ŠKODAforum.RS

ŠKODA SUV => KAROQ 2017 => Temu započeo: Peja Novembar 04, 2017, 05:52:29 posle podne

Naslov: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Peja Novembar 04, 2017, 05:52:29 posle podne
Jutros sam ponovo imao priliku voziti Karoq.
Ovog puta, Ambiance + Climatronic + Bolero, 1.0 tsi M6, metal siva boja.

(https://s1.postimg.cc/4mw5bxbnzj/image.jpg) (https://s1.postimg.cc/64f1ru3fzj/image.jpg) (https://s1.postimg.cc/8okw4h66wv/image.jpg) (https://s1.postimg.cc/9gxrm7qftb/image.jpg)

Ovu boju Skoda forsira u svim promo materijalima, na slikama izgleda očajno, uživo ne tako loše, ali svakako je nikada ne bih izabrao sebi.

Prednji farovi
Halogeni sasvim solidno izgledaju. Imaju crno dno, koje daje malo tamnu notu. Odlično stoje ali pretpostavljam samo na svetlim bojama.

Utisci o motoru
U kolima su bile 2.5 odrasle osobe, bez prtljaga, climatronic je bio aktivan, mada je spoljnja temperatrua bila 10°C ispod unutrašnje.
U vožni je skoro nečujan. Pri polasku sa raskrsnice se baš čuje manjak jednog cilindra, kao neka kosačica. Za gradsku vožnju je OK, 50 km/h po ravnom u 4. brzini radi nečujno, motor se ne guši.
Pri uključenju na auto put (ubrzanje 50-90 km/h) u trećoj brzini, pedala gasa u pod, bilo mu je solidno više vremena potrebno nego autu iz mog potpisa. Takođe, kasnije kada sam ubrzavao 100-130 u 5. brzini, baš se vukao i tražio da prebacim stepen prenosa niže i naguram obrtaje visoko. U tim režimima matletiranja se nije čuo kao kosačica.
Kočenje motorom... šta to beše? Elem, kočiti motorom 1.0 tsi, u bilo kom stepenu prenosa menjača, isto je kao i izbaciti menjač iz brzine i pustiti auto da rola, pa kad stane, bukvalno baš tako. Pre par nedelja sam se spuštao kočeći motorom automobila iz potpisa, u 2. brzini + intenzivno korišćenje kočnice. Karoq bi tu spalio pločice, potpisujem.

Dakle, ovaj motor N I K A K O ne preistaje ovom vozilu.

Utisci o M6 menjaču
Znatno lakša promena brzina u odnosu na moj M5. Supruga, koju sam prošlog vikenda potpalio uvalivši joj da proba DSG (bila je oduševljena), izjavila je da je menjač milina. Jeste DSG relax, ali i menjanje brzina sa ovakvim manuelcem je relax takođe.

Ponašanje vozila
Da, primetno se više ljulja pri skretanju u odnosu na moj auto. Moguće je da tom utisku doprinosi i znatno višlja pozicija sedenja.

Naslon za ruku
Utisak o ugodnom M6 meanjču pokvario je utisak o naslonu za ruku. Ko ima manuelni menjač, neka se oprosti od držača flašica ispred ručice manjača. Eventualno ispod se može smestiti čaša sa kafemata (mada da bi je konzumirao za svaki srk kafe sklapaš-rasklapaš naslon), ali 0.5L flašica nikako osim da se nalson ne izvuče ali i tada bi podlakticom dodirivao vrh flašice. Ovo je po meni velika ergonomska mana.

(https://s1.postimg.cc/5j5e5jhzrj/naslon.jpg)

U svim vratima ima mesta za 1.5L flašu tako da se ovo možda i može oprostiti.

Volan i upravljivost
Sve je sasvim solidno. Volan znatno lakši nego na mom autu. Tomas (Autogefühl) je zamerio da je volan "mrtav" pri malim otklonima, tj. "ništa se ne dešava". Obratio sam pažnju na tu njegovu zamerku i ne mogu je potvrditi. Po meni se sve ponašalo skroz "prirodno".

Zadnja sedišta
Sedišta su bila "obična" na ovom test primerku. Odmah se primetilo kako se sedi "normalno", odnosno ne sedi se iznad glave vozača kao što je slučaj sa Vario flex (kataloški 4 cm).

Evo još malo slika (kome je ovaj detalj potreban)

(https://s1.postimg.cc/7w80mr3iq7/predjni.jpg)
Prednji točak

(https://s1.postimg.cc/4nlo4968y7/zadnji.jpg)
Zadnji točak

Rok isporuke
Da sam danas naručio, Karoq bi bio isporučen MARTA meseca naredne godine.
Kodiaq Avgusta :)

Odgovori prodavca na moja pitanja

215/50 R18 i 215/55 R17 dimensije pneumatika
Karoq je homologovan u EU po WLTP sa ovim i samo sa ovim pneumaticima kod 4x2 verzije. Prodavac je potvrdno klimao glavom da zna da je 215/50 R18 prblematican pneumatik za nabaviti.

LED farovi
Ne poseduju podatke o MTBF, ali bi farovi trebali trajati ceo radni vek vozila.

Detekcija bicikliste u mrtvom uglu
Sistem asistencije za detekciju vozila u mrtvom uglu, detektuje i bicikliste koji se "šunjaju" tik pored vozila.

ACC
Radi nesmetano u uslovima magle, kiše, dima i SLABOG snega.




Test vožnja i utisci za KAROQ 2.0TDI 150ks DSG 4X4, ovde: http://forum.skodaforum.rs/karoq-2017/karoq-2-0tdi-dsg-test-utisci-informacije/ (http://forum.skodaforum.rs/karoq-2017/karoq-2-0tdi-dsg-test-utisci-informacije/)
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: nidza Novembar 04, 2017, 06:05:40 posle podne
Sjajan review.

