Autor Tema: Diskusija oko CENA servisa - Ovlašćeni i/ili Neovlašćeni servis?  (Pročitano 20599 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži bigor

Ne znam kad ce nasim privatnicima doci u glavu da dobrog radnika i majstora moraju da cene a da ne drze nesposobne i nezainteresovane. 
Ma bravo, jeftin majstor, najskuplji majstor, u svemu +
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže Bogdan86

Sto se tice cena u ovlascenim servisima meni je sasvim normalno da su cene vece od drugih servisa, posmatram to kao placanje garantnog roka dok je auto nov a ko se i posle garantnog roka odluci za ovlascen servis racunam da mu nije problem da plati tu cifru i kasnije prilikom prodaje automobila lakse proda auto i to cak za lepu cifru... Sto se tice firmi danas sam se i sam uverio da pored toga koliko para ostavljaju ovlascenim servisima imaju i dosta pogodnosti kao i mozda najbitnije za neku firmu brzu popravku vozila sto sigurno dosta para stedi toj firmi... Sto se tice strucnosti i zadovoljstva (ljubaznosti) majstora po ovlascenim servisima u poslednje vreme sam video svasta ali smatram da nije za ovu temu jel se ipak diskutuje o cenama a ne majstorima.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.0 2015

Van mreže nebojsar

nasim privatnicima doci u glavu da dobrog radnika i majstora moraju da cene a da ne drze nesposobne i nezainteresovane

Kada granska udruzenja i sindikati ne budu sluzili za kupovinu polutki ili jevtini letovanje u Grckoj, vec kad budu sluzili svojoj svrsi i borili se za prava radnika. Mobing je slaba rec za ono sto se desava ne samo majstorima vec i mnogim drugim ljudima u svim bransama u Srbiji. A kada nemas nikoga da te stiti, tj. da stiti tvoja prava desava se to sto se desava.

 Iskrsnulo je iz tvog posta jedno dobro pitanje? Da li bi auto odvezili u ovlasceni servis gde znate da su se promenila tri mehanicara u zadnjih godinu, dve ili bi odvezli u neovlasceni gde neko radi jednu grupaciju vec 10 godina? 
  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Van mreže djordje48

slazem se u potpunosti sa gornjom konstatacijom, navodim primer mog drugara koji radi u AC od 1994 kad je dosao na praksu i ostao je do danas. Ako se ne varam, on je jedini u firmi od samog pocetka.  Zivimo u vremenu u kojem je znanje i informacija nesto najbitnije, tehnika se toliko brzo menja i stvarno je pitanje da li je dobro posetiti ovlascen servis koji stalno menja radnike (srbija je puna privatnika koji uz subvenciju drzave prime mlade ljude pa ih posle sutnu i prime nove ljude kako bi opet dobili subvencije) :(

Van mreže mlax

Koji je to servis?
AC Novi Beograd
  • Vozi: Superb 2.0tdi 2012

Van mreže vlada320

Mali servis osim zamene filtera i ulja obuhvata kompjutersku dijagnostiku i tehnicku proveru celog vozila, pa kada se radi u neovlascenom servisu treba videti da li je to ukljuceno u cenu. Servisni interval se moze i rucno resetovati, ali ako se uradi preko dijagnostike onda to ostaje memorisano i kada se automobil sledeci put kaci na dijagnostiku moze se ocitati na kojoj je kilometrazi radjen poslednji servis - kod moga auta je bar tako. Serviser je duzan da vlasnika obavesti o ocitanim greskama prilikom dijagnostike i svim uocenim neispravnostima na vozilu. Tako rade ozbiljni servisi, bilo da su ovlasceni ili ne. Jeftino nekada moze biti vrlo skupo.
U neovlascenom servisu gde ja odrzavam auto, pored ovoga sto sam vec naveo, pri svakom servisu  ce mi proveriti gratis i kocnice na valjcima. I sve to ce mi naplatiti minimalno, ne mogu sada tacno da preciziram koliko - zavisi da li se svi filteri menjaju ili ne, a delove sam kupujem i donosim majstoru.
Prica da auto treba odrzavati u ovlascenom servisu zbog licnog komfora u smislu da nema smaranja oko nabavke filtera i ulja nikako ne stoji, jer danas svi skoro mehanicari saradjuju sa veleprodajama i maloprodajama rezervnih delova i moze se i kod njih samo ostaviti auto, oni sve nabave, ugrade, zamene i kada dodjete po auto daju vam racune za sve sto je kupljeno i na kraju vas izadje sve duplo jeftinije nego u ovlascenom servisu.
Kada bih bio prinudjen da idem u ovlasceni, onda bih otisao npr. do Panceva, jer sam siguran da ni tu nije cena svuda ista.
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v

Van mreže Karlheinz

Evo fakture, po fakturi su menjali i filter goriva.
Filter vazduha i goriva su dosta skupi. Ruke tek da ne pričam. Da li je ovde moralo baš ovo preskupo ulje, Long life, dosta je skuplje od običnog 5w30?
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže nikolaj

Mislim da ovl.servis AČ NBg i nema drugo ulje 5w30 u ponudi, osim ovog od ~2200 din. U ceni tog ulja (kog moraš da sipaš dok si u garanciji ), a i u ceni radnog sata ( 1,4h = 4032 din.) je i glavna razlika u odnosu na neovlašćeni servis. Dodamo li tu i razliku u ceni filtera, dobijamo razliku od ~ 100 EUR-a, tako da sve u svemu ta garancija košta. wac1
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže IGOR 955

 =))
Litar ulja 2200 dinara...pa isto to long life, samo za BMW vozila, košta 1200 dinara po litri. Između ostalog, i to je jedan od razloga što sam prodao BMW, jer u njega staje 5.3 litara ulja, i ima neki filter uljnih isparenja, koji se takođe menja, tako da me mali servis sa rukama koštao oko 18 000 dinara...

Ovi ga tek preteraše...

Na ovoj oktaviji 1.9 TDI, sva četiri filtera i Castrol ulje, me koštalo tačno 6000 dinara...
  • Vozi: Škoda Oktavia A5 1.9 TDI 2004

Van mreže mirkuk38

U čemu se razlikuje servis koji se radi na kolima starim 3 i po godine, odn. 4 i po godine?

Van mreže mlax

U tome sto ako je 3 i po onda moras da ides da bi zadrzao garancija a ako je 4 i po ne moras. Vec sam pisao o tome i to je stvarno bruka
  • Vozi: Superb 2.0tdi 2012

Van mreže mirkuk38

Ciganjska posla?  :B=)

Van mreže Karlheinz

U tome sto ako je 3 i po onda moras da ides da bi zadrzao garancija a ako je 4 i po ne moras. Vec sam pisao o tome i to je stvarno bruka
Gde si pisao o tome, tj. zašto je bruka?
Kako bi po tvom mišljenju to trebalo da bude rešeno a da bude ok?

Ciganjska posla?  :B=)
U kom ovlašćenom servisu si radio prvi mali servis za svoju superbicu? Koliko te je koštao taj prvi servis?
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže nkteam

zašto je bruka?

Nije bas crno-bela stvar, ali generalno ako ISTA usluga servisa za ISTI auto ima razlicitu cenu u zavisnosti od toga da li je u garanciji ili nije, to nije lepa praksa i izmedju redova govori: "dok si u garanciji imamo monopol i naplacivacemo ti vise jer mozemo. kad istekne garancija i mi cemo se ponasati trzisno".

Sa druge strane, stoji da ovlasceni servisi imaju ogromne troskove za dobijanje/odrzavanje licence, obuku radnika i sl, ali mislim da bi morali naci neki malo finiji modus za naplatu.
  • Vozi: Octavia 2.0tdi Style 2016

Van mreže mlax

Gde si pisao o tome, tj. zašto je bruka?
Kako bi po tvom mišljenju to trebalo da bude rešeno a da bude ok?
Bruka je zato sto za isti auto isti servis kosta duplo manje ako nije u garanciji! Da li ti mislis da je to u redu? Ja mislim da tu ima posla i za trzisnu inspekciju.
Pisao sam u ovoj istoj temi o tome par stranica ranije i naveo sam tacne cene koliko su drugu trzili za auto u garanciji a koliko za isti taj servis ako auto nije u garanciji.
  • Vozi: Superb 2.0tdi 2012



Pretraga foruma [Google]