Skorašnje poruke

Stranice: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
41
SUPERB 2015 / Odg: Cene, filteri, ulje za mali redovan servis za Superb 3?
« Poslednja poruka MAKS poslato danas u 08:07:13 pre podne »
Ako uzmete servisne knjizice uvezenih automobila videcete sledece.
Mali servis se radi na 30.000 km. A mi radimo na 10.000 ili 15.000 km . E sad dali su oni ludi ili mi . Ili oni imaju bolje i kvalitetnije ulje. To je sad diskutabilno.

Sto se mene licno tice ja cu i dalje mali servis raditi. na 10.000.

Evo malo istorije servisa mojih automobila.

VOLVO 345 automatik 1.4 1980 god. vozen od 1990 do 1993 benzin, mali servis radjen na 5.000. km.
OPEL 1.6 i automatik 1990 god. vozen od 2001 do 2010 benzin/plin, mali servis radnjen na 10.000. km.
FABIJA 1.2 TSI DSG 2011 god. vozen od 2011 do 2019 benzin, mali sevis radjen na 10.000. km.
OCTAVIJA 1.6 TDI DSG 2012 god. vozi se i sada a dokle videcemo, oba mala servisa radjena na 10.000 km.

I jos jedno nemojte zaboraviti da vecina servisa pri kupovini ima marzu na delove a verovatno i na ulje. Znaci ono sto mi platimo u radnji oni kupuju za 30 % manju cenu.

Pa sad ako mozete da nabaljate jeftino delove onda zasucite rukave i sami odradite te servise. Jer nije nikakva nauka to .
Ali imate li dizalicu da podignete auto i da skinete sus pleh. Treba ispustiti ulje i negde ga liferovati. I sta ako nesto krene po zlu. Pukne neki sraf ili sta ti ja znam .
Prema tome i ti ljudi moraju  da zarade nesto. I na kraju krajeva pa nemozemo svi raditi sve.

42
SUPERB 2015 / Odg: Cene, filteri, ulje za mali redovan servis za Superb 3?
« Poslednja poruka Super 20 poslato danas u 08:03:11 pre podne »
Ja sam skratio servisni interval za Kodijaka sa 30.000km na 15.000km i na tom servisu su zamenjeni pored ulja i svi filteri ne pada mi napamet da na filterima štedim.

Filter nafte stvarno nema razlog da se menja pre 30k km. Ja kada sam ga promenio bio je kao nov, al bilo je po servisnom intervalu. Za ostale filtre se slazem.
43
SUPERB 2015 / Odg: Kupovina novog Superb-a: saveti, iskustva, preporuke
« Poslednja poruka Super 20 poslato danas u 07:54:01 pre podne »
Izvini ali ako vise vozis u gradu sta ce ti Superb? Superb je kao riba u vodi na otvoreni put, u grad gde je nivo kulture kakav je, na balkanu-naporan. Imam Superb od 2016 ali sam i kupio Toyota Aygo bas za da imam auto za grad i da se ne zezam sa Superb-om. Ako ti bude jedini auto i ako bas planiras vise za grad moj savet ti je Karoq.
44
SUPERB 2015 / Odg: Cene, filteri, ulje za mali redovan servis za Superb 3?
« Poslednja poruka vnov poslato danas u 07:44:32 pre podne »
Ja sam skratio servisni interval za Kodijaka sa 30.000km na 15.000km i na tom servisu su zamenjeni pored ulja i svi filteri ne pada mi napamet da na filterima štedim.
45
KUPUJEM, TRAŽIM: Škodu, Delove, Opremu. / Odg: Kupiti ili ne - Superb 2
« Poslednja poruka srđan1976 poslato danas u 07:44:05 pre podne »
Pozdrav dragi drugari Škodadžije!

Moram da prijavim da se ova saga okončala prilično neočekivano. Zaista sam se u ova dva-tri meseca osećao kao akter nekog najneverovatnijeg trilera punog apsolutno neočekivanih obrta i psiholoških igara. Istraživao sam poput detektiva, dobijao najkontradiktornije moguće informacije, saplitan i upućivan u pogrešnom pravcu. A pritom zaista prilično vezanih ruku u istrazi. Sto puta sam se zapitao zašto sam se pored milion drugih automobila koje je mnogo lakše proveriti ja zalepio baš za ovog, ali racionalan odgovor nije postojao.

