Autor Tema: Fabia 1.4tdi Set kvacila  (Pročitano 873 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži Nidza BG

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 34
  • L&Ke: 3
  • Lokacija: Beograd
Fabia 1.4tdi Set kvacila
« poslato: Februar 15, 2019, 10:16:02 posle podne »
Drustvo, koji set kvacila Vam se najbolje pokazao? U ponudi su kao i obicno Valeo, Luk, Saks. Tako i cenovno idu od 19 do 22.000din.
Koji set Vam se pokazao kao najbolji?
  • Vozi: Skoda Fabia MK2 1.4tdi

Van mreže lipovaccc

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1006
  • L&Ke: 62
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #1 poslato: Februar 15, 2019, 10:26:29 posle podne »
Uzimaj Saks on je prva igradnja  malo je skuplji ali se ispalati .
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Na mreži AcoSk

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1021
  • L&Ke: 34
  • Lokacija: Čačak
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #2 poslato: Februar 16, 2019, 12:06:53 pre podne »
Samo Sachs
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Na mreži petarp031

  • Style
  • ****
  • Poruke: 291
  • L&Ke: 26
  • Lokacija: Uzice
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #3 poslato: Februar 16, 2019, 12:16:42 pre podne »
Ja ni sa LUK setovima nikada nisam imao problema. Kod nekih vozila, nije slucaj sa vw grupom, se moze desiti da u Sachs setu dolazi drugi proizvodjac, recimo valeo kod subarua radi za sachs.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka

  • Vozi: Octavia RS mk1

Na mreži Nidza BG

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 34
  • L&Ke: 3
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #4 poslato: Februar 18, 2019, 06:39:32 pre podne »
Znam da muljaju svi zivi sa tim. Kupis Luk dobijes Valeo, kupis saks dobijes valeo. E sad ne znam dal Valeo radi za njih i napravi to po nekoj njihovoj semi, il dobijes identicno kvacilo kao i da si uzeo odmah u startu valeo za 3000 manje.
  • Vozi: Skoda Fabia MK2 1.4tdi

Na mreži petarp031

  • Style
  • ****
  • Poruke: 291
  • L&Ke: 26
  • Lokacija: Uzice
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #5 poslato: Februar 18, 2019, 07:07:18 pre podne »
Ja Valeo obicno izbegavam, nisam zadovoljan kako ta kvacila rade posle nekih 10.000 km, obicno drug lezaj pravi problem. Na varijantu Valeo treba ici kada nemas opciju Luk ili Sachs ili kada su ova dva proizvodjaca dosta skuplja. U tvojoj varijanti i Luk i Sachs prave ozbiljne delove. Bilo sta da odaberes neces imati problema. Pozdrav

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka

  • Vozi: Octavia RS mk1

Na mreži Nidza BG

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 34
  • L&Ke: 3
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #6 poslato: Februar 20, 2019, 11:18:26 posle podne »
Stavio sam Saksov set kvacila, i ok je, mekano, odvaja nisko, ali i dalje auto kao da blago zatrza kad se krece. Ne znam jel to do 1.4tdi motora ili sta? Znaci nema sanse bez gasa da krene, mora malo jaci gas da se da kako bi auto krenuo bez tih trzaja. Zamajac obradjen kod strugara, ta neka vilica u menjacu proverena, sve je ok. Kvacilo je inace bilo fabricko iz prve ugradnje, i guralo je skoro 240.000.
  • Vozi: Skoda Fabia MK2 1.4tdi

Na mreži AcoSk

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1021
  • L&Ke: 34
  • Lokacija: Čačak
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #7 poslato: Februar 20, 2019, 11:57:39 posle podne »
Ja sam dugo vozio polo 1.4tdi, takodje pri kretanju bez gasa trese celu instrument tablu (nece da se ugasi, ali se stresa). Mora malo gasa da se da. Valjda su to ta 3 cilindra, sta ja znam...
Ako si na to mislio pod zatrza :)
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Na mreži Nidza BG

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 34
  • L&Ke: 3
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #8 poslato: Februar 21, 2019, 12:16:11 pre podne »
Pa da, neke cudne vibracije tako bi ih okarakterisao. Nema ono kao na 1.9 krene i cao, nego kao da dugo otpusta kvacilo pa mora malo da se vaga da ne zatreska. Kao da mu fali snage, takav je osecaj, a ako se da jaci gas onda mora sporije da se pusta kvacilo inace zaslajfuje.
  • Vozi: Skoda Fabia MK2 1.4tdi

Na mreži AcoSk

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1021
  • L&Ke: 34
  • Lokacija: Čačak
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #9 poslato: Februar 21, 2019, 12:41:41 pre podne »
To je to, isto tako je i meni bilo.
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Na mreži Nidza BG

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 34
  • L&Ke: 3
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #10 poslato: Februar 21, 2019, 12:21:31 posle podne »
Kako su ga tako trapavo napravili...vozio sam 1.2tdi polo i on nije imao taj problem, krece mali ko pracka :) ovo bre lenjo do besvesti.
  • Vozi: Skoda Fabia MK2 1.4tdi

Na mreži Nidza BG

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 34
  • L&Ke: 3
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #11 poslato: Mart 01, 2019, 12:26:21 pre podne »
Sachs set ipak los, morace zamena. Druk kucka povremeno u leru, auto trese, obrtaji variraju u leru, a nista od toga se nije desavalo pre zamene. Probacu sad Lukov se, sachs me vise nece videti.
  • Vozi: Skoda Fabia MK2 1.4tdi

Na mreži AcoSk

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1021
  • L&Ke: 34
  • Lokacija: Čačak
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #12 poslato: Mart 01, 2019, 04:30:53 posle podne »
Druk ce samo da se cuje dok drzis kvacilo, ne moze se cuti na leru bez pritisnutog kvacila.
Ako se cuje na leru bez pritisnutog kvacila, to je nazalost menjac.

