Skorašnje poruke

Stranice: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
OCTAVIA 2004-2013 / Odg: OBD greška P0341
« Poslednja poruka petarp031 poslato juče u 10:50:24 posle podne »
Mozda je problem prisutan od prethodnog velikog servisa. Svakako bih proverio, ali je malo nezgodno zbog tvog mehanicara na kojeg ces baciti sumnju.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka

2
OCTAVIA 2004-2013 / Odg: OBD greška P0341
« Poslednja poruka Maurinjo poslato juče u 10:46:04 posle podne »
Hvala na odgovoru, stvar je u tome što je problem, odnosno greška P0341 se očitavala i pre velikog servisa i zamene remenice radilice.
3
OCTAVIA 2004-2013 / Odg: OBD greška P0341
« Poslednja poruka petarp031 poslato juče u 10:39:53 posle podne »
Prvo bih proverio da li je auto dobro uzupcen. Da li je blokirana radilica i brekasta pomocu vw alata kada je radjen veliki servis. Cest slucaj kod 1.9 tdi da vozilo nije dobro uzupceno (narodski receno).

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka

4
OCTAVIA 2004-2013 / OBD greška P0341
« Poslednja poruka Maurinjo poslato juče u 10:31:45 posle podne »
Poštovani članovi foruma molim za pomoć. Posedujem Škodu Octaviu A5 1.9. TDI 77kw, 2007. godište. Oznaka motora BXE. Na dijagnostici je utvrđena greška sa brojem P0341 "Camshaft position sensor Circ. Range/Performance".
Kod električara je utvrđeno da nije do žica i prekida napona itd, da je senzor ispravan i da je problem mehaničke prirode. Mehaničar je predložio da se uradi veliki servis jer svakako mu je bilo vreme (prvi rađen na 115K km, a drugi sad na 215K km) i zamenu remenice radilice-remenice zupčastog remena, našli smo polovnu i stavili, ali problem je ostao isti. Sad je predlog da se uzme ganc nova jer se sumnja da ova polovna nije bila ispravna. Međutim sve to naravno košta, pa sam hteo da vidim sa vama da li je neko imao sličan problem, možda uopšte nije u pitanju remenica, već nešto drugo, pa da ne bacam pare džabe i nerešim problem. Zaboravio sam reći da je jedini simptom bio, da auto malo duže vergla prilikom paljenja, sve ostalo je bilo normalno. Nikakva lampica se nije palila. Hvala unapred.
5
FABIA 2007-2014 / Kuciste filtera ulja-pomoc
« Poslednja poruka zeljkoobrenovac poslato juče u 10:07:50 posle podne »
Pozdrav za sve clanove.
Kupio sam prosle godine Skodu Fabiu 2011. godiste i sada je doslo vreme da se odradi mali servis. Kada je majstor otvarao poklopac kucista filtera ulja primetio je nepravilnost. Tacnije, deo poklopca je zarobljen tj polomljen u dnu tog kucista i ne moze se izvaditi. Pokusavao je svim mogucim klestima ali mu nije poslo za rukom. Jel imao neko slican problem i postoji li mogucnost da se taj deo plastike izadi i kako? Poslao bih sliku ovde da vidite o cemu se radi nego mi ne dozvoljava jer je prevelika. Poslacu na viber ako neko moze da pomogne. Hvala
Telefon: 0642720067
6
OCTAVIA 2004-2013 / Odg: Šestostepeni menjač 2.0 TDI - ne prima rikverc
« Poslednja poruka Šiki poslato juče u 09:42:52 posle podne »
 Kolege, nisam se neko vreme javljao, zbog raznoraznih obaveza. Međutim, red je i dobar običaj da ipak u par rečenica prokomentarišem situaciju. Još jednom hvala m@c|-|oR, za broj majstor Nikole. Našao sam vremena i pre oko 3 nedelje otišao do Smedereva i našao Nikolu. Prethodno sam se čuo sa njim telefonom. Nikola je stvarno fin, prijatan, pažljiv, pošten i rekao bih dosta stručan majstor, jako je na mene ostavio pozitivan utisak. Početkom aprila sam odradio redovni godišnji servis i negde 3 nedelje, da kažem, otprilike, nije bilo opisanih čudnih situacija sa menjačem. Kada sam došao u SD blizu majstor Nikole(kao što se m@c|-|oR seća, - izvinjavam se, ne znam Vam ime), uličica, koja vodi do kuće majstor Nikole je jako uska, a u tom trenutku