Autor Tema: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG  (Pročitano 2819 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže shuxx

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 544
  • L&Ke: 13
  • Lokacija: Prokuplje
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #90 poslato: Novembar 23, 2018, 10:47:35 posle podne »
Ja ne palim za kratke ture. Bajk odlicno zavrsava za par km... mozes i sam zameniti filtere... poruci ih od npr Dore... mislim da je oko 500 din oba filtera.. mozda i manje....zamena.... 20min.... ako imas alat i iole smisla za majstoriju....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže drmika

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 74
  • L&Ke: 7
  • Lokacija: Novi Sad
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #91 poslato: Novembar 23, 2018, 10:51:18 posle podne »
Moram zbog garancije, lepo je postavljen lako cu moći sam menjati, samo da istekne 2 godine :)

Sent from my Mi A1  

  • Vozi: Fabia II ambiente 2009

Van mreže shuxx

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 544
  • L&Ke: 13
  • Lokacija: Prokuplje
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #92 poslato: Novembar 23, 2018, 10:56:45 posle podne »
To je vec drugo. Ma uzivaj u voznji..... bezbrizno.....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže shuxx

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 544
  • L&Ke: 13
  • Lokacija: Prokuplje
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #93 poslato: Januar 13, 2019, 09:15:35 pre podne »
Bi li nesto od servisiranja TNGa... kakva su iskustva.....podeli ih.... pozdrav

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže drmika

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 74
  • L&Ke: 7
  • Lokacija: Novi Sad
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #94 poslato: Januar 14, 2019, 05:23:43 posle podne »
E dok ja stignem napisati.
Na nekih 16000 od ugradnje zamenjeni su filteri, iznenadjenje mi je filter tečne faze nalazi se u prilogu. PUN što korozije što nekih opiljaka, nešto sivo što ne lepi megnet. Suma sumarum strašno, ali to je od boce, a mozda i pumpe.. Filter gasne faze sam rasekao i ima unutra malo smole na ulaznoj strani. Papir čist, stoga ostajem i dalje na Lukoil. Pored zamene filtera, zamolio sam da podigne temperaturu prebacivanja sad je 39. što se mapa tiče na oko su dobre, poklapaju se do velikih obrtaja u kojima retko vozim :D. Odnos plin benzin je sada 94 / 6 valjda ce se sad jos podići.

Mislim da se plin otplatio, stim što po ovom sto videh ima i na manje da menjam filtere (1500 din.) dok se ne smanji kolicina opiljaka.
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009

Van mreže shuxx

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 544
  • L&Ke: 13
  • Lokacija: Prokuplje
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #95 poslato: Januar 14, 2019, 05:29:10 posle podne »
Izgleda da je kvalitet TNGa opasno los. Ja sam menjao filtere na 20000km vise preventivno. Nikad nisu bili prljavi. A ovo je uzas videti. Mozes kupiti i sam menjati cesce.... lako se menja... a i nisu vise od par stotina din....da nebi stradale dizne....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže shuxx

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 544
  • L&Ke: 13
  • Lokacija: Prokuplje
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #96 poslato: Januar 14, 2019, 05:30:35 posle podne »
Mozda cak i da se ispere rezervoar.... mozda je neka farba koja se ljusti.... neznam sta bi drugo moglo da bude...

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže drmika

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 74
  • L&Ke: 7
  • Lokacija: Novi Sad
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #97 poslato: Januar 14, 2019, 05:33:21 posle podne »
pa i meni liči da je neka zaštita te boce, ali ima tu i sitnih tragova korozije, to je filter na isparivaču posle njega isparivač pa onda onaj gasni, na njemu nema one smole koja unistava dizne to mi je bitno inace menjam pumpu :D. A ove opiljke nemam pojma sa cim da povezem sem sa unutrasnjost boce.
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009

Van mreže shuxx

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 544
  • L&Ke: 13
  • Lokacija: Prokuplje
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #98 poslato: Januar 14, 2019, 05:35:06 posle podne »
O kojoj pumpi govoris.... benzinskoj....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže drmika

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 74
  • L&Ke: 7
  • Lokacija: Novi Sad
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #99 poslato: Januar 14, 2019, 06:20:13 posle podne »
ma jok, da ima smole na tom gasnom menjam pumpu gde sipam tj. firmu od koje sipam, video sam tad filter kod majstora dan pre mog skinut sa auta, sa novim nisovim plinom :D
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009

Van mreže shuxx

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 544
  • L&Ke: 13
  • Lokacija: Prokuplje
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #100 poslato: Januar 14, 2019, 06:25:58 posle podne »
Ja sam uvek sipao na Eko helenik ... za ono vreme kada su mnogi imali probleme sa smolom... ja je ni video nisam....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže drmika