Sent from my SM-N9005  

Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: fobia24 Novembar 04, 2017, 06:56:19 posle podne
Zašto toliki rok isporuke? Jel im je problem da zadovolje tražnju? Kako misle da popravljaju prodajne brojke ako se toliko čeka. Pa 70% će odustati i kupiti reno, hundai ili kiu kada im kažu do avgusta se čeka auto.  hearcut
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: nidza Novembar 04, 2017, 07:01:52 posle podne

Vrlo moguće da se i za ostale čeka poprilično.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: vnov Novembar 04, 2017, 07:51:48 posle podne
Pejo da nisi slikao zadnje vešanje i jel imaš sliku prednjih sedišta.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Peja Novembar 04, 2017, 08:00:32 posle podne
Nisam slikao sedišta, ali si me dobro nešto podsetio što nisam gore napisao.
Stock Ambiance sedišta su pod guzu primetno mekša od onih u Style+Alcantara
Zadnje vešanje nisam slikao, ali sam vizelno proverio, greda je  hearcut

Inače, dok izađem od Salona na auto put, pa malo po gradu, pa nazad... očas prođe  60 minuta.

Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: marko nis Novembar 04, 2017, 08:45:35 posle podne
Odlican review ne izgleda lose ovaj Karoq  bravo2
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: -nebojsa- Novembar 04, 2017, 10:35:17 posle podne
Ponovicu misljenje iz neke druge teme, svi ti trocilindrasi od 1l nemaju sta da traze u bilo cemu vecem od Fabije, makar na papiru imali i 150 ks. Jednostavno ne vidim nikakvo opravdanje sem ustede proizvodjaca; uprositi ponudu motora radi jeftinije proizvodnje. Svelo se na 1.0 i 1.5 TSI i 1.6 i 2.0 TDI u slucaju Karoq-a. Yeti je imao jedno 6 razlicitih motora, 1.2, 1.4, 1.8 TSI; 1.6 i 2 x 2.0 TDI; ako ne racunamo zamene EU5 sa EU6 verzijama motora.
Sto se varioflex sedista tice, mislim da nemaju poentu sem ako se lakse montira sediste za decu. U svakoj drugoj varijanti dobjas tri skucena sedista sa kratkim sedalnim delom i naslonom. Doduse sudim prema Yeti-jevim zadnjim sedistima gde su bocna jos i podnosljiva a centralno katastrofalno. Ovako sa fotografija cine mi se dosta manjim nego obicno zadnje sediste na Karoq-u.
Ne svidja mi se ova siva boja, kao temeljna boja za neku ogradu stovarista. Mozda pristaje Lamborghiniju ili RS Audijima, ili cak i RS Octaviji, ali na obicnom automobilu deluje jeftino; kao da je ovo osnovna boja ako ne doplatis barem za belu ili crvenu.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: nidza Novembar 05, 2017, 12:25:57 posle podne
Što tako misliš? Kakve veze ima da li ima 3, 2 ili nijedan cilindar, ako gura taj auto. Yeti je imao 1.2 TSI, čak mi se čini da su takvi i najrasprostranjeniji. 1.0 TSI je dostojan naslednik.

Mnoge ljude ne interesuje koliko je snažan motor, niti da ih lepi za sedište, niti imaju pojma koliko cilindara ima ispod haube - niti je bitno na kraju krajeva.

Provozao sam u nekoliko automobila sličan motor i svi su okej. Poslednje pre nedelju dana Civic i sasvim se normalno vozi, bolje nego ekvivalentan atmosferac, bolje od starih dizelaša. Nekako je sve mekano, lagano, tiho. Ničim ne daje do znanja da tu nešto nije kako treba, dapače, lako se voze, linearno ubrzavaju, dovoljno su uglađeni za najskromniji motor u ponudi.

Mislim da je drvlje i kamenje po raznim forumima i ovde potpuno neopravdano.

Sent from my SM-N9005  

Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: -nebojsa- Novembar 05, 2017, 01:59:06 posle podne
Trenutno uopste ne mislim na osecaj u voznji i snagu motora.
Mislim na osecaj da te je neko zaj*bao jer u sustini znas da sa trocilindrasem jedini dobitak je usteda proizvodjaca.
Nije problem u maloj zapremini+turbo, problem su 3 cilindra. CEMU?
Ja nemam nista protiv 1.0-1.2 turbo motora. Ali dok su sa 4 cilindra; naravno dok moze da se bira , tj. kad moze da se bira.
Kod Skode, VWa, Forda, PSA, Honde... vise ne moze. Ali moze i dalje da se gundja  :B=)

Koja mu je prednost 3 nad 4 cilindra? Modularnost? Sto bi to mene kao (daj Boze nekad) kupca novog automobila zanimalo?
Nemoj mi reci da je ugladjeniji i bolje zvuci od 4 cilindra?
A kad se za 150-200...+ hiljada km pokvari, jedan klip ili set karika manje ce bas da me izvadi  :)
Vibracije koje prozivodi motor sa 3 cilindra mogu da se priguse, ne vidim poentu da otfikaris jedan cilindar a onda radis na tome da ponistis negativne efekte toga.

Kod dizela je slicno. Vozio sam i Polo 1.4TDI 105 ks 2016 godiste, ide odlicno, ali se trese kao da se raspada. Za njega je 1.6TDI ugladjen kao Rolls Royce.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Skorpion Novembar 05, 2017, 02:03:15 posle podne
Samo 1.5 TSI pod uslovom da ima multilink pozadi. Da budem realan 1.4 TSI 92kw  nemoze da se uporedi sa 1.9JTD sta vozio pre ali je prihfatljiv. Mogu da zamislim kako ide kosacixu od 900kibika.

Sent from my SM-G930F  

Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: observer Novembar 05, 2017, 02:38:22 posle podne
Sta je razlog za tako slabo kocenje motorom? Mali otpori u motoru? Smanjili unutrasnje otpore u cilju ustede goriva ali sa druge strane sjebali kocenje motorom.
Primetio sam i kod mene razliku izmedju 1.2 TSI i 1.6 TDI, ali nije bas tako drasticna. Ja minimalno koristim kocnice i kocenje motorom mi bas dosta znaci.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: bugarin Novembar 05, 2017, 03:29:55 posle podne
Tsi i tdi nemaju isto motorno kocenje. Tsi ukida vazduh, a tdi kontrolise dotok goriva. Ne moze da se poredi.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Peja Novembar 05, 2017, 03:35:26 posle podne
Moj 1.6 tdi ne koci nikako u odnosu na 1.4 MPI u Rumunobilu. U odnosu na pomenute motore 1.0 tsi ne koci bas nikako.

