Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Skorašnje poruke

Stranice: 1 ... 3 4 5 ... 10
31
OCTAVIA 2020 / Odg: Octavia 4 slike i video
« Poslednja poruka NikolaK87 poslato Avgust 01, 2020, 18:15:03 posle podne »
Meni je nekako sve mnogo bolje nego na O3 što se tiče enterijera. Iako je ta O3 koju često vozim ambition, ali nema veze to za kvalitet materijala. Mnogo više meke plastike i tapacira ima u novoj. Da ne govorim o mnogo boljem dizajnu, ali to je subjektivna stvar apsolutno. U svakom slučaju ja naručio i stiže auto do kraja avgusta, nadam sa da ću ga predstaviti ovde.
32
OCTAVIA 2020 / Odg: Octavia 4 slike i video
« Poslednja poruka varicak poslato Avgust 01, 2020, 18:01:05 posle podne »
Danas sam bio u AČ na NBG da vidim novu Oct. Izložen primerak je u Style opremi sa DSG. Na prvi pogled sve deluje WOW. Na drugi ipak i ne baš. Dvokraki volan mi deluje bolje nego na slikama i simpatičan mi je. Opšti utisak mi je da sve izgleda jeftinije nego u mojoj O3. Tekstilni deo na tabli je recimo prihvatljiv. Mesta na zadnjim sedištima ima osetno više, ali je gepek zbog kupe dizajna nekako niži. To je moj prvi utisak.
33
OCTAVIA 2020 / Odg: Octavia 4 slike i video
« Poslednja poruka Karlheinz poslato Avgust 01, 2020, 16:10:32 posle podne »
34
Motor & Menjač / Odg: Saveti u vezi motornih ulja. Piše: STALKER (Šta/Kako: vidi prvu poruku!)
« Poslednja poruka Stalker poslato Avgust 01, 2020, 14:32:19 posle podne »
Jašta. Kao što Mareska kaže, to ispiranje nije potrebno često raditi (a jeste najbolji način za to), možda jednom na 5-6 zamena ulja. Ako se menja na 10 hiljada km ... može i (lepo) nikad!*
*već mu dođe kao "ispiranje light".
Petronas ulja su izuzetnog kvaliteta, ali onako niska cena ukazuje da su (ako ništa drugo) stara (verovatno više od 5 god ili bar na samoj granici). Ako je "samo to" (starost ulja), voziti bar 5000 km pre ispuštanja ili može (čak) biti o.k. za 10 hiljada km.
35
Škoda Modeli, Vesti, razne Informacije / Odg: Novosti u vezi sa "ŠKODA AUTO"
« Poslednja poruka Karlheinz poslato Avgust 01, 2020, 13:57:03 posle podne »
Pad prodaje u prvoj polovini 2020: Prihod od prodaje u prvih 6 meseci ove godine ŠKODA AUTO je iznosio 7,55 milijardi evra, operativni profit je 228 miliona evra - i pored 39-dnevnog zatvaranja fabrika u aprilu. Povrat od prodaje iznosio je 3,0%. Češki automobilski proizvođač isporučio je 426.700 (-31.3%) vozila (2019: 620.900).
(od januara do juna 2018. godine: 652.700 vozila!)

ŠKODA OCTAVIA (110,700; -40.4%)
ŠKODA KODIAQ (60,700; -21.9%)
ŠKODA KAROQ (56,300; -23.7%)
ŠKODA KAMIQ (52,500; +144.9%)
ŠKODA FABIA (48,100; -50.6%)
ŠKODA SUPERB (37,800; -33.4%)
ŠKODA RAPID (28,100; -63.9%)
ŠKODA SCALA (27,300; +270.6%)
ŠKODA CITIGO (samo Evropa: 5,200; -)
36
FABIA 1999-2007 / Odg: Lampica za akumulator u
« Poslednja poruka MAKS poslato Jul 31, 2020, 18:28:35 posle podne »

 Pa eto vidis...Vozis koliko vidim noviji automobil (2012) i tvoj kompjuter ima napredniji program i vec ti ispisuje problem "slaba snaga akumulatora". To sto ti jos uvak dobro startuje, ne moj da te zavara. Sigurno jos uvek imas minimalni napon koji je dovoljan za startovanje, ali je akumulator star, u njemu se menja unutrasnji otpor spoljasnjeg elektrolita. Komjuter te na vreme upozorava da akumulator nije dobar jer on ipak sve vreme meri napone koji se u njemu desavaju. I kad jednog dana, ne budes mogao da startujes ili ako u voznji odjednom izgubis svu struju ne mozes reci da nisi bio na vreme upozoren. Veruj svom kompjuteru. Treba da znas da svi mi sada vozimo "pametne automobile".... bravo2. I ovu tehnologiju treba prihvatiti i verovati joj...

Da znas da me to i brine. Samo da me neizda kad je najpotrebnije. :( :) :)
37
FABIA 1999-2007 / Odg: Kontrolini sistem za izduvne plinove - fabia 1.2 htp
« Poslednja poruka pajapop poslato Jul 31, 2020, 16:58:40 posle podne »
Znaci, ocigledno je majstor (u zurbi) samo izvrsio dijagnostiku a nije se pozabavio rezultatima analize? Evo kako ja vidim ovaj nalaz. Pronadjeno je 5 gresaka. Jedna se odnosi na los katalizator, jedna na senzor temperature rashladne tecnosti, zatim jedna na los EGR ventil, pa na nepravilan broj obrtaja motora i jedna na izostanak paljenja na 2, cilindru. Od tih pet gresaka samo je jedan kvar...kao kvar...a sve ostalo je iznudjeno kao prateca posledica te stavri. Znaci, los senzor tempereature rashladne tecnosti ce dovesti do nemogucnosti pravilnog odredjivanja smese goriva, sto ce rezultirati nepravilnim radom motora,nepravilnim sagorevanjem, losim sastavom izduvnih gasova, povecanom potrosnjom goriva...Znaci to povlaci povecano prljanje EGR - , povecano prlljanje (zapusavanje) katalizatora...verovatno i prljanje svecica. Da sam ja tvoj majstor, ja bih ti prvo zamenio taj senzor temperature rashladne tecnosti, zatim bih ti ocistio EGR ventil i onu bakarnu cevcicu od njega, ocistio bih katalizator...pa moglo bi i lambda sonde...ocistio ili zamenio svecice...I onda ponovo uradio dijagnostiku i da vidimo sta sad ima od gresaka...Nadao bih se vise ni jednoj... :bravo:
38
FABIA 1999-2007 / Odg: Lampica za akumulator u
« Poslednja poruka sale.kriminale poslato Jul 31, 2020, 16:10:36 posle podne »
Ja verujem samo robotima !    =)) 
39
OCTAVIA 2013-2020 / Odg: Ne radi uticnica upaljaca a mozda i upaljac
« Poslednja poruka Maestro1975 poslato Jul 31, 2020, 14:31:44 posle podne »
Osigurač br. 40 kod volana.
Ako si rešio, kako?
Zamenio osigurac i sada sve radi.
Pozz
40
FABIA 1999-2007 / Odg: Kontrolini sistem za izduvne plinove - fabia 1.2 htp
« Poslednja poruka radoszver poslato Jul 31, 2020, 11:53:19 pre podne »
Evo sta je dijagnostika pokazala. Jel se neko razume u ovo:
Stranice: 1 ... 3 4 5 ... 10