Autor Tema: Plivajući vs. fiksni zamajac  (Pročitano 27315 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže fobia24

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #60 poslato: 27. Feb, 2018. 07:19 »
A zamisli kupis auto od druga ( inace trgovca automobilima), napomene ti da je promenjen set kvacila i na kraju saznas da su stavljeni polovni delovi, cak i polovna lamela...

Nadam se da takvog druga nikada neću imati.  :) Te stvari su ok, ali ako ti prodavac to kaže. Ako prećuti bilo kakvu zamenu, ništa strašno, ali reći da je promenio i da prećuti da su delovi polovni ili da je stavio fiksni, a ide plivajući zamajac je bezobrazluk. Ja sam za svaki moj auto i ljudima koje ne znam napomenuo ono što znam da postoji od planiranih ulaganja. Niko zato nije odustao, oborim cenu jer bih je i onako oborio i da je sve ispravno.

Van mreže Karlheinz

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #61 poslato: 25. Jun, 2018. 14:44 »
Dolazim od majstora, na pregledu auta konstatovano da je vreme za zamenu seta kvacila u kompletu sa plivajucim, luk ili valeo, da biram koji hocu. Fiksni necu. Cena sa radovima je oko 400 eur. Kilometraza 161.500km. Vecina gradska voznja.
Menjam verovatno i jos neke elemente ali o tome u drugoj temi.
« Poslednja izmena: 28. Jun, 2018. 09:44 Karlheinz »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže fobia24

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #62 poslato: 25. Jun, 2018. 15:24 »
400e delovi i rad sa sve plivajućim? :o Deluje mi jeftino. Znam da je za mazdu samo plivajući bio zamenski oko 600e, pa onda plus ostali delovi seta kvačila i rad, cca 1000e.

Na mreži m@c|-|oRZapočeo temu

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #63 poslato: 25. Jun, 2018. 15:33 »
Pošto sam u sličnoj situaciji kao Peđa, proveravao sam cene.

Set kvačila sa plivajućim zamajcem od 31.000 (Valeo) do oko 40.000 (Sachs).

Nije to više tako strašno kao što je izgledalo ranije.

S tim što je kod mene 221.500 km, poslednje dve godine većina auto-put i magistrala. Pre toga ne znam šta je bilo.

Auto oterao kod majstora pre sat vremena. Čekam djagnozu najpre menjača, a onda i kvačila.
  • Vozi: Superb III FL, 2.0 TDI 4x4

Van mreže fobia24

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #64 poslato: 25. Jun, 2018. 15:53 »
Fala bogu da sam raščistio sa mazdom! :B=)

Na mreži nidza

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #65 poslato: 25. Jun, 2018. 18:48 »
Niste nista razumeli, nema budzevine.
Kupis lepo zamenski set, sve ide sraf na sraf.
Ja sam izgurao 115kkm u Beogradu, sa plivajucim zamenskim nema sansi da toliko traje u gradskoj voznji.
Inace set sa fixnim sada kosta 27000 din.
Jos da napomenem da nikakav problem ni sa menjacem ni sa setom kvacila nisam imao u tih 115kkm, cak sam letos vozio od Srpsko-Makedonske granice do Bgda bez gornjeg cilindra kvacila, sve je izdrzalo bez problema, i saltanja i paljenja u prvoj.
Ja sam tako uradio pre 4 godine, i evo opet.
Pisem svoje iskustvo da olaksam drugima, nikako ne preorucujem jer je stil voznje drugaciji kod svakog vozaca.
Ma kako nema, mi smo prodali Stila pre par meseci, kod nas je bio 11-12 godina, preko 200.000km i nije menjan zamajac. Grad i kratke relacije uglavnom.

Zamenjen je set kvačila 2007. i sa njim je prodat. Nije bilo ni njegovo kvačilo potrošeno nego je probio semering i namazao ga pa je klizala lamela.


Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže Josa

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #66 poslato: 09. Nov, 2018. 14:06 »
Ja sam pre neki dan zameni plivajuci set sa novim setom sa fiksnim zamajcem. Za sad nikakvu promenu ne osecam. To sam uradio po nagovoru majstora koji kaze da je vec to zamenio kod dosta auta i da kod motora 1.9TDI od 105ks je to trajno resenje problema. Nov Valeo set sam platio 250e i ruke 50e.
  • Vozi: Škoda Oktavia 4x4 1.9TDI 2008

Van mreže fobia24

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #67 poslato: 09. Nov, 2018. 15:17 »
Kakvo trajno rešenje problema? Kada majstori odvale glupost praveći se pametni. Može da se zameni, jeftinije je samo. Plivajući zamajac štiti set i menjač. Sa plivajućim bi i ceo set kvačila trajao duže što je logično. To da se menja sa fiksnim jeste učestalo, ali ne znači da je bolje.

Van mreže Marjanke

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #68 poslato: 09. Nov, 2018. 20:24 »
Pa 300e je plivajuci set.

Na mreži m@c|-|oRZapočeo temu

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #69 poslato: 09. Nov, 2018. 20:30 »
Pisao sam - mene je LUK koštao 39.000 u junu.

Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka

  • Vozi: Superb III FL, 2.0 TDI 4x4

Van mreže Kide1978

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #70 poslato: 09. Nov, 2018. 21:45 »
Ja sam na dva moja vozila radio remont plivajućeg zamajca.
Miškjenja su podeljena po tom pitanju, ja sam, u principu, bio zadovoljan.
Proporučujem kupovinu nove lamele i druk ležaja a ne remont.

Na mreži m@c|-|oRZapočeo temu

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #71 poslato: 09. Nov, 2018. 21:50 »
Lamela, korpa, ležaj - samo novi.

Zamajac, remont samo ako nije blokiran. U tom slučaju ni ne može da se radi.

Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka

  • Vozi: Superb III FL, 2.0 TDI 4x4

Van mreže Kide1978

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #72 poslato: 09. Nov, 2018. 22:28 »
Citat: m@c|-|oR link=topic=7078.msg93643#msg93643
date=1541796654
Lamela, korpa, ležaj - samo novi.

Zamajac, remont samo ako nije blokiran. U tom slučaju ni ne može da se radi.

Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka



Slažem se, korpu nisam spomenuo jer sam smatrao da se podrazumeva kao komplet sa lamelom i druko .

Van mreže -nebojsa-

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #73 poslato: 10. Nov, 2018. 10:13 »
Imam ja negde jedan nov set Valeo 837073 sa plivajucim za 1,9TDI, ako nekome slucajno treba... ;)
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Na mreži m@c|-|oRZapočeo temu

Odg: Plivajući vs. fiksni zamajac
« Odgovor #74 poslato: 10. Nov, 2018. 10:34 »
Još ga nisi prodao?

Послато са Nexus 7  

  • Vozi: Superb III FL, 2.0 TDI 4x4



Pretraga foruma [Google]