Autor Tema: senzori za praćenje pritiska u pneumaticima  (Pročitano 11074 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže voyager

Odg: senzori za praćenje pritiska u pneumaticima
« Odgovor #15 poslato: 14. Dec, 2015. 19:15 »
Meni se skoro pri svakoj promeni guma aktivirao. Znam, sad zvuci da uskacem sam sebi u usta. Ali problem je sto mi se nekad aktivira par kilometara posle promene guma a nekad tek sutradan. Ppslednji pit se nije aktivirao.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Van mreže batkeZapočeo temu

Odg: senzori za praćenje pritiska u pneumaticima
« Odgovor #16 poslato: 14. Dec, 2015. 19:15 »
J.... sistem kad ne radi i nervira jer misliš da radi.   hearcut
A lepo piše u specifikaciji senzori za praćenje pritiska u pneumaticima. Što bi rekao kolega mirkuk38 majku im ptrvarantsku. Još se ja utripovao da imam SISTEM... je....
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže voyager

Odg: senzori za praćenje pritiska u pneumaticima
« Odgovor #17 poslato: 14. Dec, 2015. 19:17 »
Onda bi imao spec. ventile koliko mi je poznato.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Van mreže batkeZapočeo temu

Odg: senzori za praćenje pritiska u pneumaticima
« Odgovor #18 poslato: 14. Dec, 2015. 20:51 »
Žena došla sa rezervnim točkom. U povratku joj se upalilo upozorenje. Odoh da vidim štetu.  :(
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže nikola indjija

Odg: senzori za praćenje pritiska u pneumaticima
« Odgovor #19 poslato: 14. Dec, 2015. 21:00 »
Posle svakog duvanja ili menjanja felni (zimske 15 a letnje 16") mora se izvrsiti kalibracija.
  • Vozi: skoda oktavia 3 1.2 tsi 105hp+seat cordoba 1.9sdi+fiat ducato 2.8 jtd

Van mreže batkeZapočeo temu

Odg: senzori za praćenje pritiska u pneumaticima
« Odgovor #20 poslato: 14. Dec, 2015. 21:16 »
Da naravno to sam i uradio, ali me skroz zbunilo što se upozorenje nije oglasilo. Sad je na autu je rezervna 205/55/16 dok su ostale 225/45/17 i na kontaktu se javlja upozorenje.
Sreća je da felna nije kriva i da guma nije rasečena sa strane. Našao sam malu rasekotinu od oko 5mm na uzdužnom kanalu za odvod vode (najslabije mesto na gazećem sloju gume), ništa strašno da se okrpiti.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže ugi85

Odg: senzori za praćenje pritiska u pneumaticima
« Odgovor #21 poslato: 14. Dec, 2015. 22:48 »
Sistem za pracenje pritiska u gumama ne vrsi direktno merenje pritiska vec indirektno pomocu par senzora. Ako se dobro secam, da bi se alarm oglasio potrebno je da guma izgubi najmanje 25% pritiska. Takodje, u zavisnosti od gubitka pritiska i brzine kretanja potrebno je da prodje i do 15 minuta pre nego sto se alarm oglasi.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže frodo

Odg: senzori za praćenje pritiska u pneumaticima
« Odgovor #22 poslato: 15. Dec, 2015. 01:15 »
Kod sistema koji prate pritisak preko ABS-a reaguje čim u jednoj gumi opadne pritisak za više od 0,5 bara.
Testirao sam više puta, namerno ispuštao po 0,1 bar da vidim kada će da odreaguje.
Vozio sam tako oko 300 metara kada se oglasio.


Sent from my Samsung Galaxy S6 via Tapatalk

  • Vozi: Audi A4 B8

Van mreže mirkuk38

Odg: senzori za praćenje pritiska u pneumaticima
« Odgovor #23 poslato: 15. Dec, 2015. 03:45 »
Bravo, Mr. Frodo  :bravo:

Čestitam na entuzijazmu !!

