Autor Tema: KAROQ 1.0TSI test i utisci  (Pročitano 15041 puta)

0 članova i 9 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži hakkler

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #75 poslato: Oktobar 16, 2019, 12:41:00 pre podne »
Uspoređuješ neusporedivo..prepotopne atmosferce koje pojede i slabiji tsi onaj od 86ks..jer osim momenta i snage imaju na nižim okretajima maximano okretni moment u širokom rasponu.

Odnos ks i kg je najjednostavnija formula za isti motor tak da sam koeficijent otpora igra ulogu tek na večim max. brzinama gdje prommtno raste sa verzijom kiosk karoserije.

Evo ti scala i karoq sa istim motorima (octave nema u 1.0 tsi varijanti..na toj stranici)

http://www.zeperfs.com/en/match7642-7956.htm
10 sek...

Van mreže sale.kriminale

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #76 poslato: Oktobar 16, 2019, 06:02:22 posle podne »
Ja mislim da se svaki motor može uporediti sa svakim motorom jer motori pokreću automobile ma kakvi to motori bili. Svaki motor ima svoje podatke max.HP/rpm , max.tork/rpm i drugo. Upoređenje (usporedba) neće imati smisla ako se pojedine vrste motora zakonom zabrane pa ih ne bude više u vozilima. Benzinci i dizeli se mogu upoređivati jer jedino tako možemo videti razlike među njima. Odnos KS/kg mi ne govori mnogo. KS ali na kojim obrtajima ? Tako Tucson sa "prepotopnim" motorom 1.6 GDI ima 136 KS na 4800 rpm što znači da ne valja ništa a odnos KS/kg bi mu bio dobar ako samo to gledamo. Generalno KS je nešto što zadnje gledam kod motora.   
  • Vozi: Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže djordje48

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 897
  • Total likes: 21
  • Ugled L&K: 18
  • Lokacija: Beograd
  • kad peres auto dobro zatvori vrata jer ce da curi
Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #77 poslato: Oktobar 16, 2019, 06:10:10 posle podne »
Korrjanci furaju fazon sa dva motora i to je to. Tu je 1.6 dizel koji ide u sva korejanska vozila i neki preistorisjski atmosferac 1.4 ili 1.6. Mada kod mog drugara na hjundaiju 1.4 atmo 100 KS na plin se pokazao veoma dobro. Presao je 250 000 sa njim novog ga uzeo ali sve sem motora se raspalo pri cemu on nije siledzija. To je bio I30 2010 godiste. Eneterijer em ruzno izgpeda em nepregledno em se sve raspada. Kvacilo propalo vec na 150 000 i druk lager. Od kako je uzeo taj auto nesto je krckalo i lupkalo staln. Spoljni dizajn to tek ne bih komentarisao, jednistavno nema poredjenja sa prelepim skodama bravo2 ali eto motor tih i dobar nema sta. Izgoeda da Zuti naprave dobar motor i to je to. Ostalo sve skresu troakove pocevsi od limarije farbe pa do plastike i menjaca, sklopova. Da ne pricam o jeftinom zvuku pri zatvranju vrata. Npr vozio sam sluzbenu mazdu 3 2017 godiste koja ima 2.0 atmo 120 KS koji ide kao nevreme. Ali sve ostalo na tom autu je jeftino. Prakticnost i ponuda prostora nula. A najveci hit su mi dva dugmeta za jednu istu komandu za recirkulaciju vazduha u kabini. Mada i up i citigo i seat mii su tu sramota i treba cebetom da se pokriju =))  jer imaju rucnu kurblu za tu komandu :))
  • Vozi: SKODA SUPERB 2.0 TDI 103 KW 2015; SKODA FABIA 1.2 HTP 44 kw 2011
Gazdama su dani odbrojani. No X7 allowed!

Van mreže djordje48

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 897
  • Total likes: 21
  • Ugled L&K: 18
  • Lokacija: Beograd
  • kad peres auto dobro zatvori vrata jer ce da curi
Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #78 poslato: Oktobar 16, 2019, 06:17:17 posle podne »
Nego jeste li provalili da se dostigao neki nivo konjaze za odredjene klase vozila i da ce to dugo tako da fura? Npr za male automobile tipa fabija, 80-90 KS. Za klasu skale i golfa 115 KS. Za klasu pasata i superba 150 KS. Hocu reci samo nam trpaju sarenila ledove i ludila i ekrane ali niko od menadzera auto industrije nece da prezali smagu. Npr da ne mozes da prodas fabiju ispod 120 KS, oktaviju ispod 190 KS a superb ispod 240 KS. Sitigo ispod 90 KS npr ili 100 KS. Jer realno siperb od 150 KS je mrcina manje vise a da ne pricam 1.6 TDI od 120 KS. Premalo =))
  • Vozi: SKODA SUPERB 2.0 TDI 103 KW 2015; SKODA FABIA 1.2 HTP 44 kw 2011
Gazdama su dani odbrojani. No X7 allowed!

Van mreže Karlheinz

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #79 poslato: Oktobar 16, 2019, 06:48:43 posle podne »
 backtotopic1
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+