Da konkretizujem malo ovu moju priču sa par najvažnijih detalja. Pojavilo se tu i par preprodavaca (iz iskustva sa drugih auto-foruma znam da ih ima koji i na ovaj način rade) koji su povezali moje pisanije ovde i javni oglas, sabrali dva i dva, i bili radi da pazare auto. Tad sam pribegao očajničkom blefiranju (ako pročitate moje ranije postove biće vam jasno na šta mislim) i počeo i ja da igram igru puštanja glasina, koje su izazvale opštu pometnju i karambol. Koliko sam mogao, još nekoliko puta sam proverio auto i prijavio se za licitaciju, koja je vrhunac ovog zapleta za Oskara. Unapred sam odredio da ću ići do sume od 600 hiljada dinara, i eventualno još jedan licitacioni korak od 10-20 hiljada, jer nisam želeo da zbog tih sitnih para ne kupim auto. I drugi plan je bio da nudim u poslednjem trenutku i time igram igru nerava. Naravno da ne može sve da se isplanira, mnogo toga se i samo namesti, tako je slučaj hteo da su preostala tri učesnika došla dva-tri sata ranije (ispostavilo se da su timski nastupili) i tražili mene četvrtog. Slučaj je hteo da se ja pojavim bukvalno, ali bukvalno dva minuta pred početak licitacije. Tada me jedan od njih upita da li sam za dogovor, što me je prilično izbacilo iz ravnoteže. Tu sam ja malo nervozno reagovao, ali je to možda delovalo drčno i arogantno, što je verovatno dobro. Navodno, jedan od njih hoće da kupi po početnoj ceni a da preostaloj trojici da po dvesta hiljada da odustanu. U prvi mah sam se zbunio potpuno, ali sam to odsečno odbio, kao nešto meni neprirodno, nešto čime se nikad nisam bavio. Napominjem da se sve ovo dešava bukvalno u dva minuta. Bio sam izbačen iz koloseka, ali sam se umirio i sabrao i shvatio da ako je istinita ta ponuda od tri puta po dvesta hiljada konačna cena bi bila dupla, što nije realno - tad shvatih da je to samo igra u kojoj njih trojica zajedno nastupaju. Tako i bi - samo jedan je licitirao a druga dvojica su samo statirali. Nije ih ništa koštalo jer im se kaucija vraća u slučaju da neko kupi auto. Ponudio sam 600 hiljada, taj tipus 610, i sad je došao onaj moj poslednji korak preko koga sam odlučio da neću ići i ponudio sam 620. Da je taj tipus ponudio 630 hiljada auto bi pripao njemu - ali nije - i ja kupih Superba!!! Posle sam saznao da su sva trojica iz istog grada, što je bila još jedna potvrda njihovog zajedničkog, isplaniranog nastupa. Razmišljao sam posle šta bi bilo da sam pristao na tih dvesta hiljada: pitanje da li bih ih i dobio, ili možda neke falsifikovane novčanice, pa ajde ti to posle dokaži kada su jedini svedoci - njih trojica! Čitav taj dan sam bio zbunjen, i razmišljao čak i da odustanem od kupovine i prežalim tih 400 i kusur evra kaucije koje ne bih mogao da dobijem nazad ukoliko odustanem od kupovine. Sabrao sam se, uplatio ostatak, sačekao nekoliko dana papire i poresko rešenje, i juče registrovao auto!

Naravno, jedva sam ga sinoć dovezao i parkirao jer je to svemirski brod posle Golfa dvojke koga sam jedino vozio u životu, ali polako, naučiću. :-) Najsmešnije mi je bilo što sam na svako kočenje gotovo leteo kroz šoferku, uopšte nemam osećaj. Decu sam vodio da sede u autu i bili su očarani i oduševljeni gomilom svetala i dugmića sa svih strana, a bogami i ja. :-)

Kad se malo saberem i sredim predstaviću ovog "holivudskog" Superba!