Van mreže batkeZapočeo temu

Odg: senzori za praćenje pritiska u pneumaticima
« Odgovor #24 poslato: 15. Dec, 2015. 08:06 »
Da znate da sam to isto hteo da uradim i ja kad krenem kod vulkanizera da okrpim ovu što je žena probušila. Pretpostavljam da mi je rezervna 205/55/16 napumpana na max 2.1bar, dok su ostale na 2.2 pa se zato pali signalna lampica. Ali se ne bih složio sa Frodom da to uvek radi, možda radi na Audiu. Ovde je lik trubio ženi da joj kaže da je guma ispustila što znači da je pustila više od 0.5 bara čim se vini na oko.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže ugi85

Odg: senzori za praćenje pritiska u pneumaticima
« Odgovor #25 poslato: 15. Dec, 2015. 08:44 »
Lampica se pali jer je rezervna guma manja u odnosu na ostale. Brzina oglasavanja alarma je usvoljena sa nekoliko faktora i krece se u rasponu od par desetina sekundi do cak 15-20 minuta. Postoji mogucnost da je guma toliko brzo izduvala pa sistem nije stigao da reaguje. Kojom brzinom je supruga vozila auto kad je odlucila da stane?
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže batkeZapočeo temu

Odg: senzori za praćenje pritiska u pneumaticima
« Odgovor #26 poslato: 15. Dec, 2015. 09:13 »
Hahaha, nije odlučila da stane dok nije stigla na odresište. Verovatno je brzo ispustila kad je krenula pa sistem nije stigao da reaguje u 15 min koliko joj treba do odredišta. Ali kad sam sinoć čuo da je ona probušila gumu ujutru oko 9h, a na posao krenula oko 12h i da nije ništa primetila nije mi bilo dobro.  hearcut
Znači da je guma na mestu držala sve dok nije krenula na posao i da je brzo ispustila u vožnji.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže ugi85

Odg: senzori za praćenje pritiska u pneumaticima
« Odgovor #27 poslato: 15. Dec, 2015. 10:04 »
Sistem ima nekoliko ugradjenih tolerancija inace bi se svaki cas aktivirao medju kojima je najmanji gubitak pritiska koji se moze detektovati tj. 25%. Drugim recima ako je guma naduvana na 2 bara alarm ce se oglasiti tek kad se izduva 0.5 bara. Sistem druge generacije je napredniji i bolji u odnosu na prvu generaciju ali su im neke tolerancije nazalost iste.
Ako guma dugo nije ispustala verovatno rupa nije bila velika.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže mirkuk38

Odg: senzori za praćenje pritiska u pneumaticima
« Odgovor #28 poslato: 15. Dec, 2015. 10:05 »
Nije to ništa... slušajte ovo:

Pre neku godinicu, moja vrla ženica završila ranije s poslom i krenula po mene kolima da idemo zajedno kući (da, vozi me i razvozi kao direktora  :B=)). Kako nisam mogao odmah da izađem, ona stala sa strane i prešla na mesto suvozača... kuckajući po telefonu dok me čeka. I zove ona mene u nekom trenutku, kako je počelo da smrdi nešto i ona ugasila motor. Ja u zbunu, nije mi dobro... krećem ka njoj sa zebnjom u srcu. Priđem autu, a kad ono... lokva ulja ispod motora.

Šta se desilo: ona je u nekom trenutku dok se vozila prema meni primetila da se upalila lampica za ulje (pritisak). Nije tome pridavala veći značaj  hearcut već je nastavila da vozi. Kada je došla do mene, ostavila je motor da radi i prešla na mesto suvozača... da čačka telefon i prekrati vreme dok ja ne dođem. Kada je ulje poprskalo malo po izduvnoj grani i stvorio se dim, onda je reagovala.

Kada se tada nisam šlogirao, neću nikada. Pitam ja kada sam se smirio, što nije odmah odreagovala, njen odgovor je da se ta lampica i ranije palila. Pitam kada? Ona: Pa kada dajem kontakt.  ??? ??? ??? ??? ???

Užas užas užas.

Epilog: zavrnuo sam filter gde je počelo da pušta (???), kupio ulje (karter bio prazan) i dosuo do max. 50.000km kasnije, engine is still going strong  bravo2

Van mreže Neba

Odg: senzori za praćenje pritiska u pneumaticima
« Odgovor #29 poslato: 15. Dec, 2015. 10:38 »
Kada se tada nisam šlogirao, neću nikada. Pitam ja kada sam se smirio, što nije odmah odreagovala, njen odgovor je da se ta lampica i ranije palila. Pitam kada? Ona: Pa kada dajem kontakt.  ??? ??? ??? ??? ???

Зар није било и пратећег звучног сигнала ?
Ја нећу много у off само ћу још рећи "Жив био човек који је имплементирао пишталицу за подигнуту ручну" :D
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI



Pretraga foruma [Google]