Anketa

Pročitaj prvu poruku i daj svoj glas: Kupiti 2.0 KODIAQ TDI ili TSI?

2.0TDI
30 (61.2%)
2.0TSI
19 (38.8%)

Ukupno glasova: 49

Autor Tema: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI  (Pročitano 20161 puta)

0 članova i 13 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Jocalaguna

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #60 poslato: 16. Feb, 2018. 21:46 »
Stigoh kući evo oduševljen. Za S mod znam i sad sam samo sa njim vozio, bolje je jer menja na višim obrtajima pa bolje ide, dobra je i potrošnja al nov je polako. Ono što je čudo je Front Assist u kombinaciji sa tempomatom sam koči sam ubrzava. Sam javi na tabli da je registrovao vozilo ispred. Kad on uspori usporim i ja automatski. Koči do zaustavljanja ako treba. Automatsko veliko svetlo je priča za sebe.
  • Vozi: Škoda Kodiaq 2.0 tdi 140 kw (190 KS) 4x4 DSG Style 2018 bela

Van mreže Marjanke

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #61 poslato: 16. Feb, 2018. 21:51 »
Predstavi auto.

Van mreže Jocalaguna

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #62 poslato: 16. Feb, 2018. 21:54 »
Jesam ima moja garaža.
  • Vozi: Škoda Kodiaq 2.0 tdi 140 kw (190 KS) 4x4 DSG Style 2018 bela

Van mreže Karlheinz

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #63 poslato: 17. Feb, 2018. 00:19 »
cini mi se da bi trebao biti mirniji sa TDI motorom.
Poručio si KODIAQ TDI? Koja oprema, koji je rok isporuke?
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Na mreži observer

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #64 poslato: 17. Feb, 2018. 00:47 »
Ja sam se lomio izmedju 190 TDI i 180 TSI, prelazim smesno oko 7-8k godisnje, potrosnja mi nije problem. TSI motor je jedan od najpouzdanijih, ali je opet iz TDI sto se pouzdanosti i dugotrajnosti tice, naravno iz totalno subjektivne analize rekla-kazala foruma. TDI mnogo bolje drzi cenu, pa i to treba imati na umu. Ono sto je najveca nepoznanica je najava DPF za TSI motore, i kako ce se to odraziti na trenutne TSI motore i isporuke u ovoj godini.

Tako da sam odlucio se zaduzim jos vise, i cini mi se da bi trebao biti mirniji sa TDI motorom.

To da TDI bolje drzi cenu, ako je uopste jos uvek tacno, samo pokazuje koliko smo zaostali i koliko nismo svesni pravih troskova odrzavanja (odrzavanje ne znaci izbaciti DPF kad crkne nego kupiti novi i zameniti). Svet polako odustaje od dizela a mi jos uvek zivimo u mitovima. Ne kazem da ni ja licno nisam podlegao.

Meni je TDI uvek bio drazi izbor, ali sa DPF-om ne mogu vise da ga smatram za racionalnu kupovinu. 2000 eur skuplji u nabavci, sto se isplati tek posle 150.000-200.000 km a dodatno zamena DPF na 150.000 km u visini od najmanje 1500 eur tesko da moze da opravda kupovinu dizela. Ne znam koliko su dizne kod TSI osetljive na lose gorivo ali kod TDI su koliko citam prilicno osetljive. Dakle, razlika u ceni je na strani TSI. Pouzdanost se plasim da je jednaka kod oba, tako da na zalost, pobedjuje TSI.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Maksimus

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #65 poslato: 17. Feb, 2018. 02:50 »
Tsi je dobio neku varijantu dpf-a za benzinske motore...
Sto se tice drzanja cene kod nas,pa gledaj ovako,u npr Nemackoj superb sa 280tsi dsg 4x4 je nesto ispod 3000e skuplji od 190tdi dsg 4x4,ovde je razlika 400e. Pritom,280ks vidim jednom mesecno,i to bude presretac  :B=) ,dok je ovih dizela(sa dsg i 4x4) koliko hoces . Eto,toliko volimo dizele.

Van mreže Karlheinz

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #66 poslato: 17. Feb, 2018. 07:33 »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže rocktheroad

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #67 poslato: 17. Feb, 2018. 17:57 »
To da TDI bolje drzi cenu, ako je uopste jos uvek tacno, samo pokazuje koliko smo zaostali i koliko nismo svesni pravih troskova odrzavanja (odrzavanje ne znaci izbaciti DPF kad crkne nego kupiti novi i zameniti). Svet polako odustaje od dizela a mi jos uvek zivimo u mitovima. Ne kazem da ni ja licno nisam podlegao.

