Autor Tema: DPF problem ili korist? Diskusija  (Pročitano 11455 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže ssassa

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #135 poslato: Mart 06, 2020, 06:16:32 posle podne »
Link gde je objasnjen DPf, malo je stariji, ali moze da koristi:

http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/147028-DPF-information

Koliko ja shvatam iz ovog teksta regeneracija se PREKIDA kada motor radi na leru (ne odradjuje do kraja).

Question: Under what conditions is regeneration interrupted/ended once it has started?

Answer: Normally when regeneration has been successfully completed, or:

a.) After a maximum regeneration time (20 - 25 min.).
b.) If the engine is switched off or has stalled.
c.) If the engine is left idling for a long time (5 - 10 min.).
d.) If 1000°C is detected by the exhaust temperature sensor.
e.) If during regeneration, a fault is detected on the components relevant for combustion (injection/intake system).



Na mreži Maksimus

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #136 poslato: Mart 06, 2020, 06:21:20 posle podne »
Sipanje goriva nema uticaj na to. Nemoj gasiti vec provozaj auto 20tak minuta kad se upali regenercija i to je to,zavrsice se i ugasiti bez bespotrebnog odlaska na pumpu.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže fobia24

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #137 poslato: Mart 06, 2020, 08:29:32 posle podne »
Neće se lampica ni upaliti, nov je to auto. Mislim da se na rezervi neće aktivirati aktivna regeneracija. Sve to nepovoljno utiče na dpf. Rezervu treba izbegavati kao čestu pojavu.
  • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI
error driver

Van mreže Nneennii123

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #138 poslato: Mart 07, 2020, 01:00:56 posle podne »
Znaci regeneracija ne moze da se odradi u mestu mora da se vozi 20 min ?
Treba da se vozi iznad 60 i najmanne 2000 obrtaja ili da se vozi kako god ?
  • Vozi: Skoda Karoq 1.6 tdi 2020

Na mreži AcoSk

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #139 poslato: Mart 07, 2020, 01:13:36 posle podne »
Ma moze u mestu, evo juce mi u dvoristu radio 10ak min, nisam hteo da prekinem regeneraciju. Slusam ga kad ugasi ventilator i spusti obrtaje, gotovo. To je aktivna. Auto je VW CC 2.0tdi 170ks, 2012god.
A pasivna je kada vozis na otvorenom odredjenom brzinom na odredjenim obrtajima. Nju ne mozes ni da prepoznas da je radi.
Nema tu neke filozofije.
« Poslednja izmena: Mart 07, 2020, 01:19:25 posle podne AcoSk »
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Van mreže ssassa

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #140 poslato: Mart 07, 2020, 01:37:25 posle podne »
U tekstu o radu DPF-a gde osoblje iz VW objasnjava rad istog (link par postova gore) stoji da je jedan od uslova za prekid aktivne regeneracije
kada motor duze vreme radi na leru (5 - 10 min.).:
c.) If the engine is left idling for a long time (5 - 10 min.).

Ako tebi posle 10ak min rada na leru ugasi ventilator i spusti obrtaje to znaci da je ostvaren uslov da ti ECU prekine aktivnu regeneraciju, a ne da je zavrsi.

Na mreži AcoSk

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #141 poslato: Mart 07, 2020, 02:05:51 posle podne »
Da, ali sigurno 10ak min pre nego sto sam ga ostavio na leru regeneracija je zapocela. Sve ukupno dodje nekim 20ak min, sto je dovoljno da odradi. Pratio sam i sa app VAG DPF nekoliko puta i zaista spusti pepeo na svega nekoliko grama, sto je normalno posle uspesne reg.
A izmedju ostalog, posle tako uradjene, ne upali mi opet regeneraciju posle malog broja km, sto ce reci da je ipak zavrsio prosli put.

A jeste da pise u ovom tekstu, nema sta. Procitah.
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Na mreži Super 20

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #142 poslato: Mart 07, 2020, 05:00:05 posle podne »
Kao prvo druze ako ti je auto za 90% ili vise voznje po gradu nisi treba ni uzimati dizel. Kao drugo zna se kako se regeneracija radi a vidim tu da ste neki od vas pronasli i novi metode. bravo2  Ako vec vozis skoro celo vreme u grad ,provozaj malo na otvoreno, i naravno obrtaje neka budu izmedju 2k-3k ,nema veze koja brzina. Provozaj 15-20km i nemas problema.
  • Vozi: Superb

Na mreži AcoSk

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #143 poslato: Mart 07, 2020, 09:10:16 posle podne »
Meni se obracas?
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Van mreže sale.kriminale

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #144 poslato: Mart 07, 2020, 10:07:41 posle podne »
  • Vozi: Dacia Logan
Samo klotara se isplati.

Na mreži AcoSk

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #145 poslato: Mart 07, 2020, 10:12:50 posle podne »
Hahahaha.. :D
Sale kralju
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Van mreže sale.kriminale

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #146 poslato: Mart 07, 2020, 11:12:42 posle podne »
Mislim da se Super20 obraćao Neniju jer je on na početku rekao da uglavnom vozi kratke relacije.

Malo se zezam kada nemam ništa pametno da kažem.

Siguran sam da će Neni istražiti sve u vezi DPF-a.   bravo2
  • Vozi: Dacia Logan
Samo klotara se isplati.

Van mreže Nneennii123

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #147 poslato: Mart 09, 2020, 12:10:51 pre podne »
Ljudi hvala vam puno na savetima danas mi se upalila regeneracija i pustio sam ga da radi 15 min i provoxao malo po autoputu i obrtaji su se vratili dole i sve je super🙂
Pozz svima
  • Vozi: Skoda Karoq 1.6 tdi 2020

Na mreži Markkoni

Odg: DPF problem ili korist? Diskusija
« Odgovor #148 poslato: Mart 09, 2020, 07:33:59 pre podne »
Prati sad stanje, ne bi trebala da se pali bar narednih 400-500 km.

 


Pretraga Škoda foruma [Google]