Skorašnje poruke

Stranice: 1 2 3 4 5 ... 10
1
SUPERB iV 2019 / Odg: Skoda Superb iV Hybrid
« Poslednja poruka Maksimus poslato danas u 02:14:59 pre podne »
Ako zelis ustedu na tempomatu za tebe je idealan ovaj novi audijev mild hybrid sistem.
Npr audi a6 3.0 tdi ima taj 48v mild hybrid sistem koji omogucava da auto pri brzinama od 55 do 160kmh ugasi motor i odrzava brzinu uz pomoc elektricnog motora.
Slag na tortu je sto je nedavno usvojen zakon koji za hibride ne naplacuje porez na luksuz pri registraciji,a i ti mild hybridi su obuhvaceni time tako da je registracija jeftina.
2
SUPERB iV 2019 / Odg: Skoda Superb iV Hybrid
« Poslednja poruka Melja poslato juče u 09:32:36 posle podne »
Moram da priznam da me veoma kopka ovaj hibrid. Moj put od kuce do posla je 51 km, vrlo malo kroz grad sve ostalo je otvoren put. Ujutru obicno ni nema saobracaja i sa sadasnjim superbom pri tempomatu na 100-110 km/h trosim oko 5, 5.5 lit. Imao bih uslove da punim u garazi i na poslu, ali je pitanje kakvu bih potrosnju ostvario. Svih 50-tak km na struju sigurno ne bih izvukao, ali u nekom hibridnom rezimu me zanima kolika bi potrosnja bila. Ako bi se pojavilo test vozilo tacno bih platio koji dan da ga testiram. E sad ostaje pitanje koliko je hibrid skuplji i sta bi me cekalo nakon 200000 km. Prelazim oko 45-50000 km godisnje pa bih do 200000 km brzo dosao.
3
KAROQ 2017 / Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Poslednja poruka sale.kriminale poslato juče u 07:19:21 posle podne »
Karoq je odličan izbor. Ako ne prodaješ lubenice, gepek je optimalan. Pozicija sedenja nazad i napred bolja nego u Octi. Preglednost Ok. Ma sve 5 ....  Čini mi se da kod nas Octa Combi nije jeftinija od Karoq-a. Proveriću ... mada ... ako dobijem 7 na lutriji kupim Kodiaq-a ...  =))
4
KAROQ 2017 / Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Poslednja poruka 9800pro poslato juče u 07:02:27 posle podne »
Ni kod nas nema 1.0tsi makar cijena za 1.5 je vrlo dobra pa ni ne treba taj mali motor.
Da sad uzimam auto ozbiljno bi se premišljao između Karoqa i Octavie karavan 1.5tsi koja je jeftinija.
Garaža će samo da napravim malo bolje slike
5
KAROQ 2017 / Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Poslednja poruka sale.kriminale poslato juče u 06:58:05 posle podne »
Kod nas su za novu Octaviu izbacili iz ponude 1.0 TSI. Kreće od 1.5 TSI i kako vidim klotara više nije ista već sadrži više opreme što dolazi i sa većom početnom cenom. Razradi Karoq-a i srećno ti bilo pa se nadam novim utiscima i garaži. Hvala.
6
SUPERB 2015 / Odg: Ukljuciti Lane Assist i TSR
« Poslednja poruka Bingodalton poslato juče u 04:48:17 posle podne »
@Bingodalton Razumem da se pali kroz meni-ali da li je po defaultu upaljen ili pamti poslednje podesavanje. Eto konkretno u novoj a klasi svaki put kad sednem u auto moram nanovo da ugasim line assist jer se resetuje kad ugasis auto,kao i npr start stop s tim sto za razliku od start stopa koji ugasis pritiskom na dugme ovde kopas po meniju da ugasis. To kazem samo da te "upozorim" jer mene licno nerviraju ti sistemi koji ne pamte poslednje podesavanje.

