Autor Tema: KAROQ 1.0TSI test i utisci  (Pročitano 15066 puta)

0 članova i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže PejaTopic starter

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 2598
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 40
  • "Lako ti je plitku vodu zamutiti, i budalu naljuti
KAROQ 1.0TSI test i utisci
« poslato: Novembar 04, 2017, 05:52:29 posle podne »
Jutros sam ponovo imao priliku voziti Karoq.
Ovog puta, Ambiance + Climatronic + Bolero, 1.0 tsi M6, metal siva boja.



Ovu boju Skoda forsira u svim promo materijalima, na slikama izgleda očajno, uživo ne tako loše, ali svakako je nikada ne bih izabrao sebi.

Prednji farovi
Halogeni sasvim solidno izgledaju. Imaju crno dno, koje daje malo tamnu notu. Odlično stoje ali pretpostavljam samo na svetlim bojama.

Utisci o motoru
U kolima su bile 2.5 odrasle osobe, bez prtljaga, climatronic je bio aktivan, mada je spoljnja temperatrua bila 10°C ispod unutrašnje.
U vožni je skoro nečujan. Pri polasku sa raskrsnice se baš čuje manjak jednog cilindra, kao neka kosačica. Za gradsku vožnju je OK, 50 km/h po ravnom u 4. brzini radi nečujno, motor se ne guši.
Pri uključenju na auto put (ubrzanje 50-90 km/h) u trećoj brzini, pedala gasa u pod, bilo mu je solidno više vremena potrebno nego autu iz mog potpisa. Takođe, kasnije kada sam ubrzavao 100-130 u 5. brzini, baš se vukao i tražio da prebacim stepen prenosa niže i naguram obrtaje visoko. U tim režimima matletiranja se nije čuo kao kosačica.
Kočenje motorom... šta to beše? Elem, kočiti motorom 1.0 tsi, u bilo kom stepenu prenosa menjača, isto je kao i izbaciti menjač iz brzine i pustiti auto da rola, pa kad stane, bukvalno baš tako. Pre par nedelja sam se spuštao kočeći motorom automobila iz potpisa, u 2. brzini + intenzivno korišćenje kočnice. Karoq bi tu spalio pločice, potpisujem.

Dakle, ovaj motor N I K A K O ne preistaje ovom vozilu.

Utisci o M6 menjaču
Znatno lakša promena brzina u odnosu na moj M5. Supruga, koju sam prošlog vikenda potpalio uvalivši joj da proba DSG (bila je oduševljena), izjavila je da je menjač milina. Jeste DSG relax, ali i menjanje brzina sa ovakvim manuelcem je relax takođe.

Ponašanje vozila
Da, primetno se više ljulja pri skretanju u odnosu na moj auto. Moguće je da tom utisku doprinosi i znatno višlja pozicija sedenja.

Naslon za ruku
Utisak o ugodnom M6 meanjču pokvario je utisak o naslonu za ruku. Ko ima manuelni menjač, neka se oprosti od držača flašica ispred ručice manjača. Eventualno ispod se može smestiti čaša sa kafemata (mada da bi je konzumirao za svaki srk kafe sklapaš-rasklapaš naslon), ali 0.5L flašica nikako osim da se nalson ne izvuče ali i tada bi podlakticom dodirivao vrh flašice. Ovo je po meni velika ergonomska mana.



U svim vratima ima mesta za 1.5L flašu tako da se ovo možda i može oprostiti.

Volan i upravljivost
Sve je sasvim solidno. Volan znatno lakši nego na mom autu. Tomas (Autogefühl) je zamerio da je volan "mrtav" pri malim otklonima, tj. "ništa se ne dešava". Obratio sam pažnju na tu njegovu zamerku i ne mogu je potvrditi. Po meni se sve ponašalo skroz "prirodno".

Zadnja sedišta
Sedišta su bila "obična" na ovom test primerku. Odmah se primetilo kako se sedi "normalno", odnosno ne sedi se iznad glave vozača kao što je slučaj sa Vario flex (kataloški 4 cm).

Evo još malo slika (kome je ovaj detalj potreban)


Prednji točak


Zadnji točak

Rok isporuke
Da sam danas naručio, Karoq bi bio isporučen MARTA meseca naredne godine.
Kodiaq Avgusta :)

Odgovori prodavca na moja pitanja

215/50 R18 i 215/55 R17 dimensije pneumatika
Karoq je homologovan u EU po WLTP sa ovim i samo sa ovim pneumaticima kod 4x2 verzije. Prodavac je potvrdno klimao glavom da zna da je 215/50 R18 prblematican pneumatik za nabaviti.

LED farovi
Ne poseduju podatke o MTBF, ali bi farovi trebali trajati ceo radni vek vozila.