Samo sa vozacem u vozilu, ovaj motor moze lepo povuci Karoq. Kada bi se napunio gepek stvarima, 2-3 odrasle osobe... potentnost ovog 116hp motora bi bila ko mrtva pat*ka.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Skorpion Novembar 05, 2017, 04:16:34 posle podne
Istina je da motorno kocenje je mnogo slabo kod TSI u odnos na dizele. Razlog sto mi pao na pamet je manja kubikaza i niza kompresija kod benzinca.

Sent from my SM-G930F  

Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: nidza Novembar 05, 2017, 04:24:33 posle podne
Mislim na osecaj da te je neko zaj*bao jer u sustini znas da sa trocilindrasem jedini dobitak je usteda proizvodjaca.
Nije problem u maloj zapremini+turbo, problem su 3 cilindra. CEMU?

Evo sad ću da ti objasnim u dve rečenice. Zakon o termodinamici je odgovor. Određena zapremina cilindra je optimum za trenutne ekološke zahteve. Prosto cilindri trebaju biti što veći i omogućavaju time nižu temperaturu gasova. Mislim da je idealno oko 500 kubika po cilindru, ali izgleda da i nešto manji ispunjavaju norme u doglednoj budućnosti.

Fiat ima dva cilindra samo u 900 kubika, VAG 3 u 1000, kakve veze ima?

Nije ušteda u pitanju, nego ekologija. Cilindri neće više da se smanjuju nego povećavaju. Zato je 1.4 postao 1.5, 1.8 postao 2.0. Dizeli 2.0 kod nekih proizvođača su porasli na 2.2.

Sve ovo ne treba da interesuje krajnjeg korisnika ako to dobro radi - a radi. Dapače.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Marjanke Novembar 05, 2017, 04:47:09 posle podne
A sta je sa dizel motorima, kakav je njihov napredak razvijanja u VAG grupaciji, posto saradjujem daciom (rumunima), dobio sam info da je renault prestao sa daljim razvojem dizelasa.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: nidza Novembar 05, 2017, 05:26:07 posle podne
Definitivno su u stagnaciji, ako planiraju da ih razvijaju uopšte. Pad dizelaša će da rezultuje padom cene goriva, a to će možda da im da novu mladost na đubrištima Evrope, tj. kod nas. U daljoj budućnosti će možda pad cene da im da motiv da smisle nešto novo pametno i da dožive renesansu u novim modelima.


Sent from my SM-N9005  

Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: -nebojsa- Novembar 05, 2017, 09:10:35 posle podne
Ako je termodinamika u pitanju, i ako je 500 cm3 idealno, onda je 1.2 TSI u slicnom odnosu sa "idealnim" kao i 1.0 TSI.
Bice da ulogu igraju i pritisci ubrizgavanja, direktno ubrizgavanje, miler i atkinson ciklusi i slicna resenja.
I dalje nije opravdanje za 3 cilindra.
Toyota npr. ima 1.2 turbo koji ima 4 cilindra, radi na atkinsonovom ciklusu, oko 109 g co2 (skoro identicno kao 1.0TSI), a ipak ima 4 cilindra ?
Razumem da su 3-cilindrasi laksi, zvanicno manje trose od slicnih 4-cilindrasa, kompaktniji... Ali uvek postoji i ali : Bucniji, manje prefinjeni, vise vibracija.
Moje je misljenje, i nikoga ne ubedjujem, ali nije im svugde mesto. Od C segmenta i na gore svakako ne;  osim ako nov auto ne kupuju kako bi kupovali usisivac ili ves masinu.
Doduse takvih je sve vise. :(
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: hakkler Decembar 14, 2017, 10:05:39 posle podne
Sjeo danas na kratko i obišao karoqa 1.0 tsi ambiente. Crvena vulgaris.
Cifra je po meni predimenzionirana za najmanji motor. To too much.

Interjer..sviđa mi se. Taman..preglednost..prostor. Ok. Zadnja sjedala..prostora ima ali su previše uzdignuta i preokomito se sjedi.

Gepek..isto ok..vizualno  dovoljno prostran.

Obratio sam baš pažnju na cup holder..i to što kolega piše kao manu. Po meni ne. Ako več imaš čašu..bocu što več i cugaš u vožnji..pa ne treba ti naslon da se i osloniš još uz to. Isto manualac bio..možda u vožnji kod česte izmjene bi malo zasmetala čaša. Al  opet..ako je česta izmjena brzina..nema šta onda čaša tu tražit. Kod cruzinga ne smeta.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Peja Decembar 14, 2017, 10:33:13 posle podne
Varioflex zadnja sedista?
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: hakkler Decembar 14, 2017, 11:24:16 posle podne
Ne znam..nisam se toliko dugo zadržavao..istraživao.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Maksimus Decembar 14, 2017, 11:33:48 posle podne
Skoda nikad nije umela lepo da uklopi drzac za case,uvek su tu pro forme i bas slabo funkcionalni. I u prosloj oktaviji i u sadasnjem superbu su bukvalno isti,3 rupe izlivene u plastici,ako se casa (odnosno flasa,limenka) ne slaze idealno sa sirinom nista od opustene upotrebe (a na sve to su i plitki poprilicno). Na superbu mi je omiljena stvar vezana za drzace za case onaj gumirani poklopac sto se navlaci preko  =)) ,idealno za staviti telefon.
U santa feu imam perfektne drzace za case,dublji,siri (ali imaju male 4 opruge koje guraju neke "klinove" i drze i onu najuzu limenku,a moze da stane u flasa od litar),postavljeni na perfektnom mestu,gumirana podloga moze da se izvadi da se opere itd. Jbg,prednost auta dizajniranog prvenstveno za americko trziste  :B=)
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Peja Decembar 15, 2017, 08:05:36 pre podne
Ne znam..nisam se toliko dugo zadržavao..istraživao.

