Autor Tema: Električni Skoda e-CitiGo  (Pročitano 20242 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže sale.kriminale

Odg: Električni Skoda e-CitiGo
« Odgovor #30 poslato: 26. Nov, 2019. 17:53 »
Električni automobili su za sada samo zabava za bogataše. Podrazumeva se da imaš kuću i garažu i batlera da bi to punio svaki dan. Kupe jedan e-auto za zezanje a jedan ili više sa SUS motorima za normalnu upotrebu. Države se verovatno rukovode statistikama po kojima današnje porodice imaju uglavnom jedno dete pa u tome vide budućnost tih električnih automobila uz nekakve subvencije. Meni su takva vozila smešna za moje uslove eksploatacije.
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže mboban

Odg: Električni Skoda e-CitiGo
« Odgovor #31 poslato: 27. Nov, 2019. 12:56 »
Baš bih voleo da čujem iz čega se proizvodi tih 25% zelene energije u Srbiji...?

Đerdap vuče najveći deo procenta zelene energije. Da nema njega verujem da bi bili ispod 5%.
  • Vozi: Škoda Karoq Ambition 1.0 TSI (2019)

Van mreže sale.kriminale

Odg: Električni Skoda e-CitiGo
« Odgovor #32 poslato: 27. Nov, 2019. 17:25 »
E bobane kralju. Ti si čovek od ekologije. Voziš 1.0 TSI.  ;) Kako te služi auto ? Sigurno su se slegli utisci nakon nekog vremena. Da li si se pokajao što si uzeo 1.0 ili i dalje imaš osmeh na licu kao prvog dana ?
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže fobia24

Odg: Električni Skoda e-CitiGo
« Odgovor #33 poslato: 27. Nov, 2019. 21:14 »
Slovenija je skuplja.

Ko da kupi citigo kad ima E-UP za daleko manje :-X


Van mreže Neba

Odg: Električni Skoda e-CitiGo
« Odgovor #34 poslato: 27. Nov, 2019. 22:01 »
Baš bih voleo da čujem iz čega se proizvodi tih 25% zelene energije u Srbiji...? A dim od TE ostane tu gde jeste, ne odnese ga vetar, oblaci, kiša nigde van tog područja? Šta je sa odlaganjem jalovine, štetom od iskopa, ispusta vrele vode itd itd... Sve su to priče za masu. Za rešavanje dima u gradovima postoje druge mnogo efektnije metode a jedna što se tiče vozila je subvencija čak ugradnje plina recimo..

Послато са Redmi Note 8 Pro  

Хидроелектране у зависности од доба године тј количине воде могу да покрију и преко 50% потреба за електричном енергијом у Србији без КиМ. Такође постоји и реверзибилна електрана с акумулационим језером Перућац која помаже да се произведена енергија током ноћи када је мања потрошња ”сачува”...

Термоелектране свакако јесу проблем нисам нигде рекао да није тако чак је по неким подацима земља Србија на црној листи због застареле технологије која се користи у ТЕ и производи чак 3 пута више угљен диоксида и осталих штетних продуката него модерни еквивалнти у Европи.
Али је свакако много једноставније модернизовати 10ак димњака ТЕ него пар милиона ауспуха...

Постоје стотине ефектрнијих метода за решавање али не и воља државе... Рецимо могла је да купи 75 електричних аутобуса за градски превоз уместо што је тај новац бачен звезди и партизану и за 10 година рецимо у ГСП БГ би имао само електричне аутобусе... Али то је тема за неки други форум...

До неких бољих времеа уздамо се у Кошаву, тј Бога ко што химна каже да нам удели ветра да удахнемо нешто ваздуха...

  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže djordje48

Odg: Električni Skoda e-CitiGo
« Odgovor #35 poslato: 28. Nov, 2019. 08:13 »
Evo jednog kostruktivnog predloga ;)  da se izvrsisi revizija plata y EPS-u, da direkori imaju 30 000 din platu, a ostatak novca od njihovih plata da ide kao subvencija za elektricna vozila :bravo: ;)

Van mreže MAKS

Odg: Električni Skoda e-CitiGo
« Odgovor #36 poslato: 28. Nov, 2019. 08:24 »
Evo jednog kostruktivnog predloga ;)  da se izvrsisi revizija plata y EPS-u, da direkori imaju 30 000 din platu, a ostatak novca od njihovih plata da ide kao subvencija za elektricna vozila :bravo: ;)

Ha ha ha. Kakva dobra sala.
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Van mreže fobia24

Odg: Električni Skoda e-CitiGo
« Odgovor #37 poslato: 28. Nov, 2019. 11:17 »
Električna vozila nisu rešenje problema zagađenja, već presipanje iz šupljeg u prazno.