Meni je TDI uvek bio drazi izbor, ali sa DPF-om ne mogu vise da ga smatram za racionalnu kupovinu. 2000 eur skuplji u nabavci, sto se isplati tek posle 150.000-200.000 km a dodatno zamena DPF na 150.000 km u visini od najmanje 1500 eur tesko da moze da opravda kupovinu dizela. Ne znam koliko su dizne kod TSI osetljive na lose gorivo ali kod TDI su koliko citam prilicno osetljive. Dakle, razlika u ceni je na strani TSI. Pouzdanost se plasim da je jednaka kod oba, tako da na zalost, pobedjuje TSI.

Jos uvek mi u zvanicnoj narudzbini stoji TSI, sa time sam krenuo i citajuci strane forume dizel je mrtav. Svakim danom po jedan grad zabranjuje dizel, svaka drzava podigne po malo porez za dizel motore. Nazalost upravo je to ono sto ce ovde dizele uciniti jos povoljnijim. Kada krene zamena dizela za benzince, naravno da ce svi ti dizeli zavrsiti kod nas. Polovnjaci su posebno interesantni grupi koja je osetljiva na potrosnju, tako da ce TSI teze doci do kupca i osetno ce se odraziti na cenu. Od mene zbog male kilometraze obicno taksisti uzimaju vozila, tako da je izlisno reci da TSI taksistu videti nece.

Ja moram da racunam koliko ce moj auto da vredi posle 6-7 godina koliko planiram da ga zadrzim, i to koliko ce da vredi ovde, ne u evropi. Posto religiozno pratim potrosnju, imam dobru sliku koliko trosim mojim stilom voznje i za 2.0 TDI i za 1.2 Turbo benzinac. U mom slucaju dizel se isplati za manje od 6 godina, prelazeci oko 15000 godisnje.

DPF dolazi i na TSI motore, i to je jos jedna nepoznanica. Ocekuju se u isporukama tek u avgustu, sto znaci da bi verovatno zavrsio sa TSI-jem bez toga. Ceo zivot sam vozio  dizele za DPF-om, jako kratke voznje imam 2-3 km po gradu do posla. Nikad nisam imao problem sa njim, niti sam u zivotu video tu famoznu ikonicu za regeneraciju. Iskren da budem, Superb sam retko vozio po gradu on je uglavnom za duza putovanja, ali pre toga sam imao 1.6 HDI koji je cepao po gradu samo tako i nikad nisam imao problem sa DPF-om.

Sto se dizni tice, svi majstori su mi uvek rekli da turbo benzinci imaju vise problema sa gorivom nego turbo dizelasi. VW-ov TSI kad se pojavio ovde je zestokih problema imao, i opet se svede na mutaciju ovog podneblja da se vise paznje posvecuje na dizel gorivo jer neuporedivo ima vise Turbo dizel nego Turbo benzinaca. Atmosferski benzinci gutaju sve bez veceg problema, i nazalost time se i vode distributeri goriva.

Poručio si KODIAQ TDI? Koja oprema, koji je rok isporuke?

Da, porucio sam TDI na kraju. Plan je bio da stavim svu opremu da vidimo koji ce datum biti, pa posle da vidimo da li cu nesto izbaciti jer bi to teoretski samo trebalo da skrati ili ostavi istu nedelju proizvodnje. Od straha da ce se cekati mnogo vise od 6 meseci, doslo se do toga ce uskoro u proizvodnju i da su sve izmene zakljucane ;)

Sto se opreme tice, mislim da ima sve osim Columbus navigacije, nema Active Cockipt posto se to pojavilo kad je zakljucana izmena, nema Trailer Assist iako ima kuku to mi je mnogo smesno i nepotrebno delovalo, ACC tempomat samo do 160, nema Webasto grejanje, i mozda jos nesto ne secam se...

 i evo sad dok ovo kucam imam napad panike jer pojma nemam da li sam izabrao felene koje hocu ili su ostale default. Sve se nesto zbrzalo posto sam na skijanju saznao da je vozilo zakljucano i nema izmena... Sigurno znam da je ostala Candy White default boja, ali sam to i hteo  i ako sam razmatrao Moon White.
  • Vozi: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 2018 Style 190PS 4x4 DSG

Na mreži observer

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #68 poslato: 17. Feb, 2018. 18:13 »
Svidja mi se ova temeljna analiza. Za deo oko kvaliteta goriva ostaje samo da licno istestiram, tokom vremena... Ako nista drugo racunam da je jednna benzinska dizna jeftinija od dizel dizne (za koju znam da je za moj TDI citavih 600 eur, komad, naglasavam). Cak i ceo motor da se zameni, opet je jeftiniji benzinac pa sam posao od toga.

Sa kojom kalkulacijom potrosnje si usao?
Meni Polo TDI trosi 4.8 a Golf TSI 5.5 (sto je priblizno kalkulaciji koju sam imao prilikom kupovine, kada sam racunao da je razlika oko litre).