Pitao sam zato sto se kod Varioflex sedista sedi na oko 4-5 cm visem nivu u poredjenju sa regularnim, a podesava se i ugao naslona.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: rkoms Decembar 15, 2017, 06:52:55 posle podne
Skoda nikad nije umela lepo da uklopi drzac za case,uvek su tu pro forme i bas slabo funkcionalni. I u prosloj oktaviji i u sadasnjem superbu su bukvalno isti,3 rupe izlivene u plastici,ako se casa (odnosno flasa,limenka) ne slaze idealno sa sirinom nista od opustene upotrebe (a na sve to su i plitki poprilicno). Na superbu mi je omiljena stvar vezana za drzace za case onaj gumirani poklopac sto se navlaci preko  =)) ,idealno za staviti telefon.
U santa feu imam perfektne drzace za case,dublji,siri (ali imaju male 4 opruge koje guraju neke "klinove" i drze i onu najuzu limenku,a moze da stane u flasa od litar),postavljeni na perfektnom mestu,gumirana podloga moze da se izvadi da se opere itd. Jbg,prednost auta dizajniranog prvenstveno za americko trziste  :B=)
Slazem se, kad se setim onog drzaca na fabiji na otvaranje, lep i gpotivan ali totalno nefunkcionalan....

Golf 4 je pokidao sa drzacima ranije, i tu si bukvalno mogao da naguras flasu od 1.5l
koliko su bili  dobri oni su se posle ugradjivali u superba, passata, audi.....doduse  u zadnji naslon......
(http://www.edwardb.co.uk/audi/cup_holder.jpg)

(http://www.audi-sport.net/xf/attachments/oem-genuine-oem-black-rear-armrest-folding-cup-holder-fit-for-vw-jetta-golf-mk5-passat-jpg.54681/)
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: -nebojsa- Decembar 15, 2017, 08:47:51 posle podne
Najludji drzac za casu je na Fabiji I, pored radija, na rasklapanje, ja sam ga imao ali ga nisam bas nesto koristio.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: rkoms Decembar 15, 2017, 09:06:32 posle podne
Najludji drzac za casu je na Fabiji I, pored radija, na rasklapanje, ja sam ga imao ali ga nisam bas nesto koristio.
Da da upravo tako, bas sam na taj i ja mislio....
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Maksimus Decembar 15, 2017, 09:07:23 posle podne
Ja te na rasklapanje nesto ne gotivim zbog toga sto imam osecaj da ce da se slome  :B=)  . Superb 3 ima neke suntave u zadnjem naslonu (dvojka je imala bolje).
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: slobodanalex Decembar 15, 2017, 09:09:37 posle podne
Uvek novija generacija bude po nečemu lošija, ušteda u materijalu i kvalitetu...
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: YetiSumadinac Januar 12, 2018, 04:34:10 posle podne
Нисам чест гост на овом форуму, нити превише стручан по питању механике. Међутим, гледајући по брошурама перформансе мотора 1.0tsi са 115кс код Karoq-a (који је иначе 115кг лакши од Yeti-a а вероватно има и бољу аеродинамику), оне одговарају Yeti-u 1.4tsi од 122кс који тренутно возим и са којим сам више него задовољан, и у граду и на путу. Пуно људи знам који су јако били задовољни и Yeti-ем 1.2tsi, који је дакле по перформансама осетно слабији од овог Karoq-a 1.0tsi. Да ли неко конкретно зна због чега треба избегавати троцилиндарске моторе осим што су вероватно бучнији при старту? Наравно ићи ћу чим стигнем и да га тестирам а вероватно и сачекати да пробам и јачу верзију - 1.5tsi...
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: nidza Januar 12, 2018, 04:41:28 posle podne
Otkud da ih treba izbegavati? Jedino ti je bitno koliko KS/Nm ima i kako su raspoređeni kroz obrtaje.

Ništa sporno sa tim novim 1.0 nema. Vozio sam ih u Škodi, Hondi, Fordu.


Sent from my SM-N9005  

Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Maksimus Januar 12, 2018, 04:44:20 posle podne
Ne mogu da se otmem utisku da je to malo kukanje radi kukanja  :B=) . Zameraju im zvuk,ali koji to cetvorocilindras ima neki specijalan zvuk (ne pricam o nekim abartima itd) tako da po meni samo napred.
Sigurno da trocilindras nece biti trajan kao neki cetvorocilindras dosta vece zapremine ali kupujes nov auto sa 5 godina garancije,ti te nece mnogo doticati.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Dragi 91 Januar 12, 2018, 04:55:55 posle podne
Mada se ja slabije razumem od clanova koji su vrsni poznavaoci i zaljubljenici u Skodu,neki moj utisak je da se izgleda 1.0 TSI bolje pokazao od 1.2 TSI?
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: YetiSumadinac Januar 12, 2018, 05:06:32 posle podne
Hvala na brzim odgovorima, na papiru inace izgleda ovako:

Karoq 1.0tsi : 116ks i 200Nm od 2000rpm
Yeti 1.4tsi : 122ks i 200Nm od 1500rpm

Ubrzanja od 0-100km/h su im prakticno ista - 10.5s i 10.6s, sto pretpostavljam da Karoq nadoknadjuje boljom aerodinamikom i manjom masom kao sto sam vec rekao. U svakom slucaju odoh sada da zakazem test voznju pa mogu i da javim moje utiske.

Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Peja Januar 12, 2018, 06:33:14 posle podne
1.0 tsi nije bucan u Karoqu.

Svakodnevno-više puta neces ubrzavati 0-100 km/h, tako da tih 10.5s ne znači praktično baš mnogo, barem ne meni.

Meni više znači obrtni moment, koji je kod 1.0 tsi od 2000 rpm i 200 Nm, a Karoq je težek. Odnos Nm/kg mu nije impozantan.

Za Fabiju i Rapid je odličan izbor.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Skorpion Januar 13, 2018, 04:15:09 posle podne


Hvala na brzim odgovorima, na papiru inace izgleda ovako:

Karoq 1.0tsi : 116ks i 200Nm od 2000rpm
Yeti 1.4tsi : 122ks i 200Nm od 1500rpm

Ubrzanja od 0-100km/h su im prakticno ista - 10.5s i 10.6s, sto pretpostavljam da Karoq nadoknadjuje boljom aerodinamikom i manjom masom kao sto sam vec rekao. U svakom slucaju odoh sada da zakazem test voznju pa mogu i da javim moje utiske.

