4 poslato: April 06, 2018, 09:33:50 pre podne »
Niko nije lud...ali neznanje i strucnost definitivno nedostaju. Ja sam godinu dana ili oko 20 000km mucio muku. Svakih mesec dana kod plinskog majstora. Pa posle kod mehanicara. Bombine...dizne....svecice... dijagnostika... koliko sam samo presao na cist benzin....bruka.... dok mi drugar nije rekao ....sto ne zamenis membrane.... ja kod majstora....20€...i vise nema check engine... jeftin problem.. ali neznanje....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže -nebojsa-

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #5 poslato: April 06, 2018, 12:21:17 posle podne »
@nenad333
Tebi bi se lampica palila i bez plina, nemas katalizator, a verovatno imas obe sonde i dalje.
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Van mreže nenad33

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #6 poslato: April 06, 2018, 02:57:20 posle podne »
Znam da mi je zbog katalizatora upaljena check engine lampica,sad moze se paliti lampica u drugim slucajevima zbog loseg plina,goriva...Moj otac koji vozi punta namenjao se dizni,cistio ih isao kod majstora i posle nekog vremena ponovo se upali lampica i sve to zbog goriva i plina i na kraju covek odustao.Auto ide normalno samo ta lampica svetli.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.4 16v

Na mreži bigor

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #7 poslato: April 06, 2018, 06:47:55 posle podne »
To sto je chek blinkao je vezano za struju ili dizne, a za losu smjesu posto nemas katalizator napravi varalicu i regulisi sa njom ocitavanje na sondi. Potrazi malo po internetu kako se radi

Послато са Redmi 4X уз помоћ Тапатока

  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #8 poslato: April 06, 2018, 08:49:07 posle podne »
Znam da mi je zbog katalizatora upaljena check engine lampica,sad moze se paliti lampica u drugim slucajevima zbog loseg plina,goriva...Moj otac koji vozi punta namenjao se dizni,cistio ih isao kod majstora i posle nekog vremena ponovo se upali lampica i sve to zbog goriva i plina i na kraju covek odustao.Auto ide normalno samo ta lampica svetli.

Na istom autu koji sam vozio 2 god , prvo nije imao katalizator i tako sam ga i uzeo i vozio tako jedno 6 meseci sigurno . Kad sam stavio fabricki kat , auto je i bolje isao i dosta manje trosio
  • Vozi: Fabia mk1, 2 x Octavia TDI mk1, Octavia vRS mk2

Van mreže Svar0gTopic starter

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #9 poslato: April 10, 2018, 02:55:56 posle podne »
Bio sam kod još nekoliko "majstora" u vezi ovog kvara. Između ostalog ovlašćeni servis (auto čačak), i svi ponavljaju kao papagaji. Vozi tako, nije to ništa. Jedan majstor koji zna oko plina mi preko telefona reče da može da bude membrana, al on nije imao vremena ovih dana da pogleda, a ja sam morao da se vratim za BG.

Nije mi bilo teško da kupim bluetooth verziju OBD2 čitača, i da sam očitam grešku. Izbacivalo je da motor dobija previše vazduha u odnosu na gorivo (loša smeša). Resetovah lampicu sam, i prebacio sam se na benzin, čisto da proverim da li će se sad upaliti ponovo.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 tsi

Van mreže Robby

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #10 poslato: Avgust 24, 2019, 03:15:08 posle podne »
Pozdrav svima,
Istu muku mucim,isti motor 1.4 63kw,pali u zadnje vreme Check engine lampicu kad je na Lpg,a na benz ne...istraga je u toku...ako imate dodatnih iskustava,napisite...uglavnom,neko je spomenuo membranu isparivaca,provericu i to,ali sumnjam i na svecice,jednostavno,moraju se menjati na oko max 20.000km i to obicne,sa 1 elektrodom,nista gas iridijum platine itd, tako kaze struka i literatura...a majstori moji uprli da se svecice voze i do 40.000-50.000km...do sad su moje presle 35.000km i ja im vise ne verujem,za mene su kraj. Evo,jos nesto sto sam istrazivao sta moze biti uzrok paljenja Check engine lampe za gresku na VW , p1127, prebogata smesa:

17535/P1127/004391 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Rich

Possible Symptoms
-Malfunction Indicator Light (MIL) active
-Reduced fuel economy and engine performance

Possible Causes
-Cylinder misfires
-Spark Plugs
 Old or worn out plugs
 Incorrect type for engine
-Fuel Injectors
 Leaking
-Dirty, poor spray pattern
-Weak ignition system, coil(s), plug wires
-Fuel Pressure
-Boost leak
-EVAP Purge Valve (N80)
-MAF (G70)
-O2 Sensor(S)
Dakle,moze biti svasta,proveren i remontovan alternator,ali sam veliku sumnju stavio na svecice...no,videcemo...izvinjavam se na podgrevanju stare teme,ali moze biti korisno.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG

Na mreži petarp031

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #11 poslato: Avgust 25, 2019, 11:28:13 posle podne »
Bogata smesa, proveriti podesenost plinskog uredjaja, ali iz prakse, mislim da ima curenja gasa na nepredvidjenom mestu, tacnije da se puni usis plinom. Na octavia 2.0, imao sam problem da je pukla vakumska membrana na isparivacu, pa je na crevcetu koje sluzi za vakum i povezano je na usis, ulazio plin i prijavljivao obogacenu smesu. Naravno, treba proveriti stanje benzinskih, plinskih dizni, a takodje i pukla izduvna grana moze slicnu gresku da pokazuje. Kod mene je bio slucaj da je membrana na isparivacu pukla od "kvalitetnog" plina i da je isparivac bio sav zaprljan od neke smole koja se samo pojavljuje kod nas u Srb.
Srecno.

Sent from my SM-A920F  

  • Vozi: Octavia RS mk1

Van mreže djordje48

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 776
  • Total likes: 10
  • Ugled L&K: 20
  • Lokacija: Beograd
  • kad peres auto dobro zatvori vrata jer ce da curi
Odg: Check engine lampica
« Odgovor #12 poslato: Avgust 26, 2019, 01:11:46 posle podne »
Koliko dugo imas plin? Najpre ocisti benzinske dizne u ulzrazvucnoj kadi. Koju marku plinskog uredjaja imas? Onda proveri bobine i svecice. Ali ovo godiste ne bi trebalo da ima provlema sa bobinama.  Od 2007 do 2010 su bobine bile haos. Onda nasteluj komp za plin. Da li na svakih 15-20 000 km menjas filtere pline i podesavas komp plina? I na kraju, tacno slikaj poruku koju sistem izbacuje kao gresku. Koliko je auto presao,.kada si i da li si menjao set lanca? Moze da bude milion razloga a kao nesto sto je najgora opcija je lose sagorevanje goriva u cilindru izazvano losim radom lanca. To je kod mene slucaj a kod tebe ne verujem da je to. Samo je bitno sta pise tacno u toj greski. Da nije missfire slucajno? Ovo su veoma problematicni motori tj lanac je veliki problem. Lanac obavezno promeniti najkasnije na 100 000 km. Inace velike muke mogu da nastanu. Jeftino je, 15 000 je set INA lanca a to su vrhunski delovi. Ali opet kazen vrv je samo smesa problem. Koliko cesto vozis na benzin? bravo2
  • Vozi: SKODA SUPERB 2.0 TDI 103 KW 2015; SKODA FABIA 1.2 HTP 44 kw 2011
Gazdama su dani odbrojani. No X7 allowed!

Van mreže Robby

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #13 poslato: Avgust 26, 2019, 01:33:39 posle podne »
Javim se detaljnije cim stignem. Auto ima kais, 1,4 16v 63kw je u pitanju,stvarnih 127.000km. Ceo sistem je Zavoli. Dizne gasne zamenjene u januaru,svaki put provera na dijagnistici i gasni i benzinski deo. Sad su dizne Stag. Do sad nikad nije bilo problema. Brinu me svecice,mislim da je za njih vec puno 35.000km. Danas kupio NGK v-line,nove. U cetvrtak idem kod plinadzije na proveru.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG

Na mreži petarp031

Odg: Check engine lampica
« Odgovor #14 poslato: Avgust 26, 2019, 03:18:40 posle podne »
Djole, lepo je pomoci drugima, ali nekada moze dodatno uneti zabunu. Kako se secam ti si posedovao fabiu 1.2HTP koja je totalno razlicita konstrukcijski od koleginih 1.4 16V MK2 fabija sa 86ks. Taj motor 16v je veoma pouzdan motor koji za pogon koristi zupcasti kais. Lanac mu sluzi da okrece uljnu pumpu i retko kada propada.
Uredjaj koji kolega poseduje je veoma kvalitetan posto se radi o zavoli uredjaju, ujedno u setu poseduje najkvalitetniji isparivac u klasi. Mene iskreno cudi zasto su menjane zavoli dizne koje mogu da predju preko 300k za dosta losijeg AC proizvodjaca, ali ako su stavljene AC W02 one po karakteristikama odgovaraju zavoliju, ako cak nisu i bolje.
Kolega, ja bih isao kod dobrog majstora za gas i prekontrolisao isparivac kao sto sam napisao u prethodnom postu. Po opisu bih rekao da je to problem, obzirom da si gresku bas lepo opisao. Ako je isparivac ok, pogledati sva vakum creva, ocistiti map senzor, klapnu gasa.


Sent from my SM-A920F  

  • Vozi: Octavia RS mk1