Autor Tema: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)  (Pročitano 26418 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži pajapop

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #15 poslato: 03. Okt, 2015. 21:56 »

 Lovato...nisam u prilici da postavljam slike...
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #16 poslato: 03. Okt, 2015. 22:18 »
Da li na isparivacu ima jedno tanko gumeno crevo, spoljnog precnika oko 6mm?
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #17 poslato: 03. Okt, 2015. 22:47 »
Kad hoces mozes da dodjes i pogledamo sta te u stvari tacno muci....
  • Vozi: skoda 1000 MB

Na mreži pajapop

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #18 poslato: 04. Okt, 2015. 11:13 »
 Ima tanko crevo...to je valjda vakuum...Pa znas da sam gledao na mapama gde su Vladimirci...daleko si od Beograda...a tamo u tvom kraju nikad nemam nikakvog posla... :(
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #19 poslato: 04. Okt, 2015. 14:36 »
Imas dobar isparivac u autu  bravo2, nije nikakav problem da se vidimo i da popravimo rad plina  :RR). Steta je da te taj isparivac muci, u praksi se jako dobro pokazao..
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #20 poslato: 06. Okt, 2015. 20:06 »
Evo jednog interesantnog slucaja sa plinom, vasnik auta ima problema  dok vozi auto. Kad je motor auta na leru, desava se da jednostavno padaju obrtaji ( motor je na radnoj temperaturi, a cirkulacija rashladne tecnosti odlicna ).

Sta mislite sta bi moglo biti uzrok ovom problemu  wac1?

Nadam se da je neko od nasih clanova imao ovakav ili slican problem. Najgore je kad dodjete na raskrsnici i motor tada mora da radi na leru, desava se da obrtaji motora spadnu za 30 - 40%.

« Poslednja izmena: 06. Okt, 2015. 20:12 Dobrivoje »
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #21 poslato: 07. Okt, 2015. 06:51 »
Drago mi je da je tema za kratko vreme toliko posecena  :RR), ali da cujem Vase misljenje o problemumkoji sam postavio?
  • Vozi: skoda 1000 MB

Na mreži pajapop

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #22 poslato: 07. Okt, 2015. 15:49 »

 Pa ja sam vec naveo da imam povremeno takav problem...I iz tvog odgovora zakljucujem da je problem u starim i istegljenim membranama u rasprsivacu... C:-)
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #23 poslato: 08. Okt, 2015. 18:37 »
Ovaj problem koji zelim da objasnim, neverujem da ima slicnosti sa tvojim problemom. U svakom slucaju hvala sto si se javio, zaboravio sam da dodam da nisu u pitanju membrane u isparivacu....
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #24 poslato: 09. Okt, 2015. 18:26 »
Hajde dragi forumasi, nema potrebe da ste toliko stidljivi  wac1...
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže milosgranice

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #25 poslato: 10. Okt, 2015. 21:11 »
koji karburator?
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #26 poslato: 11. Okt, 2015. 13:52 »
Na autu je dvogrli karburator sa automatskim sauhom, koji nije bitan kod ovog problema. Greska je u samom isparivacu dragi moji clanovi.

Kad se pravilno podesi odnos plina i vazduha na praznom hodu - leru ( na auspuhu CO1,8% - 2,2% ) i isturira motor ili provoza u svim rezimima. Smesa plina i vazduha na leru mora biti ista kako ste je predhodno podesili.

U ovom slucaju nije bilo tako, podesena smesa je varirala od 0,4% - 4,6% CO. Motor se zbog tih promena gusio i gasio, iz auspuha se u odredjenim momentima oseca velika kolicina plina.

Kompetnim rasturanjem isparivaca i njegovim temeljnim pregledom nasao sam kvar. Sediste ventila tecne faze u isparivacu je deformisano, ventil zbog te deformacije nije mogao da dihtuje - zaptiva. Pa je povremeno propustao vecu kolicinu plina.

Masinskom obradom tog ventila isparivac je popravljen i doveden u ispravno stanje  :RR), iskorisceno vreme skinutog isparivaca, pa su zamenjene i membrane. Auto sad ide odlicno, jutarnje paljenje plina naj normalnije, stabilan rad motora na leru i odlicna potrosnja plina.....
  • Vozi: skoda 1000 MB

Na mreži pajapop

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #27 poslato: 11. Okt, 2015. 16:15 »
 Sto se tice potrosnje plina...Meni po Beogradu, trosi u proseku 12l...Na otvorenom ,skoro isto toliko, bez vece razlike, doduse, na otvorenom, opterecen sam, vozim prosecno brzinom do 100km, tako da i mora da potrosi. Ali sobzirom na model motora 1.3 43kw, da li je ova potrosnja realna ili to moze malo manje?...Pri tome ne mogu reci da je auto neka "ziska"...ubrzava mi kao neka baba, a na uzbrdicama osetno gubi snagu... wac1
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #28 poslato: 11. Okt, 2015. 17:03 »
Trebala bi osetna razlika potrosnje plina u naselju ( do 11l ) i otvorenom ( do 8l - 9l ) da bude. Moralo bi sa analizatorom izduvnih gasova ( CO% ) da se vidi kakvo je namasavanje i u cemu je problem. Moguce je da karburator i sama postavka plinskog sistema doprinosi povecanoj potrosnji....
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže Bacteria

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #29 poslato: 25. Okt, 2015. 19:04 »
Evo i ja da pitam nesto oko plina !
Imam Felicia 1.3 43 kw 1996. kupio sam je mesec maj ove godine i odma ugradio plin .Sad su pocele da padaju temperature i jos sad imam problem oko hladnog starta, odnosno ako joj ukljucim sauh (pritisnem gas do kraja )tesko pali (moram da dodam malo gas ),a bez sauha jos teze.Mislim da sistem plina nije dobro smislen zato sto plocica koja nosi plina u karburator je instalirana iznad sauha i kad zatvori sauh nemoze plin da udje u karburator.Ako neko zna kako da olaksam hladni start neka pise , evo jednu sliku za primer .



Pretraga foruma [Google]