Autor Tema: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG  (Pročitano 4436 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži shuxxTopic starter

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #105 poslato: Mart 20, 2019, 10:55:12 posle podne »
15000km/365 je nesto sto bi ti bila prava meta s obzirom da imas vecinu otvorene voznje. E sad kako to podesiti....vidi....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži shuxxTopic starter

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #106 poslato: Mart 20, 2019, 10:56:08 posle podne »
Taj senzor.... za sta je.... nivo ulja ili neki min nivo ulja.....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #107 poslato: Jun 13, 2019, 10:26:28 posle podne »
al tripa, ja napisao poruku pre mesec i jače i evo sad vidim da je nema, nisam proveravao, a bilo mi čudno da niko nije pisao :D

ne znam odakle da počenem, ova tema ispade kao moja garaža :D

Žuto blinkanje lampice za ulje je i dalje prisutno, ali kako kada. A u međuvremenu dva puta sam se družio sa majstorom :D
Stiglo meni ono čudo iz Kine za vlagu u ulju za kočnice i gle čuda, čas 3 čas 4 % od 4 vlage za kočnice i naravno zovi Gorana da se to menja :D litra bosch ulja je oko 800din, Kupio sam i zadnju metlicu tad isto bosch 1000din (mlogo, al i zamenska je 700), takodje uzeo sam od Duska dva ventila evap (na limundu po serijskim je bilo) ona što je jedan kolega okrivio za ne paljenje vozila po suncu. Kad su stigli proverio, ne puštaju ni trunku kad su van struje, a na laboratorijskom napajanju 12v 0.3A su se otvorili i puštaju, u prevodu ispravni, A ja tako raspoložen otiša.
Satak vremena trajao proces, ja zadovoljan, krenuo kući euforičan :D zaboravio stari evap, pa aj nazad i kad sam došao kući gle on ne pušta van struje, a na struji otvara :( i samo sam čekao kada ce prvi put da zaštuca. Naravno da jeste, čim ja sednem da vozim :D. Moja draga ušla u fazon i zna kad da protisne papučicu, a ja seljak palim iz treće kad nije u hladu.
I tako prodje 5k km, u motor sam dosuo ono ulja što mi ostalo od zamene, i sad sam miran do nekih 12-13k dok ne priđe opet min.
Sledeće viđanje sa majstorom je bilo prošle nedelje. Dolazi Draga kući i onako znaš nešto nam huči kad upalim klimu, da idemo da proverimo, ja vec kontam ležaj nema šta, sedam u kola palim klimu i stvarno uchi, ali nije nešto jako, otvaram haubo kad ništa, muk, klima pradi, pali je gasi kompresor lezaj ništa. Zovi Majstora, kaže verovatno nedostaje malo freona pa prenosi zvuk kompresora kroz instalaciju, ali klima i dalje bez greške hladi. Klima ispražnjena, vakumirana i nasut nov freon i ulje. Ništa se ne čuje sve super. U prevodu moglo je to još da tera, samo da radio bude upaljen, Draga platila servis klime 2000din :D. Ono što je tad bilo čudno da je sistem imao malo iznad 5bara, Što majstor kaže da je i ok, ali aj da zvuk elminišemo.

a sad potrošnja, u aprilu stavljenje letnje gume, alu felne 15, fulda sportcontrol 2, potrosnja se popela za oko pola litre plina, sad je oko 7,2l/100.
Danas urađen drugi servis plina, zamenjeni fileri čvrste i tečne faze, i dotegnuta crava antifriza malo flisuje. Filter tečne faze ostao kod majstora samo sam ga pogledao, daleko čistiji i sa manje opiljaka nego onaj na prvoj zameni. Filter gasne faze sam doneo na posao i rasekao, nekih 95% ako ne i jače je sipano na europetrolu, filter unutra tekda ima naslaga po zidu da se vide tragovi sa ulazne strane, ima po koje mesto sa jačim tačkicama masti. Za razliku od proslog gde je 90% bio Lukoil ovaj ima manje taloga. ALI ono što sam ovde primetio,  a na starom nisam je da je na izlaznom delu takodje masan, kao da je deo tog zamascenog plina prošao kroz filter, što bi moglo značiti da ovaj filter nije istog kvaliteta kao prvi iz ugradnje.