I prevodu kad Yeti povuce od 1500, kod mene od 1400 obrtai na 1.4 TSI 125 KS sa kaisem, Karoq je jos u dubok san. Za da se oseti snaga treba da ga teras preko 2000 obrtaja a tad trosi vise. Ja menjam u vecu brzinu vec na 2000-2100obrtai kad normalno vozim.

Sent from my SM-G930F  

Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: observer Januar 13, 2018, 08:23:32 posle podne
Tako nekako.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: YetiSumadinac Januar 17, 2018, 03:43:24 posle podne
Bio kod jednog od dilera da zakazem test voznju, ali koliko sam shvatio Karoq-a sa 1.0tsi motorom za testiranje nema trenutno niko od dilera s obzirom da po Skodinoj politici smeju test vozilo da imaju samo u najvisoj Style opremi, a 1.0tsi postoji samo u Ambition. Verovatno cu zakazati probu 1.6tdi koji je slicnih ili nesto boljih performansi i koji imaju trenutno registrovan. 1.5tsi ce inace dobiti verovatno krajem meseca i po njihovim recima to je motor koji mu bas lezi :)
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: valdy Januar 19, 2018, 11:07:12 pre podne
Da li mi neko može preneti utiske o motoru 1.0 u Fabii?Razmišljam da uzmem 81kw,al nekako me sve vreme plaši taj 1.0 motor.

Da odmah napomenem,nemam pojma ništa o kolima,niti me zanima.Auto mi služi za prevoz od tačke A do tačke B.

Vozim 95% vremena u gradu,ne jurim,vozim 60-70km/h,na autoputu 100-120 i to je to.

Totalno običan vozač.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: nidza Januar 19, 2018, 12:38:51 posle podne
Nema šta da te plaši, već je rečeno.

110 KS je 110KS, nikakve veze nema broj cilindara. Čak se kod tog 1.0 TSI ni ne primeti ništa specifično dok ne uđeš malo u obrtaje, jer ima neobičan rezak zvuk, ali i to je deplasirano s obzirom da se opraštamo od automobila koji su se lepo čuli.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Karlheinz Januar 19, 2018, 12:39:41 posle podne
o motoru 1.0 u Fabii?
Može, u forumu Fabia, i temi za Fabiju i taj 1.0 motor. (gde si već i postavio pitanje)  bravo2
http://forum.skodaforum.rs/fabia-2014/1-0tsi-u-fabiji-od-juna-2017/msg79089/#msg79089 (http://forum.skodaforum.rs/fabia-2014/1-0tsi-u-fabiji-od-juna-2017/msg79089/#msg79089)
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: valdy Januar 19, 2018, 12:46:24 posle podne
Nema šta da te plaši, već je rečeno.

110 KS je 110KS, nikakve veze nema broj cilindara. Čak se kod tog 1.0 TSI ni ne primeti ništa specifično dok ne uđeš malo u obrtaje, jer ima neobičan rezak zvuk, ali i to je deplasirano s obzirom da se opraštamo od automobila koji su se lepo čuli.


Zahvaljujem.

Može, u forumu Fabia, i temi za Fabiju i taj 1.0 motor.Može, u forumu Fabia, i temi za Fabiju i taj 1.0 motor. (gde si već i postavio pitanje)  bravo2
koliko sam ja primetio,ta poruka je nestala :(
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Karlheinz Januar 19, 2018, 12:54:31 posle podne
Nije nestala, već je premeštena u odgovarajuću temu, eno link sam stavio gore u mojoj prethodnoj poruci, ovde, dva posta iznad. :-)
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: zverko Februar 05, 2019, 09:20:03 pre podne
Zdravo svima,

Nov sam na forumu pa se nadam vašoj pomoći i iskustvu. Vidim i da je tema dosta neaktivna (zadnji post pre godinu dana) pa se nadam da ima nekog ko bi mogao da da pravu informaciju.

Naime, planiram da kupim Karoq 1.0 TSI 115 konja. Na internetu je mnogo, ali mnogo dvosmislenih i kontradiktornih informacija. Neki govore da je motor sasvim dobar, dok neki govore da je jako slab. Karoq je težak 1340 kg a oktavija 1.225 kg. Moj prijatelj vozi Oktaviju koja je 115 kg lakša ali ima 1.0. 85 konja i prezadovoljan je autom. Odlično mu vuče, malo troši. Sa druge strane, po pitanju potrošnje opet kontradiktorne informacije. Zvanična specifikacija kaže 4,5 l/100km van grada i 5,5 u gradu. Na internetu ljudi pričaju da troši 7-8 l/100km, što mi deluje nemoguće.

Gde je istina? Da li je motor zaista trom ili ide sasvim odlično? Koja je prava potrošnja?

Molim za iskustvo onih koji su vozili ili voze ovaj auto.

Hvala unapred i živi bili
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: nidza Februar 05, 2019, 11:40:23 pre podne
Ne verujem da će da mu fali snage, 1.0 je potentan motor. Na spritmonitor postoji samo jedan unos za potrošnju, još je svež auto:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/923942.html


Mislim da je potrošnja 7-8 realna koju možeš da očekuješ, ako normalno voziš. Octavia eventualno troši litar manje, zbog manje mase i povoljnijeg oblika karoserije.


Performanse su OK za namenu vozila i najslabiji pogon. Ne pronalazim spec za Octu 86KS, ali vrlo verovatno će Karoq biti za nijansu performantniji.
http://www.zeperfs.com/en/fiche7642-skoda-karoq-1-0-tsi.htm



Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: zverko Mart 09, 2019, 12:43:29 posle podne
Ne verujem da će da mu fali snage, 1.0 je potentan motor. Na spritmonitor postoji samo jedan unos za potrošnju, još je svež auto:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/923942.html


Mislim da je potrošnja 7-8 realna koju možeš da očekuješ, ako normalno voziš. Octavia eventualno troši litar manje, zbog manje mase i povoljnijeg oblika karoserije.


