Dobrodošao/la na škodaforumllRS.
Učestvuj u diskusijama - registruj se!

Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Lambda sonda greska posle 400km  (Pročitano 866 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži pajapop

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #30 poslato: Mart 09, 2020, 07:02:50 pre podne »
A ja mislim da si ti prosao tehnicki zato sto zakon o kontroli izduvnih gasova nije stupio na snagu. Oni sad vrse samo kontrolu i opomenu. A problemi ce nastati od juna 2021. Mada, mi nije jasno, ako su i izmerili povecane gasove trebali su to i da ti kazu pa da i sam to znas. Ali me nisata ni ne cudi...evo i ja...moram da stojim pored njih i da im "klestima izvlacim reci iz usta" da bi mi rekli da su gasovi OK (meni). A sad razmislimo logicki...Koliko sam ja shvatio, ti ni nemas katalizator, ili ga je neko zamenio samo kao obican lonac i samo umontirao sonde a onaj "monolit" koji cini katalizator ni ne postoji. U tom slucaju moze se reci da ti katalizator ni nemas. U tom slucaju, nikakvo podesavanje ni zamene sondi tebi ne mogu pomoci, jer ti bez katalizatora ne mozes imati auto u EURO normi koja je potrebna i imati zadovoljavajucu normu izduvnih gasova. Bez katalizatora ili ispravnog katalilzatora elektricna merenja sondi ce uvek biti takva da kompjuter to prepoznaje i signalzira da nesto nije u redu. Treba samo ukapirati kako to radi...Znaci izmedju katalizatora stoje 2 sonde: Prva je "upravljacka" i meri kolicinu zaostalog kiseonika u izduvnim gasovima. Ta kolicina se stalno menja u zavisnosti od opterecenja i potrebe za obogacivanjem i osiromasivanjem gorivne smese. Samim tim elektricna merenja prve sonde imaju velike oscilacije koja ona salje komjuteru da bi on slao dalje signale za regulaciju gorivne smese. Kad zaostali kiseonik sad prodje prvu sondu on se akumulira u katalizatoru i sad je njegova koncentracija manje vise vise konstanta. Sad druga sonda "monitoring" meri tu zaostalu kolicinu koja je konstantna i zato su njena elektricna ocitavanja bez velikih oscilacija. Ako imas velike oscilacije na prvoj a male oscilacije na drugoj sondi onda je katalizator u redu i radi ispravno. A ako su velike oscilacije na drugoj sondi ili ako su izmerene vrednosti identicne kao i na prvoj, onda je katalizator neispravan ne obavlja svoju funkciju i mora se menjati. I ako je o tako, ti moras kad tad promeniti taj katalizator pa ma kako, jer ni na koji drugi nacin ne mozes postici odgovarajucu EURO normu koja ce biti potrebna...
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #31 poslato: Mart 09, 2020, 12:14:10 posle podne »
Kupio sam auto registrovan.A 12nov radio registraciju na 320d.I pitam za izduvne gasove,kazu iznenadjeni su,sve perfektno.A egr blokiran,katalizatori su tu.Takodje na flcs forumu, covek je iznenadio tehnicki.Izduvni gasovi dobri a dpf skinut.Vise tu ima do stanja motora.A za katalizator cu videti sta cu,sada nemam vremena,prešli su 200km sa fabiom i nema greske.Ja je sada ni ne vozim.
  • Vozi: Skoda fabia mk1 2005 1.4 16v

Na mreži AcoSk

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #32 poslato: Mart 09, 2020, 13:39:39 posle podne »
Na gas bez katalizatora prolazis tehnicki 99,9%
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #33 poslato: Mart 09, 2020, 17:20:53 posle podne »
Aco ne znam.Da sam radio tehnicki pitao bih za gasove.
  • Vozi: Skoda fabia mk1 2005 1.4 16v

Na mreži URKE 80

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #34 poslato: Mart 09, 2020, 21:00:21 posle podne »
Na gas bez katalizatora prolazis tehnicki 99,9%
Jedino ako katalizator mora biti i fizički prisutan na vozilu,onda neće ni da mere izduvne gasove. Nego te pošalju da ugradiš isti pa onda na tehnički ponovo.....
  • Vozi: Fabija 1.9SDI 2001god. ASY

Na mreži AcoSk

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #35 poslato: Mart 25, 2020, 15:42:01 posle podne »
Izbaci mi reklamu na netu :)

[5,75€ 9% OFF]Car CEL Fix Check Engine Lights Eliminator Adapters - Oxygen O2 Sensor (M18X1.5)
https://banggood.app.link/tjCKpMV464
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Na mreži URKE 80

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #36 poslato: Mart 25, 2020, 15:58:47 posle podne »
Šta mu dođe ovo?
  • Vozi: Fabija 1.9SDI 2001god. ASY


Na mreži petarp031

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #37 poslato: Mart 25, 2020, 16:37:47 posle podne »
Ovo je distancijal, izmesta sondu iz cevi auspuha, kako bi je obilazili gasovi, tj.kako gasovi ne bi bili na direktnom udaru u sondu jer ce ona biti vislje postavljena u odnosu na fabricko mesto. Cilj je lazirati sondu da njene stvarne vrednosti budu slicne kao kada je katalizator na vozilu. U dosta slucajeva pomogne, ali cesto univerzalni distancijal ne moze pomoci, obzirom da je dosta razlicitih konstrukcija i mesta gde su postavljene sonde, tj.svaki model auta ima drugacije postavljenu sondu. Nije skup deo, u svakom slucaju treba probati, meni je prvobitno pomoglo, ali sam kasnije ipak vratio katalizator, na 2.0mpi.
Pozdrav
  • Vozi: Octavia RS mk1

Na mreži URKE 80

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #38 poslato: Mart 25, 2020, 17:39:44 posle podne »
Hvala!
  • Vozi: Fabija 1.9SDI 2001god. ASY