Dobrodošao/la na škodaforumllRS.
Učestvuj u diskusijama - registruj se!

Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG  (Pročitano 5653 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #120 poslato: Oktobar 08, 2019, 07:14:41 posle podne »
joj drugari dok ja stignem, sirila se pukotina od sredine dole, od izvora dva putuća vode na dve strane, dnevno se za sirinu palca povećavalo, doslo na nekih 30cm i menjaj.
Sofersajbne su od 10000 do 24000 (orginal ali ne pise skoda vec brend koji pravi tu orginalnu). Pre nekoliko godina drugar je menjao na svojoj skodi orginalnu, jer je sva bila od kamenčića (takva je i moja, verujem i vaše) i tad su mu savetovali da uzme tu kinesku, i evo 2-3 godine on sa njon zadovoljniji nego sa org. Vođen time i ja platih najmanje, e sad videcemo vreme će pokazati.
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Na mreži shuxxTopic starter

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #121 poslato: Novembar 04, 2019, 06:07:45 posle podne »
Drmika.... s obzirom da vec duze vreme vozis na TNG.... kakvo iskustvo imas sa kvalitetom... ona smola sto se ranije javljala na filterima..isparivacu....diznama...

Ima li toga i sad... vidim da se bas i ne spominje....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #122 poslato: Novembar 04, 2019, 07:52:17 posle podne »
do sada sam menjao dva servisa plina, i oko nove godine bice treci, prvi put sam slikao filter čvrste faze sa opiljcima, međutim drugi put filter je bio relativno prazan, pa nisam ni slika.
Oba puta sam sekao filter gasne faze, prvih 15k km sam sipao na lukoil pumpi zbog popusta (intesa) nakon 15k kad sam rasekao imalo je tragova smole u filteru, ali ništa zabrinjavajuće, kako je filter stojao pod nagibom tako se u jednom ćosku smola nakupila, ali nije došla do izlazne grane. Nakon toga drugih 15k km sam sipao plin 99% na euro petrolu, po sečenju filtera količina smole je bila manja, smole je bilo tek po zidovima Al kućišta. Nakon toga sam nastavio sipati na europetrolu, videćemo oko NG kad dođe vreme za zamenu kakvo je stanje.

Što se fabije tiče 200 000 zapucala :D 

Ono sto nisam naveo je cudan problem koji još uvek nije rešen, jer se ne zna šta je.
U avgustu pred more prijavi mi devojka da nesto lupa, kaže ona kao homokinetićki. Ja reko samo u krivini ili, kaze na pravini.. ma rekoh neka pločica češka. Krenemo na more, ja vozim nisam ni 10km kad ono poče da udara, kao da ima neka mokra krpa oko poluosovine, što više ubrzavam sve brze i jače lupa. Usporim auto, prestane nastavim tako do sela 40km i sve ok. Tu proverih stanje, tockovi sve ok, ma idem dalje, do pred Užice nije bilo problema, i onda uzbrdo udara lupa, pustim gas da uspori i ono prestane i nestane. Nakon par km opet, i udjem ja uštos da ga spustam u trecu, ja malo brze menjam brzine i tako ućuti. Stanem kod majstora pre Užica, oni na dizalicu gledaju nista sve im OK. Dođe gazda cima kaže homokineticki do menjača suvozačeva (duža) poluosovina, kaže vozi dalje može to izdržati. Ja u Užicu u servis koji google izbacio, Čovek digao sve gleda, skida marzetne kaže nista sve je kako treba luft ma sve. Tu sam pokusao naći ležaj za fabiu da ga imam u gepeku, ali nigde u UE. Nastavim ja do CG, još na dva mesta mi na par seundi lupalo. Dole ništa, u povratku mi u tunelu na Žabljaku lupalo, i obilazak oko Kosjerića. Stigao u NS, kupio ležaj, otišao kod mog majstora mali servis radili, on digao ništa apsolutno, i tako 4-5k km do neki dan. Kada je moje draga uhvatila zvuk tok udaranja da pošaljem majtoru da ne bude da nam se čini :D. Nakon toga opet dan ima dan nema, pa je vozila jednom poprilicno dugo sa tim lupanjem, da bi opet nestalo. Majtor je počuo zvuk i njemu to kliktanje liči na motor, medjutim čim se kvačilo stisne tog zvuka nema, ali me devojka naterala da dospem ulja to što mi redovno iscurka, i nakon toga se samo jednom na kratko čulo. Ja i dalje mislim da je koicidencija i da slušam majtora vozim dok kvar ne bude izrazajan da kad odem kod njega lupa :D
snimak zvuka:  https://www.youtube.com/watch?v=p-HjDvyxRBI&feature=youtu.be
ja se opet raspisao :D
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Na mreži shuxxTopic starter

