Skorašnje poruke

Stranice: 1 ... 3 4 5 ... 10
31
Servisiranje Kvarovi Popravka / Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Poslednja poruka wkobre poslato 16. Apr, 2024. 20:35 »
Miller's oil, al da me ubiješ sad ne mogu da se setim dal je Millermatic ili NT+. Probao sam račun da nađem, ali nema šanse... svakako sam kucao na oil finder, pa je bila preporuka proizvođača, a kupljeno u Mass-u.
32
Servisiranje Kvarovi Popravka / Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Poslednja poruka Peja poslato 16. Apr, 2024. 20:13 »
Jedini napor za auto, ako uopšte mogu tako da nazovem, je kada idem na duži put, gde i po 5h znam da držim 150 na tempomatu (osim stajanja na granici). A takve rute, samo češće je imao prvi vlasnik.
Ne znam, majstor kaže da je jednostavno menjač bio faličan i da niko od nas dvojice nije kriv što se to dogodilo. Iako je prvo mislio da sam zeznuo ja zbog ulja koje sam sipao.
koje je ulje sipano?
33
Servisiranje Kvarovi Popravka / Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Poslednja poruka Peja poslato 16. Apr, 2024. 20:10 »
Niko ni da prokomentarise...
"Svi junaci nikom ponikoše, i u crnu zemlju pogledaše"
Kvalitet više ne postoji, za taj 7 stepeni DSG sam čuo bas dosta problema.
Juče sam vozio Kodiaka 2023, 200ks TDI, DSG mu je ok, ali troši litar ulja na 2000km.
Dizaster
Za sada nemam problema sa DQ381, 67800 km, Kodiaq MY2019, prvi sam vlasnik. Jos 2-3 godine i auto ide dalje (pre redovnog servisa menjaca), ali ne zbog menjaca vec da uhvatim zadnij voz pre nego nam nametnu elektro vozila.
34
FABIA 2021 / Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
« Poslednja poruka Fbia poslato 16. Apr, 2024. 18:48 »
Evo da dodatno objasnim i prokomentarisem ovo iznad. Mogli bi da bude od pomoci jer mnogi od vas znaju ibarsku magistralu. Dakle kao sto znate prosli put sam vozio od Zarkova do Ljiga u opustenom ritmu (ipak cesto preko ogranicenja i malo brze od prosecnih vozaca tog dana) i potrosnja je bila 3.8. Ako pogledate moju prosecnu brzinu videcete da sam danas vozio znacajno brze pa je prosecna potrosnja bila 4.8 l/100km. Posle Ljiga sam ga zbog zurbe dodatno gazio pa je skocila i prosecna brzina i prosecna potrosnja. Da budem iskren bila je posle Ljiga prilicni neumerena voznja. E sad, sta bi mogao da bude zakljucak za potencijalne vlasnike ovakve F4 kao sto je moja? Ako ste normalan i prosecan vozac u medjugradskoj ce F4 da vam trosi ne vise od 4.5 l/100. Ako gazite auto i najbrzi ste na putu i tome slicno, nema sansi da predjete 5.5. Naravno pod uslovom da ne cimate stalno i kocite pa ubrzavate, u slucaju takve voznje potrosnji nema limita. Dakle 4 do 4.5 litara za prosecnu i racionalnu voznju bez problema. Po meni odlican rezultat za F4 i ovaj motor.
35
Servisiranje Kvarovi Popravka / Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Poslednja poruka wkobre poslato 16. Apr, 2024. 18:38 »
Hvala momci na podršci  beer1
Auto sam kupio od prijatelja koji živi već duže vreme u Nemačkoj, a prvi je vlasnik. Jedino što je tovario u njega su kompjuteri i tako ta IT oprema. Nije redovno održavao, po našim standardima, nego je na 2 godine/30.000km, naravno u ovlašćenom servisu i sa tim sam bio upoznat. Što se mog održavanja tiče, čim sam ga preuzeo, radi unutrašnjeg mira, veliki, mali servis, kao i sve tečnosti su promenjene na 123.000km, gume takođe. U sport mod sam ubacio svega nekoliko puta, vozim tako da lagano kruziram i uživam u tome.
Jedini napor za auto, ako uopšte mogu tako da nazovem, je kada idem na duži put, gde i po 5h znam da držim 150 na tempomatu (osim stajanja na granici). A takve rute, samo češće je imao prvi vlasnik.
Ne znam, majstor kaže da je jednostavno menjač bio faličan i da niko od nas dvojice nije kriv što se to dogodilo. Iako je prvo mislio da sam zeznuo ja zbog ulja koje sam sipao.
Najgore u ovoj situaciji, pored naravno cene popravke, je to što se dugo čeka na delove, mnoge je nemoguće uopšte kupiti. Jer VAG misli da se ti delovi nikada ne kvare. Kao na primer taj zupčanik koji mi se pohabao. Tako da će čupati iz nekog drugog i prebaciti kod mene. Verovatno isto važi za kućište, jer ne verujem da je moje upotrebljivo.
Bio bih daleko srećniji da mu je neko od nas dvojice, ili obojica dušu vadio, pa da ima smisla da je ovako samleven...Ovako nisam pametan šta mi je činiti: da ga odmah stavim na oglas nakon popravke uz poprilične gubitke nakon svih ulaganja, ili da zadržim i nadam se najboljem..
36
OCTAVIA 2013-2020 / Odg: Octavia 3 - servis trapa
« Poslednja poruka hirurg poslato 16. Apr, 2024. 18:29 »
Solje i lezajevi odlaze na nekih 150k. Pocnu se jednostavno cuti kad namotavas volan levo desno.

Stabilizatori su tu da nerviraju, kuckaju itd. Ako budes mjenjao gledaj orginalnu verziju inace zamjenski odlaze bas cesto... Seleni su jednostavno los kvalitet. Brzo izgube flexibilnost i ukrute se. I dolazi do pucanja. Nikakve veze sa teretom. Ipak je to golf...
37
OCTAVIA 2013-2020 / Odg: Octavia 3 - servis trapa
« Poslednja poruka Fbia poslato 16. Apr, 2024. 18:25 »
Uh, sad mi je jasno. Macka u dzaku...
Ja na tvom mestu ne bih zalio da sredim sve sto treba. Auto si kupio da ga vozis bar nekoliko a ko ne i vise godina a da te pri tome dobro sluzi. Ja bih samo na vise mesta, kod vise majstora proverio sta preporucuju i koliko para traze a onda izabrao i zavrsio to. Voziti auto sa nekim polukvarom moze samo da pogorsa stvari i dodatno izazove jos neki problem. Valjda ovde na forumu ima iskusnih da ti preporuce neki servis-majstora. Bice sve to dobro.
38
OCTAVIA 2013-2020 / Odg: Octavia 3 - servis trapa
« Poslednja poruka Remark78 poslato 16. Apr, 2024. 18:16 »
Vozilo je iz uvoza, kod mene je tek 2.000 km..

Objašnjenje?

Hmmm pa ne znam, taxi, rent-a-car, pojma nemam, naleteo sam na takav primerak na žalost..

Mislim trap se oseti (čuje) samo na posebnom tipu neravnog puta, ništa strašno.. Ali verovatno ovaj servis menja sve to odjednom da ne bi dolazio ponovo posle par meseci i sl. Ako je jedan deo dotrajao ni ostali nisu daleko..
39
OCTAVIA 2013-2020 / Odg: Octavia 3 - servis trapa
« Poslednja poruka Fbia poslato 16. Apr, 2024. 18:05 »
Vidim auto ti nije star a preporuceno ti je dosta toga za zamenu. Mene zanima koje je tvoje objasnjenje? Koliko si presao, po kakvim putevima si vozio, da li si prevozio neki teret, cesto pun auto i gepek i slicno? Napisi nesto, ne mogu da verujem da su Skode toliko osetljive?
40
Servisiranje Kvarovi Popravka / Odg: interval zamene ulja: "mokri" DSG 7
« Poslednja poruka fobia24 poslato 16. Apr, 2024. 15:47 »
U ovom slucaju mehanickih ostecenja je bitan dosta i nacin voznje i odrzavanje. Ako je kolega prvi vlasnik i vozio je normalno, onda je slucaj zaista za zaljenje po pitanju kvaliteta. Ako je auto kupljen polovan, onda ko zna kako je vozen pre toga.
U vreme foruma su kupci danas obavesteni o svim problemima koji se javljaju kod svakog brenda koji ima aktivne forume i to je dobra strana ovih foruma. Da smo u vremenu od pre 30g, ne bi znali za sve ove mane, sto ne znaci da istih nema.
Stranice: 1 ... 3 4 5 ... 10

Aktivne teme