Autor Tema: Fabia 1.2TSI MQ200-5F vs MQ200-6F  (Pročitano 958 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mirkuk38

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1505
  • L&Ke: 39
Fabia 1.2TSI MQ200-5F vs MQ200-6F
« poslato: Mart 13, 2017, 12:29:04 pre podne »
Gledam razliku između 90 i 110KS verzije motora. Posle chipa idu na istu snagu/obr.moment, ali razlika od 700-1.000€ onda odlazi na 6brzinski menjač.







Izgleda po ovoj tabeli da petobrzinskom menjaču nedostaje samo šesta brzina, a da su prvih pet brzina skoro identične.

Ako se auto uzima samo za po gradu, onda chip + 5-speed manual ?
Ima li još neke bitnije razlike u konstrukciji dva menjača?
Auto: Škoda Superb 2.0TDI MY2016 + Eibach Pro-kit + Revochip

Na mreži Markkoni

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1002
  • L&Ke: 34
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.2TSI MQ200-5F vs MQ200-6F
« Odgovor #1 poslato: Mart 13, 2017, 12:31:55 pre podne »
Pa da, moze, malo su i losije kocnice na verziji od 90 KS, ali za grad je OK, mada mozda nije za cip. :)
Kada 90 KS cipujes razlika bude 400 EUR okvirno, ali i budes brzi od stock 110 KS.

Sent from my SM-N910C  

Van mreže klisko

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 552
  • L&Ke: 28
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.2TSI MQ200-5F vs MQ200-6F
« Odgovor #2 poslato: Mart 13, 2017, 09:54:38 pre podne »


Izgleda po ovoj tabeli da petobrzinskom menjaču nedostaje samo šesta brzina, a da su prvih pet brzina skoro identične.
Razlikuju se sve brzine jer se razlikuje final drive.
  • Vozi: Octavia 1.9TDI 2010

Van mreže mirkuk38

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1505
  • L&Ke: 39
Odg: Fabia 1.2TSI MQ200-5F vs MQ200-6F
« Odgovor #3 poslato: Mart 13, 2017, 11:51:38 pre podne »
Bravo Klisko!! Prevideh.

To bi značilo da 5F ima oko 8% duže brzine od 6F u direktnom poređenju, što dodatno smanjuje razliku između 5F pete i 6F šeste brzine (0.685 naspram 0.61). Ako grešim, neka neko ispravi...
Auto: Škoda Superb 2.0TDI MY2016 + Eibach Pro-kit + Revochip

Van mreže aleksandarzlatic

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1416
  • L&Ke: 28
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.2TSI MQ200-5F vs MQ200-6F
« Odgovor #4 poslato: Mart 13, 2017, 04:35:13 posle podne »
Miroslave, da li je moguće da bi čipovao Fabiju za grad?
Stvarno nema potrebe za tim ;)
  • Vozi: Skoda Octavia A7 1.2 TSI 63kW/86HP Ambition MY2016, Revochip 129HP 215Nm

Van mreže klisko

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 552
  • L&Ke: 28
  • Lokacija: Beograd
Odg: Fabia 1.2TSI MQ200-5F vs MQ200-6F
« Odgovor #5 poslato: Mart 13, 2017, 04:36:45 posle podne »
Moja računica kaže da bi se 6F vrteo na 2397 obrtaja tamo gde se 5F vrti na 2686. I taj odnos bi trebao da važi za ceo raspon obrtaja, kada je u pitanju vožnja u najvišoj brzini. Teorijski, naravno.
« Poslednja izmena: Mart 13, 2017, 04:46:03 posle podne klisko »
  • Vozi: Octavia 1.9TDI 2010

Van mreže mirkuk38

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1505
  • L&Ke: 39
Odg: Fabia 1.2TSI MQ200-5F vs MQ200-6F
« Odgovor #6 poslato: Mart 13, 2017, 05:59:23 posle podne »
Klisko, slična nam matematika  bravo2

Zlatiću, naravno da ova prigušena verzija od 90KS naprosto vapi za chiptuningom... barem da se vrati na stock od 110KS; a kad se već chipuje, neka ide na ~130KS ili koliko već. Ova kilava Fabia ide skoro pa nikako. Tek sa 110KS se može reći da je auto startan, a kada padne i chip, može se reći da je auto zvrk. Pitaj Markonija...

I da, baš po gradu treba startnosti, kada odereš nekoga pa se na sledećem semaforu keziš kolegi preko puta i naglasiš da voziš 1.2, a on u neverici kaže da ide kao 2.0  =)). O, Zlatiću...

Auto: Škoda Superb 2.0TDI MY2016 + Eibach Pro-kit + Revochip

Na mreži ugi85

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1713
  • L&Ke: 53
Odg: Fabia 1.2TSI MQ200-5F vs MQ200-6F
« Odgovor #7 poslato: Mart 13, 2017, 06:29:13 posle podne »
Razlika izmedju cena za 90ks i 110ks je oko 700e pri cemu 110ks dolazi sa ekonomicnijim sestostepenim menjacem. Izvini, ali ja ne vidim razlog zasto kupiti slabiji model, pa ga posle cipovati da ima snagu jaceg, za nekoliko stotina evra ustede? Na ovaj nacin se u startu odrices sestostepenog menjaca i kvalifikujes se za automatski gubitak garancije ako bude nekih problema sa motorom. Razumem potrebu za snagom ali u ovom slucaju mi se cini da je rizik neisplativ. wac1
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže mirkuk38

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1505
  • L&Ke: 39
Odg: Fabia 1.2TSI MQ200-5F vs MQ200-6F
« Odgovor #8 poslato: Mart 13, 2017, 07:24:31 posle podne »
Oba motora se chipuju na 130KS i 210Nm, tako da za 700€ dobijaš 6-brzinski menjač koji moraš više da šaltaš, a ekonomičniji je na visokim putnim brzinama (autoput recimo) za koje ovaj auto nije predviđen.   ::)

Ko želi stock i više da plati i poštuje garantne uslove, ima izbor...
Auto: Škoda Superb 2.0TDI MY2016 + Eibach Pro-kit + Revochip

Na mreži ugi85

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1713
  • L&Ke: 53
Odg: Fabia 1.2TSI MQ200-5F vs MQ200-6F
« Odgovor #9 poslato: Mart 13, 2017, 07:47:41 posle podne »
Stekao sam utisak da bi 90ks cipovao na 110ks jer nigde nisi precizirao :) Ne bih se bas slozio da je sestostepeni menjac ekonomski neisplatljiv za Fabiju pogotovu ne za brzine za koje je ona predvidjena, npr. meni mi bas znacila sesta brzina. Cipovanje nudi ustedu uz odredjene rizike i kompromise ali to je vec neka druga tema, kao sto si rekao, svako ima izbor :)
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže mirkuk38

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1505
  • L&Ke: 39
Odg: Fabia 1.2TSI MQ200-5F vs MQ200-6F
« Odgovor #10 poslato: Mart 13, 2017, 08:21:51 posle podne »
Evo vidiš Zlatiću, da si uzeo 6-speed manual, zasmetao bi i arapima svojom proizvodnjom benzina  bravo2
Auto: Škoda Superb 2.0TDI MY2016 + Eibach Pro-kit + Revochip