Veliki pozdrav svima, i ne zamerite na ovom dugaćkom štivu.
46
SUPERB 2015 / Odg: Kupovina novog Superb-a: saveti, iskustva, preporuke
« Poslednja poruka nemilose poslato danas u 07:05:09 pre podne »
Nemam, ali pored 2.0 tdi za nepunih 1000e više, ne bih ga ni čekao.
Ono što ja vidim u cenovniku je razlika od oko 1.700 evra, ali to bih nekako i savladao. Kada se razvuče na više rata u kreditu, nije strašno :)
Međutim, pošto se dosta vozim u gradu, plašim se problema sa DPF-om i regeneracijom. Nisam lično probao noviji dizel motor, ali čitajući iskustva ljudi na forumu - zaobišao bih dizel u širokom luku. Zbog toga sam se odlučio za benzinski motor.
47
SUPERB 2015 / Odg: Cene, filteri, ulje za mali redovan servis za Superb 3?
« Poslednja poruka Markkoni poslato danas u 06:19:29 pre podne »
Ja bih posle tog uljnog sam zamenio filter vazduha i polena. To je trošak od 3-4000 dinara maksimalno.
48
SUPERB 2015 / Odg: Cene, filteri, ulje za mali redovan servis za Superb 3?
« Poslednja poruka Filip BG poslato juče u 11:53:03 posle podne »
Hvala FilipBg!
Moje licno misljenje je da je ovlasceni servis (pogotovo za mali servis) cisto dranje.
...

U principu se slažem. Uzrok problema je što kod nas nijedan ovlašćeni Škoda servis neće da uradi "baš mali" servis, tj. prvi servis kako je proizvođač preporučio. U Hrvatskoj i BiH ga u Škodi zovu uljni servis ili uljni paket. Taj ili sličan termin u Srbiji koristi svi drugi članovi koncerna, tj. oni čiji je uvoznih Porsche. Dakle na prvom servisu posle godinu dana ili 15.000km potrebno je zameniti ulje i filter ulja. Tačka.
Ako filter goriva i vazduha menjamo na 45.000km i 30.000km, tj. duplo češće nego što je propisala fabrika (90.000km i 60.000km) onda održavanje nije skupo. Ako uzmete listing servisa vozila iz uvoza videćete da tamo najčešće menjaju fabrički filter vazduha na 60.000km, a goriva na 90.000km.
Pošto kod nas nije tako, a drugi članovi koncerna su ipak bliži tome, održavanje u ovlašćenom servisu za Golfa je jeftinije nego za Oktaviju, a za Passata jeftinije nego za Superb. A trebalo bi da je obratno.
Nakon garancije postoje tzv. 4+ paketi čija je cena korektna. Po ceni nešto višoj od kvalitetnih zamenskih filtera dobijete originalne. A Castrol je Castrol.
Bilo ih je u Auto Čačku do pre 2-3 godine. Sada ih nema u Srbiji, a u BiH i Hrvatskoj i dalje postoje.

Inače i ovlašćeni servisi će vam ponuditi nakon garancije mogućnost da ugradite zamenske filtere. Ja nisam išao na tu varijantu, ali imam negde obe ponude (original vs. zamenski) i razlika u ceni je osetna.
49
SUPERB 2015 / Odg: Kupovina novog Superb-a: saveti, iskustva, preporuke
« Poslednja poruka Filip BG poslato juče u 11:31:00 posle podne »
Da i ja nesto napisem...do sad sam vozio oktaviju ...
...
Nadam  se da sam nekome nesto pomogao sa ovim informacijama...!
Prva poruka pa puna korisnih informacija i ličnih utisaka. Lep primer. Hvala Vam grofbg.
50
SUPERB 2015 / Odg: Kupovina novog Superb-a: saveti, iskustva, preporuke
« Poslednja poruka Filip BG poslato juče u 11:29:52 posle podne »
Pozdrav svima,
slučajno sam "naletio" na ovaj forum i moram priznati da sam ostao prijatno iznenađen količinom jako bitnih i korisnih informacija, zato od mene kapa do poda i veliki respekt za sve članove :bravo: :bravo: :bravo:
...

Dobro nam došli. Pa čovek iz Vogošće mora da vozi ono što mu je u srcu, a to je nešto iz VW programa. Meni je žao što se Škoda više ne sklapa u Vogošći i što ta saradnja nije otišla dalje od sklapanja vozila. Cene bi u regionu bile povoljnije da se sklapa ili čak i proizvodi u BiH. Mada jeftinija proizvodnja i manji troškovi ne moraju da osete kupci. Može koncern više da zaradi  :-\
Stranice: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10