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #123 poslato: Novembar 04, 2019, 08:33:23 posle podne »
Vala. Bas blesav zvuk. Ovako nesto nisam cuo do sad.

Ma svaka ti dala.... kad se ti raspises.... ni Njegos ti nije ravan....

Znaci filtere menjas na 15000.... ja od skoro na TNGu.... sad sam na oko 13000km. Ajd jos malo pa cu i ja na 15000 da ga rasecem. .  Zarad uvida u stanje zbog smole....

Bas me interesuje. Mada sam sipao na vise pumpi... jbg gledao cenu... ovi majmuni na Eko a i ostali u gradu se izgleda dogovorili pa onu zimsku cenu drzali celog leta 76.9din. A po okolini bilo i po 74.40. Skoro sipao na Knezu po 72 din. I dosta mi isterao. Dobar TNG....

Jedino ako vidim da ima smole... neznam koga da optuzim...

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #124 poslato: Novembar 04, 2019, 10:15:23 posle podne »
Aj što je zvuk blesav nego ima vibracija u kolima, i jednostavno u gepeku vozim homokineticki do menjaca, na kraju ću kupiti i drugi pa neka majstor menja oba, ali je dug proces. Jednostavno nikad se nisam sretao sa ovakvim zvukom, tipa najpribliznije je lupanju homokinetickog kad se skreće i kako se ubrzava jače lupa.

Na europetrolu koristimo isti nalog na android aplikaciji i imam 3din po litru na plinu i evidenciju potrosnje plina, a na lukoilu imam isto 3din po litri ako placam intesa master karticom koju bukvalno samo za to i koristimo.

Kad sam ugradio plin receno mi na 10k zamena filtera, ali kad sam kod majstora dosao i on video da je proslo par meseci, samo je u Stag upisao +5k km :D
Kod majstora sam video filtere iz drugih vozila, od kojih je majstor pokazao jedan iz samo NIS, medjutim moji filteri su daleko od toga.
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Na mreži shuxxTopic starter

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #125 poslato: Novembar 04, 2019, 10:23:05 posle podne »
Od 2010 do 2017 sam vozio na TNG. .140000km Zamena filtera na 20000km i to onaj gasne faze. Onaj tecne ponekad preskocen. I nikad problema. Ali tad nije bilo problema sa smolom u TNG.

Meni ovaj tvoj zvuk potice iz motornog dela. Vezan za br obrtaja cini mi se.... e sad sta moze da bude.....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži shuxxTopic starter

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #126 poslato: Decembar 14, 2019, 05:11:31 posle podne »
Na Z10 sam danas na oko 15000km zamenio oba TNG filtera. Nisu bili prljavi. Kad otvorim ovaj gasne faze videcu dal ima one gadne smole. Ali ako nema na ovom od tecne faze... cenim da je nece biti... sto je spas za TNG sistem....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #127 poslato: Decembar 14, 2019, 07:59:03 posle podne »
Ja cu za 2000 menjati, to bi bilo na 20k. Na tečnoj fazi imam samo opiljke od boce il sistema, a gasna je uflekana smolom. Sobzirom da draga ne vozi sledecu nedelju boce to posle NG :)

