Anketa

Pročitaj prvu poruku i daj svoj glas: Kupiti 2.0 KODIAQ TDI ili TSI?

2.0TDI
30 (61.2%)
2.0TSI
19 (38.8%)

Ukupno glasova: 49

Autor Tema: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI  (Pročitano 20381 puta)

0 članova i 9 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Peja

  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže Dragi 91

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #76 poslato: 17. Feb, 2018. 23:21 »
Vidim da ste pisali o diznama.Gledao sam emisiju Sat pre pola godine gde je napravljen video o reparaciji common rail sistema(pumpi) ali i dizni .Kada se sve to raparira lepili su Bosove nalepnice koje daju garanciju od dve godine.Da li smem da ubacim taj video sa Youtube-a?I kao vlasnik dizelasa 1.6 Tdi licno me zanima vase misljenje o mogogucnosti reparacije dizni ?
  • Vozi: Škoda Octavia 1.6 TDI 110 ks Ambition 2016

Van mreže Sammael

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #77 poslato: 17. Feb, 2018. 23:28 »
Dizeli će svakako biti zabranjeni i to primarno ima veze s histerijom nastalom nakon što je istraživanjima utvrđeno da izduv dizela doprinosi promenama DNK u ćelijama koje se povezuju sa razvojem kancera. Stečeno pravo će naravno postojati (van gradova), ali će takse na dizele u EU progresivno biti sve veće i postaće potpuno neisplativo registrovati dizel. Pošto će i potražnja za gorivom pasti, cene će ići gore.
  • Vozi: Škoda Karoq 1.5 TSI 2018 Style Lava Blue

Van mreže Karlheinz

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #78 poslato: 17. Feb, 2018. 23:47 »
Da li smem da ubacim taj video sa Youtube-a?I kao vlasnik dizelasa 1.6 Tdi licno me zanima vase misljenje o mogogucnosti reparacije dizni ?
Naravno.
O reparaciji dizni, da ne bi detaljisali u ovoj, (a ako ne postoji već tema o tome), otvori komotno novu, npr. neku ovakvu http://forum.skodaforum.rs/servisiranje/remont-i-ciscenje-pd-dizni-na-1-9-tdi/
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Karlheinz

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #79 poslato: 17. Feb, 2018. 23:52 »
Jos jedan moto-freak, drago mi je
A ja sam mislio da je moja sedmogodišnja evidencija potrošnje i održavanja na spritmonitor "nešto", sad vidim da sam ja mala maca :-) pored vas dvojice :-)) drage kolege :-))
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže nidza

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #80 poslato: 17. Feb, 2018. 23:54 »
Može sve da se beleži i u spritmonitor. Ja sve čukam tamo, ali tek od bele Škode.

Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže Peja

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #81 poslato: 18. Feb, 2018. 10:41 »
Dizeli će svakako biti zabranjeni i to primarno ima veze s histerijom nastalom nakon što je istraživanjima utvrđeno da izduv dizela doprinosi promenama DNK u ćelijama koje se povezuju sa razvojem kancera.
I benzinski motori imaju izduv tih kancerogenih materija. Ako mislis na NOx pogledaj grafik i pdf koji sam postavio iznad. Dizel motor može biti (sa postojećom tehnologijom) čistiji od benzinskog, samo ako to proizvođači žele.

Problem u npr u AT (verovatno i u EU) je sto više od 60% voznog parka sa dizel motorima je sa EU4, EU3, EU2.... normama. Sa EU5 normom motora ima oko 30% vozila, dok tek negde oko 10% su vozila sa EU6 normom. Zna se ko zagađuje najviše.

Stečeno pravo će naravno postojati (van gradova), ali će takse na dizele u EU progresivno biti sve veće i postaće potpuno neisplativo registrovati dizel. Pošto će i potražnja za gorivom pasti, cene će ići gore.
Kada je za nečim slaba potražnja, cene idu dole.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže fobia24

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #82 poslato: 18. Feb, 2018. 10:52 »
Pošto ću od marta raditi na 500m od kuće, dizel mi postaje suvišan. Gledao sam cene RS oktavije 3 polovnih da ubrzam promenu kola jer ako čekam da se steknu uslovi za lizing i novu, načekaću se. Cene su nenormalno visoke, RS oktavije 2.0tsi prodaju u Sloveniji za 3-4000e manje od novih, a stare po 3-4g.  hearcut Nije mi jasno ko je lud da plati polovan auto malo manje od novog. U Nemačkoj su 2.0 tdi RS povoljnije poprilično od 2.0 tsi. Mene ne zanima dizel i hoću isključivo benzin. Ako nađem šta polovno, ići će na lizing, a ova će se prethodno prodati. Samo se bojim da stvarno se ne napravi prevelika razlika između dizel-benzin u korist benzinca.