Performanse su OK za namenu vozila i najslabiji pogon. Ne pronalazim spec za Octu 86KS, ali vrlo verovatno će Karoq biti za nijansu performantniji.
http://www.zeperfs.com/en/fiche7642-skoda-karoq-1-0-tsi.htm





Hvala puno. Poručio sam na kraju, čekanje od 4-6 meseci. Ka-ta-strofa :) Toliko se ne čeka ni na Teslu koja ima problem sa produkcijom.

U međuvremenu sam našao i ovaj graph, koji objašnjava princip rada novih 1.0. tsi motora. Plavo je 1.0. tsi a zeleno su klasični benzinci.

(https://cdn.skoda-storyboard.com/2016/06/Engine-Charakteristics-NEW.JPG-2240x2560.jpg)

Koliko sam ja razumeo brzo "pali" obrtaje i klipovi, iako ih ima samo tri, rade u rotirajućoj sinhronizaciji, tako da bi u teoriji trebalo da radi više nego dobro. Videćemo kad stigne. I dalje jako malo informacija na netu, prosto mi je neverovatno s obzirom na ogromnu potražnju i velikom broju isporuka u svetu.

Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Neba Mart 09, 2019, 01:24:58 posle podne
Plavo je 1.0. tsi a zeleno su klasični benzinci.
Зелено је графикон снаге у зависности од обртаја, плаво зависност обртног момента од обртаја за исти мотор.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: fobia24 Mart 09, 2019, 03:45:45 posle podne
Hvala puno. Poručio sam na kraju, čekanje od 4-6 meseci. Ka-ta-strofa :) Toliko se ne čeka ni na Teslu koja ima problem sa produkcijom.

Neverovatno da je tolika razlika u čekanju karoq-a u odnosu na kodaq, duplo! Tesla ima problem ne sa produkcijom nego sa prevelikom tražnjom.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Peja Mart 09, 2019, 04:30:22 posle podne
Benz vs. ozloglaseni dizel. Zato se ceka.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: zverko Maj 09, 2019, 08:39:20 pre podne
Samo da javim, ostao sam dužan, auto je stigao  :B=) Za nekih 2,5 meseca. Umesto prvobitnih 5.

Ali, glavna stvar: kakav je Karoq 1.0 115hp? NEMA RAZLOGA ZA BRIGU. To me je najviše brinulo, jer nigde u Srbiji nije bilo da se testira, jer niko ne kupuje, jer se svi plaše. Ali ja sam oduševljen. Čim stisnem gas odmah reaguje i bogami jako, jako lepo ubrzava. Nisam očekivao tako dobro da će da ide jer su ljudi pričali “gluposti” po internetu, iskazivali sumnje, a zvanični testovi govorili da je motor dobar ali da preporučuju ipak jači motor. Bukvalno nema potrebe za jačim motorom. Naravno, ko želi slobodno.

Eto, da prenesem utiske, da se oni koji žele da kupe najmanji motor ne brinu.

Potrošnju ne znam jer još nisam ni 100km prešao.

P.s. Pronašao sam ovaj Škodin eksperiment gde su pitali novinare kakav je 1.0 svi su rekli da ne da je “đubre”. Onda su uzeli oktaviju 1.0 i na tablice stavili da je u pitanju jači motor i kao wow vrhunski ide. Onda su skinuli tablice i rekli da je to 1.0. Zanimljiv eksperiment https://youtu.be/JXrjpWZFpiQ

Živi bili
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: observer Maj 09, 2019, 10:46:13 pre podne
To je lepo. Cekamo izvestaj o potrosnji :)
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: shuxx Maj 09, 2019, 11:07:21 pre podne
Neka je sa srećom, da te dobro služi i da uživaš u vožnji    :bravo: :RR) bravo2
 
prevelika fama se napravila oko malolitražnih motora, lično mislim...nepotrebno... kao 1litar.. ko će to  da vozi...

pre puno godina su bila sportska vozila sa par hiljada ccm, a sada bre iz 2000 i 4 cilindra prave aždaje na putu
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: aleksandarzlatic Maj 09, 2019, 03:03:03 posle podne
Kolega, hajde otvori onda garazu pa detaljno opisi auto...

Cekamo da ga vidimo uzivo na nekom skupu.
Sve najbolje ti zelim, da uzivas sa njim :)
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: zverko Maj 24, 2019, 09:56:45 posle podne
Hvala svima na lepim rečima, čestitkama i željama :)

Nažalost, još uvek nisam prešao 100 kilometara (iz opravdanih razloga) ali sam prešao 88 km :)

Evo, par utisaka da podelim:

Potrošnja

danas sam prešao 45 kilometara, pola u gradu, pola na autoputu do aerodroma. Kompjuter kaže prosečna brzina 5,7 l/100km. Čak šta, na autoputu me je auto posavetovao da prebacim na tempomat, i kada sam to uradio, na nekih postavljenih 90-100 km/h average je pokazivao između 3,9 i 4,5. Jer sam tih nekih pet-deset minuta vožnje konstantno održavao brzinu i toliko je pokazivao kompjuter. Dakle, do Grčke očekujem potrošnju ne više o jedno 5,5 sa klimom i stvarima :)

U gradu je već druga priča. Tu ne uspevam da ga spustim ispod 8,8 pa nekad čak i 10 l/100km. Jednostavno, to je grad. Ni oktaviju 1,9 TDI nisam uspevao. To je to. Kraj.