Van mreže Neba

Odg: Električni Skoda e-CitiGo
« Odgovor #38 poslato: 28. Nov, 2019. 11:51 »
Električna vozila nisu rešenje problema zagađenja, već presipanje iz šupljeg u prazno.
У преко 85% земаља на територији европе није пресипање из шупљег у празно већ емитовање мање гасова који имају значајан утицај на ефекат стаклене баште.
А свуда је значајан ефекат на измештању емитовања честица мањих од 2.5микрона као и честица мањих од 10микрона на локације ван градова.
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže fobia24

Odg: Električni Skoda e-CitiGo
« Odgovor #39 poslato: 28. Nov, 2019. 20:11 »
U Evropi se i dalje van gradova greju ljudi na čvrsta goriva, a izmeštanje industrije van gradova je samo premeštanje zagađenja. Avioni jel imaju dpf, gpf ili nešto slično. A o sekundarnom zagađenju zbog povećanje proizvodnje struje ne govore, da li baterije 100% električnog automobila štetno utiču na zdravlje vozača koji sedi na njima. To su sve teme kojih će se oni dohvatiti kada se raširi broj električnih automobila i kada budu okrenuli kampanju protiv električnih automobila u smeru npr automobila na vodonik.

Van mreže djordje48

Odg: Električni Skoda e-CitiGo
« Odgovor #40 poslato: 28. Nov, 2019. 21:17 »
Naravno da amrikanci kriju tesline patente. Zasto mislite li da je nemoguce da imamo nekakvu vrstu perpetuum mobile da se elektro automobil stalno puni u pokretu preko 5G mreze npr. Nema prikljucaka nema stajanja kod punjaca i sl. Kao neki globalni wi fi elektro mreze. I konstatno tokom voznje je na mrezi i puni se. Ali kako bi ovi vladari sveta imali profit. Dugo cemo se mi jos gusiti u  izdvunim gasovima dizela bato moj :o

Van mreže sale.kriminale

Odg: Električni Skoda e-CitiGo
« Odgovor #41 poslato: 28. Nov, 2019. 21:35 »
Dosta sam analizirao električni pogon i dokle se stiglo ali ne vidim nikakav smisao u elektro pogonu kakav je sada. Vidim da se ovaj pogon forsira jer skoro svi proizvođači imaju elektro modele. Moguće je da neko zna da će uslediti novi i vrlo efikasni mobilni izvori struje ili drugi način bežičnog napajanja pa ćute i čekaju. Ne može se sa nafte preći na struju tako brzo. Rade se elektro modeli ali se efikasnost postepeno povećava. Prekretnica će biti 5G mreža u sadejstvu sa kvantnim račinarima i veštačkom inteligencijom. Nešto bitno će se desiti. Sve sa SUS motorima će završavati na otpadu za oko 20 godina. Elektro pogon je u svakom slučaju mnogo bolji pogon sa mnogo većim potencijalima od ovih sadašnjih SUS motora.
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: Električni Skoda e-CitiGo
« Odgovor #42 poslato: 02. Jan, 2020. 19:31 »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: Električni Skoda e-CitiGo
« Odgovor #43 poslato: 26. Mar, 2020. 08:41 »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže srdjanstev

Odg: Električni Skoda e-CitiGo
« Odgovor #44 poslato: 16. Apr, 2021. 09:56 »
ovo je veoma težak period za E automobile, u malim kolima je i mala potrošnja, kupuju se za male relacije... a na e pogon im je cena .... dupla.... za grad dekalarisanih 270km... su verovatno oko 200... relativno dobra cifra.... ali period isplativosti....duuuggg
Nazalost, skupi su za nase trziste. Ljudi ovde uglavnom na prvo mesto stave budzet, pa sve ostalo. Do ekologije tek stizemo.
  • Vozi: Škoda Superb 2.0 TDI DSG 4x4



Pretraga foruma [Google]