Dobrodošao/la na škodaforumllRS.
Učestvuj u diskusijama - registruj se!

Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: KAROQ 1.0TSI test i utisci  (Pročitano 18470 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži hakkler

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #75 poslato: Oktobar 16, 2019, 12:41:00 pre podne »
Uspoređuješ neusporedivo..prepotopne atmosferce koje pojede i slabiji tsi onaj od 86ks..jer osim momenta i snage imaju na nižim okretajima maximano okretni moment u širokom rasponu.

Odnos ks i kg je najjednostavnija formula za isti motor tak da sam koeficijent otpora igra ulogu tek na večim max. brzinama gdje prommtno raste sa verzijom kiosk karoserije.

Evo ti scala i karoq sa istim motorima (octave nema u 1.0 tsi varijanti..na toj stranici)

http://www.zeperfs.com/en/match7642-7956.htm

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #76 poslato: Oktobar 16, 2019, 06:02:22 posle podne »
Ja mislim da se svaki motor može uporediti sa svakim motorom jer motori pokreću automobile ma kakvi to motori bili. Svaki motor ima svoje podatke max.HP/rpm , max.tork/rpm i drugo. Upoređenje (usporedba) neće imati smisla ako se pojedine vrste motora zakonom zabrane pa ih ne bude više u vozilima. Benzinci i dizeli se mogu upoređivati jer jedino tako možemo videti razlike među njima. Odnos KS/kg mi ne govori mnogo. KS ali na kojim obrtajima ? Tako Tucson sa "prepotopnim" motorom 1.6 GDI ima 136 KS na 4800 rpm što znači da ne valja ništa a odnos KS/kg bi mu bio dobar ako samo to gledamo. Generalno KS je nešto što zadnje gledam kod motora.   
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže djordje48

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #77 poslato: Oktobar 16, 2019, 06:10:10 posle podne »
Korrjanci furaju fazon sa dva motora i to je to. Tu je 1.6 dizel koji ide u sva korejanska vozila i neki preistorisjski atmosferac 1.4 ili 1.6. Mada kod mog drugara na hjundaiju 1.4 atmo 100 KS na plin se pokazao veoma dobro. Presao je 250 000 sa njim novog ga uzeo ali sve sem motora se raspalo pri cemu on nije siledzija. To je bio I30 2010 godiste. Eneterijer em ruzno izgpeda em nepregledno em se sve raspada. Kvacilo propalo vec na 150 000 i druk lager. Od kako je uzeo taj auto nesto je krckalo i lupkalo staln. Spoljni dizajn to tek ne bih komentarisao, jednistavno nema poredjenja sa prelepim skodama bravo2 ali eto motor tih i dobar nema sta. Izgoeda da Zuti naprave dobar motor i to je to. Ostalo sve skresu troakove pocevsi od limarije farbe pa do plastike i menjaca, sklopova. Da ne pricam o jeftinom zvuku pri zatvranju vrata. Npr vozio sam sluzbenu mazdu 3 2017 godiste koja ima 2.0 atmo 120 KS koji ide kao nevreme. Ali sve ostalo na tom autu je jeftino. Prakticnost i ponuda prostora nula. A najveci hit su mi dva dugmeta za jednu istu komandu za recirkulaciju vazduha u kabini. Mada i up i citigo i seat mii su tu sramota i treba cebetom da se pokriju =))  jer imaju rucnu kurblu za tu komandu :))
  • Vozi: SKODA SUPERB 2.0 TDI 103 KW 2015; SKODA FABIA 1.2 HTP 44 kw 2011

Van mreže djordje48

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #78 poslato: Oktobar 16, 2019, 06:17:17 posle podne »
Nego jeste li provalili da se dostigao neki nivo konjaze za odredjene klase vozila i da ce to dugo tako da fura? Npr za male automobile tipa fabija, 80-90 KS. Za klasu skale i golfa 115 KS. Za klasu pasata i superba 150 KS. Hocu reci samo nam trpaju sarenila ledove i ludila i ekrane ali niko od menadzera auto industrije nece da prezali smagu. Npr da ne mozes da prodas fabiju ispod 120 KS, oktaviju ispod 190 KS a superb ispod 240 KS. Sitigo ispod 90 KS npr ili 100 KS. Jer realno siperb od 150 KS je mrcina manje vise a da ne pricam 1.6 TDI od 120 KS. Premalo =))
  • Vozi: SKODA SUPERB 2.0 TDI 103 KW 2015; SKODA FABIA 1.2 HTP 44 kw 2011

Van mreže Karlheinz

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #79 poslato: Oktobar 16, 2019, 06:48:43 posle podne »
 backtotopic1
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže mboban

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #80 poslato: Novembar 29, 2019, 10:07:12 pre podne »
E bobane kralju. Ti si čovek od ekologije. Voziš 1.0 TSI.  ;) Kako te služi auto ? Sigurno su se slegli utisci nakon nekog vremena. Da li si se pokajao što si uzeo 1.0 ili i dalje imaš osmeh na licu kao prvog dana ?