Sent from my Mi A1  

  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Na mreži shuxxTopic starter

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #128 poslato: Decembar 19, 2019, 01:03:55 pre podne »
Otvorio sam filter gasne faze.... ima smole.... ali ravnomerno po filter papiru... nije koncentrisana ... cenim da je to OK stanje za cca 15 000km... ovo mi je prvi filter gasne faze koji sam otvorio. Kad se duva kroz njega nema nekog otpora.... rekli bi ljudi da je čist.... mada..  slika fino govori o stanju.....
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #129 poslato: Decembar 27, 2019, 12:08:44 posle podne »
2100km do Italije i nazad, natovareni, sa (najvecim, 470l) koferom na krovu, po hladnom i vetrovitom vremenu potrosnja 9.2l
95% autoput, uglavnom na oko 120kmh.
 
Plin je u Srbiji skuplji nego bilo gde, a subjektivno i najlosiji.
Srbija: 79.4din=0.67e
Hrvatska: Ina na autoputu 0.59
Slovenija: Petrol na autoputu 0.628
Italija: nasao sam i za 0.58, uglavnom je oko 0.6-0.61

Na mreži shuxxTopic starter

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #130 poslato: Decembar 27, 2019, 12:39:10 posle podne »
TNG je u poslednjih mesec dana sa oko 74din otisao na 82din. Niko ni rec u vestima. Bas me interesuje da li po inostranstvu ima razlike od skoro 10% u ceni letnji / zimski TNG...
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #131 poslato: Mart 07, 2020, 02:23:13 posle podne »
Evo mene i zovem se mika  O:-)

Mislio sam da cu pre NG pisati, ali nikako da se sastavim.
Juče su zamenjeni filteri plina nakon 20k km od prosle zamene i neverica. Filter gasne faze je sasvim ok, medjutim filter tečne faza, ovo je katastrofa. Majstor kaze da skoro nije video vako napunjen, čak je izguvavao kućište. Na slici se vide dve gomile, velika sa sivim ljuspicama što najverovatnije potice iz gasa, i manaj gomila sto je korozija od boce najverovatnije. Separaciju je uradio magnet. Filter je bio pun. ne znam šta je posredi zadovoljan sam sa gorivom, 80 posto vremena sve na jednoj pumpi i istom pistolju sipam.

Druga strana medalje, cena plina jeste skocila, ali mora se voziti veci problem je sto ne mogu skupiti fiskalnih racuna za putne troskove, jer trosim plin :D.
Ove godine mi ovog "zimskog" plina trosi više, Auto je na zimskim 14icama, a potrosnja veca i do 1l. U voznji ne osetim slabost, sve je ok, osim sto trosi sve više. Sa druge strane to sad već  možda mogu pripisati i da nešto u sistemu plina pocelo da zeza, ipak je 50k km od ugradnje.
Sve u svemu zadovoljan.
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Na mreži shuxxTopic starter

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #132 poslato: Mart 07, 2020, 02:52:03 posle podne »
 Na zalost u aplikaciji mi ne otvara slike. Ja sam skoro kupovao filtere za TNG. Onaj mali za tecnu fazu je 150 din. Veliki za gasnu fazu 400 din. I uopste mi ne ide u glavu zasto pojedini servisi preskacu zamenu filtera tecne faze. Naravno preuzeo sam stvar u svoje ruke i sam cu ih menjati. Oba naravno bez obzira na zaprljanost. Na 15000 ili 20000km. Mada verovatnije je na 15000km kada radim mali servis.

