Skorašnje poruke

Stranice: 1 2 ... 10
1
Elektrika Mehanika Dijagnostika / Odg: OBD11 OBDeleven
« Poslednja poruka fobia24 poslato 18. Apr, 2024. 19:43 »
Sto znaci da cu imati isti problem i sa oktavijom facelift jer ima stvari koje bih odmah prekodirao posto bi me strasno iritarale takve kakve su fabricki. Nadam se da ce resiti do tada, inace bi mi obd bio neupotrebljiv.
2
FELICIA / Odg: Zazor ventila
« Poslednja poruka sima 016 poslato 18. Apr, 2024. 19:24 »
Pozdrav potrbna mi je pomoc nemogu nigde naci vodjice ventila za feliciju znate li od kog auto jos pasuju.Vozim feliciju 1.3lx,98 godiste,karburatorka,favoritov motor.Hvala
3
Elektrika Mehanika Dijagnostika / Odg: OBD11 OBDeleven
« Poslednja poruka zzeelljjkkoo poslato 18. Apr, 2024. 19:07 »
Информација са ОБД11 форума од 15.04.2024. године:

"Absolutely nothing is possible with the facelift. I have contacted the OBD11 staff and they provided me with a flowchart to comply with when applications are being used but to no avail. Finally they admitted that there are some hurdles they are working on with VAG ... underlined their involvement in the process and asking for patience... Sofar - nothing... As far as they advised me the facelift has some new firewall, which prevents any unauthorized interference...."

Односи се на Камика из 2024е и покушај ОБД11 кодирања.  :o
Значи ситуација се мало заоштрава око "кућне радиности". Претпостављам да ће исти проблем бити и са свим осталим новим возилима.
Али се надамо да ће их ОБД11 ипак "пробити"!  :)
4
FABIA 1999-2007 / Odg: Silen blokovi
« Poslednja poruka AcoSk poslato 18. Apr, 2024. 16:37 »
Wint, Sanel, Kitkomerc, Euro07, InterCars, Ciak, Delmax....
Treba li jos?
5
FABIA 2021 / Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
« Poslednja poruka Fbia poslato 18. Apr, 2024. 10:34 »
Ajde malo da proanaliziramo, bice korisno a ponesto i poucno, nesto za sadasnje i buduce vlasnike F4 a ponesto i generalno za voznju (ne pravim se pametan i ne kazem da mnogima ovo vec nije jasno ali mozda vam bude zanimljivo).

Dakle imamo 3 voznje sa istim automobilom (F4 1.0tsi 110KS), na istoj ruti (Zarkovo-Kraljevo, 160 km) sa istim vozacem.
Voznja sa prosekom 4.2 l/100 ukljucuje i 20-30 minuta gradske voznje po Beogradu (odnosno
dodatnih 17 km). Ako je svedemo na statistiku preostale dve voznje (159 km) njene vrednosti bi
otprilike-priblizno bile ovakve:
Prosek potrosnje oko 4.0, vreme putovanja 2.20 casova, prosecna brzina 66 km/c.

Dakle tri iste voznje sa prosekom 4.0, 5.2 i 6.3 l/100.
Treca voznja ima za skoro 60% vecu potrosnju od prve. Neverovatno ali tacno!
Vremensko trajanje tri voznje: 2.20, 2.06 i 2.02 casova.
Prosek brzine za tri voznje: 66, 76 i 78 km/c.

Zakljucak: treca voznja za ustedu od oko 18-20 minuta u odnosu na pravu voznju je "placena"
sa 60% vecom potrosnjom.Neverovatno! Za bednih 20 minuta brzeg stizanja ogromna razlika u potrosnji, mnogo rizicnija voznja, silovanje motora itd.
Treca voznja u odnosu na drugu je trajala krace za 4 minuta a to je "placeno" sa potrosnjom vecom za skoro 20% (sa 5.2 na 6.3 l/100)!
I ovo je poucno i mnogo govori, da ne komentarisem detaljno...

Kao "izvodjac radova" mogu da kazem sledece, prva voznja je bila potpuno opustena jedino sto sam sve vreme morao da pricam sa saputnikom...
Druga voznja je bila iz cistog gusta i uzivanja u automobilu (najbrzi na celom putu ali bez silovanja i rizikovanja...).
Treca voznja (juce) je bila zurba, na Rudniku sneg, letnje gume, skoro sve vreme kisa, temperatura od 1 do 4 stepena...

Mislim da ova analiza puno govori o F4 kako trosi i kako je treba (kako se moze) voziti u medjugradskoj.
Glavna pouka bi bila (nadam se da je vecina vec zna), od jurcanja nema velike koristi a potencijalnih problema koliko hoces...
Pozdrav i sve najbolje!
6
KAROQ 2017 / Odg: Škoda KAROQ - zvuk - lupanje na prednjem trapu -
« Poslednja poruka Remark78 poslato 18. Apr, 2024. 10:20 »
Malo sam se raspitivao, ti poliuretasnki delovi su veoma dobri i ugrađuju se uglavnom na sportske automobile tj. ugrađuje ih onaj koji želi dobar kvalitet uz čvršći i tvrđi trap namenjen za sportsku vožnju.

Kako je Oktavija svakako prilično tvrda, mislim da ću radije potražiti klasične, ali kvalitetne gumene delove, tipa Lemforder i sl.
7
OCTAVIA 2013-2020 / Odg: Regeneracija DPF filtera
« Poslednja poruka TALJUB8595 poslato 18. Apr, 2024. 09:19 »
Nije problem u njima, problem je u nama što sve to znamo i onda po nekoj navici i dalje kupujemo Škodu/VW/Audi...i to obavezno dizel.
8
OCTAVIA 2013-2020 / Odg: Regeneracija DPF filtera
« Poslednja poruka zzeelljjkkoo poslato 18. Apr, 2024. 09:11 »
За мене је најгоре од свега што VAG сигурно зна за то малтретирање са ДПФом, сигурно и они прате разне изворе информација, па и форуме, и не предузимају ништа да бар мало реше.
А ако је и код Аудија тако онда је то врхунски безобразлук.
Ако немају писменог инжењењера нека онда плате индустријског шпијуна па нека виде како су други решили (БМВ, Мерцедес, ...).
9
KAROQ 2017 / Odg: Škoda KAROQ - zvuk - lupanje na prednjem trapu -
« Poslednja poruka Filip BG poslato 18. Apr, 2024. 09:00 »
Google kaže da je ova firma trenutni prodavac u Srbiji. Nisam zvao da proverim.

https://sworks.rs/brendovi/powerflex
10
OCTAVIA 2013-2020 / Odg: Regeneracija DPF filtera
« Poslednja poruka TALJUB8595 poslato 18. Apr, 2024. 06:45 »
Nema to veze premium ili ne. Zar i audi nije premium, pa je isto rešeno kako kod Škode.

Stranice: 1 2 ... 10

Aktivne teme