Da odgovorim u odgovarajućoj temi.
Vozim se evo puna 4 meseca, prešao sam bezmalo 3000 km, otprilike 50% grad, 50% magistrala. Ukupna potrošnja od kada sam ga isterao iz salona 6,3. 
Pokajao se nisam definitivno. Motorom sam prezadovoljan i kako vuče i koliko troši. Naglasio bih posebno udobnost i konfor, na putu bukvalno pliva. Najbolje je ono ujutru kada žena ulazi u auto (kao suvozač), kreće rukom prema tasteru grejača sedišta i pita: Jel upaljen auto?
Uglavnom, meni odgovara savršeno. Pitaj ako te interesuje još nešto konkretno pa mogu izneti lične utiske.
  • Vozi: Škoda Karoq Ambition 1.0 TSI (2019)

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #81 poslato: Novembar 29, 2019, 05:26:31 posle podne »
1. Priča se priča ... da ima vibracija koje se osete na pedalama recimo pri polasku iz mesta ili na jačim obrtajima. Da li je to tačno ? Ima li neprijatne buke na većim obrtajima ?

2. Kada krećeš iz mesta sa semafora recimo i hoćeš da mu daš "paprike" da se izvučeš iz lošeg društva, da li ima neka zadrška da otpadneš kao malter sa zida dok ne kreneš ?

3. Kakav je opterećen uz brdo ? Ovo sam već jednom pitao ali ako si imao još iskustava značilo bi mnogima. Recimo jači uspon (Fruška gora i sl.). Takođe, kakav je sa upravljanjem u oštrim zavojima ?

Najoskudnije informacija na You Tube su za varijantu 1.0 TSI. Puno je površnih testova pa mislim da samo forumaši kao ti mogu da pomognu. Ovi neki što su kupili 1.0 pa nestali sa foruma ništa ne pomažu. Hvala na odgovorima.
  • Vozi: Dacia Logan

Na mreži Mihailo

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #82 poslato: Novembar 29, 2019, 05:35:15 posle podne »
Kakav je opterećen uz brdo ? Recimo jači uspon (Fruška gora i sl.).

Au kako si me nasmejao sad...  :B=)

Sorry za offtopic...

Nemam iskustva sa 1.0 ali mogu reci da octavia sa 1.2 oseca i brdo i opterecenje. Svakako je bliza dizelu nego atmo benzincu, ali se ipak oseca manjak Nm...
  • Vozi: 2015 Octavia 1.2tsi 105ks

Van mreže Karlheinz

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #83 poslato: Novembar 29, 2019, 09:37:05 posle podne »
Da odgovorim u odgovarajućoj temi.
:bravo:
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #84 poslato: Novembar 30, 2019, 11:14:06 pre podne »
Bobaneee ! Spašavaj me. Ovi su svi protiv mene.  =))
  • Vozi: Dacia Logan

Na mreži 9800pro

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #85 poslato: Novembar 30, 2019, 04:45:30 posle podne »
Ja jučer zakapario Style 1.0tsi pa ti javim kakav je kad stigne. Ali ono što sam razgovarao sa par vlasnika u HR je pozitivno, nema straha.
Šogor mi ima Aronu 1.0tsi, probao sam sa troje ljudi što bi bilo Karoq sa jednom osobom i ako bude tako ja zadovoljan, ide to jako dobro.
Makar ima vidim dosta i remapinga za taj 1.0tsi koji ga dižu na cca 130ks i 240nm...raspitam se kad mi stigne moj koliko je to izvedivo i sigurno po motor.

https://www.sedox-performance.com/tuning/cars/skoda/karoq/1-0-tsi-115hp-200nm
  • Vozi: Ford Focus mk1 1.8 16V karavan

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #86 poslato: Novembar 30, 2019, 05:10:00 posle podne »
Što se tiče fabričkih podataka sve sam to proučio a za taj remaping mislim da se ne sme raditi kod nekih gangstera u garantnom roku jer gubiš garanciju. Po isteku garancije Ok , ali ne bih ja tu ništa dirao. Mada, takav tork već od 1000 rpm deluje impresivno. Već sam se dosta raspitivao i mnogi su rekli da je mašina sasvim u redu ali eto volim da dosađujem ljudima da čujem onaj utisak posle dužeg vremena.

Čestitam za Karoq-a u Style opremi.  :bravo:
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže djordje48

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #87 poslato: Novembar 30, 2019, 09:50:11 posle podne »
Ne znam ko je dobar za chip u HR ali ti preporucujem RSR motorsport u Ribnici ili u austriju da ides. Novi auto ne bi dao nekom lokalcu ni po sto.  :o
  • Vozi: SKODA SUPERB 2.0 TDI 103 KW 2015; SKODA FABIA 1.2 HTP 44 kw 2011

Na mreži 9800pro

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #88 poslato: Novembar 30, 2019, 11:10:18 posle podne »
Navodno su THP Solutions vrlo dobri, mjere na valjcima i podešavaju.
Makar to je samo ideja, dok je u jamstvu neće sigurno ići na tako nešto.
  • Vozi: Ford Focus mk1 1.8 16V karavan

Van mreže djordje48

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #89 poslato: Decembar 01, 2019, 10:22:16 pre podne »
Samo oni koji bas znaju zanat. Dakle na valjke pa podesavaj na licu mesta bez slanja mapa napolje. To radi RSR :bravo:
  • Vozi: SKODA SUPERB 2.0 TDI 103 KW 2015; SKODA FABIA 1.2 HTP 44 kw 2011