Postprodajnu vrednost ne razmatram jer kako god okrenem, za svoj auto uvek nekako premalo para dobijem. Kada sam hteo pre dve godine da prodam Polo, nudili su mi samo 7000 sto je manje od 50% koliko sam ga platio novog, jebi ga mozda sam ga preplatio (skoro 16.000)  ali pod takvim uslovima nisam zeleo da ga prodam, pa sam odustao od dalje prodaje. S obzirom na to da mi je vec skoro 45 godina, mislim da sam sa kupovinama automobila zavrsio do kraja zivota ;)
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Maksimus

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #69 poslato: 17. Feb, 2018. 18:20 »
Koji grad je zabranio dizel? To mi je promaklo. Znam da zabranjuju do odredjene CO2 emisije sva kola (kao npr London koji to radi zadnjih ihaj),ali nisam cuo da je euro 6 dizep bilo gde zabranjen. Eto u londonu npr u ultra low emissions zoni kartu ne placaju benzinci od euro 4 pa gore,a ni dizeli euro 6(adblue).

Na mreži observer

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #70 poslato: 17. Feb, 2018. 18:30 »
Samo da dodam nesto oko postprodaje - zar nije logicno da ce cena domacim dizelasima pasti, kad krene poplava dizelasa iz uvoza (koji su po pravilu bolje opremljeni i sigurno jeftiniji jer su nabavljeni po nizoj nabavnoj ceni)?
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže rocktheroad

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #71 poslato: 17. Feb, 2018. 19:11 »
Svidja mi se ova temeljna analiza. Za deo oko kvaliteta goriva ostaje samo da licno istestiram, tokom vremena... Ako nista drugo racunam da je jednna benzinska dizna jeftinija od dizel dizne (za koju znam da je za moj TDI citavih 600 eur, komad, naglasavam). Cak i ceo motor da se zameni, opet je jeftiniji benzinac pa sam posao od toga.

Razmatrao sam i taj aspekt, ranije sam imao A4 2.5 TDI i dok je u garanciji ne tangira te cena dizne i da je 1500 EUR. Ali eto meni je tu jedna dizna pravila problem nakon isteka garancije, i kad sam dobio Porshe Ada ponudu i ponudu da stave polovnu u Stevanovicu, neverovatno kako coveku padnu kriterijumi. I dan danas taj auto radi bez problema sa tom polovnom diznom a sve me je kostalo 150 EUR. (2007 godine).

Sa kojom kalkulacijom potrosnje si usao?
Meni Polo TDI trosi 4.8 a Golf TSI 5.5 (sto je priblizno kalkulaciji koju sam imao prilikom kupovine, kada sam racunao da je razlika oko litre).

Kalkulacija je prilagodjena meni, i ne znam da iko na planeti ima takve cifre. Za svaki auto vodim evidenciju o potrosnji, vise kao data freak ali mi je to pomoglo da shvatim da debelo odudaram od proseka. Prosecna potrosnja za Superb je 8.63 :) A za Kodiaq-a sam projektovao 8.5, ne zato sto mislim da ce manje da trosi, naprotiv verujem da bi bio 9.5. Ali ono sto sam primetio sa ovim ogranicenjam na autoputu sa prosecnim merenjem brzine da se potrosnja drasticno smanjila kad ides 130, posto sam ranije trosio oko 9-10l po autoputu vozeci dosta brze.

Za 2.0 TSI sam se vodio nekim prosekom sa drugih sajtova. Potrosnja koju ja imam sa 1.2 Turbo benzincem (9.73) je cista gradska, ne vidim da bilo kako moze da pomogne u racunici. Tako da sam uzeo tudje statistike i malo pojacao pa sam racunao sa 10.5. Ono sto je bitna stavka je da sam racunao 98 oktana, posto samo to sipam nadajuci se da je kao cistiji i bolji...

Sve u svemu, po mom stilu voznje i sta vozim (uvek pun auto, deca, thule itd...) mislim da je razlika 2l jer se dizel mnogo bolje i lakse nosi sa vecim opterecenjem i potrosnjom.

Postprodajnu vrednost ne razmatram jer kako god okrenem, za svoj auto uvek nekako premalo para dobijem. Kada sam hteo pre dve godine da prodam Polo, nudili su mi samo 7000 sto je manje od 50% koliko sam ga platio novog, jebi ga mozda sam ga preplatio (skoro 16.000)  ali pod takvim uslovima nisam zeleo da ga prodam, pa sam odustao od dalje prodaje. S obzirom na to da mi je vec skoro 45 godina, mislim da sam sa kupovinama automobila zavrsio do kraja zivota ;)

Tu smo negde sa godinama.... 40-te su drugi pubertet :) Bolesno sam racionalan, zato i vozim Skodu ali vodim se i tim detaljima oko postprodajne vrednosti. Zato mi je i bitno da imam brend koji drzi vrednost i to je bitan deo. Iskreno Superb menjam teska srca, samo zato sto mislim da bi mi u narednom periodu vise odgovarao SUV. Prakticno mi je to auto za odmore, i kako zimi cesto zavrsim u dubokom snegu, a leti moram auto da ostavim na asfaltu i spustim se peske do plaze. Pored toga, nedostaju mi ta dva dodatna sedista, i smara kad zbog gostiju moram sa dva auto do grada...

