Autor Tema: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija  (Pročitano 14478 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Marjanke

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #165 poslato: 11. Okt, 2018. 21:11 »
Danas se to desilo

Na mreži AcoSk

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #166 poslato: 12. Okt, 2018. 00:43 »
Evo ja danas uradio tehnicki, nije mi kocio zadnji desni od rucne i pustio me covjek. Cak mi izgleda nije planirao ni reci vec ja ga upitao posto sam vidjeo da nesto 3-4 puta koci ali zato je sve ostalo bilo ispravno. Opet dosao lik koji je ponio nekakva ogledala da stavi na retrovizore kako bi ih slikali cele ne radi mu lampica na km satu, pa je nesto slikao pod suncem, veli da im prebaci sliku. Ljudi mu se smiju i vratise ga

Послато са Redmi 4X  
Sto se tice rucne kocnice, dovoljan je samo jedan tocak da ti koci i ti si po zakonu ispravan. Mislim da to nisu menjali sa ovim novim zakonom

Na mreži observer

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #167 poslato: 12. Okt, 2018. 15:59 »
Otkud ti to? Mog Stojadina su jos pre 15-20 godina vracali sa tehnickog ako oba tocka nisu priblizno ujednacena (ima neki dozvoljeni procenat razlike) - uvek su bile muke sa Zastavom da se prodje test kocnica, a narocito zadnje dobos kocnice (i nozna i rucna)... I kasnije, sve do danas, uvek se gleda koliko iznosi razlika leve i desne strane i da li upada u opseg tolerancije.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži AcoSk

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #168 poslato: 12. Okt, 2018. 16:14 »
Sve to vazi za noznu, a i za rucnu je ranije bilo tako, ali od pre ne znam koliko godina (mozda cak i preko 10god) za rucnu vazi ovo sto sam rekao, zato sto se rucna smatra samo kao parkirna, a ne vise kao pomocna i parkirna kocnica.
Ne znam kako je po ovom novog zakonu od pre neki mesec.

Sve ovo vazi samo za putnicka vozila.
Na tehnickom pre godinu dana su mi potvrdili to.
Ako su me oni lagali i ako je moj izvor saznanja u vezi toga los, onda i ja lazem vas. O tome moze i da se procita u zakonu o tehnickoj ispravnosti vozila. Ja nisam citao, ali cu mozda posle ovoga :)


Van mreže jovan.ilic.89

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #170 poslato: 09. Nov, 2018. 14:48 »
...и картелско удруживање по градовима hearcut

Van mreže nidza

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #171 poslato: 09. Nov, 2018. 15:07 »
Protivzakonito.


Baš im je pametno to što su se slikali sa dokumentom.

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže salepostman

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #172 poslato: 09. Nov, 2018. 16:31 »
Nidzo upravo tako a to se zove KARTELISANJE tj dogovaranje cena i protivzakonito je. Treba neko od nadlezznih ovo da vidi.
  • Vozi: Skoda oktavia a5,2.otdi 2008 god

Van mreže netix

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #173 poslato: 09. Nov, 2018. 18:36 »
Sa fb vw-cluba
  • Vozi: 1.9tdi avb 74kw

Van mreže -nebojsa-

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #174 poslato: 10. Nov, 2018. 10:30 »
Jeste, oni (osiguranja i tehnicki) nag*ze jedni druge, pa kao i sto obicno bude u takvim prepucavanjima cenu toga placa krajnji korisnik tj. kupac.
Malo je suplja prica, prodaja polisa bi tehnickom pregledu trebala da bude dodatna delatnost a ne primarna. Malo su se pogubili ili polakomili, ne znam sta je tacnije  :)
Prosecan tehnicki se ranije radio za max.pola sata, ni sada nije vise; lepa im je cena radnog sata od 10000 din  bravo2 >:(
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Van mreže bugarin

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #175 poslato: 10. Nov, 2018. 10:34 »
Osiguranje svakom svom prodavcu daje procenat. Zasto ne bi dao i tehnickom pregledu koje prodaje njegovo osiguranje.
Ovaj printscreen je za mene teska glupost.
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže fobia24

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #176 poslato: 10. Nov, 2018. 11:35 »
Oni su navikli na lake zarade preko prodaje polisa. Da vlasnici servisa mogu da voze automobile od 200.000e. Da ne znaju gde da potroše pare. Imam prijatelja koji radi na tehničkim pregledima u Bg. Izmenjao je brdo servisa, svuda ista priča. Vlasnici se ubijaju od para, radnici rade za siću. 20% od polisa, a automobilske polise su im sića. Tu se ogromne pare vrte dnevno. Nije lako nekome ko je navikao da ima dnevno 700-1500e čisto da mu se zaradi smanji trostruko.

Van mreže Peja

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #177 poslato: 10. Nov, 2018. 12:05 »
0.5h posla 5000 dianra, ili ti satnica od 20 eur.

Mesecna zarada:) Lekar 60.000 din spram 1.320.000 din tehnicki pregled.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže fobia24

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #178 poslato: 10. Nov, 2018. 12:44 »
A dodaš tu i polise pa dođeš do daleko većeg ukupnog iznosa.

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: Nova pravila na tehničkim pregledima - diskusija
« Odgovor #179 poslato: 10. Nov, 2018. 16:43 »
Osiguranje svakom svom prodavcu daje procenat. Zasto ne bi dao i tehnickom pregledu koje prodaje njegovo osiguranje.

Даје наравно, и сада као и до сада, али, како сам ја скапирао (онако успут) раније су им давали више, док им сад то нека нова уредба, правилник или шта већ више не дозвољава. Некада су технички прегледи добијали 20% од полисе а осигуравајућа кућа 80%, сада ваљда не смију да дају више од 5% тако да осигуравајућој кући остаје 95% цијене полисе, а на памет им не пада да спусте цијену јер ће им сад профит скочити, док су власници техничких прегледа навикли да добијају тих 20% па су сад у минусу 15% и то хоће да компензују подизањем цијене прегледа = њима и даље иста зарада, осигуравајућим кућама већи профит од истих цијена полиса, а крајњем кориснику још један јарам за врат, па док издржи магаре...



Pretraga foruma [Google]