Autor Tema: VW Golf Mk6 1,4 TSI  (Pročitano 8735 puta)

0 članova i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže -nebojsa-Započeo temu

VW Golf Mk6 1,4 TSI
« poslato: 01. Apr, 2020. 11:04 »
Dobro jutro.
Da iskoristim visak vremena da ukratko predstavim "novi" automobil:
Golf 6 1,4 TSI 122ks 2010. god.
Posle prodaje Octavije krajem prosle godine ispostavilo se da sam se mozda i za**bo  :)
Naime prodaju i nisam bas planirao, ali kad je vec prilika bila dobra auto je prodat. Neko nepisano pravilo je da se prvi ozbiljan kupac ne odbija pa je tako i bilo.
Plan nakon toga je bio kupiti nesto par godina mladje, pristojnog stanja sa ispod 200000 km; za priblizan novac.
I tu pocinju glavobolje: potvrdilo se da nije lako kupiti polovan automobil, tj. da su velike sanse da se kupi krs. >:(
Sledi svakodnevno brljanje po oglasima, zivkanje, cimanje, "gledanje" automobila; "interakcija" sa postenim prodavcima polovnjaka... :'(
Kako su dani prolazili bez rezultata; nizali su se svakakvi automobili: Citroen C4 II; Megane III 1.5 i 1.9 dci; Hyundai i30 II; Octavija A5FL karavan 1,6TDI 4x4; Insignia 2,0CDTI, Avensis 2,0D4D; Yeti 1,2TSI; 2,0TDI; Auris 1,4 i 2,0D4D; Passat B6 2,0TDI CR; Astra J 1,4t i 1,7CDTI, Superb II 1,4TSI...... i naravno svakom nesto fali; to je neizbezno; ali neki su bili sa bas ozbiljnim problemima:
Yeti-ji 2010; 2011; koji god sam pogledao (koji su cenovno u budzetu) je zardjao barem na zadnjim vratima; poneki i na prednjim;
Astra J - menjac M32 je bas sra*e; ozbiljno smece od menjaca; Insignia- isti problem sa menjacem a i nekako skucen za toliki auto;
Megane III - osim jednog primerka GT line  u odlicnom stanju (sa ok kilometrazom ali sa sumnjivim vibriranjem motora i obrtaja); ostali su mi nekako bili ili previse pohabani ili nekako odbojni  wac1
Auris, Avensis... Toyote standardno dobre, ali ili su dobri primerci koji su precenjeni, ili su sumnjivi sa x2 do x3 kilometara;
Superb II sam razmatrao (na kratko); pogledao 1,4TSI koji je iznenadjujuce truo nazad, i nekoliko TDI koji stanjem dupliraju broj predjenih km...
Octavija A5 FL - njih sam gledao vise kao rezervnu varijantu; i vecina primeraka bili su losijeg stanja nego moj A5.5 :)
Passat B6 SW - sasvim slucajno kod mene u Cacku naidje jedan 2,0TDI CR 2010 sa manuelnim menjacem. Stanje (skoro) odlicno, cena prihvatljiva; ali kilometara oko 300000 umesto 170000 reklamiranih  :) >:(
Itd, itd... uglavnom muke poznate svakom kupcu polovnjaka.

I tako u jednom od izleta (ovog puta do BGa) po lokacijama prodavaca polovnjaka, sa namerom kupovine Astre J od prvog vlasnika sa 120000 km; a za koju se ispostavilo da je menjac pri kraju; odustanem i sednem da popijem kafu i pogledam sta mi je dalje ciniti.
Naravno uzmem da pogledam jos jednom sacuvane oglase i da vidim da li ima jos nesto vredno gledanja u blizini.
Izmedju ostalog, Golf 1,4TSI 2010. Otisao pogledao auto, sagledao vrline i mane, i posle tri dana kupio.

Dakle trenutno vozilo:
VW Golf 6 1,4 TSI 122ks CAXA motor; 2010 godina; uvoz iz Svajcarske.
Kako se na automobilu najvise bojim korozije to sam najvise i gledao, ovaj primerak korozije nema; za razliku od nekih iz Srbije, Austrije, Nemacke... koje sam gledao. Tome valjda doprinosi lokacija-granicni deo do Italije.
Cuveni lanac zamenjen na 135000 u Svajcarskoj.
Auto dosao u Srbiju na fabrickim 16"; od 18" ostala samo homologacija i brezoni  :)

Nekoliko slika za pocetak:





Trenutno stanje:


Pozdrav!
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Van mreže petarp031