Vožnja

Auto je jako udoban. Jako je dobro izolovan, a motor se gotovo ne čuje. Spolja. Unutra da ne pričam. Ide jako fluentno, menjač odličan, šesta služi samo za autoput ili ako se baš razvije u gradu, mada ne preporučujem zbog ovih huawei kamera novopostavljenih :) Ali taj miris, miris nove Škode, savršenstvo. Motor kao što rekoh jako lepo vuče, mada danas sam tek stigao da ga "nagazim" i tek sad shvatio koliko lepo vuče. Preoduševljen sam. Naravno, što se više zgazi to više troši. Tako da to neću raditi mnogo, barem prvih 1000 km dok se ne razradi

Unutrašnjost

Nema potrebe da pričam o unutrašnjosti, mislim da je ona svim ljubiteljima Škode i nemaca jasna. Svaki element na svom mestu, moderno, lepo, funkcionalno. Prava klasika koja će trajati 10+ godina. Ali ono što bih napomenuo jeste odličan touchscreen ekran i Apple car play veza. Funkcioniše gotovo savršeno. Gotovo kažem zato što mi se danas desilo da sam nekog zvao i da nisam čuo sagovornika uopšte. Mene čuje ali ja ništa. Izvukao kabl iz telefona i vratio, i proradilo. Tako da se desi taj sitniji bug ponekad.

---
Sve u svemu, ja sam toliko oduševljen automobilom da reči nemam. Bukvalno savršen auto jer ima sve što treba jednoj modernoj poluzahtevnoj porodici, auto za svaku priliku, i grad, i putovanja, a sa najmanjim motorom se em smanjuju troškovi svega (registracija 20.000 rsd, servis 12-15.000 rsd, potrošnja), em se štiti životna sredina.

Eto, možda će nekom značiti ovi utisci. A za poziv za okupljanje hvala, pa se možda vidimo prvom prilikom kad se organizuje.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Maksimus Maj 25, 2019, 05:35:45 posle podne
Potrosnja ti jos nije merodavna,em je nerazradjen em imas premale uzorke. Meni je potrosnja pala za preko litar kad sam presao 10 hiljada,doduse na dizelu.
Nek je sa srecom,to je stvarno dobar i praktican auto.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: vlado985 Maj 25, 2019, 09:47:39 posle podne
NIgdje ni jedna slika tog Karoqa osim ove testne sa pocetka teme ?
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Peja Maj 25, 2019, 10:11:56 posle podne
Slike sa pocetka teme su moje  ^-^
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Tester Avgust 20, 2019, 10:06:01 posle podne
Zdravo drugari, razmatram kupovinu karoq 1.0 tsi. Interesuje me da li ste zadovoljni tim motorom i koja je realna prosecna potrosnja u gradu?
Hvala na odgovorima
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Karlheinz Avgust 23, 2019, 10:08:17 posle podne
Dok neko ne napiše, evo šta se može pronaći u vezi potrošnje za Karoq 1.0tsi 115ks:

po starom, naći ćeš dosta različitih podataka, evo jedan od njih:
4,9 van grada
5,9 kombinovano
6,3 grad

po novom, WLTP (pogledaj negde metode kako se meri po WLTP):
8,4 vožnja polako
6,7 srednje
6,0 brzo
7,3 vrlo brzo
6,9 kombinovano

Po meni, ova vožnja polako, i prosek od 8,4 bi mogao biti najpribližniji gradskoj vožnji. Međutim, postoje dosta individualnih faktora kod svakog vozača i vozila, (koji grad?, rute, težina noge na gasu, dužina vožnje, temeratura...) pa se ne može reći - e toliko tačno je prosek u gradu, pa će npr. meni i tebi biti različit prosek u gradu.

Evo kolega iznad je napisao da u gradu, u prvi mah, nije mogao ispod 8,8-10L.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: sale.kriminale Avgust 30, 2019, 06:28:07 pre podne
Ja sam novi član foruma. Pozdrav svim drugarima. Razmišljam o kupovini Karoq-a 1.0 TSI. Nisam navikao na vozila sa jakim motorima pa ni nemam velika očekivanja. Moli se ZVERKO da nam nakon do sada pređenih kilometara kaže svoj cenjeni sud. Pretpostavljam da je vozio po brdskim putevima i auto-putevima sa više osoba u vozilu. Ako ima neko novi sa iskustvima bilo bi dobro da   nam nešto kaže. U poređenju sa osnovnim motorom koji pokreće Hundai Tucson-a 1.6 atmo 132 KS 160 Nm na preko 4k obrtaja , čini mo se da je 1.0 TSI jači i bolji motor.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: sis11 Septembar 01, 2019, 10:43:05 posle podne
I meni isto jako zanima ovaj 1.0, znam da je dosta njih reklo nikako ovaj motor, pa onda neko kaze, ne bi ni primetio da je 1.0...
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: sale.kriminale Septembar 02, 2019, 01:10:05 pre podne
Nigde nema ozbiljnog testa za ovaj 1.0 TSI motor za Karoq-a. Kada neki čovek na YT sam sedi u vozilu pa kao ubrzava na nizbrdici, to mi ne znači ništa. Pre neki dan u Škodinom salonu upravo otpremaju Karoq-a sa ovim motorom a trgovac mi kaže da najviše takvih prodaju. Znam da je motor slab ali ne znam koliko slab. Kriterijumi su sledeći: 1. Da li na auto-putu pretičem normalno kada donesem odluku da pretičem ili pak moram da pretičem "na zalet".  2. Kako se ponaša uz brdo sa više osoba u vozilu.  3. Da li ga klima ubija. Moj Logan je zadovoljavajući po ovim kriterijumima, dok recimo Punto ima taj manjak snage koji zahteva prilagođeni stil vožnje na većim obrtajima, kao i Logan ph2 sa atmosferskim trocilindrašem 1.0 Sce koji je još gori od Punta.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Karlheinz Septembar 02, 2019, 11:40:19 posle podne
Dok se neko ne javi, gotovo je sigurno da je Karoq sa 1.0TSI u svemu što si naveo bolji od Dacije Logan. Stvari su i donekle relativne, tj. zavisi šta se očekuje i iz kog auta/motora prelaziš u Karoq 1.0TSI.

Neki članovi se raspituju ovde, čitaju forum, onda kupe Karoq (Škodu) i zaborave na Škoda forum. Nemojte vas dvojica biti takvi, nego javite napišite utiske kada uzmete auto.  bravo2
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: mboban Septembar 03, 2019, 10:10:01 pre podne
Pozdrav svima, vidim da ima dosta interesovanja pa da se uključim.