Van mreže Maksimus

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #83 poslato: 18. Feb, 2018. 10:55 »

Evo Euro6 norme za dizel i benzin i razlike medju njima.

Sto se tice RS-a,i ovde su smesne razlike izmdju novih i polovnih,a smisao dizelke mi bas i nije jasan.

Van mreže Peja

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #84 poslato: 18. Feb, 2018. 11:10 »
U mrcine dizel, u ostala vozila benzin.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže -nebojsa-

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #85 poslato: 18. Feb, 2018. 13:05 »
Meni je dizel vec malo dosadio :) . Kad bude prilike da se kupi nesto novije, voleo bih da to bude neki turbo benzinac 150+ks  :B=)
Sto se Kodiaq-a tice, mislim da ce najredji biti 2.0TSI. Zanima me kako se ponasa 1.4 TSI u Kodiaq-u, sudeci po testovima na YT sasvim solidno. Mada je razlika u ceni izmedju 1.4TSI i 2.0TDI 150ks relativno mala, a opet 2.0TSI je relativno malo skuplji od 2.0TDI 150ks.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Van mreže Maksimus

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #86 poslato: 18. Feb, 2018. 18:40 »
According to the investigation, Munich, Stuttgart, Cologne; three cities where bans have already been discussed at length, will be joined by Reutlingen, Hambury, Heilbronn, Kiel, Dusseldorf, Darmstadt and Ludwigsburg in outlawing diesel vehicles.

Iskreno moguce je da ce se sve to preokrenuti, dizel je ne zamenjljiv za dostavna vozila i gde god je obrtni moment, velika klikometraza i potrosnja kljucna. Ali takva je histerija sa Dieselgateom da se ne moze ignorisati kao trend. Ooko 17% je pala prodaja diesela, oko 7% u Nemackoj.
Ovo znamo (da se diskutovalo),nego da li su negde de facto zabranili dizele?

Van mreže Sammael

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #87 poslato: 18. Feb, 2018. 19:19 »
Ovo znamo (da se diskutovalo),nego da li su negde de facto zabranili dizele?
Znaće se za 4 dana: https://www.thelocal.de/20180201/everything-that-changes-in-germany-from-february-2018

BTW, ja se potpuno slažem da dizeli mogu da budu jednako čisti kao benzinci, zato sam i potencirao da je priča oko izduva posledica histerije, tu se političke odluke neće praviti na racionalnim osnovama nego populističkim. Pogotovo što je u Nemačkoj sada vlast potpuno destabilizovana.

Pad tražnje će uzrokovati pad proizvodnje, zato sam i rekao da će vremenom doći do rasta cena. Ne znam pošto je sad olovni benzin (neophodan za oldtajmere) ali bih se kladio da je skuplji od bezolovnog?
  • Vozi: Škoda Karoq 1.5 TSI 2018 Style Lava Blue

Van mreže Maksimus

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #88 poslato: 18. Feb, 2018. 19:48 »
Ne znam,mada pored potrosnje (i to ne preterano bitna razlika),eventualno obrtni momenat (mada je obicno za istu cenu benzinac snazniji) i nema neke opravdanosti za dizel.
Mada mislim da do ukidanja tesko da ce doci,koliko su samo proizvodjaci u toj istoj Nemackoj ulozili u dizel u poslednjih par godina,sumnjam da ce bas tako da ga ugase. Kod nas nece jos duuugggoo,ne moramo da brinemo  =))
Meni najvise deluje kao politicki poeni,al videcemo(ja se uopste ne bi bunio da uvedu tu zabranu,uskocio bi u jedan m550d i ne bih se puno bunio  :B=) ).

Van mreže observer

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #89 poslato: 18. Feb, 2018. 19:57 »
Olovni benzin se nigde vise u Evropi ne proizvodi. Za oldtajmere postoje posebni aditivi za ventile, koji se kupuju odvojeno.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017



Pretraga foruma [Google]