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #1 poslato: 01. Apr, 2020. 12:02 »
Svaka čast Nebojša, baš dobar primerak, a kakav bi ti inače i kupio nego samo u fabričkom stanju   :bravo:
Vidi se da je odličan, neka te lepo posluži, da budeš zadovoljniji nego sa octaviom, ako je to moguće.
Kao što ti rekoh, vozikao sam par primeraka i prijatno sam iznenađen kako lepo vuče ovaj agregat. Odlično što je lanac promenjen, verujem da su u CH stavili original, jer kod nas u većini slučajeva stavljaju kineza. Moja preporuka je da pratiš nivo ulja, ne zbog potrošnje, nego pumpa visokog pritiska zna da pravi problem, mada je možda i promenjena, desi se da propušta benzin i povećava nivo ulja u karteru, ali verujem da ti imaš ekipu koja je to već proverila.
Ipak je golf golf što bi rekli, ima dušu taj auto, i sada kad god sednem u nekog golfa osetim se nekako zadovoljno.
Uživaj i nemoj da preteruješ sa ulaganjem, da bude kao kod škode da si uložio skoro jedan auto u prepravku  :)
Veliki pozdrav.

Van mreže -nebojsa-Započeo temu

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #2 poslato: 01. Apr, 2020. 12:35 »
Hvala Petre, hvala :)
Lanac je promenjen, ako je verovati servisnoj i kat.broju na metalnoj zaptivki poklopca lanca originalni je.
Zamenjena je i vodena pumpa i PK kais; spolja je sve suvo, proveravam ja povremeno i inace.
Nema buke pri prvom paljenju, nema ni vibracija u leru.
Povremeno pri paljenju motora nakon kracih stajanja (sat, dva, tri...) ler podigne na oko 1100; posle par minuta rada je u normali.
U medjuvremenu sam saznao da to nije kvar ili nedostatak nego da je namerno tako.

Auto sam pre kupovine proverio ja u podzemnoj garazi  :) nije bilo drugog nacina.
Meni je ovo prvi Golf posle dvojke koju je cale vozio pre 15 i kusur godina; i prvi (privatni) benzinac posle 10 godina.
Stanje je dosta dobro, ima stvari koje treba sanirati; tj. neko ih ne bi ni dirao ali... :)
Ugradio sam vec parking senzore (Valeo); zamenio sijalice farova, zamenio neispravne sijalice u enterijeru; nabavio letnji set 17" felni i kupio Sava UHP2 gume; uradio servis, zamenio svecice; uzeo gumene patosnice...

E sad ono sto meni pacijentu smeta; a treba srediti - farbanje zadnjeg branika (nije 100% ista nijansa a i ima par ogrebotina); popunjavanje sitnih rupica bojom (ono osnovno sam vec uradio, ono detaljnije ceka lepo vreme; slobodan dan i naravno da prodje vanredna situacija); profi poliranje (kolega farbar ce to); neka zasitita boje. Hrom nastavak auspuha; promeniti rucicu menjaca. U sustini neko to ne bi ni dirao.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Van mreže petarp031

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #3 poslato: 01. Apr, 2020. 12:57 »
Sama UHP2 je ozbiljna guma, vise ljudi me uverava da za iste pare mogu uzeti 4 komada save, dok na drugoj strani kupim dva pirelli, ja se jos dvoumim. Gledao sam testove, deklaracije, FilipBG mi kaze da njegov rodjak radi u Savi i da bukvalno na toj gumi gube novac jer ih proizvodnja skuplje kosta od izrade gume, ali da je drze zbog ozbiljnosti brenda.
Za zastitu laka, ja sam probao sve i svasta, keramika daje zastitu laku od sitnijih ostecenja ali nista ne moze zastititi lak od udara rizle, kamenja. Fusso vosak em sto daje lepsi izgled laku, mnogo pomaze kod odrzavanja, pranje je bukvalno lakse. Naneo sam fusso u maju mesecu, celu zimu sam prao vozilo na samousluznim perionicama i prvo prolece da nema riseva po farbi, jer je bilo dovoljno da pritisak spere svu prljavstinu pa nisam utrljavao dodatno niti sam koristio jelensku kozicu. Na njemu pise da daje zastitu sigurnih 12 meseci, ali obzirom da ja u toku meseca ponekad operem vozilo i 10 ak puta, mislim da kod mene pocinje da spada nakon 6 meseci od nanosenja, ali jos se vidi da je voskiran auto. Preporucio bih ti fusso 12 mount za svetle lakove, mada sam i dark koristio na svetlim i super izgleda.
Pozdrav

Van mreže fobia24

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #4 poslato: 01. Apr, 2020. 13:01 »
Zanimljivi dozivljaji. Svaki nemac mladji koji ima koroziju je znak da ga je vozio neko koga ne zanima auto. Verovatno nikad opran odozdo. Po koroziji su upravo poznati japanci sto sam i licno osetio. Neka je sa srecom ovaj primerak. Osim sto je manji od oktavije, moze se reci da joj je brat sa naravno boljom izolacijom i finalnom obradom.

Van mreže -nebojsa-Započeo temu

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #5 poslato: 01. Apr, 2020. 15:25 »
Ja sam na Octaviji imao Pirelli P7Cinturato, nisam primetio neku prednost u odnosu na Savu (doduse nije bas ista namena gume).

