Dobrodošao/la na škodaforumllRS.
Učestvuj u diskusijama - registruj se!

Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Gubi snagu  (Pročitano 253 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Mihael_BTopic starter

Gubi snagu
« poslato: April 06, 2020, 07:36:58 pre podne »
Pozdrav!

Felicia 1.3 mpi, nakon nekoliko minuta rada dok je motor hladan iz nepoznatih razloga prestaje primati gas, radi na dva klipa i jedva se vozi. Svječice nove, filter zraka nov...što bi mogao bit uzrok?
Kad je motor ugrijan radi bez ikakvih problema, simptomi se javljaju samo dok je motor hladan odnosno čim krenem nakon nekoliko minuta vožnje.

To traje svega nekoliko sekundi i nakon toga vozi se normalno.
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 MPI

Na mreži crtacrta

Odg: Gubi snagu
« Odgovor #1 poslato: April 06, 2020, 10:10:37 pre podne »
senzor teperature ..senzor koji daje podatak PLC-u  a je kazaljki na instrument tabli ..položaj radilice , lambda ...
  • Vozi: octavia 1.6 mpi ,LPG

Van mreže Mihael_BTopic starter

Odg: Gubi snagu
« Odgovor #2 poslato: April 06, 2020, 05:17:17 posle podne »
senzor teperature ..senzor koji daje podatak PLC-u  a je kazaljki na instrument tabli ..položaj radilice , lambda ...

Kazaljka temeperature radi i normalno pokazuje temperaturu (osim ako nema još jedan senzor temperature), lambda je OK jer je bila na eko testu prije mjesec dana i sve je bilo u redu.

Kako ispitati HAL senor?
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 MPI

Na mreži crtacrta

Odg: Gubi snagu
« Odgovor #3 poslato: April 06, 2020, 06:36:38 posle podne »
ne zna točno , vjerojatno ima , ako isključiš onog za kazaljku kazaljka bude popizdila tj pokazivala nerealno .znači onaj drugi

da li je imao simptome prije tehničkog? ...

kad bolje razmislim položaj radilice nije , on obično radi probleme kod samog paljenja .
provjeri vakume , ako si mjenjao filter možda je slučajno ispao koji vakum ...
  • Vozi: octavia 1.6 mpi ,LPG

Van mreže Mihael_BTopic starter

Odg: Gubi snagu
« Odgovor #4 poslato: April 06, 2020, 07:04:41 posle podne »
da li je imao simptome prije tehničkog? ...

Uvijek poblesavi motor nakon minutu dvije od kretanja, nekad to bude manje primjetno nekad više pa nisam obraćao pozornost. Ako mi se to dogodi u višim brzinama i nije neka frka, problem je ako se to dogoodi na semaforu kod kretanja a nemam zaleta. Onda stišćem kvačilo, turiram a đabe kad radi na dva klipa. Jednom mi se čak i ugasio motor na tren i za pola sekunde upalio kao da se ništa nije desilo. Čak mislim da je možda pumpa goriva ili začepljen filter goriva ili brizgaljke...svječice stare mjesec dana, BRISK DR15TC.
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 MPI

Na mreži skodilak

Odg: Gubi snagu
« Odgovor #5 poslato: April 06, 2020, 07:51:00 posle podne »
moze i bombina biti!

Na mreži pajapop

Odg: Gubi snagu
« Odgovor #6 poslato: April 06, 2020, 07:56:28 posle podne »
Ti najverovatnije imas problem sa takozvanim "hladnim startom" i sa radom motora koji nije postigao radnu temperaturu. Kod klasicnih automobila, sa karburatorim, hladni start se regulise klasicnim sauhom, rucnim ili automatskim...Kod motora sa direktnim ubrizgavanjem, tj kod savremenih, to se regulise postojanjem posebnog "senzora rashladne tecnosti". Merenjem zagrejanosti tecnosti, senzor salje signal upravljackoj jedinici koja na osnovu tih podataka regulise sastav smese za nesmetan rad motora. Kako se senzor zagreva, menja se njegova elektroprovodljivost, pa se time signal smanjuje to jest povecava prema upravljackoj jedinici. Konkretno u tvom slucaju, senzor je verovatno neispravan, tako da taj signal koji dolazi sa njega uvek odgovara zagrejanom motoru, tako da kompjuter misli da je uvak zagrejan, ne salje signale za obogacivanje smese i imas zato problem dok se motor stvarno ne zagreje. Taj senzor se obicno nalazi na bloku motora, tj negde gde je u kontaktu sa rashladnom tecnosti. Moze se proveriti tako sto mu se meri provodljivost dok motor radi, to jest dok se zagreva. Ako nema promene vrednosti otpora u toku njegovog rada znaci da je neispravan. Mada za tacnu dijagnostiku, trebalo bi znati njegove prave fabricke vrednosti promene otpora na raznim temperaturama..ali...ko to moze sa sigurnoscu znati? Dijagnostika verovatno moze sa sigurnocsu to odgonetnuti...ali probaj da ga zamenis, verovatno nije skup, i ako "ubodes" iz prve onda je to to... bravo2
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp sedan 47kw (6y3) 2003.

Van mreže Mihael_BTopic starter

Odg: Gubi snagu
« Odgovor #7 poslato: April 06, 2020, 09:09:19 posle podne »
...Kod motora sa direktnim ubrizgavanjem, tj kod savremenih, to se regulise postojanjem posebnog "senzora rashladne tecnosti".

Cijelo vrijeme sam mislio da senzor na kućištu termostata daje podatak ECU koliko je zagrijan motor ali on zapravo samo služi za pokazivanje zagrijanosti motora na kotrolnoj tabli. Moguće da me muči ovaj (slika u prilogu) zasebni senzor oko klapne gasa.
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 MPI

Na mreži pajapop

Odg: Gubi snagu
« Odgovor #8 poslato: April 06, 2020, 09:27:12 posle podne »
Pazi..ja sad stvarno ne znam sta ta stara felicija sve ima od senzora. Ali, na "savremenim "automobilima postoji i na primer MAT (Manifold Air Temperature) senzor koji je montiran na usisnoj grani, a verovano se moze i montirati kod klapne gasa... Ovaj senzor konstantno menja elektro-provodljivost sa promenom temperature usisanog vazduha. Signal koji na taj nachin dobija ECU koristi kako bi korigovao smeshus obzirom na promene u gustini vazduha. Problemi u radu MAT senzora umanjuju sposobnost ECU da pravilno kontrolishe kvalitet smeshe vazduha i goriva, sto se u praksi manifestuje prebogatom ili siromasnom smesom. Kao sto pfretpostavljas svi ti senzori rade na istom principu..hladjenju i zagrevanju...U svakom slucaju tebe verovatno nesto od toga zafrkava...neka sitnica...Najbolje je da odes do majstora koji to malo bolje zna...sta takav motor moze da ima a ste ne... C:-)
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp sedan 47kw (6y3) 2003.

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Gubi snagu
« Odgovor #9 poslato: April 07, 2020, 10:34:25 posle podne »
Msm da i mpi felicija to ima stoji tacno iza klapne . Znam da 1.4 mpi fabia ima sigurno i da je to u kobinaciji sa prednjom sondom pravilo vrlo slicne probleme kao sto je opisao . Kada sam to zamenio sve ok bilo , stim sto je meni i brljavio i kada je vruc ponekad kada se stisne pun gas
  • Vozi: Roomster TDI, Octavia TDI mk1, Octavia vRS mk2

Van mreže Mihael_BTopic starter

Odg: Gubi snagu
« Odgovor #10 poslato: April 19, 2020, 10:48:10 posle podne »
Mali update oko teme, uzrok trokiranja i gušenja motora je bio zbog neispravnog (neodgovarajućeg) indikatora temperature. Kompjuter nije znao koliko je motor zagrijan kako bi podesio smjesu pa je tih par trenutaka pred gašenje motora dodavao više goriva nakon čega bi auto radio normalno. Kod mene je bio još jedan problem, stavljen je indikator iz 1.9D sa zelenim prstenom iako originalno ide indikator sa žutim prstenom.

  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 MPI

Na mreži crtacrta

Odg: Gubi snagu
« Odgovor #11 poslato: April 20, 2020, 04:41:28 pre podne »
hvala da si javio uzrok
  • Vozi: octavia 1.6 mpi ,LPG