Druga stvar, ne moze auto da se trese, a ni obrtaji da variraju zbog seta kvacila. To bi moglo da se desava da auto ima plivajuci zamajac, ali nema (koje je godiste fabia?).

Trece, postoji mogucnost, ako zaista nesto nije u redu sa setom, da si naleteo na kopiju Sachs-a. Gde si ga kupio?
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Van mreže denis1977

  • Active
  • **
  • Poruke: 16
  • L&Ke: 1
  • Lokacija: BIH
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #13 poslato: Mart 02, 2019, 01:02:21 pre podne »
1,4 tdi 51 kw i 59 kw ne trzaju pri kretanju, imas neki problemcic s motorom, provjeri crijevo od interkulera, provjeri gumicu koja spaja crijevo od interkulera sa klapnom gasa, ako ti se pali lampica check engine provjeri i ocisti egr ventil, provjeri ozubljenje, to moras raditi dijagnostikom, ja imam vag dijagnostiku od 5-6$, moze posluziti, u vag dijagnostici otvoris opciju motor, izaberes mas blokove, mas blok br. 4 ocitava uzubljenje, mjerenje i podesavanje mora raditi na radnoj temperaturi 90 stepeni celziusa, 0,0 je dobro podesen remen, -0,5 i +0,5 je isto dobro podesen remen, kompjuter dozvoljava do -3.0 i +3,0 do tih mjera ne izbacuje nikakvu gresku u dijagnostici, preko tih mjera izbacice gresku pozicija senzora bregaste nije poravnata, na displeju u autu nece biti greske. Sve ove greske sam imao na autu, auto je bio sa 50% manje snage, to je bilo razocarenje od auta, sve sam to sam ispravio, sad auto ide bez gasa uz stranu od 40 stepeni, uz istu stranu koja je duzine oko 300 metara, krenem prvom, prebacim u strani u drugu i na vrhu brda imam brzinu od 60 kmh, to prije nisam mogao pomisliti, uradio sam jos spulung sa liqui moly srestvom za ciscenje dizni, to je jako korisno, spoji se motor na infuziju, radi pola sata na pola litra te tecnosti, uz turiranje na 3000 obrtaja. Provjeri sve to, nebi trebalo da trza ni stresa se pri pokretanju vozila.
  • Vozi: Fabia 1,9 SDI

Na mreži Nidza BG

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 34
  • L&Ke: 3
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #14 poslato: Mart 02, 2019, 09:32:32 pre podne »
Sa starim setom koji je presao 230.000 nije bilo nikakvih zvukova u menjacu, tako da ne znam zasto bi sad bilo, i ti zvukovi se menjaju. Nekad se cuje kao da huce nesto odozdo, nekad da kucka u ritmu motora. Obrtaji su bili mirni 100%. Sto se snage tice auto mi se ponasa isto kao sto je bio i pre rada velikog servisa. Majstor nije kacio da gleda te parametre, gledali smo dizne koje su bukvalno nove. Korekcije su izmedju 0.09 i 0.12. Kaze majstor nove da smo stavili imale bi ovakve korekcije. Probao sam jos 2 tdi i oni isto tresu, muce se da krenu ali kod pustanja kvacila se ne oseca to trzanje na pedali a kod mene se oseca. Msm auto mi je utegnut 100/100, i tise radi nego bilo koji 1.4 koji sam probao, bukvalno ne bi niko ni provalio da je 3cil da ne kazem, gresaka nema, egr nije prijavljivao gresku, niti bilo sta drugo. Evo juce vozim, uleteo sam u neki presek na putu, auto se zatresao i cap, poce auto da lupa pri dodavanju gasa, bukvalno skoci cela tabla od udarca, nema tecnog ubrzavanja vec kao da je bez zamajca. Posle par sekundi nestade to. Evo sad se ne javlja vise. Garantovano il on nije dobro namestio, ili ne valja taj set. Delove je uzeo on, dobio sam fakturu iz prodavnice, otpakovao predamnom, ne mesetari covek nise, ali ocigledno nesto ne valja. Nasam sam prodavnicu gde su svi delovi drasticno jeftiniji. Svuda za saks i luk traze 22000 i 21000, u ovoj radnji je 16000luk, 17000 saks. Kaze covek nikakve kopije nisu, u Srbiji ima jedan uvoznik za Luk i samo taj Luk moze da se kupi. Na kutiji pise RepSet, ali kaze majstori lupaju da je to reparirano, vec je to Reparacioni set ( zamenski ) i stvarno na svim kutijama vidim to pise. Tako da uzecu Luk ovog puta,i molim Boga da sve bude ok. Majstor je inace radio u Skoda servisu, jako je pedantan i korektan momak, ali eto...desi se.
  • Vozi: Skoda Fabia MK2 1.4tdi