Obaveštenje za Goste

Gost, dobrodošao na škodaforumllRS. Nakon Prijavljivanja dostupno je više mogućnosti i sadržaja sa ŠKODA portala, vidljivi su skriveni linkovi i slike u punoj veličini a format prikaza je širi.
Pridruži se i ti - registruj se sada!


Autor Tema: Fabia 1.4tdi Set kvacila  (Pročitano 793 puta)

Van mreže denis1977

  • Active
  • **
  • Poruke: 16
  • L&Ke: 1
  • Lokacija: BIH
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #15 poslato: Mart 02, 2019, 09:57:02 pre podne »
Saks je u prvoj ugradnji vw grupacije, nekad je bio i luk, sada stavljaju i valeo, mislim koji god da kupis nema tu greske, ako je sve bilo ispravno prije zamjene seta kvacila onda je do kvacila, nesto nije dobro postavljeno, ako je stavljenjen polovan set postoji mogucnost da su lose opruge koje imaju ulogu da amortizuju pokretanje auta.
  • Vozi: Fabia 1,9 SDI

Na mreži Nidza BG

  • Active
  • **
  • Poruke: 28
  • L&Ke: 2
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #16 poslato: Mart 02, 2019, 10:36:15 pre podne »
Na mom auto je bio Luk fabricki. Bas sam pitao majstora kad je rekao da je fabricka, kaze ima tacno oznake neke na setovima iz prve ugradnje u auto. Cak mi je i akumulator fabricki i jos gura :) Generalno auto ide jako dobro, ali nesto sam nalazio da te Greenline imaju ispod 2000rpm samo 105nm i zato je auto jako kilav do tih obrtaja, nakon toga jako cimne i krene sa odlicnim ubrzanjem. Recimo 120 mi auto ide 2100rpm u petoj, dugacke su brzine bas.
  • Vozi: Skoda Fabia MK2 1.4tdi

Na mreži Nidza BG

  • Active
  • **
  • Poruke: 28
  • L&Ke: 2
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #17 poslato: Mart 02, 2019, 11:54:47 pre podne »
I da, porucio je i neku viljusku koja gura korpu ako se ne varam, kaze hoce i zbog nje da stvara vibracije i zvukove razne.
  • Vozi: Skoda Fabia MK2 1.4tdi

Van mreže denis1977

  • Active
  • **
  • Poruke: 16
  • L&Ke: 1
  • Lokacija: BIH
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #18 poslato: Mart 02, 2019, 12:42:10 posle podne »
Kod mene je greenline 1,4 tdi 59 kw, nema stresanja kod pokretanja vozila, motor dobija pravu snagu od 1700 obtaja, kad sam imao puknutu gumicu na crijevu interkulera fatao je na 2000 obrtaja a ispod toga bio je kao drugi motor, lijen do 2000 poslije brutalan, bila je velika razlika, nije imao konstantu kao sad, to je bilo razocarenje, zagasljiv kao benzinac, bez snage, pogledaj na tom autu spoj crijeva od interkulera sa klapnom gasa, to je sklop prije egr ventila, ima zica koja blokira da se crijevo ne isklopi, znaju se zupci koji drze od vibracija istrositi i tu zna pustati zrak zbog cega turbina na malim obrtajima nema efekta, kod mene je bila gumica s donje strane presjecena na dva mjesta, duzine oko 1 cm, pogldaj to mjesto jer majstori ne vode racuna kad vracaju to crijevo i ostete gumicu.
  • Vozi: Fabia 1,9 SDI

Na mreži Nidza BG

  • Active
  • **
  • Poruke: 28
  • L&Ke: 2
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #19 poslato: Mart 02, 2019, 01:55:24 posle podne »
Vazi, hvala na savetu, provericu i to pa javljam rezultate od cetvrtka :)
  • Vozi: Skoda Fabia MK2 1.4tdi

Na mreži Nidza BG

  • Active
  • **
  • Poruke: 28
  • L&Ke: 2
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #20 poslato: Mart 07, 2019, 10:21:34 posle podne »
Danas sam stavio novi set Lukov, novu viljusku i klizac koji idu u menjac. Auto vise ne trese, krece savrseno i odsecno, mnogo bolje nego sa Saksom, ali sad imam novi problem. Auto malo zapinje u prvu i petu brzinu, ponekad i druga, a rikverc uvek. Rikverc cak i zakrci i poskoci auto, tako da moram bas bas blago sa rikvercom da ne zakrci. Posto majstor sleze ramenima i kaze da ne zna sta bi moglo da bude, moracu da ga menjam. Sta mislite vi da je probelm? Kad hocu da izbacim iz rikverca, menjac bukvalno izleti kao da je prenapregnut u tom polozaju.
  • Vozi: Skoda Fabia MK2 1.4tdi

Van mreže AcoSk

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 995
  • L&Ke: 34
  • Lokacija: Čačak
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #21 poslato: Mart 07, 2019, 10:32:54 posle podne »
Pa pored seta si zamenio jos neke delove u isto vreme, tako da se ne moze reci da je bio problem u setu tj. Sachs-u.

Ne odvaja set lepo (dovoljno), zato ti zapinje, krci i zato jedva izlazi iz rikverca.
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Na mreži Nidza BG

  • Active
  • **
  • Poruke: 28
  • L&Ke: 2
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #22 poslato: Mart 07, 2019, 10:43:12 posle podne »
Majstor je rekao da su moja viljuska i klizac ok, a sad ih je promenio bas da se ne bi vracao i treci put za kvacilo. Da li je on mogao nesto lose da namesti oko kvacila pa da se zato tako ponasa? Prosto mi je neverovatno da sa 2 seta imam problem.
Saks kvacilo je pravilo i velike vibracije kada se vozi recimo 3om na 1700 obrtaja, pa sve do 2000, sa Lukom toga nema, a viljuska ne moze da bude uzrok za to...valjda...
  • Vozi: Skoda Fabia MK2 1.4tdi

Na mreži Nidza BG

  • Active
  • **
  • Poruke: 28
  • L&Ke: 2
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #23 poslato: April 03, 2019, 07:47:19 posle podne »
Evo da nastavim pricu , a i potreban mi je savet nekog ko je iskusan. Problem je bio prvo Sachs kvacilo ( nije ono bilo problem vec tupavi majstor koji nije zamenio viljusku i jos neki deo uz nju sto ide ) , Promenimo i stavimo Luk kvacilo i novu viljusku i auto prestane da trese, ali zapinje zestoko u rikverc i Prvu brzinu, nekad cak nece ni da udje u prvu. Popizdim, i posto sam Luk uzeo sad od drugara nov naravno, zamenimo za Sachs ponovo, ali ovog puta kod majstora Babica u rakovici. Platim 2x ruke, al stacu , meni je da resim problem, 3x skidanje menjaca za mesec dana. Obzirom da se cuo i cudan zvuk na leru iz menjaca, kazem Babicu da odnese opet zamajac na obradu i proveri da li je sve ok. Zove Babic, kaze ok je i zamajac i Luk kvacilo, sve je ok, al ne valja cilinar neki vlazi malo ulje na prasinjari... Ok, stavi ti novi Sachs i stavi nov cilindar pa da vidimo sta se desava. Pokupim ja auto, kvacilo meko ko dusa, nema zvuka vise iz menjaca ( zamajac su obradili za 0,02 tako mi rece al je to kaze nesto sto ne bi smelo uzrokovati problem ikakav ) ali auto mi ne ide u brzine kao sa starim kvacilom. Znaci malo teze ulazi u prvu, malo kao da ga nesto muci, moram polako... a i druga dok su ostale ok, cak i peta zna nekad kao da je zarezuje nesto ispod. Kaze Babic vozi tako pa da vidimo opet sajle menjaca da pomerimo. Posle 2 nedelje, pedala je opet otvrdla, nije tvrda da je neprijatno, al nije mekana, pravi otpor, hvata vislje, u drugoj polovini da tako kazemo... Probacu sam da se poigram sa biracem ako je do njega, jer mi deluje da sam pre imao mnogo vise prostora da povucem rucicu ka meni da bi ubacio u prvu i drugu, sad je bukvalno 3 cm i guram u prvu... Hocu da izludim vise, auto je bio savrsen sa starim kvacilo, menjac kao da je nov auto, ok jeste lamela otisla, treslo je, cvilelo kvacilo itd, ali je menjac bio savrsen. Ima li iko ideju o cemu se radi??? Ako je neko od Vas majstor i zna sta bi moglo da bude nek mi javi da dodjem da se pogleda. Ja sam takav da cu prodati auto zbog ove gluposti jer nemam zivaca, a ni viska novca da nagadjam sta bi moglo biti itd....
  • Vozi: Skoda Fabia MK2 1.4tdi

Van mreže Karlheinz

  • Administrator
  • ******
  • Poruke: 6612
  • L&Ke: 99
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #24 poslato: April 13, 2019, 05:22:18 posle podne »
Ima li rešenja ili novosti?
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Na mreži Nidza BG

  • Active
  • **
  • Poruke: 28
  • L&Ke: 2
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #25 poslato: April 14, 2019, 09:55:43 posle podne »
Pozdrav. U principu taj problem je resen, skinuo sam akumulator i filter vazduha sa drugarom i 5 sati stelovali sajle dok nismo nastelovali da ide u brzine idealno ( prvi put smo to radili pa smo probali sve zive metode ) natrpali masti svuda i sad to sve radi ok, ali se juce javio novi problem. Kad je vruc auto pri stiskanju pedale kvacila cuje 2 puta kao neko krckanje tak tak, pretpostavljam da je i cilindar u kabini za zamenu. Naprskao sam dole onu sipkicu od cilindra WD om , al sad to skripucka pri stiskanju i pustanju. Videcu sta ce se desavati narednih dana, pa cu opet do Babica da vidimo ako je do tog cilindra da ga menjamo jer nisam zadovoljan tvrdocom kvacila ( sva 3 koja smo stavili ista je tvrdoca ) Ovo mi je 10ti auto, uglavnom sam italijane vozio, i tamo je posle zamene kvacila uvek bilo toliko mekano da je trebalo privikavati se na mekocu, ovde pak mi je kao i na npr Reno Laguni bilo mekano 2 dana, i onda otvrdlo opet... Inace potresa nema vise pri kretanju, cak ni uzbrdo, viljuska u menjacu je bila glavni problem za to tresenje.
  • Vozi: Skoda Fabia MK2 1.4tdi

Van mreže Dača007

  • Test Drive
  • *
  • Poruke: 5
  • L&Ke: 0
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #26 poslato: April 16, 2019, 08:01:24 posle podne »
Ja imam problem, ne znam da li je lamela u pitanju, samo kada krecem i pri otpustanju kvacila se cuje kao skripanje kod levog fara. Kapiram da jeste lamela ali me zanima neko ko se razume da mi objasni. Hvala ljudi
  • Vozi: Škoda fabia GreenLine1.4 TDI

Na mreži Nidza BG

  • Active
  • **
  • Poruke: 28
  • L&Ke: 2
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #27 poslato: April 16, 2019, 10:38:43 posle podne »
Meni je zimi kad je hladno lamela cvilela. Posle prve zamene seta ne cvili, al zato sve ostalo nije kao pre :) sad jurim da resim neko cukanje dok stiskam pedalu kvacila, a i nesto cuka dok se auto gasi sa pustenim kvacilo, ako stisnem tog zvuka nema, kao da je  zamajac plivajuci a nije.... Jedan problem resis jave se nova 3 .
  • Vozi: Skoda Fabia MK2 1.4tdi

Van mreže Dača007

  • Test Drive
  • *
  • Poruke: 5
  • L&Ke: 0
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #28 poslato: April 16, 2019, 10:42:24 posle podne »
Meni i se i sad to cuje, nemam problema kao ti sa tim cukanjem. Ali se isti problem javljam i kad idem u rikverc. Tuga zaista 😂
  • Vozi: Škoda fabia GreenLine1.4 TDI

Na mreži Nidza BG

  • Active
  • **
  • Poruke: 28
  • L&Ke: 2
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.4tdi Set kvacila
« Odgovor #29 poslato: April 19, 2019, 12:19:06 posle podne »
Evo odgovora od majstora Babica. To cukanje sto se cuje dok stiskam kvacilo je usecanje druka u peraja korpe i verovatno ce vremenom kad napravi sebi mesta to nestati ( ovo su njegove reci ) ja sam dosad menjao na masu kola kvacilo, nikad se sa tim nisam sreo al eto ocigledno su za vagen delovi krs jer sam 3 kvacila menjao i sva tri su saks i luk. Vozicu ga ovako i ne zanima me, nemam zivaca vise. Sto se civljenja tice sto je Daca pitao to je set kvacila i vreme je za menjanje. Moj savet je uzmi Valeo ( koji svi pljuju ) jer sam ja na 4 auta stavljao valeo i to na mnogo jaca kola od ovoga, neka su bila cipovana i na preko 200ks i nisam problema imao, a Saks i Luk na 80ks prave probleme a skuplji su poprilicno od Valea.
  • Vozi: Skoda Fabia MK2 1.4tdi