Detekcija bicikliste u mrtvom uglu
Sistem asistencije za detekciju vozila u mrtvom uglu, detektuje i bicikliste koji se "šunjaju" tik pored vozila.

ACC
Radi nesmetano u uslovima magle, kiše, dima i SLABOG snega.




Test vožnja i utisci za KAROQ 2.0TDI 150ks DSG 4X4, ovde: http://forum.skodaforum.rs/karoq-2017/karoq-2-0tdi-dsg-test-utisci-informacije/
« Poslednja izmena: Novembar 07, 2017, 11:09:15 posle podne Karlheinz »
Poruka hejterima:
Jedino što možete uraditi je da mi pljunete pod prozor

Na mreži nidza

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #1 poslato: Novembar 04, 2017, 06:05:40 posle podne »
Sjajan review.

Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Na mreži fobia24

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #2 poslato: Novembar 04, 2017, 06:56:19 posle podne »
Zašto toliki rok isporuke? Jel im je problem da zadovolje tražnju? Kako misle da popravljaju prodajne brojke ako se toliko čeka. Pa 70% će odustati i kupiti reno, hundai ili kiu kada im kažu do avgusta se čeka auto.  hearcut
  • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI
error driver

Na mreži nidza

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #3 poslato: Novembar 04, 2017, 07:01:52 posle podne »

Vrlo moguće da se i za ostale čeka poprilično.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Na mreži vnov

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #4 poslato: Novembar 04, 2017, 07:51:48 posle podne »
Pejo da nisi slikao zadnje vešanje i jel imaš sliku prednjih sedišta.
  • Vozi: KODIAQ, Ex Octavia A5 FL 1.4TSI ELEGANCE + RS LOOK

Van mreže PejaTopic starter

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 2598
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 40
  • "Lako ti je plitku vodu zamutiti, i budalu naljuti
Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #5 poslato: Novembar 04, 2017, 08:00:32 posle podne »
Nisam slikao sedišta, ali si me dobro nešto podsetio što nisam gore napisao.
Stock Ambiance sedišta su pod guzu primetno mekša od onih u Style+Alcantara
Zadnje vešanje nisam slikao, ali sam vizelno proverio, greda je  hearcut

Inače, dok izađem od Salona na auto put, pa malo po gradu, pa nazad... očas prođe  60 minuta.

Poruka hejterima:
Jedino što možete uraditi je da mi pljunete pod prozor

Van mreže marko nis

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 390
  • Total likes: 1
  • Ugled L&K: 9
  • Lokacija: Nis
  • Skoda Fabia VRS
Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #6 poslato: Novembar 04, 2017, 08:45:35 posle podne »
Odlican review ne izgleda lose ovaj Karoq  bravo2
  • Vozi: Skoda fabia vrs
Skoda fabia vrs 1.9 96kw

Van mreže -nebojsa-

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #7 poslato: Novembar 04, 2017, 10:35:17 posle podne »
Ponovicu misljenje iz neke druge teme, svi ti trocilindrasi od 1l nemaju sta da traze u bilo cemu vecem od Fabije, makar na papiru imali i 150 ks. Jednostavno ne vidim nikakvo opravdanje sem ustede proizvodjaca; uprositi ponudu motora radi jeftinije proizvodnje. Svelo se na 1.0 i 1.5 TSI i 1.6 i 2.0 TDI u slucaju Karoq-a. Yeti je imao jedno 6 razlicitih motora, 1.2, 1.4, 1.8 TSI; 1.6 i 2 x 2.0 TDI; ako ne racunamo zamene EU5 sa EU6 verzijama motora.
Sto se varioflex sedista tice, mislim da nemaju poentu sem ako se lakse montira sediste za decu. U svakoj drugoj varijanti dobjas tri skucena sedista sa kratkim sedalnim delom i naslonom. Doduse sudim prema Yeti-jevim zadnjim sedistima gde su bocna jos i podnosljiva a centralno katastrofalno. Ovako sa fotografija cine mi se dosta manjim nego obicno zadnje sediste na Karoq-u.
Ne svidja mi se ova siva boja, kao temeljna boja za neku ogradu stovarista. Mozda pristaje Lamborghiniju ili RS Audijima, ili cak i RS Octaviji, ali na obicnom automobilu deluje jeftino; kao da je ovo osnovna boja ako ne doplatis barem za belu ili crvenu.
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Na mreži nidza

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #8 poslato: Novembar 05, 2017, 12:25:57 posle podne »
Što tako misliš? Kakve veze ima da li ima 3, 2 ili nijedan cilindar, ako gura taj auto. Yeti je imao 1.2 TSI, čak mi se čini da su takvi i najrasprostranjeniji. 1.0 TSI je dostojan naslednik.

