Obaveštenje za Goste

Gost, dobrodošao na škodaforumllRS. Nakon Prijavljivanja dostupno je više mogućnosti i sadržaja sa ŠKODA portala, vidljivi su skriveni linkovi i slike u punoj veličini a format prikaza je širi.
Pridruži se i ti - registruj se sada!


Autor Tema: Fabia 1.4tdi GreenLine par pitanja  (Pročitano 342 puta)

Na mreži Nidza BG

  • Active
  • **
  • Poruke: 28
  • L&Ke: 2
  • Lokacija: Beograd
Fabia 1.4tdi GreenLine par pitanja
« poslato: Februar 02, 2019, 10:17:40 posle podne »
Postovanje. Od pre par meseci sam postao vlasnik Fabie MK2, sa 1.4tdi motorom 80ks Greenline sto podrazumeva duzi hod menjaca i dpf filter koliko sam ja uspeo da saznam. Moj primerak ima i fabricki tempomat. Cenu sam oborio na tresenje pri kocenju, al o tome cu ispod... Posto mi je ovo prva Skoda, i prvi TDI imam par pitanja, pa bi svaki savet dobrodosao:

1) Auto slabo vuce do 2000rpm, nakon toga se cuje blow off ventil kako zvizne i auto poleti. Da li je to normalno kod njih ili ne?

2) Presao sam 5000km sa autom, 95% Bg znaci kreni stani non stop, a dpf se ni jednom nije upalio. Kad se auto upali ujutru, par minuta se cuje zvizdanje il predela zadnjeg lonca i negde sam nalazio da se taj zvuk cuje kada je dpf izvadjen, ali kod mene nije, stoji uredno gde treba, elektronika stonji takodje gde treba.

3) Pri kretanju auto trese, ako se da gas na 1800rpm i kvacilo lagano pusta, cuje se zvuk cviljenja iz predela pedale kvacila ali tad auto krece bez potresa, nosaci su ok, pretpostavljam da je korpa odradila svoje? Auto je presao pravih 240h.

4) Najzabavniji problem ikada, koji sam se ubio da nadjem resenje jer vidim da ga ima masa ljudi na VW Skoda stranim forumima ali niko nema resenje, e ja sam izgleda resenje nasao pa mozda i pomognem nekome. Naime auto je tresao kad sam ga kupio, i to bas dosta, neprijatno jako. Prodavac koji ga je uvezao za sebe iz Nemacke mi daje racune da je u godini dana menjao 2x komplet diskove TEXTAR, i ATE i oba seta je auto pokrivio. Ok, odem zamenim i ja diskove, auto prvih 500km kao po pisti, nema da mrdne, ja presrecean. Nakon toga evo ga lagano, pa krece sve jace i jace. Odem obradim te diskove, sve se podmaze, kljesta rastave, ostruzu felne iznutra, glavcine spolja, ma sve ko u fabrici, kad posle 500km evo ga opet. Nista, ajde cekacu prolece pa cu da jurim druge kandze, lezajeve klavcine itd jer vidim da je masa ljudi menjala po 10x diskove i nista. Krene hladno vreme, odem da stavim zimski set tockova na celicnim felnama. Kad je vulkanizer uzeo pistolj srafovi su poispadali kao da su rukom bil izategnuti. Sedam u auto, krecem, nista....nema da makne. Evo, vozim se 1500km, gazio ga autoputem, naglo kocio, nista, miran ko bubica. E sad, da li je moguce da ne idu isti srafovi na Alu i Celicne felne? Da li su mu mozda majstori ukrali org srafove, a dali neke leve? Ne znam da li da kupim druge srafove za alu felne da probam , ili je to bacanje para, prosto kvar je cudan, a moze biti i opasan.

Hvala unapred na odgovorima i savetima. Ovo mi je do sad najslabiji auto, sa kojim sam najzadovoljniji :)
  • Vozi: Skoda Fabia MK2 1.4tdi

Na mreži shuxx

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 531
  • L&Ke: 13
  • Lokacija: Prokuplje
Odg: Fabia 1.4tdi GreenLine par pitanja
« Odgovor #1 poslato: Februar 02, 2019, 10:35:50 posle podne »
Mogu ti samo reci da vozim Fabiju 1.4TDI 80KS. Za sada nema problema i za oko 25000km nisam osetio nit mi signalizirao DPF. I na celicnim i na Alu felnama koristim iste srafove...bile na celicnim felnama kad je uvezen....

Sent from my SM-A320FL

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži shuxx

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 531
  • L&Ke: 13
  • Lokacija: Prokuplje
Odg: Fabia 1.4tdi GreenLine par pitanja
« Odgovor #2 poslato: Februar 02, 2019, 10:44:04 posle podne »
Max obrtni moment je na 1900 obrtaja, pa je do tad kilav... mada od 1700 pa na vise lepo vuce. Bolje ga drzi iznad 2000 ako nije neka opustena voznja.

