Autor Tema: KAROQ 1.0TSI test i utisci  (Pročitano 15041 puta)

0 članova i 9 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži nidza

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #30 poslato: Januar 12, 2018, 04:41:28 posle podne »
Otkud da ih treba izbegavati? Jedino ti je bitno koliko KS/Nm ima i kako su raspoređeni kroz obrtaje.

Ništa sporno sa tim novim 1.0 nema. Vozio sam ih u Škodi, Hondi, Fordu.


Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Na mreži Maksimus

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #31 poslato: Januar 12, 2018, 04:44:20 posle podne »
Ne mogu da se otmem utisku da je to malo kukanje radi kukanja  :B=) . Zameraju im zvuk,ali koji to cetvorocilindras ima neki specijalan zvuk (ne pricam o nekim abartima itd) tako da po meni samo napred.
Sigurno da trocilindras nece biti trajan kao neki cetvorocilindras dosta vece zapremine ali kupujes nov auto sa 5 godina garancije,ti te nece mnogo doticati.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže Dragi 91

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #32 poslato: Januar 12, 2018, 04:55:55 posle podne »
Mada se ja slabije razumem od clanova koji su vrsni poznavaoci i zaljubljenici u Skodu,neki moj utisak je da se izgleda 1.0 TSI bolje pokazao od 1.2 TSI?
  • Vozi: Škoda Octavia 1.6 TDI 110 ks Ambition 2016

Van mreže YetiSumadinac

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #33 poslato: Januar 12, 2018, 05:06:32 posle podne »
Hvala na brzim odgovorima, na papiru inace izgleda ovako:

Karoq 1.0tsi : 116ks i 200Nm od 2000rpm
Yeti 1.4tsi : 122ks i 200Nm od 1500rpm

Ubrzanja od 0-100km/h su im prakticno ista - 10.5s i 10.6s, sto pretpostavljam da Karoq nadoknadjuje boljom aerodinamikom i manjom masom kao sto sam vec rekao. U svakom slucaju odoh sada da zakazem test voznju pa mogu i da javim moje utiske.

  • Vozi: Yeti 1.4tsi 2011

Van mreže PejaTopic starter

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 2598
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 40
  • "Lako ti je plitku vodu zamutiti, i budalu naljuti
Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #34 poslato: Januar 12, 2018, 06:33:14 posle podne »
1.0 tsi nije bucan u Karoqu.

Svakodnevno-više puta neces ubrzavati 0-100 km/h, tako da tih 10.5s ne znači praktično baš mnogo, barem ne meni.

Meni više znači obrtni moment, koji je kod 1.0 tsi od 2000 rpm i 200 Nm, a Karoq je težek. Odnos Nm/kg mu nije impozantan.

Za Fabiju i Rapid je odličan izbor.
Poruka hejterima:
Jedino što možete uraditi je da mi pljunete pod prozor

Van mreže Skorpion

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #35 poslato: Januar 13, 2018, 04:15:09 posle podne »


Hvala na brzim odgovorima, na papiru inace izgleda ovako:

Karoq 1.0tsi : 116ks i 200Nm od 2000rpm
Yeti 1.4tsi : 122ks i 200Nm od 1500rpm

Ubrzanja od 0-100km/h su im prakticno ista - 10.5s i 10.6s, sto pretpostavljam da Karoq nadoknadjuje boljom aerodinamikom i manjom masom kao sto sam vec rekao. U svakom slucaju odoh sada da zakazem test voznju pa mogu i da javim moje utiske.

I prevodu kad Yeti povuce od 1500, kod mene od 1400 obrtai na 1.4 TSI 125 KS sa kaisem, Karoq je jos u dubok san. Za da se oseti snaga treba da ga teras preko 2000 obrtaja a tad trosi vise. Ja menjam u vecu brzinu vec na 2000-2100obrtai kad normalno vozim.

Sent from my SM-G930F  

  • Vozi: Škoda Yeti Outdoor Adventure 1.4TSI 92kW 2WD

Van mreže observer

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #36 poslato: Januar 13, 2018, 08:23:32 posle podne »
Tako nekako.
  • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže YetiSumadinac

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #37 poslato: Januar 17, 2018, 03:43:24 posle podne »
Bio kod jednog od dilera da zakazem test voznju, ali koliko sam shvatio Karoq-a sa 1.0tsi motorom za testiranje nema trenutno niko od dilera s obzirom da po Skodinoj politici smeju test vozilo da imaju samo u najvisoj Style opremi, a 1.0tsi postoji samo u Ambition. Verovatno cu zakazati probu 1.6tdi koji je slicnih ili nesto boljih performansi i koji imaju trenutno registrovan. 1.5tsi ce inace dobiti verovatno krajem meseca i po njihovim recima to je motor koji mu bas lezi :)
  • Vozi: Yeti 1.4tsi 2011

Van mreže valdy

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #38 poslato: Januar 19, 2018, 11:07:12 pre podne »
Da li mi neko može preneti utiske o motoru 1.0 u Fabii?Razmišljam da uzmem 81kw,al nekako me sve vreme plaši taj 1.0 motor.