BTW preterao sam sa opremom, nema dosta toga... nema grejanu soferku/volan, posto je garaziran i kuci i na poslu, nema ventilaciju sedista posto mi se ne svidjaju rupice i guzvanje perforirane koze, nema el. podesivo suvozacevo sediste, zeni vise znaci fioka ispod sedista, i nema alarm jer uvek ubacujem dodatni alarm i zastite.
  • Vozi: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 2018 Style 190PS 4x4 DSG

Van mreže rocktheroad

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #72 poslato: 17. Feb, 2018. 19:24 »
Koji grad je zabranio dizel? To mi je promaklo. Znam da zabranjuju do odredjene CO2 emisije sva kola (kao npr London koji to radi zadnjih ihaj),ali nisam cuo da je euro 6 dizep bilo gde zabranjen. Eto u londonu npr u ultra low emissions zoni kartu ne placaju benzinci od euro 4 pa gore,a ni dizeli euro 6(adblue).

According to the investigation, Munich, Stuttgart, Cologne; three cities where bans have already been discussed at length, will be joined by Reutlingen, Hambury, Heilbronn, Kiel, Dusseldorf, Darmstadt and Ludwigsburg in outlawing diesel vehicles.

Iskreno moguce je da ce se sve to preokrenuti, dizel je ne zamenjljiv za dostavna vozila i gde god je obrtni moment, velika klikometraza i potrosnja kljucna. Ali takva je histerija sa Dieselgateom da se ne moze ignorisati kao trend. Ooko 17% je pala prodaja diesela, oko 7% u Nemackoj.

Samo da dodam nesto oko postprodaje - zar nije logicno da ce cena domacim dizelasima pasti, kad krene poplava dizelasa iz uvoza (koji su po pravilu bolje opremljeni i sigurno jeftiniji jer su nabavljeni po nizoj nabavnoj ceni)?

Naravno da ce pasti cena domacim dizelasima ako se nastavi trend i dizelasu budu dostupniji. Ali zaista ne vidim da ce pored toga biti povecana potraznja za TSI. Cak stavise, mislim da ce se ljudi voditi time da ima vise dizelasa, da ima vise delova i lakse je naci delove. Koliko ces polovnih dizni naci za TSI a koliko za TDI, i da li mislis da ce neko hteti da ugradi novu diznu u 10-god star auto.
  • Vozi: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 2018 Style 190PS 4x4 DSG

Na mreži observer

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #73 poslato: 17. Feb, 2018. 19:25 »
Jos jedan moto-freak, drago mi je ;)
Kod mene svaki auto dobije svoju beleznicu (prakticno - dosije).
Belezim svaku kupovinu goriva i kilometrazu (i ne samo to, ali to sad nije tema) tako da imam tacnu evidenciju koliko goriva je kupljeno od 0 km pa do danasnjeg dana

Ovo za polovne delove si verovatno u pravu, ja previse gledam na stvari iz svog ugla a to je stvarno veoma, veoma redak ugao ovde.
« Poslednja izmena: 17. Feb, 2018. 19:32 observer »
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži Peja

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #74 poslato: 17. Feb, 2018. 19:38 »
Zabrana dizel motora?  =))

Sve je to populizam, kako bi politicari imali sta da ponude svojoj pastvi i odrzavali se na vlasti.

Treba zabraniti dizel vozila u velikim gradovima ali samo ona koja su ispod Euro6. A i to je diskutabilno, jer postoji nesto sto se zove "steceno pravo", tako da od toga nema nista.

Euro6 dizel motor sa SCR moze emitovati manje NOx (u realnim uslovima eksploatacije) nego benzinski u laboratorijskim uslovima.
To su pokazali i BMW i Mercedes svojim najnovijim dizel motorima. Promenili su algoritam ubrizgavanja AddBlue-a, nista vise. Jeste, trosi se vise AddBlue-a, ali je NOx emisija  na 50% od propisane granične.
Kako dizel motor troši barem 25% manje goriva od benzinskog, toliko je i manje ozloglašenog CO2 koji je proizveden. Dakle, dizel motor moze biti ekoloskiji od benzinskog.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI



Pretraga foruma [Google]