Autor Tema: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)  (Pročitano 39526 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #60 poslato: 16. Nov, 2015. 07:20 »
Tvoje misljenje je pogresno, jer vidim da imas malo tezu nogu. Odnosno, volis da se motor tvog auta vrti na vislje obrtaje.
 Pazi, motor tog tipa auta u principu nije los ali, najsladje radi i lepo se ponasa rad do ( grubo receno ) svojih 2800 - 3400 O/min... Pa stoga prilagodi svoje potrebe tom tipu motora i dugo ce te besprekorno sluziti....


 :RR)
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže Filo

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #61 poslato: 16. Nov, 2015. 14:31 »
Pogresno si me svatio, bas suprotno, nemam tezu nogu i uvek menjam brzini na mali obrtai. Nemam obrtometar, ali gledav videa po jutub so felicija koja ima obrtometar i nauciv na 2000-2500 obrtai vo svaki prenos na menjacot so koja brzina ide kolata. Taka da vo nikoj slucaj ne ja teram preku 2500 obrtai. ;)
Ili da ti opisam, prvi stepen trgnuvam, stavam vtora, vozim do 30 km/h, stavam treta, vozim do 50 km/h i stavam 4-ta i stigam do 60 km/h i tako 90% od vremeto ja vozam. Nekad stavam i 5-ta na 60 km/h, ali primetuvam deka motorot bolje raboti vo 4-ta na 60 km/h nego vo 5-ta. Pedala za gas ja pritiskam max do polovina koga zabrzavam niz grad.
Na 60 km/h vo 4-ta, ona e na ~2100 obrtai
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Van mreže Filo

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #62 poslato: 16. Nov, 2015. 15:21 »
Izvinete za dupli post, ama nemozam da go editiram prethondiot.
Mene me zamina koga i na koj obrtai otvara vtoroto grlo na ovoj pieburg, da znam kada vo koj situacii otvara.
Recimo, letoska na autoput ja vozev postojano 110 km/h. Toa se 3000 obrtai i spored mene toa e najdobra brzina za vozenje vo odnos na brzina/potrosnja gorivo.
E sada, pri 3000 obrtai i 110 km/h, mene pedala za gas mi bese grubo receno negde okolu 60-70% pritisnuta za da odrzavam tu brzinu.
So kolku grla raboti u toj moment kolata so pieburg karburatorot ?
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Na mreži DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #63 poslato: 16. Nov, 2015. 18:48 »
Nemoj me bukvalno drzati za rec Filo, drugo grlo se otvara kad motor dostigne 3800 - 4200 O.min.. Evo ti nacina kako ces prepoznati kad ti se otvara drugo grlo ( kad te to toliko muci ), skinuces kuciste filtera i objanices drugaru sta da gleda ( pokazaces mu nogicu vakum aparata II grla ). Evo ti slika:




Vazno je da mu naglasis da ti tacno javi kad je nogica pocela da se uvlaci u vakum aparat. Upalices auto i pustiti da se zagreje na radnu temperaturu. I tek kad se automatski sauh iskljuci, kreces polako da dodajes gas.  Taj prvi momenat pomeranja nogice je u stvari pocetak otvaranja II grla. Vodi racuna u kom polozaju je tvoja noga na pedali gasa. Da li sam sad bio jasan i zasluzio jedan plusic ( + ), kad vec drugi nedadu....
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže Filo

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #64 poslato: 16. Nov, 2015. 19:02 »
Jasno e, imas plus, sea 10 gi imas ;D
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Na mreži DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #65 poslato: 16. Nov, 2015. 19:14 »
Svaka cast   :bravo: , sad se vidi kako se ceni dobar savet   bravo2 , a ne ko neki  wac1 , cicije jedne.....
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže Filo

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #66 poslato: 16. Nov, 2015. 19:19 »
 beer1
Ja poveke sakam da znam, otprilika na koj obrtai pocnuva da raboti za da se koristi, recimo kada preticas, da vratis brzinu dole i da krenes da preticas so 2 otvoreni grla.
Od druga strana, primer cale moj misli deka kolite so dupli karburator trosat bas zato sto imaat dupli karburator, i edvaj mu objasniv deka vo svakodnevno vozenje na felicijava, drugo grlo ne raboti. On imase namera da go smeni so ednogrli weber 32 karburator.
Inace vo Makedonija praksa je da vlasnici na koli so dvogrli karburator da go smenat so ednogrli weberov.
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Na mreži DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #67 poslato: 16. Nov, 2015. 19:37 »
Nemoj mu to dozvoliti da uradi, ali ako ipak toliko zeli da zameni taj fabricki karbur. Ja cu mu rado dati nov weber 32 MGV 21.
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže Filo

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #68 poslato: 16. Nov, 2015. 20:16 »
Ne ne, uspeav da mu objasnam uste koga ja kupivme deka drugoto grlo vo svakodnevno vozenje na niski obrtai ne raboti. Inace ja imam weber 32 na kadett C staven i izbusen od strana za plin, tako imam u sekoj moment ednogrli karburator za da i stavam, ama nema da dojde do taa promena.
Ajde i da ne ja terame temava vo offtopic. :)
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Na mreži DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #69 poslato: 16. Nov, 2015. 20:25 »
Slazem se  :bravo:.
  • Vozi: skoda 1000 MB

Na mreži DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #70 poslato: 17. Nov, 2015. 17:41 »
Sto dobih pluseve i da razumem, al sto dobih minus  wac1 ?
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže milosgranice

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #71 poslato: 17. Nov, 2015. 18:38 »
prizivas ih, zamalo i ja da ti zalepim  =)) =))
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Na mreži DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #72 poslato: 17. Nov, 2015. 18:50 »
To mu dodje cas lepo vreme, cas kisa.  =))  =)) =))
  • Vozi: skoda 1000 MB

Na mreži pajapop

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #73 poslato: 21. Nov, 2015. 14:57 »
Pitanje za majstor Dobrivoja: Ako mi autor stoji 2-3 dana ili duze (bez paljenja) imam problem da ga upalim...Vergla i upali iz nekoliko puta...Imam utisak da karburator ostane bez goriva, pa mu treba vremena da ga napuni...Sta se to zapravo desava?
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže Bacteria

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #74 poslato: 21. Nov, 2015. 15:14 »
Proveri ispravnost el. grejaca, koji sluzi da ubrza grejanje termicke opruge. Proveri da li dolazi 12V napona na kablu za napajanje el. grejaca...
Tek sad sam proverio el.grejaca opruge dolazi 12V, samo neznam dali mozda unutra je nesto defekt zasto dok motor ne postigne 90 C oseca se sauh 

Sent from my D2203  




Pretraga foruma [Google]