Mislim da ostaju podesavanja, tj sacuva ih kao personalizaciju uz kljuc. Nisam video da neko ima problem da mu automatski pali ili gasi. Kod Skode bar toga nema sem sa Start/Stop sistemom koji zelim da iskljucim skroz. Super bi bilo da moze obrnuto da se namesti, bilo je takvih razmisljanja. U sustini znam kako da ga izbegnem na semaforu, samo blago drzim kocnicu i obrtaji su veci za 200 obrtaja, ali ne bih bas da se cimam tako. U NS-u je naporno pipkati tako i svaki semafor razmisljati hoce se ugasiti ili ne. Naravno voleo bih da je obrnuto, po defaultu ugasen, a da mogu da upalim sistem na dugme.

Nisam ni pitao, zar nema neko sa foruma HEX-CAN, da je iz NS-a i da zeli da kodira, sto bi englezi rekli za pivo?
7
KAROQ 2017 / Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Poslednja poruka 9800pro poslato juče u 03:07:24 posle podne »
Evo dok ne otvorim garažu, ukratko...
Već 3 tjedna je kod mene, 1.0tsi Style, Quartz Grey.
Od dodatne opreme: rikverc kamera, sportska sjedala, sportski volan, dupla guma/tekstil podnica, grijane mlaznice brisača (bile jeftine).
Prvo što se svi pitaju, kako ide? E pa dobro, ja sam za sada vrlo zadovoljan.
Je da mu treba malo više okretaja da povuče tj. da se osjeti onaj šus kad krene, recimo iznad 3000-3500, ali za po gradu gdje mi je prosjek 35km/h nije ni bitno.
Nisam još bio u situaciji gdje bi mi trebao jači motor.
Isto, auto je tako dobro izoliran da se ni ne primjeti na kojoj brzini se vozi, gledam okolo i odjednom 120km/h. Zbog te izoliranosti se malo dobije osjećaj da je auto spor ali u stvari nije, samo se ne osjeti brzina.
Još ga nisam ni pošteno stisnuo jer ima tek 500km ali kad se razradi biti će ok.
Potrošnja do sada prosjek 7.3l 100% grad bez klime.
Udobnost vrhunska, kvaliteta izrade isto visoka, ništa ne klapara ili škripi.
Da li sam zadovoljan izborom, veliko DA.
Jedino sam primjetio da više nema 1.0tsi mašine kod nas u HR u ponudi. Valjda se slabo prodaje zbog 1.6tdi...u DE ima 1.0tsi u ponudi tako da je do naših.

8
Ostale teme u vezi Škode / Odg: Potrošnja goriva na Škodama..općenito
« Poslednja poruka 9800pro poslato juče u 02:55:45 posle podne »
Možeš li nam dati svoje utiske o Karoq-u 1.0 u odgovarajućoj temi ?
Je, budem, uvijek se nešto ispriječi
9
Ostale teme u vezi Škode / Odg: Potrošnja goriva na Škodama..općenito
« Poslednja poruka sale.kriminale poslato juče u 02:43:05 posle podne »
Možeš li nam dati svoje utiske o Karoq-u 1.0 u odgovarajućoj temi ?
10
SUPERB 2015 / Odg: Ukljuciti Lane Assist i TSR
« Poslednja poruka Super 20 poslato juče u 01:32:30 posle podne »
Ja mislim da to nije kamera u retrovizoru, nego senzor za automatsko zatamnjenje unutrasnjeg retrovizora. On prati da li je napolju dan ili noc, da bi znao da li da zatamnjuje retrovizor ili ne.
Daj sliku da vidimo kako izgleda

Unutrsasnjo zatemnjivanja na retrovizor,senzori su sa unutrasnje strane (od vozaceve strane ne prema nadvor), i retrovizor se zatemnjuje ako ima neko ukljuceno svetla iza auta.

Znam za sto sluzi "radar" i gde je smesten. Neka prodje ovo ludilo pa cemo videti sto i kako :)
Stranice: 1 2 3 4 5 ... 10