Sent from my SM-A320FL

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži klisko

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 547
  • L&Ke: 28
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi GreenLine par pitanja
« Odgovor #3 poslato: Februar 03, 2019, 12:17:58 pre podne »
Koliko znam, šrafovi za alu felne su drugačiji. Pri tome, šraf za alu može da se stavi na čeličnu felnu ali ne i obrnuto. Jedan ima zaobljen onaj deo koji vrši pritisak na felnu, a drugi zakošen ali ravan. Nikad ne znam koji je koji :)
  • Vozi: Octavia 1.9TDI 2010

Na mreži Nidza BG

  • Active
  • **
  • Poruke: 28
  • L&Ke: 2
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi GreenLine par pitanja
« Odgovor #4 poslato: Februar 03, 2019, 12:28:07 pre podne »
to je i meni palo na pamet, vidim da ima na oglasima Konusnih srafova jedino sto ne znam dal je ista duzina i za vw, skodu, seat, i za modele. Tipa da ne kupim srafove od pasata b6 ili oktavije a ne pasu na fabiju...
  • Vozi: Skoda Fabia MK2 1.4tdi

Van mreže -nebojsa-

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1397
  • L&Ke: 58
  • Lokacija: Čačak
Odg: Fabia 1.4tdi GreenLine par pitanja
« Odgovor #5 poslato: Februar 03, 2019, 12:37:02 posle podne »
Kod Skode srafovi za alu felne i celicne felne su isti. Nije u tome problem.
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Na mreži Nidza BG

  • Active
  • **
  • Poruke: 28
  • L&Ke: 2
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi GreenLine par pitanja
« Odgovor #6 poslato: Februar 03, 2019, 07:24:35 posle podne »
Ne znam sta bi drugo mogao da probam sem ti srafova. Definitivno su oni upitanju, tj odvijaju se nekako u toku voznje. Ako neko ima neki pametam predlog, tu sam da ga oprobam :)
  • Vozi: Skoda Fabia MK2 1.4tdi

Van mreže -nebojsa-

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1397
  • L&Ke: 58
  • Lokacija: Čačak
Odg: Fabia 1.4tdi GreenLine par pitanja
« Odgovor #7 poslato: Februar 03, 2019, 08:24:50 posle podne »
Kod Fabije su sigurno srafovi za celicne i Skodine alu felne isti. Za neke druge felne treba proveriti. Daj makar sliku felni i srafa/brezona. Ako se srafovi odvijaju moguce je da nisu dobro stegnuti ( mislim da treba 120Nm), da sraf ne naleze pravilno na felnu (pogresan oblik, korozija, ljustenje felne...)... Ovakav problem ne bih resavao on line, vec kod pouzdanog majstora.
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Na mreži ugi85

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1710
  • L&Ke: 53
Odg: Fabia 1.4tdi GreenLine par pitanja
« Odgovor #8 poslato: Februar 03, 2019, 08:25:47 posle podne »
Sasvim je moguce da neko nije dovoljno zategao srafove koji su se u voznji dodatno odvili. Meni se to desilo na jednom tocku i aluminijumskim felnama.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Na mreži Nidza BG

  • Active
  • **
  • Poruke: 28
  • L&Ke: 2
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi GreenLine par pitanja
« Odgovor #9 poslato: Februar 03, 2019, 10:08:07 posle podne »
Skinucu ovih dana jedan tocak pa cu okaciti sliku. Kad sam prve diskove odneo na ugradnju, strugar je rekao da su krivi 0.03msm ili 0.3 mozda gresim, al kaze to je kao dovoljno da tresu. Odem kupim druge diskove Mahle i Textar plocice i bukvalno nisam presao 500km krece da trese. Vratim ove obradjene i opet posle 500km trese, a sad sa celicnim felnama ne trese vec duze vreme. Onda skontam da zapravo nije disk kriv, nego oni kad skinu, pa stave tockove srafovi drze neko vreme pa popuste, ocigledno su na celicnu felnu seli kako treba. Bio sam skoro kod vulkanizera da proverim dal su se odvrnuli medjutim stoje zategnuti max.
Imam jos jedno pitanje. Na otprilike 2000rpm auto kao da blago stucka. To se oseti pri konstantom gasu na tim obrtajima, cim se doda ili oduzme malo nestaje. Ne stuca puno, vrlo malo, pretpostavljam da je egr? Al majstor kaze dzaba da cistimo samo egr jer mora cela usisna da se skine da bi to uradili kako valja, a to je posao u pm.
  • Vozi: Skoda Fabia MK2 1.4tdi

Na mreži mihajloalasp

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1143
  • L&Ke: 73
  • Lokacija: Niš
Odg: Fabia 1.4tdi GreenLine par pitanja
« Odgovor #10 poslato: Februar 04, 2019, 12:12:57 pre podne »
Treba takodje da se proveri da li je duzina srafa odgovarajuca, mozda je i to problem.
Favorit 136LS - in progress...
Golf 4 SDI - daily

Na mreži Nidza BG

  • Active
  • **
  • Poruke: 28
  • L&Ke: 2
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi GreenLine par pitanja
« Odgovor #11 poslato: Februar 05, 2019, 12:16:57 pre podne »
koja duzina srafa treba da bude za alu felnu? Fabricke su.
  • Vozi: Skoda Fabia MK2 1.4tdi

Na mreži Nidza BG

  • Active
  • **
  • Poruke: 28
  • L&Ke: 2
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi GreenLine par pitanja
« Odgovor #12 poslato: Februar 09, 2019, 10:49:08 posle podne »
Da li moze neka preporuka za majstora u Beogradu? Neko kod kojeg vecina vas sa foruma odrzava kola.
  • Vozi: Skoda Fabia MK2 1.4tdi

Van mreže Karlheinz

  • Administrator
  • ******
  • Poruke: 6612
  • L&Ke: 99
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi GreenLine par pitanja
« Odgovor #13 poslato: Februar 10, 2019, 12:59:59 pre podne »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Dača007

  • Test Drive
  • *
  • Poruke: 5
  • L&Ke: 0
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi GreenLine par pitanja
« Odgovor #14 poslato: April 16, 2019, 08:14:49 posle podne »
Druze, jesi li resio problem oko "cvilenja" kvacila? Istu škodu vozim, isti problem imam.
  • Vozi: Škoda fabia GreenLine1.4 TDI