Ti si druze poznat da se retko ali kvalitetno i kvantitativno javljas
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #133 poslato: Mart 07, 2020, 03:02:08 posle podne »
Ha ha sto bi rekli samo kad imam sta da kazem :))), a verujte da nije tako...
Meni u servisu zamenjeno jos ovaj put, zbog garancije, ubuduće cu i ja menjati, moram samo tu malu produženu gedoricu nabaviti kao i majstor. Mada malo me strah da ne zategnem dovoljno pa da mi curka, al dok ne probam neću znati. Mene brine to s.. u tecnoj, sreca pa to ide u isparivač ne može do motora. Ali membrane trpe.

Pored toga, zaboravio sam intervenciju na dijagnostici.

Pre nekog vremena zaustavi mi dragu policija sa rotacijom, mrak skoro ponoć, t t t ,kaze ne rade vam nazad svetla, i stvarno ne radi ni jedna pozicija, sem tablica. Zove ona mene ja reko otvori gepek, unutra vijak skini far... A za to vreme oni da pomogunu devojkama u nevolji, kaze mora da su osigurači, i krenu proveravati, u proveravanju ugase auto, upali mi se airbag, al dok draga ne skinu far ništa. A drugi je samo vidno iznervirana pomazila inon proradi. Pa sam sutra morao na dijagnostiku da gasim grešku.
I uskoro mi ide novi veliki servis, a na njemu ću silikonisati karter, stalno slini, a vidim da ću i suvozačevu balans stanglu sa gumicama menjati, pocela oped da škripi.
A pored svega toga razmišljam da je skinem sa Mobile na Total, zadnje pakovanje mobile ni deklaraciju nije imalo, etikete sve tužnije.
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Van mreže Robby

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #134 poslato: Mart 07, 2020, 03:07:14 posle podne »
Pozzz momci svima,sa Palica!
Evo od mene malo info o cenama,top peak cena Lpg je bila ovde na MOL pumpi u SU oko 15.jan. i to 83.4 din. Mozda kasnije i nesto vise. Razlog je taj sto je "zimska smesa " 60-40% skuplja u odnosu na letnju 70-30 % PB,a i mnogi ga uzimaju za grejanje i industriju,uopste cela EU potraznja za Lpg je veca,greju se zgrade,bazeni,domacinstva,salasi,preduzeca,tako je po HU i Slo,a Poljsku da i ne spominjem. Ne pametujem,nego mi je to inz.struka ono kao "profesionalna deformacija". Sad sam tocio na Omv Palicu i cena je 78.6 din. Dakle,idemo nize,u prolece. Do mora i letnjih putovanja ce opet da skoci cena...a mogu da vam kazem da je i kod nas i u HU Lpg bezobrazno skup,ali bezobrazno  >:( . Cist Lpg,prljav Lpg ...ima svasta,ali ne bi trebalo da se dogadjaju one smole kao pre koju godinu. Ukoliko imate mogucnosti kvalitet je na strani Molovog Lpg,ako nije kupljen od Nis-a,tj direktno je iz HU,vrhunski je,a zatim do njega Omv Lpg i to made in Pitesti ili Ploesti RO, Petrol Slovenci nabavljaju od Euro Petrola,a ovi ga dovlace iz Kazakhstana,cisternama vagonima,e on hoce nekad da "zaskripi" ne da je bas prljav nego malo brze "plane", ali ok . Boju filtera manje-vise gledajte,svaki Lpg je slucaj za sebe,u zavisnosti iz koje je rafinerije stigao,da li je sa cisto gasnih polja ili iz naftnih rafinerija,da ne detaljisem. Dovoljno je menjati gasni filter na 20.000km. Ili ako idete na leto na more,dobacili ste 17k km,moze i tad,ali 20k km je sasvim ok. Bitno za gasni sistem je redovna zamena svecica na 20.000km, OBAVEZNO,one znaju da prave problem,iz iskustva znam,pa mi mislimo da je do Lpg, a nije uvek...probao sam i na 40k km, na 35,na 30...na 20.000km skidaj,menjaj,ne zali i vozi mirno...
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG