Autor Tema: Problem sa krivljenjem (deformisanjem) diskova  (Pročitano 11640 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže NebaZapočeo temu

Problem sa krivljenjem (deformisanjem) diskova
« poslato: 21. Nov, 2013. 18:09 »
Ovako geneza problema:

Fabia 2005, 1.9SDI, presla 126000km.

Na oko 120000km je pocelo skripanje prilikom kocenja, u pocetku se skripa javljala samo kad su kocnice zagrejane a vremenom je postala sve ucestalija nevezano za tople hladne kocnice..
Na 121600km, zamenjeni prednji diskovi i plocice (Radjeno u Vrbasu kod rodjaka nebitno). Stari diskovi su bili istroseni a bilo je i "stepenika". Kupljeni diskovi i plocice marke TRW. Skripa nestala, kocnice funkcionisu ok. Nakon oko 2500km gradske voznje i 400km voznje na otvorenom pocele su se javljati vibracije prilikom kocenja koje su bile izrazenije pri vecim brzinama (prilikom kocenja na 130km/h drzanje volana je bilo kao da drzim onu masinu za razbijanje betona).
Moji odneli auto ponovo u Vrbas, skinuti diskovi, uoceno da su se deformisali narocito prednji levi. Reklamirani u radnji gde su kupljeni, dobijeni novi koji su montirani, plocice blago obradjenje i ostavljene iste. 124500km na satu. Nakon toga u Alprosu radjena provera kocnica i zamena kocionog ulja. Kocnice koce ravnomerno bez vibracija.

Trenutno na satu imam 126700km ili predjenih oko 1500km u gradu i 500 na magistrali i javlja mi se isti problem, osecam pojavu vibracija prilikom kocenja.

Nakon voznje po BGu felne su blago mlake na dodir (zadnje gde su dobosi ladne ko kamen).
Nakon duze voznje na otvorenom i prednje felne su hladne ko  kamen.
Ratkapne na prednjim felnama pune su kocione prasine, narocito leva.
Vozeno je po suvom (nije vozeno po barama, cuo sam pricu da dok se ne skine povrsinski sloj da se disk vise greje i da treba izbegavati prolaz kroz vodu odnosno naglo hladjenje koje moze izazvati deformaciju)
Pri naglom kocenju ABS strika normalno.

Sta moze da bude problem ?
Zasto se diskovi deformisu ?
Lik koji je menjao diskove predlaze da obradimo diskove i da menjamo kanzde... Meni je dosta igranja corave koke.

Vrlo verovatno cu odneti Fabiju u ovlasceni servis na dijagnstiku kvara i servis.
Mozda neko ima predlog nekog servisa koji ce ubosti problem iz prve i daju garanciju na rad ?


« Poslednja izmena: 21. Nov, 2013. 18:14 Neba »
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže nemanja_vr6

Odg: Problem sa krivljenjem (deformisanjem) diskova
« Odgovor #1 poslato: 21. Nov, 2013. 19:46 »
isti problem imam na poslednja tri automobila... koje god diskove da kupim  posle par hiljda kilometara, kad se koci energicnije na vecim brzinama javljaju se vibracije... isto se desavalo  na golfu 3 isto na pasatu i isto sad na fabiji... jedino sto mi pada napamen da su diskovi koje kupujemo u radnjama tesko djubreee

ako neko ima bolju ideju i meni bi znacilo da cujem???

Van mreže Nesas

Odg: Problem sa krivljenjem (deformisanjem) diskova
« Odgovor #2 poslato: 21. Nov, 2013. 23:30 »
Pre ce biti da kupujemo lose delove, slucaj je slican samo sa drugim proizvodjacem zamenski diskovi na renou i lezajevi amortizera propali na 10000km.
Ako budes menjao u ovlascenom ili kod njih da kupis delove pa sam da zamenis. Pretpostavljam da si prvih par stotina km izbegavao nagla i dugotrajna kocenja.

Van mreže NebaZapočeo temu

Odg: Problem sa krivljenjem (deformisanjem) diskova
« Odgovor #3 poslato: 22. Nov, 2013. 00:46 »
Ako budes menjao u ovlascenom ili kod njih da kupis delove pa sam da zamenis. Pretpostavljam da si prvih par stotina km izbegavao nagla i dugotrajna kocenja.

Ma da, sve po PSu.

Pa tako nekako razmisljam, jeste dosta skuplje u ovlascenom al opet daju garanciju 2 godine pa ako se pojebu nek ispravljaju. Mada ko zna dal ce uvaziti garanciju... Nemam pojma nisam pametan..
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže Karlheinz

Odg: Problem sa krivljenjem (deformisanjem) diskova
« Odgovor #4 poslato: 22. Nov, 2013. 11:44 »
al opet daju garanciju 2 godine

Svi moraju da ti daju garanciju, bilo koji servis. I radnja gde kupiš diskove. Uzmi samo fiskalni i lakše par stotina nogom na kočnicu kao što ti neko ispred već reče.

Ja sam imao sličan problem, cvilele su odmah nove prednje pločice a posle 1000km sam imao i blage vibracije. (nisu obrađene ni pločice ni diskovi, samo zamena) Onda sam rešio da obazrivo i lagano stiskam pedalu kočnice, 2x ranije nego što treba i 2 puta lakše nogom po njoj, na pola zaustavnog puta počinjem sve jače da stiskam pedalu, ali ne "zakucavam" je nikad. Pošto vozim dete u kolima, ovaj sistem kočenja mi je i odgovarao.
I tako posle par 'iljada km  :-[ , nestale vibracije i cviljenje.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže NebaZapočeo temu

Odg: Problem sa krivljenjem (deformisanjem) diskova
« Odgovor #5 poslato: 22. Nov, 2013. 12:42 »
Svi moraju da ti daju garanciju, bilo koji servis. I radnja gde kupiš diskove.

Nazalost kod nas je jedno davanje garancije a sasvim drugo ostvarivanje prava koje se dobija istom.
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže NebaZapočeo temu

Odg: Problem sa krivljenjem (deformisanjem) diskova
« Odgovor #6 poslato: 26. Nov, 2013. 11:34 »
isti problem imam na poslednja tri automobila... koje god diskove da kupim  posle par hiljda kilometara, kad se koci energicnije na vecim brzinama javljaju se vibracije... isto se desavalo  na golfu 3 isto na pasatu i isto sad na fabiji... jedino sto mi pada napamen da su diskovi koje kupujemo u radnjama tesko djubreee

Jesi li resio na bilo kom automobilu problem ili je to razlog menjanja vozila?

Jel jos neko imao slican problem, moze li biti nesto drugo osim loseg kvaliteta diskova ?
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže bokilava

Odg: Problem sa krivljenjem (deformisanjem) diskova
« Odgovor #7 poslato: 26. Nov, 2013. 18:13 »
Moje licno iskustvo sa diskovima govori sledece. Kupujemo krsh delove, pa sta ti uleti.
Da obrazlozim, nekada sam vozio forda, kupio diskove koji su posle 1000 km poceli da tresu volan prilikom kocenja, na savet majstora odnosim ih na obradu, koja je kostala 50% cene diskova. Vracam obradjene diskove na auto i posle otpriliki 1000 km ista stvar se ponavlja, tresu prilikom kocenja. Odlazim u radnju kupujem druge, naravno prodavac ima onu staru dobru ''niko mi se do sad nije zalio''.
Poucen tim iskustvom, prilikom kupovine diskova i plocica za sledeci auto, odlucujem se odmah za skuplju varijantu. Kupujem ATE diskove, placam ih papreno (za to vreme) preko 8000din. Monitirani su na auto zajedno sa plocicama ATE (one su bile nesto preko 4000). Prilikom voznje jasno se culo struganje, i to ne pun krug nego zzzk zzzk zzzk. skidaj, gledaj gde kaci, sta kaci, komparater u ruke, glavcina, disk, da skratim pricu, ispostavi se da je nov ATE disk kriv. 7 dana je trajala peripetija, majstor je morao da napise izjavu, udari pecat, da se nosi na reklamaciju bla bla... Uglavnom u radnji su mi izasli u susret i dali Textar diskove po istoj ceni i to bez cekanja odgovora uvoznika na reklamaciju.
Jeste duzi post, ali nakon svega toga, (i procurivanja SKF vodene pumpe nakon 10000km) zakljucujem da je kvalitet delova koji se kupujemo ravan nuli. Dovoljno je pogledati koliko diskovi (ili bilo sta) kostaju ''preko'', a mi cak i sa zaradom trgovca to kupujemo po dosta nizoj ceni. A onda treba otici na neki kineski sajt tipa alibaba, saberes 2+2 i shvatis sta si u stvari kupio...
Izvinjavam se na dugackom postu.

Da se bar malo vratim na temu, proveri da ti nije kriva glavcina na nekom od tockova

Van mreže NebaZapočeo temu

Odg: Problem sa krivljenjem (deformisanjem) diskova
« Odgovor #8 poslato: 26. Nov, 2013. 23:25 »
hvala..
Da se bar malo vratim na temu, proveri da ti nije kriva glavcina na nekom od tockova

Jel to mogu sam da proverim na neki nacin il moze samo neko ko ima alat i sl... ?
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže bokilava

Odg: Problem sa krivljenjem (deformisanjem) diskova
« Odgovor #9 poslato: 27. Nov, 2013. 07:15 »
Meni je poznat samo nacin sa komparaterom.



Van mreže nemanja_vr6

Odg: Problem sa krivljenjem (deformisanjem) diskova
« Odgovor #10 poslato: 04. Dec, 2013. 16:14 »
Jesi li resio na bilo kom automobilu problem ili je to razlog menjanja vozila?

Jel jos neko imao slican problem, moze li biti nesto drugo osim loseg kvaliteta diskova ?

Nisam resio problem. Vracao sam diskove dobijao nove menjao proizvodjaca i sve se isto ponavlja...
Nisam probava da lagano kocim i kockam i slicno tome, i necu sigurno probavati...
Nigde u upustvu  za zamenu kocnica ne pise da nesme da se koci normalno posle zamene...
Ja sam kupio auto da on sluzi meni a ne ja njemu!!! 
Jedino sto  mislim da bi resilo problem su originalni vw diskovi i plocice, al nisam probao ...
« Poslednja izmena: 04. Dec, 2013. 16:19 nemanja_vr6 »

Van mreže Nesas

Odg: Problem sa krivljenjem (deformisanjem) diskova
« Odgovor #11 poslato: 04. Dec, 2013. 18:44 »
Proveri kocione celjusti da mozda neko nije stavljao neodgovarajuce felna pa ih prilikom stezanja tocka iskrivio kocione celjusti.

Van mreže tasa

Odg: Problem sa krivljenjem (deformisanjem) diskova
« Odgovor #12 poslato: 04. Dec, 2013. 19:20 »
Nisam resio problem. Vracao sam diskove dobijao nove menjao proizvodjaca i sve se isto ponavlja...
Nisam probava da lagano kocim i kockam i slicno tome, i necu sigurno probavati...
Nigde u upustvu  za zamenu kocnica ne pise da nesme da se koci normalno posle zamene...
Ja sam kupio auto da on sluzi meni a ne ja njemu!!! 
Jedino sto  mislim da bi resilo problem su originalni vw diskovi i plocice, al nisam probao ...

Originalni diskovi i plocice u skodi oko 15k, sa njihovim rukama mislim da izadje sve skupa oko 20k, + sto onda imas garanciju pa te bas briga
  • Vozi: fabia sedan 1.9sdi, 2002, passat b6 2.0tdi 2008 Sportline

Van mreže nemanja_vr6

Odg: Problem sa krivljenjem (deformisanjem) diskova
« Odgovor #13 poslato: 06. Dec, 2013. 18:49 »
pa da hocu da dajem tolike pare  na auto vozio bi bmw mercedes ili sta vec...

Van mreže NebaZapočeo temu

Odg: Problem sa krivljenjem (deformisanjem) diskova
« Odgovor #14 poslato: 06. Dec, 2013. 20:15 »
Originalni diskovi i plocice u skodi oko 15k, sa njihovim rukama mislim da izadje sve skupa oko 20k, + sto onda imas garanciju pa te bas briga

pa da hocu da dajem tolike pare  na auto vozio bi bmw mercedes ili sta vec...

Ja sam odlucio da dam tik 20 wajferta iz razloga sto sa dva seta diskova kupljenjih po prodavnicama razlicitih prozivodjaca od koji je jedan navodno TRW (dakle nije neki turski od 2500RSD)nisam skrpio ni 6000km. S druge strane svaka zamena podrazumeva montazu/demontazu diskova koja takodje kosta 2-3 wajferta. Frka s reklamiranjem da se vrati novac ili zamene isti.. Nervoza prilikom svake voznje... Kad se stavi na vagu, da sam bio upoznat s tim problemom pre dva i po meseca otisao bih direktno u ovlasceni. Ovako sam platio i na mostu i na cupriji.

A slag na tortu je sto su u pitanju kocnice i bezbednost.

Cim skupim novac uradicu zamenu u Alprosu jer mi je najblizi kuci i lako se dobije termin cak i subotom.

jedino cega se pribojavam je sto u zemlji Srbiji ne mora da znaci da ako imas garanciju crno na belo da ce ti je i uvaziti, uvek ce biti mucnog natezanja pa znas to je mozda od ovog ili od onog i sl...
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI



Pretraga foruma [Google]