@fobia:
Sto se tice korozije gresis. Opste su poznati problemi VAGa sa korozijom na pojedinim modelima; pisano je na forumu.
Postoje brojne zalbe stranaka, TSBovi za popravke, itd...
Zagledaj malo npr. starje Yetije i njihova vrata; Golf 5 i prednje blatobrane; Passate B6, Golfove, Octavije A5 i srodne automobile i njihove zadnje blatobrane/rubove; itd...
I nije vezano samo za njih, imam slucaj Citroen Cactusa kome iznutra rdjaju sva 4 vrata; a slican problem je imala i Astra J.
Korozija poda kod "japanaca" posle 5,6,7... godina. Korozija na A4 B8, na Q7 oko brava vrata, itd... Hyundai i20 rdjaju gepek i deo vrata oko brava; itd itd... Sto najvise potvrdjuje teorije o sve kracem projektovanom roku trajanja automobila. Nazalost.

Sto se tice razlika u odnosu na Octaviju, samo je gepek manji ali meni trenutno prihvatljiv. Enterijer je osim toga slicno prostran, neki detalji su bolje uradjeni (tapaciri, plasticne lajsne pragova, stranica,...) a neki su losiji (ostave i pregrade; drzaci za case, pepeljara...)
Platforma je ista, odozdo gledano isti auto. Cak su i patosnice iste. :)
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Na mreži milosn8

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #6 poslato: 01. Apr, 2020. 18:06 »
Lep golf Nebojsa, puno km da napravis sa njim

Van mreže -nebojsa-Započeo temu

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #7 poslato: 01. Apr, 2020. 19:06 »
Hvala Milose  bravo2
Petre, sto se zastite karoserije tice, dobro profi poliranje (nakon sto sredim zadnji branik i sitne tackice) a nakon toga "domaci" proizvod Toyota ProTect. Namazes i miran si par godina sto se tice prljanja, pranja... Od kamenicica ne stiti, nazalost. :(
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Van mreže petarp031

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #8 poslato: 01. Apr, 2020. 19:18 »
Cekaj, sad gledam, taj Toyota ProTect moze i na karoseriju i tkaninu, kako vidim.
Jel ima to u toyoti da se kupi?

Van mreže -nebojsa-Započeo temu

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #9 poslato: 01. Apr, 2020. 20:43 »
Postoji Toyota ProTect za spolja (za karoseriju, mada moze i za plasticne delove enterijera; cak i mobilne :) ) i za enterijer tj. za tekstilne/platnene povrsine. Ima i za felne, mada je taj u pakovanju za nekih 10ak automobila; a realno i ne treba jer felne mogu da se premazu onim za karoseriju.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #10 poslato: 01. Apr, 2020. 21:13 »
Sama UHP2 je ozbiljna guma, vise ljudi me uverava da za iste pare mogu uzeti 4 komada save, dok na drugoj strani kupim dva pirelli, ja se jos dvoumim.

Ja nemam zamerke na gume , a drze lepo i 200+ na autoputu u malo ozbiljnijim krivinama , nisu bucne , udobnost je ok , na kisi su odlicne . Odnos cena kvalitet nemam zamerke ali da moze jos bolje moze dosta naravno .

Odlican golf koliko mi se 6 svidja 7 mi nesto nije to to , a uvek sam razmisljao kako ide 1.4 tsi sa nekom kvalitetnom mapom . Kapiram da je bas zanimljiv za voznju . Ako ga bar upola sredis kao Octaviju ima da grmi  :)
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Van mreže -nebojsa-Započeo temu

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #11 poslato: 01. Apr, 2020. 21:26 »
 =))
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Van mreže marko nis

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #12 poslato: 01. Apr, 2020. 23:02 »
Nebojsa prvo da te dugo i dobro sluzi

Sve vise mi se svidjaju benziski motori i uopste nisi pogresio sa izborom. Neke lepe felne i sitnice koje te nerviraju i ima da bude samo jos lepsi. Vozio sam se u Octaviji sa tim motorom i to ide bas lepo  ;)
  • Vozi: Skoda fabia vrs mk1

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #13 poslato: 02. Apr, 2020. 01:08 »
=))

Hahahaha e bas to se ceka  :))
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Van mreže -nebojsa-Započeo temu

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #14 poslato: 26. Maj, 2020. 19:48 »
Dobar dan kolege. Pregurasmo i coronu nekako. :)
Malo da podelim sta se uradilo na Golficu od poslednjeg pisanja do sada:
Gumene patosnice, alu pedale i odmoriste (oridjinal :) ) rucica menjaca od G6 Cabria, promenio nosac menjaca, ugradio crne poklopce retrovizora, Audi 12v fensi cep umesto upaljaca, promenio napukli pokazivac u levom retrovizoru.
Za polu radnih mesec i po dosta. :)




  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.



Pretraga foruma [Google]