Mnoge ljude ne interesuje koliko je snažan motor, niti da ih lepi za sedište, niti imaju pojma koliko cilindara ima ispod haube - niti je bitno na kraju krajeva.

Provozao sam u nekoliko automobila sličan motor i svi su okej. Poslednje pre nedelju dana Civic i sasvim se normalno vozi, bolje nego ekvivalentan atmosferac, bolje od starih dizelaša. Nekako je sve mekano, lagano, tiho. Ničim ne daje do znanja da tu nešto nije kako treba, dapače, lako se voze, linearno ubrzavaju, dovoljno su uglađeni za najskromniji motor u ponudi.

Mislim da je drvlje i kamenje po raznim forumima i ovde potpuno neopravdano.

Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Van mreže -nebojsa-

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #9 poslato: Novembar 05, 2017, 01:59:06 posle podne »
Trenutno uopste ne mislim na osecaj u voznji i snagu motora.
Mislim na osecaj da te je neko zaj*bao jer u sustini znas da sa trocilindrasem jedini dobitak je usteda proizvodjaca.
Nije problem u maloj zapremini+turbo, problem su 3 cilindra. CEMU?
Ja nemam nista protiv 1.0-1.2 turbo motora. Ali dok su sa 4 cilindra; naravno dok moze da se bira , tj. kad moze da se bira.
Kod Skode, VWa, Forda, PSA, Honde... vise ne moze. Ali moze i dalje da se gundja  :B=)

Koja mu je prednost 3 nad 4 cilindra? Modularnost? Sto bi to mene kao (daj Boze nekad) kupca novog automobila zanimalo?
Nemoj mi reci da je ugladjeniji i bolje zvuci od 4 cilindra?
A kad se za 150-200...+ hiljada km pokvari, jedan klip ili set karika manje ce bas da me izvadi  :)
Vibracije koje prozivodi motor sa 3 cilindra mogu da se priguse, ne vidim poentu da otfikaris jedan cilindar a onda radis na tome da ponistis negativne efekte toga.

Kod dizela je slicno. Vozio sam i Polo 1.4TDI 105 ks 2016 godiste, ide odlicno, ali se trese kao da se raspada. Za njega je 1.6TDI ugladjen kao Rolls Royce.
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Van mreže Skorpion

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #10 poslato: Novembar 05, 2017, 02:03:15 posle podne »
Samo 1.5 TSI pod uslovom da ima multilink pozadi. Da budem realan 1.4 TSI 92kw  nemoze da se uporedi sa 1.9JTD sta vozio pre ali je prihfatljiv. Mogu da zamislim kako ide kosacixu od 900kibika.

Sent from my SM-G930F  

  • Vozi: Škoda Yeti Outdoor Adventure 1.4TSI 92kW 2WD

Na mreži observer

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #11 poslato: Novembar 05, 2017, 02:38:22 posle podne »
Sta je razlog za tako slabo kocenje motorom? Mali otpori u motoru? Smanjili unutrasnje otpore u cilju ustede goriva ali sa druge strane sjebali kocenje motorom.
Primetio sam i kod mene razliku izmedju 1.2 TSI i 1.6 TDI, ali nije bas tako drasticna. Ja minimalno koristim kocnice i kocenje motorom mi bas dosta znaci.
  • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži bugarin

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #12 poslato: Novembar 05, 2017, 03:29:55 posle podne »
Tsi i tdi nemaju isto motorno kocenje. Tsi ukida vazduh, a tdi kontrolise dotok goriva. Ne moze da se poredi.
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže PejaTopic starter

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 2598
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 40
  • "Lako ti je plitku vodu zamutiti, i budalu naljuti
Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #13 poslato: Novembar 05, 2017, 03:35:26 posle podne »
Moj 1.6 tdi ne koci nikako u odnosu na 1.4 MPI u Rumunobilu. U odnosu na pomenute motore 1.0 tsi ne koci bas nikako.

Samo sa vozacem u vozilu, ovaj motor moze lepo povuci Karoq. Kada bi se napunio gepek stvarima, 2-3 odrasle osobe... potentnost ovog 116hp motora bi bila ko mrtva pat*ka.
Poruka hejterima:
Jedino što možete uraditi je da mi pljunete pod prozor

Van mreže Skorpion

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #14 poslato: Novembar 05, 2017, 04:16:34 posle podne »
Istina je da motorno kocenje je mnogo slabo kod TSI u odnos na dizele. Razlog sto mi pao na pamet je manja kubikaza i niza kompresija kod benzinca.

Sent from my SM-G930F  

  • Vozi: Škoda Yeti Outdoor Adventure 1.4TSI 92kW 2WD