Rezime za godinu dana od ugradnje plina pređeno 31k km, od toga oko 95% plin, 5% benzin. Draga vozi 100-120km dnevno navikla je povremeno prebaci na benzin nekoliko km i da vrati ili pak ne :D. Ja kad sam god na autoputu, vozim na benzinu, i uz brda. Od mana je jedino random gašenje sad kad klima radi. Dešava se i da se na benzinu ugasi sa klimom, ali ne toliko često, na plinu ista ruta isti vozač 3 dana ok, 4 dan se triput ugasi, to gašenje je najčešće u voznji kad se stisne kvacilo zbog klime gas brzo pada i padne do kraja :( neka fora sa ler gasom sigurno i sve više mislim software. Ali plan mi je ovim se pozabaviti, ali majsor trazi nekoliko dana auto da se sam uveri :D jer ko u inat kod njega sve kako treba.

Suma sumarom, otplatio sma ugradnju, sve ok, nadam se da ce tako i ostati, Fabia ima svojih mana, ali navikne se čovek na njih. Ja cu je maksimalno cuvati, a nadam se i ona nas. Od 132k do 186k za manje od 2,5 godine, sa samo redovnim održavanjem, VRH
evo i matematike 31k sa prosekom 5.6  i cenom 158 je 274288 o.O evo dvaput računah  da je ostao na benzinu
310*0,95*80din * 7l/100km + 310*0,05*160*5,6 l/100km = 164920   +      13888 ( neka bude 15000, na benzinu sad oštrije vozim )   =   180000 
Razlika od 90 000 dinara, ugradnja plina oko 53000 + 2 servisa 3000 din, do sada za godinu dana i 31k km uštedeo 34000,
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Na mreži shuxxTopic starter

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #108 poslato: Jun 14, 2019, 01:03:01 pre podne »
Ne pises cesto. Al kad se raspises.... svaka cast

Rekao sam ti da ces brzo otplatiti. Sad samo sipaj i uzivaj. Cudi me da nema resenja za to tesko paljenje na vrucini...
7.2 l/100km za 1.4..... fantasticno

Ja u skorije vreme vozim Zastavu 10.... naravno na TNG... potrosnja oko 6.5L...TNGa....

Skoda ide na prodaju....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže Robby

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #109 poslato: Avgust 03, 2019, 02:22:01 posle podne »
Pozdrav svima,

