skodaforum.RS
ŠKODA Superb => SUPERB 2008-2015 => Temu započeo: Bozo79 27. Apr, 2017. 22:42
-
Pozdrav svima.
Imam Skodu superb 2008, 2.0 tdi 125 kw. Automatik je i imam problem sa menjacem. Kada izbacim u ler nesto u njemu zalupa 2-3 puta ili ponekad kad ubacim u rikverc nece da krene odmah nego u njemu isto tako zalupa par puta pa tek onda krene.
Nov sam na forumu i ne znam da li sam postavio pravo pitanje na pravom mestu. Pomozite ako neko zna.
-
Kada je poslednji put menjano ulje u menjacu ? Po pravilu dsg na svakih 60.000 treba da se menja ulje .
-
To bi se nazvao redovan servis menjača. Moj savet ti je da ideš negde u pismeni servis. Mi ćemo ovde da nagađamo šta može da bude, a da ga ti sam čačkaš na osnovu naših pretpostavki ne bih ti preporučio. Ipak je to skupa stvar da se igraš...
-
Ulje i filtere u mjenjacu sam mijenjao prije 3 mjeseca, a tada sam odradio veliki i mali servis. Prije servisa se isto culo to lupkanje i isto su mi pojedini ljudi rekli da ce proci kada se uradi servis mjenjaca. Jel imao neko slican problem ili zna nekog dobrog majstora koji bi mogao pogledati. Inace sto se tice mjenjaca u voznji odlican je, salta necujno bez sumova.
-
Idi u ovlasceni servis da pogledaju sta je. Oni ce ti sigurni reci sta je problem.
Sent from my SM-G925F
-
Bolje da ode u servis za automatske menjace tu mu je 100% sigurno .
-
Hvala svima na pomoci. Pricao sam telefonski sa jednim majstorom kome sam rekao da lupka kada je u leru. On me pitao imam li problem kada ubacim u rikverc i nece odmah da krene i kada je u strani kad prebacim iz P u D da li ne krene odmah i onda naglo trzne ( sve je pogodio a da mu nisam nista rekao sem da lupka kad je u leru ). Kaze da je u pitanju duplo mokro kvacilo 100% i da ono moze da se stavi sa bilo kog dsg mjenjaca nebitno da li je skoda, golf, pasat ili bilo koji drugi.
Ako neko zna nesto o tome da mi kaze ili mozda zna koliko se krecu polovna ta dupla mokra kvacila, to se kazu obicno nadje kod mjenjaca kojim je otisla elektronika a ostalo je zdravo. A i ako ne hvala vam svakako, a kada rijesim problem napisacu sta je bilo i koliko je kostalo da znate ako neko bude imao isti kvar.
-
Svaki DSG (Direct Shift Gearbox) je menjač sa duplim kvačilom. Ovaj tvoj je, po majstorovim rečima, tzv mokri jer ima karter sa uljem koje se obično menja na oko 60kkm. Njima uglavnom rikne elektronika. Tebi se izgleda desilo suprotno. Ako te nešto više interesuje potraži po forumu pisano je na tu temu da se ne rasplinjavam. Možeš da nađeš koji sve tipovi DSG menjača postoje, koje su im oznake, koja opterećenja trpe, koje su im boljke, koji se u koja vozila ugrađuje i sl. Ako ne nađeš na forumu imaš na internetu sve lepo opisano. Srećno sa popravkom...
-
Skokni do Jakova, imas odlicnog majstora za automatske menjace, servis Slavko, kada udjes u Jakovo, pre centra sa leve strane ima tabla od servisa. Od majstora sin je masinski inz. i nakon faksa otisao preko da se specijalizuje za auto.menjace, tako da nema greske. Poz. ;)
-
Servis u Kumodražu...
Послато са HTC Desire 820
-
Ukratko, imam puno iskustva sa automaticima jer ih privatno vozim vec godinama, iskljucivo.
Servis u Kumodrazu je u fazonu ne popravljamo, samo menjamo i remontujemo komplet. Nisu losi ali je ta prica.
Ima ih jos raznih medjutim od svih kod kojih sam bio Slavko je najozbiljniji i najkorektniji. Ne klempave, posteno kazu sta je i koliko je, hoce da poprave i umeju da dijagnostikuju kvar, idu na seminare.... Nije samo skidaj da remotujemo komplet, 2000e racun.
Konkretno za DSG, cena zamene duplog kvacila je 500 ili 600e, zaboravio sam sad. To je za DSG6, za 7 ne znam ali je verovatno slicno.
-
Skokni do Jakova, imas odlicnog majstora za automatske menjace, servis Slavko, kada udjes u Jakovo, pre centra sa leve strane ima tabla od servisa. Od majstora sin je masinski inz. i nakon faksa otisao preko da se specijalizuje za auto.menjace, tako da nema greske. Poz. ;)
Rešio kolegi crknut ZF8. Pohvale za majstora.
Ostali servisi su lupali neke sumanute cifre.
U svakom slučaju skup sport automatik.
Sent from my POCOPHONE F1
-
Konkretno za DSG, cena zamene duplog kvacila je 500 ili 600e, zaboravio sam sad. To je za DSG6, za 7 ne znam ali je verovatno slicno.
550e delovi + ulje i filter + ruke = 800e, pitao sam pre neki dan. Za DSG6
-
Zanimljiva tema,drugar ima b6 pasata menjac identican kao kod mene u superbu automatcki sa 6 brzina mokro kvacilo,uradio je zamenu ulja i filtera u garazi i nakon toga mu menjac lupka iz D u R,dok iz P u R sve je normalno
pre toga menjac je radio super neko ideju neku
Takodje smo primetili da kad treba u R da prebaci iz D on pokusava cuje se lupkanje kao da oce da prebaci ali neprebaci vec izbaci kljuc,upalimo auto ugasimo prebaci odma u R i normalno krece
neki kazu da se treba ucitati mapa samoucecu 30e
neko neku ideju sta da pogledamo?
meni je superb 1 automatik pa neznam bas nesto puno oko njih
-
Koliko ulja ste sipali ?
-
Isto kao i kod mene 4,2l sipali smo kroz filter ulja,stavili onaj crni granicnik(merac) upalili auto,iscurelo je malko ulja probali ga p,r,n,d,s manual gore dole,zatvorili cep.
-
Pozdrav,
Imam identičan problem pa me zanima šta je bio uzrok i da li je problem rešen?
Hvala