je došlo vozilo iz suprotnog smera i ja sam se odlučio da pomerim malo vozilo unazad, da bi čovek slobodno prošao. Tada, 3 nedelje posle servisa mi se opet desilo da ne mogu lagano da ubacim u rikverc, krčanja nije bilo. Došao sam do Nikoline kuće, video čoveka u dvorištu, predstavio se i zamolio ga da on proba da ubaci vozilo u svoje dvorište, jer kada se desi sa rikvercom ovaj problem, tada teže ide i u prvi stepen prenosa. Čovek mi je pre nego što je ušao u vozilo rekao da zna o čemu se radi, probao rikverc-prva nekoliko puta i desila mu se 1 identična situacija od 2 moguće: rikverc je blago zakrčao, tada je teže izbacio iz rikverca i teže ubacio u prvu, probao je u prvu sa međugasom u jednom od pokušaja i tada mu se učinilo da ide lakše. Rekao je da zna za još jedan takav slučaj, dok on koliko zna, 6-stepeni 1,0 TSI nemaju takav "problem". "Suma sumarum", reče mi na kraju, da pretpostavlja da fabrika zna za to i da za sada nema rešenja, i da vozim tako i dalje...
Nebrojeno puta sam pročitao ovu diskusiju i palo mi je na pamet Nidžino pitanje, citiram, "Da li između ubacivanja u brzinu, kad se manifestuje problem, probaš da staviš menjač u ler, pustiš kvačilo, pritisneš kvačilo, i onda pokušaš ponovo?" Naime, pre 2 dana, ponovila mi se situacija od 19.03. koju sam ranije opisao: momenat ubacivanja u rikverc: (polugu menjača spuštam dole, pomeram ulevo, nema nikakvog otpora, sve izgleda da se može normalno ubaciti u rikverc, ali, otprilike na polovini sledećeg koraka-kad treba gurnuti menjač napred, čuje se krčanje, dakle sigurno pre nego što je menjač došao do svog krajnjeg položaja za rikverc, pedala kvačila je sigurno stisnuta do poda, a auto u potpunosti bez kretanja... i to tako 2 puta. ). Tada sam bio prinuđen da brzo vratim menjač u ler. To je jedna ređa(dosada 2-3 puta) situacija, kada menjač više krči i kada se mora vratiti u ler, jer rikverc nije prihvaćen, i druga češća, kada u momentu ubacivanja u rikverc menjač zakrči, ali prihvati rikverc i tada se jako otežano izbacuje iz rikverca, odnosno, nakon toga, teško ubacuje u prvu. Neshvatljivo da u servisu nisu želeli da detaljnije pogledaju ovo.  Time sam i razočaran i utučen  :'(  npr. na fabiji mi se to nikada nije desilo za 11 god, doduše, menjač mi je zamenjen u garantnom roku, opisao sam ranije. Danas sam se vrteo po gradu i sada mi se čini da i prva malo teže ide, ali nema krčanja.
 Ne znam ni da li smem da se uputim na neki duži put sa ovim problemom... Nemam rešenja...  Još jednom, hvala puno svima na pomoći. Ako nešto konkretnije saznam javiću se.
7
FABIA 1999-2007 / Odg: zamena svećica, zatezanje
« Poslednja poruka Lignjoslav poslato juče u 08:49:01 posle podne »
Ja sam kod mene stavio svecice NGK ZFR5P-G i bez problema sam ih dotegao kljucem jos 2/3 kruga (vise od toga nije moglo).
8
Spolja & Unutra / Odg: Razlike izmedju amundsen i columbus medijskog sistema?
« Poslednja poruka Zarko poslato juče u 08:39:40 posle podne »
A razlika izmedju amundsen-a i bolera je samo softverska, vizuelno nema? Pitam jer sam porucio staklo zastitno za amundsen i trebalo bi da pasuje i na bolero.

Poslano z mojega SM-G965F z uporabo Tapatalk
Zaštitno staklo??  Ono kao folija za ekran telefona?

Sent from my SM-G973F  

9
Spolja & Unutra / Odg: Razlike izmedju amundsen i columbus medijskog sistema?
« Poslednja poruka Maksimus poslato juče u 07:39:48 posle podne »
Tako je,to sam i naglasio u prvom postu.
10
Briga & Održavanje & Dodatna Oprema / Odg: Gde kupiti brisače u Novom Sadu?
« Poslednja poruka AcoSk poslato juče u 07:36:54 posle podne »
Ili mozda Wint (Wagen International) ako postoji u NS (Pitaj google).
Oni imaju tipske Bosch, ja kod njih uzimam za sva vozila. Mada kostaju oko 3k din oba.
Stranice: [1] 2 3 4 5 ... 10