Da se i ovde javim i da razjasnimo. Uglavnom, nije Škoda već Seat Ibiza tip 6L 2007.god.BXW 1,4 16v 63kW, od 2013.god. ugrađen je LPG uređaj Zavoli  u Interauto – Palić za oko 530 eura, tada, sad je oko 350 eur max. Prvi i jedini vlasnik, auto je kupljen nov, ima stvarnih 127.000 km. Mogu samo reći – da sam se pokajao što nisam odmah nakon isterivanja iz prodavnice ugradio LPG, ionako su sve te garancije kilave. Ako se LPG instalacija dobro uradi, ne bi trebalo da ima problema. Potrošnja na benzinu je oko 6,0-7,5 lit, a na LPG je 7-8,5 lit, zavisi kako se vozi, autoput, klima,magistrala itd. Posedujemo više automobila u porodici Yugo, Corsa-C, a vozio sam i službeni auto, tako da je to razlog za više godina, a manje kilometara na Ibizi. Kao rudarski inženjer i neko ko se razume u naftu i gas, mogu vam reći da bolje i jeftinije vožnje nego na LPG kod nas nema, samo treba odabrati auto za to. Neke službene Fabije 63kW sam sretao i sa 600.000 km pređenih… Gas u Francuze ? video sam Megane 1,6 Sce ...Može  i to, samo treba ok majstor. Gas u TSI ? ... može i to, samo dobar majstor i BRC, Prins,ima ga i Stag…videti  sajt gazeo.pl .  Od 2013.čuvam svaki račun za benzin i plin. Matematika – je kod mene pokazala da se instalacija otplatila u prvoj godini vožnje, ostalo je ušteda na razlici cene goriva. I ta razlika je pokazala, u zavisnosti od pređenih km godišnje, da je ušteđeno oko 600 eur svake god. Za 6 god.koliko vozim na LPG, grubo ispadne oko 3600 eur, malo i više. Ni na jedno gorivo se ne može otići odavde do Sitonije i nazad  za 95 eur. Ulaganja, ok  - do sada reatest 1x, remontovan alternator koji je pravio nešto slabiju struju, posle 80.000km umesto Zavolijevih injektora postavljeni su Stag koje preporučujem i koji su jednostavniji. Ibiza se vozi kao dugoprugaš, po Vojvodini uglavnom, NS,Su, Ki, …Segedin, Budimpešta, 2xSlovenija, Grčka na more 5x. U prvom periodu sam nekad prelazio samo 6-7000 km godišnje, na benzin je bila, nisam mogao zbog poslovnih obaveza da se vozam,a imao sam i službeni auto, a zadnjih par godina prelazimo od max 19.000 km do proseka od oko 13-15.000 km godišnje. Proletos  mi je upalio “check engine” lampicu, ali to je moja krivica – naime, točenje benzina obavljajte samo i SAMO na što prometnijim pumpama po gradovima, dovoljan je 95 aditivirani. Držite nivo benzina samo na ¼ rezervoara pa do lampice za rezervu i onda točenje za 1000-1500 din max, ja sam ovo proleće bio zaboravio da ga malo više trošim i “oktani su ostarili”… (Dakle, ne dozvoliti da vam benzin “ostari” u rezervoaru ) resetovao sam grešku, sišao do rezerve i usuo dobar benzin na MOL pumpi.. Tu je i moja preporuka za sipanje TNG (stiže iz HU od novembra 2013 mislim), takođe ovde na severu je i na OMV-u TNG iz HU, tako da je i tu ok sipati, inače, verovatno je, iz Rumunije, što nije ništa loše. U okolini Ploeštija i Piteštija ima 5 rafinerija, tu im je čak i Lukoil, dakle i kod njih bi trebalo da je kvalitet. Svećice koje koristim, ništa markirane…ništa Brisk srebro, zlato, iridijum, platine ovo - ono…smeša gasa i vazduha nije tog kvaliteta kao benzin-vazduh u komori za sagorevanje, za plin je potrebna nešto jača  struja, tj.ne mora specijalizovane svećice, ali NE voziti ih do trokiranja, to nije normalno, ići do 50-60.000 km, nikako…čak i na benzin ih menjajte na max 35.000km, a na plin – moje iskustvo mi govori da ih menjam na 20-max 25.000 km i kupujem kvalitetne  standardne svećice, koje? – ima ih više bile su Bosch, NGK, Denso, ove poslednje su mi sasvim ok i za ritam 20k km su super. Da, dodam i to, kočnice su mi još uvek fabričke, nismo menjali ništa, majstor reče za 10 ak hiljada km…kočiona tečnost: MOL dot 4+ ili Eko Brake fluid super DOT 4+, a ko nađe INA UKA 4+, neće pogrešiti. Ulja, mada sam pisao, ukratko ću, hronološki 2007-2013 bez LPG: Mobil1 ESP 5w30 2 god, posle Havoline Max Life 10w40, od 2013. na LPG - Repsol Multivalvulas 10w40 preporuka! Pa Havoline 10w40 i zadnje 3 god koristim ENI i-sint MS 5w40, koje je pravo multifleet ulje, a ide i za TNG. Šta ću dalje ?  (a i moja je preporuka), u opciji su bolja ulja 5w40 ACEA C3: Havoline ultra S 5w40 ili blizanac sa Petrola-Premium Performance 5w40, Total Ineo mc3 5w40, ostanak na Eni i-sint ms 5w40, Repsol TDI 50501, Mol Dynamic prima 5w40 ili MOL Essence multigas 5w40. Vidim da ima po prodavnicama Champion 5w40 PiC3 (to je Wolf  Vitaltech 5w40 Pic3), Wolf Gas 5w40, ko nađe.Možda i Mogul Extreme PD 5w40.  Antifriz koji koristim je Nistoec, solidan je. Zamenjeno je i ulje u menjaču: SWAG SAE 75FE, da se zna i ovo kome zatreba (ima Liqui Moly i Ravenol u ovoj varijanti, ali je ovo dovoljno) i ovo je po fabričkoj preporuci, naći ćete u Kit Komercu, nešto skuplje je od 600 din i menjačka ulja SE MENJAJU, NISU DOŽIVOTNA. Svi ugljovodonici u dodiru sa pritiskom i temperaturom podležu starenju i promenama.Vožnja na gas je štetna za motor ?... e, pa nije. Skraćuje život ventilima, ali produžava život motoru za sigurno 100.000 km. Još 1 stvar mog glasa za LPG je da je to gorivo mnogo čistije i ravnomernijeg UV sastava  nego mnogi benzini ili dizeli koji mogu biti mešavine različitih ugljovodonika…sipajte gorivo kod nas, u Mađarskoj, Makedoniji i u Grčkoj, videćete i sami o čemu govorim. Servisiranje,znam za sever Vojvodine…Imgrund Tavankut, Interauto Palić, Atila Auto Gas na Paliću i to je dosta. Nadam se da sam pomogao. Jeftiniji  auto koji je ok za gas i našu prosečnu porodicu,a da se kupi ganz nov, ima i to: Hyundai Elantra 1,6 mpi, dovoljno, ima i skuplje Opel Astra classic sedan 1,4 turbo benz, a poljski Stag ima instalacije i za Škode TSI,a video sam i Ocatviu 1,4 TSI sa holandskim Prinsom u HU, upitao gazdu kako ide – bez problema. Dakle, ko hoće – nađe način…auto i majstora. Zašto ne menjam auto – pa nema potrebe, lep je, služi nas, 3-člana smo porodica, mesta ima ok za nas i što da ga “bacim” kad je ok, što kažu u USA – voziću ga do kraja.  I opet pozz za forumaše i g.Stevu Stalkera.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG

Van mreže djordje48

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1010
  • Total likes: 35
  • Ugled L&K: 18
  • Lokacija: Beograd
  • kad peres auto dobro zatvori vrata jer ce da curi
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #110 poslato: Avgust 03, 2019, 02:24:17 posle podne »
Plincuga rulz bravo2 :bravo:
  • Vozi: SKODA SUPERB 2.0 TDI 103 KW 2015; SKODA FABIA 1.2 HTP 44 kw 2011
Gazdama su dani odbrojani. No X7 allowed!

Na mreži shuxxTopic starter

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #111 poslato: Avgust 03, 2019, 02:50:52 posle podne »
Uvek bio. Dobar majstor i fin sistem... ostaje samo redovno odrzavanje... i para u dzepu...

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže Robby

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #112 poslato: Avgust 03, 2019, 11:06:43 posle podne »
Jos samo ovde da dopunim-ispravim sebe,ona razlika od 600 eur je grubo racunato benzin-gas...mora se odbiti i neka eventualna intervencija i neka propisana voznja na benzin od nekih 15% min...pa i tada neka ostaje oko 400 eur usteda na godisnjem nivou...sto nije zanemarljivo...
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG

Na mreži shuxxTopic starter

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #113 poslato: Avgust 04, 2019, 06:58:59 pre podne »
Sa starom fabijom sm se posteno navozao. Imao sam samo dva problema. Koja su me mucila duze vreme. Tako da sam rekao sebi. Na oko 60 000km menjam membrane i dizne pa makar bile kao nove. Suvise jeftina intervencija a meni je ranije poprilicno muke i para uzela. To i vama predlazem.
Cini se... neki mali servis oko dizni... 1000 din... a one Nove su max 50 eur. Jos i vreme jureci ovog ili onog majstora.... sabere se i para i gubljenja vremena.


Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže djordje48

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1010
  • Total likes: 35
  • Ugled L&K: 18
  • Lokacija: Beograd
  • kad peres auto dobro zatvori vrata jer ce da curi
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #114 poslato: Avgust 04, 2019, 07:35:11 pre podne »
Ja sam prelazio sa fabijom 35 000 km gpdisnje i svaka tri meseca trosio jedan rezervoar benzina. Pri paljenju u kad ispraznim plin pa do pumpe idem na benzin. Bez obzira na to, bio je katastrofa zakrzljao na benzin nakon 5 godina voznje na plin. Ali ciscenjem benzinskih dizni sve je bilo ok. I takodje kad je motor otvoren na 200 000 km, nista mu nije falilo od plina. Eto cistog dokaza :bravo:  naravno ovi atkosgerski motori su primitivne konstrukcije i lako podnose plin. Na TSI ne bih stabljao plin, smatram da to ne moze lepo da radi i da ce se kad tad nesto pokvariti. Sem ako nije izaslo tako iz fabrike kao oktavija 1.4 sto je imala na plin i metan :bravo: :)
  • Vozi: SKODA SUPERB 2.0 TDI 103 KW 2015; SKODA FABIA 1.2 HTP 44 kw 2011
Gazdama su dani odbrojani. No X7 allowed!