Da odmah napomenem,nemam pojma ništa o kolima,niti me zanima.Auto mi služi za prevoz od tačke A do tačke B.

Vozim 95% vremena u gradu,ne jurim,vozim 60-70km/h,na autoputu 100-120 i to je to.

Totalno običan vozač.
  • Vozi: Fiat Punto / Škoda Fabia
Pazi šta želiš,jer će ti se ispuniti!

Na mreži nidza

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #39 poslato: Januar 19, 2018, 12:38:51 posle podne »
Nema šta da te plaši, već je rečeno.

110 KS je 110KS, nikakve veze nema broj cilindara. Čak se kod tog 1.0 TSI ni ne primeti ništa specifično dok ne uđeš malo u obrtaje, jer ima neobičan rezak zvuk, ali i to je deplasirano s obzirom da se opraštamo od automobila koji su se lepo čuli.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Van mreže Karlheinz

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #40 poslato: Januar 19, 2018, 12:39:41 posle podne »
o motoru 1.0 u Fabii?
Može, u forumu Fabia, i temi za Fabiju i taj 1.0 motor. (gde si već i postavio pitanje)  bravo2
http://forum.skodaforum.rs/fabia-2014/1-0tsi-u-fabiji-od-juna-2017/msg79089/#msg79089
« Poslednja izmena: Januar 19, 2018, 12:52:48 posle podne Karlheinz »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže valdy

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #41 poslato: Januar 19, 2018, 12:46:24 posle podne »
Nema šta da te plaši, već je rečeno.

110 KS je 110KS, nikakve veze nema broj cilindara. Čak se kod tog 1.0 TSI ni ne primeti ništa specifično dok ne uđeš malo u obrtaje, jer ima neobičan rezak zvuk, ali i to je deplasirano s obzirom da se opraštamo od automobila koji su se lepo čuli.


Zahvaljujem.

Može, u forumu Fabia, i temi za Fabiju i taj 1.0 motor.Može, u forumu Fabia, i temi za Fabiju i taj 1.0 motor. (gde si već i postavio pitanje)  bravo2
koliko sam ja primetio,ta poruka je nestala :(
  • Vozi: Fiat Punto / Škoda Fabia
Pazi šta želiš,jer će ti se ispuniti!

Van mreže Karlheinz

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #42 poslato: Januar 19, 2018, 12:54:31 posle podne »
Nije nestala, već je premeštena u odgovarajuću temu, eno link sam stavio gore u mojoj prethodnoj poruci, ovde, dva posta iznad. :-)
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže zverko

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #43 poslato: Februar 05, 2019, 09:20:03 pre podne »
Zdravo svima,

Nov sam na forumu pa se nadam vašoj pomoći i iskustvu. Vidim i da je tema dosta neaktivna (zadnji post pre godinu dana) pa se nadam da ima nekog ko bi mogao da da pravu informaciju.

Naime, planiram da kupim Karoq 1.0 TSI 115 konja. Na internetu je mnogo, ali mnogo dvosmislenih i kontradiktornih informacija. Neki govore da je motor sasvim dobar, dok neki govore da je jako slab. Karoq je težak 1340 kg a oktavija 1.225 kg. Moj prijatelj vozi Oktaviju koja je 115 kg lakša ali ima 1.0. 85 konja i prezadovoljan je autom. Odlično mu vuče, malo troši. Sa druge strane, po pitanju potrošnje opet kontradiktorne informacije. Zvanična specifikacija kaže 4,5 l/100km van grada i 5,5 u gradu. Na internetu ljudi pričaju da troši 7-8 l/100km, što mi deluje nemoguće.

Gde je istina? Da li je motor zaista trom ili ide sasvim odlično? Koja je prava potrošnja?

Molim za iskustvo onih koji su vozili ili voze ovaj auto.

Hvala unapred i živi bili

Na mreži nidza

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #44 poslato: Februar 05, 2019, 11:40:23 pre podne »
Ne verujem da će da mu fali snage, 1.0 je potentan motor. Na spritmonitor postoji samo jedan unos za potrošnju, još je svež auto:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/923942.html


Mislim da je potrošnja 7-8 realna koju možeš da očekuješ, ako normalno voziš. Octavia eventualno troši litar manje, zbog manje mase i povoljnijeg oblika karoserije.


Performanse su OK za namenu vozila i najslabiji pogon. Ne pronalazim spec za Octu 86KS, ali vrlo verovatno će Karoq biti za nijansu performantniji.
http://www.zeperfs.com/en/fiche7642-skoda-karoq-1-0-tsi.htm



  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style