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 74
  • L&Ke: 7
  • Lokacija: Novi Sad
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #101 poslato: Mart 12, 2019, 08:53:54 posle podne »
Red je da se javim i bez prozivanja :D
evo prošlo 2 godine druženja sa Fabiom, mada više se Lepša polovina druži no ja, al šta sad :)
kod mene je već prešao 45k, od toga 20k sa ugrađenim plinom. Uskoro trebam mali servis i po prvi put na 14k da ga radim, jer do sada sam na  10k. Zbog 70 posto medjumesne, i ok kilimetraze složio sam se sa majstorom i nasli smo kompromis manje od 15k.
Na 8k sam dosuo, malo da bude iznad pola, i na 10k  ono sto mi je ostalo od 4 litre kupljene, jer je pao ispod pola. Trebao bih čep, odnosnno gumicu na cepu menjati jer tu mi malo masti oko čepa, malo na silikonu kartera, i ona malo popije. Daleko od toga da ostavlja neke fleke.
Sa istom imam nerešen problem sitnih kapljica ulja koje PK kaiš razbacuje, ja mislim da od vetra pri vožnji sa kartera to malo dospe do kaiša i on podigne, majstor se bas i ne slaže, ali nema objasnjenje odakle su :D.
Od kako sam je kupio majstor kaže treba pločice menjati sledeći put, tako će i ostati još ovaj, ali ću u međuvremenu naći orginal vw (koje su sad na njoj), jer vidi se trajnost.
U medjuvremenu mi se nekako poločica sa VIN podvukla pod plastiku instrument table (kontam od Sunca se sakrila u ladovinu) koja izmedju ostalog sve više kvrcka po ovaj divan put.
Ide toplo vreme i počinje izležavanje Fabije na suncu, i mog verglanja nekad i tri puta. Mozda i zemenem taj ventil od 70ak E (u drugoj temi)

Pored malog servisa sprema joj se i zamena radija, izleće sony uleće neki AEG malo previše šaren ekran, al disk, usb, sd i kvalitetan je nije kao ovi novi samo supalj lim.  Gledam vremensku i mislim letnje gume staviti, ali gledam ako izleti neki set za dobrim novijim letnjim gumama (moje su fulda 2014) pa bih onda moj set prodavao.

iiii zamalo za zaboravim, jel se Vama pali lampica abs pri kontaktu, meni ako se ne varam nikada, a prvi put smo ove godine po snegu aktivirali abs, tj osetili da radi.


 
Što se plina tiče novost je da vec mesec dana sipamo na europetrolu (lav), razlika u voznji nema osim nekih 0.2-0.3l manje na 100km.
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009

Van mreže shuxx

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 544
  • L&Ke: 13
  • Lokacija: Prokuplje
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #102 poslato: Mart 12, 2019, 09:10:34 posle podne »
Nisi prozvan....a odradio za 10 etku.... izvestaj

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže shuxx

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 544
  • L&Ke: 13
  • Lokacija: Prokuplje
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #103 poslato: Mart 12, 2019, 09:22:48 posle podne »
Nesto i nisam gledao dal se pali lampica ABSa kad startujem. Mislim da mi se pri kocenju nije palio. Mada jeste ESP...zimus kad zaslajfuje. Sa tvojom opusteno i regionalnom voznjom.... menjaj ulje na 15000... i uzivaj. Ja radio velik servis na 130000 i sad imam okruglu cifru za ostale servise....145000....160000...

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže drmika

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 74
  • L&Ke: 7
  • Lokacija: Novi Sad
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #104 poslato: Mart 20, 2019, 10:50:03 posle podne »
Uradjen mali servis, delovi 4200din

Zamenjene prednje pločice, ali većalo se, suvozaceva strana kao nova, par mm nedostaje, a vozaceva spoljna plocica par mm ostalo, i disk sa vozaceve strane je vise potrosen, ali i dalje ok. malo nejasno, sve je ok, ima hoda lepo se krece, na tehnickim nije bilo raspianja leva desna, a ni u vonji a ispade da vozaceva jace stiska. Skinute su ATE gde majstor po kodu rece pravi ih neki gamstajer, stavljene opet ate 3800din, Zadnje su ok, Kočnice se polako vracaju na staro, jos su mekše al naleće valjda skoro.

Nakacen je i na dijagnostiku odis, od gresaka je onaj mogul za temperaturu, to sam imao i kad sam kupio, ali poceo se i pokazivati da nije dobar, da pocne duvati hladno a podesen na toplo i obrnuto.

Ali glavni razlog kacenja je bilo podesavanje perioda obavestenja za servis, i u kanalu za isti ima da vrati na standardnih 15000km i 365 dana. i po aktiviranju istog daje informaciju da je podesen na 1500km i 365 dana. jednostavno odbija. na kraju je uspeo da namesti na 30000km da me bar ne smara.
Ali po dolasku kuci pojavio se nov problem, sad po davanju kontakta 5 puta blinka zuta kantica ulja. Net šara, ali da je senzor otisao, A ja nisam ni primetio da imam tu dole na karteru senzor, sutra cu proveriti dal imam i kontakte, ali sam na topic ovde nasao gasenje iste i video opciju da servisni innterval radi fiksno vreme + taj merac ulja. pa kontam da ga je dijagnostika upalila, a njega mozda i nema.
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009