Van mreže Robby

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #115 poslato: Avgust 04, 2019, 09:04:37 pre podne »
Bas tako,momci, sa plinom sam se bas navozao. Video sam naknadne ugradnje na Octavijama,Golf 6 i to onaj 1,4 tsi sa 122ks i na Astri sedan 140ks,ali mi kazu da trosi malo jace.Uglavnom,prednjace Poljaci sa tim,a po koje vozilo sam sretao i u HU. Evo i jedan link:
https://gazeo.com/up-to-date/reportages-interviews-road-tests/road-tests/Skoda-Rapid-LPG-with-a-single-but,report,10032.html
Polako se i ta tehnika razvija,ali ne prati bas nove motore u "real time". Naravno,posto sam u tome,svetski naftni lobi namerno ne dozvoljava da se to rapidno razvija. Cilj je potrosnja,takodje i sve veci precnik guma,mozda vam cudno,ali verujte,ima smisla...takodje...i ova pomama za Suv vozilima nije slucajna...ima vec kod nas i Stag svoje Ldi sisteme,a i Brc Ekoforte,proguglajte...tako da polako...ali bice...i 1 lep primer,u Mariboru je ceo gradski prevoz na LPG,svi autobusi,vrlo kulturno i ekoloski,bio licno.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG

Na mreži drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #116 poslato: Avgust 14, 2019, 06:38:35 posle podne »
evo opet ja, 40000 km na plinu, za dve godine i 3 meseca.
Konacno sam napravio USB kabl za STAG ( u Junu na kabl, sledecu pravim bluetooth bice ispod 10e), namestio deo mape na niskim obrtajima, i većinski sam rešio problem naglog pada obrtaja pri stiskanju kvacila sa upaljenom klimom i time elimisao gašenje vozila na semaforima. Potrosnja plina se nije povećala, ali nije se gasio. Međutim polovinom jula imao sam situaciju da na pravom putu gde cepam jače nije hteo da mi prebaci na banzin pritiskom da dugme, nakon gašenja auta dioda auto gasa se nije ugasila, palio je auto odmah na plin, jednostavno zapucao i ostao upaljen plin i po gasenju auta. Problem je rešen skidanjem kleme (posle sam se setio da racunar plina ima svj osigurač), i sve je reset. Kad sam se čuo sa majstorom i rekao mu šta se desilo on prvi put čuje, i kaze da je računar plina povezan sa napajanjem benzinskih dizni, i da kad one prestanu da rade, nakon nekog vremena po gasenju ugasi se i računar plina. Sad do čega je bio problem nemam pojma, škoda sad radi normalno, ono što je rezultat skidanja klema je snižena potrosnja plina za 0.3l/h, mada od proena na mapama se samo benzinska malo promenila.

E sad Škodilak ima novi problem, koji baš i ne znam šta je, Pred polazak za CG devojka mi kaze nesto lupa, pa stane, pa opet udara, ali u 5 dana ja to nisam cuo, kad smo krenuli nisam iz NS maknuo 10km kad je to zalupalo, prvo slabo i sve jače i jače. Prva pomisao mi je bila da je nesto oko poluosovine jer kako točak brže okreće to se brže i jače čuje. Po puštanju gasa udarci se smanjuju i nestaju. Sledeci put je bilo na Divcibarama uzbrdo, pa pred Užice, gde sam stao kod majstora i na dizalicu, ispod nema ništa već se sumnja prebacila na unutrasnji homokineticki, samo nije istanovljeno koji, jer su marzetne citave, masti ima, lufta ništa više nego što bi trebalo. Do CG 4 -5 puta čuh, samo što cim pocne malo da se cuje odma kvacilo malko duze i nizu brzinu, nakon toga zvuka više nema, ukoliko se pojavi i počnem da dajem jači gas biva sve jače i jače kao da mikserom u serpu pravim šlag :D Po povratku iz CG na dva mesta se samo čulo. U petak idem kod svog majstora pa da ako on uspe šta da ustanovi, a ja u gepeku imam novi homokineticki unutrašnji :D

  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Na mreži drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #117 poslato: Oktobar 02, 2019, 07:47:14 posle podne »
Evo da dodam novi info, Cena sofersajbne sa ugradnjom neke "kineske" xyg il tako nesto je 10000 dinara. Za sada je ko nova :D
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Na mreži Karlheinz

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #118 poslato: Oktobar 03, 2019, 10:50:45 posle podne »
ne znam odakle da počenem, ova tema ispade kao moja garaža :D

Mislim da je krajnje vreme da napraviš temu tj. "garažu", i uradiš ako ništa drugo copy/paste odavde i dodaš par slika i to je to.  ;)
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Na mreži shuxxTopic starter

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #119 poslato: Oktobar 03, 2019, 10:58:56 posle podne »
Ajd ne drzi nas u neizvesnosti.... sta bi sa soferkom...pa si menjao....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

 


Pretraga Škoda foruma [Google]