Autor Tema: DPF problem ili korist? Diskusija  (Pročitano 19913 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže slobodanalex

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #105 poslato: 14. Sep, 2017. 21:32 »
Dolazi do degradacije zato sto deo goriva prodje kroz karike u karter prilikom regeneracije. Zbog toga se mora sipati ulje vw 504/507 sbog njegove sposobnosti upijanja nafte, takodje na vozilima sa DPF je promnljivi servisni interval, ima senzor kvaliteta ulja i na osnovu toga proracunava vreme do servisa.
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže mirkuk38

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #106 poslato: 14. Sep, 2017. 22:26 »
Kako se manifestuje EGR problem ?

Van mreže ugi85

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #107 poslato: 14. Sep, 2017. 22:32 »
Nemiran rad na leru, gusenje na niskim obrtajima i povecana potrosnja goriva.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže fobia24

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #108 poslato: 14. Sep, 2017. 22:46 »
Otprilike. Kod mene konkretno: teže paljenje kada je hladan (ako je do egr), štucanje u nižim obrtajima opet na hladan motor. Po bordu neravnomerna potrošnja goriva, na 90 uz tempomat u petoj na ravnom potrošnja maltane ista kao na 130. Trenutna potrošnja varira stalno i to dosta. Kada je motor vruć nema problema sa cimanjem i paljenjem.

Van mreže ugi85

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #109 poslato: 14. Sep, 2017. 23:00 »
Zbog paljenja proveri grejace i akumulator. Sve ostalo sto si naveo moze prouzrokovati EGR.

Sent from my SM-G900FD  

  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže fobia24

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #110 poslato: 14. Sep, 2017. 23:33 »
Grejače svakako, akumulator nije jer on ima dovoljno snage da vergla duže bez slabljenja.

Van mreže slobodanalex

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #111 poslato: 16. Sep, 2017. 19:14 »
Ne bi trebalo da su grejaci problem, CR motor pali lako i bez grejaca osim kad je minus... Leti mu grejaci sluze da smanji zagadjenje tj. da ne izbaci crni dim prilikom paljenja, zbog toga ni ne prijavljuje gresku na tabli kad neki grejac ode. Tako su nas barem ucili na obuci u Mercedesu na CDI motorima, a i na Dodge Caliber gde su VW 2.0 TDI PD motori...
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže fobia24

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #112 poslato: 23. Sep, 2017. 11:38 »
Našao sam polovan EGR na oglasu. Reče prodavac da je sa vagena koji je prešao 66.000km, ispravan, 150e. Naplatio je otkupninu 7e više, ajde pregrmeo sam pare, ali sam mu očitao lekciju o tome kako se posluje. Međutim, kada sam raspakovao, vidim po stanju u kome je da je prešao pre 360 nego 66hkm. hearcut Sutra veče ostavljam auto kod majstora da se ohladi i u ponedeljak montaža pa da vidimo jel valja i ima li promena. Dobiću neki zamenski auto jer je majstor 50km od mene. Javljam utiske, ali ako sve bude ok, dpf ostaje jer on do sada nije pravio probleme. Čak nisam ni osetio do sada da je radio regeneraciju. Reću ću majstoru da mi očita vrednosti zapušenosti dpf-a.








Van mreže slobodanalex

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #113 poslato: 23. Sep, 2017. 13:07 »
Ovaj tip EGR-a sa hladnjakom su cistili u ultrazvucnim kadama sa mravljom kiselinom i nije bilo nikakvih problema kasnije u radu. (podatak iz jednog ovlascenog servisa)
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže slobodanalex

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #114 poslato: 23. Sep, 2017. 13:12 »
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Na mreži klisko

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #115 poslato: 23. Sep, 2017. 21:08 »
Što se mene tiče, ako će time da sklone sa ulica one što izbacuju oblake čađi i dima, svim srcem ću da podržim ovo. Ali gsp će i dalje da radi što radi, primena će i dalje da bude selektivna, tako da koristi biti neće, a platiće oni sa najplićim džepom. :(
  • Vozi: Octavia A5FL 1.9TDI 2010 i Octavia A7FL 1.6TDI 2019

Van mreže slobodanalex

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #116 poslato: 23. Sep, 2017. 21:48 »
platiće oni sa najplićim džepom.
Upravo to.
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže fobia24

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #117 poslato: 24. Sep, 2017. 09:41 »
Danas ostavljam auto, upravo krećem i uzimam zamenski. Pitaću za ovo čišćenje. A za ovo za tehnički ne verujem jer i ovde mogu da registrujem. Šta da urade onda sa svim starijim dizelašima, golfovima dvojkama, itd?

Na mreži observer

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #118 poslato: 25. Sep, 2017. 19:22 »
Za starije automobile vazi standard iz doba kada su proizvedeni.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Nneennii123

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #119 poslato: 04. Mar, 2020. 21:15 »
Ja imam skodu Karoq 1.6 tdi 2020 god je vozim je vecinom u gradu na svakih 5 do 7 dana obrtaji mi stoje na 900 kad ga upalim normaljo cim ubacim u prvu stoje na 900 i stalno se pali ventilator cim dosipem malo goriva sve normalno inace auto ima 1500 km predjenih je l to normalno i kako se to resava ili je neki problem i tad kad se to desi ne radi start stop sistem
  • Vozi: Skoda Karoq 1.6 tdi 2020



Pretraga foruma [Google]