Ja sam preuzeo nevedeni Karoq krajem jula i prešao sam do sada nekih 1400 km, jedan duži put NS - Zlatibor - NS, još nekih 400 km magistrale i ostatak grad. Prethodno sam vozio C-max-a 2005. godište 2.0 TDCI sa 136 KS.

Za utiske o snazi motora mislim da trebate na test vožnju, ja sam probao Octaviu sa tim motorom obzirom da se taj Karoq ne može naći. Moj utisak jeste bio da je manjak snage očigledan, ali ipak mislim više zbog toga što se dizel drugačije vozi, ima velik obrtni momenat na niskim obrtajima, a benzinac traži da se više zavrti. Ako prelazite sa atmosferskog benzinca sigurno ćete biti zadovoljni.

Motor je jako utišan, mirno radi, rezak zvuk se čuje tek preko 3000 obrtaja, ali i to je manje nego što se čuje dizel. Na auto puta pri 130 km/h se uopšte ne čuje. U preticanjima na Ibarskoj je bio korektan, jedino što u odnosu na dizel treba jedna brzina niže.

Potrošnja je još pod pitanjem obzirom da ima jako malo km na satu. Na putu NS - Zlatibor - NS ukupna potrošnja je bila 5,4. Na auto putu ne mogu da kažem tačno jer sam ga malo štedeo zbog razrađivanja. Posle tog puta sam dva puta bio na relaciji NS-ZR-selo-ZR-NS, nekih 150km ukupno i oba puta je bord pokazivao potrošnju 4,9 s tim da sam po magistrali vozio sa tempomatom podešenim na 100 km/h. Za grad je teško reći jer mnogo zavisi od relacije, meni je po NS recimo najčešće između 7,5 i 8,0. Ovo je sve po njegovom putnom računaru, proveriću i to u narednim sipanjima do čepa.

Eto, ako vas još šta interesuje, tu sam.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: sale.kriminale Septembar 03, 2019, 10:58:05 pre podne
E brate mbobane, pisao si malo Karoq pa Octaviu pa mi nije baš najjasnije.  Dakle, za Karoq 1.0 TSI, kakav je na auto-putu ili bilo kom otvorenom putu kada pretičeš ? Da li to preticanje predugo traje ? Kakav je uz brdo i naglasi da li si bio sam u vozilu ili sa više osoba. Kako rad klime utiče na vožnju ?  Daj malo više informacija. Da li se devojke više lepe na tebe kada vide 1.0 TSI ispod haube ?  ;)  Probna vožnja sa jednom osobom u vozilu mi i nije neki pokazatelj surove stvarnosti. U svakom slučaju hvala na saradnji.

Samo mala napomena za Karlheinz-a. Logan ph1 1.4 MPI se donekle ponaša kao dizelko. Uz brdo ide dosta dobro bez potrebe za čestim šaltanjem u niže brzine (zavisno od uzbrdice ...). Na auto-putu pretičem tako što dodam gas i završavam u razumnom vremenu i sve to sa više osoba u vozilu. Nekako mu je snaga motora više raspoređena u "vuču" nego u brzinu. Peta brzina mu je takva da nekada i u petoj mogu da pretičem. Mogao bi imati i šestu brzinu da malo smiri motor. To mi je neka polazna tačka.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: mboban Septembar 03, 2019, 12:06:00 posle podne
Pa utisci su uvek lični i zavise od prethodnog iskustava i treba ih uzeti sa rezervom.

Na putu NS - Zlatibor - NS nas je bilo troje u autu (tačnije 2,5) sa nešto prtljaga. Na auto putu se sasvim lepo ponaša, lagano dostigne 130 i preticanje se obavi bez vraćanja u 5. brzinu. Na magistralama ako treba brže preticanje definitivno treba vratiti u 5. ili 4. Na usponu, na penjanju od Užica ka Zlatiboru je održavao preko 100 km/h u 6. bez problema. Za klimu ne mogu za sada da ocenim koliko utiče na vožnju, do sada sam više prevezao bez klime i za ono vreme koliko je radila nisam primetio značajan pad snage.

Za neko poređenje sa tvojim Loganom možda možeš koristiti podatak o ubrzanju 0-100: 10.7 sec i max brzinu 187 km/h.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: sale.kriminale Septembar 03, 2019, 01:03:36 posle podne
Hvala na informacijama. Takav opis mi već znači. Koliko vidim bolje se pokazuje od vozila koje imama sada. Primećujem da Octavia sa ovim motorom ima deklarisanu max. brzinu 201 km/h dok Karoq ima 187 km/h što znači da je drugačijim prenosom deo snage usmeren u "vuču" na račun brzine a to mi se sviđa. Ne bi ga napravili da bude kilav.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: nemilose Septembar 03, 2019, 07:13:00 posle podne
Možda nije sve zbog prenosa. Octavia je aerodinamičnija, a to može dosta da znači pri većim brzinama.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: sale.kriminale Septembar 03, 2019, 07:24:14 posle podne
Moguće je. Mada mi je logičnije da su malo izmenili stepene prenosa zato što je Karoq za nešto više od 100 kg teži automobil. Sada bi trebalo cunjati po onim brojkama o specifikacijama za motor i menjač i naravno razumeti šta je pisac hteo da kaže. Ima li ko pametan da nam reši dilemu ?
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: mboban Septembar 04, 2019, 08:38:09 pre podne
Koliko vidim u specifikacijama odnosi u menjaču su isti ali ima neki odnos na osovini (Axle ratio) koji se razlikuje. Ali to je i logično obzirom da su kod Karoqa veći točkovi.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Maksimus Septembar 04, 2019, 09:55:07 pre podne
Taj karoq nije sampion brzine,ali ce ti biti i vise nego zadovoljavajuc ako ti i taj logan 1.4 zavrsava posao. Taj turbo benzinski motor ima dosta vise obrtnog momenta i ostvaruje ga na nizim obrtajima tako da ce biti i rastereceniji za voznju od auta koji sada imas.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: sale.kriminale Septembar 04, 2019, 10:01:53 pre podne
Znači ipak su u pravu one žene što kažu da veličina nije bitna ...   ;)   ... bar kada je reč o ovim 1.0 TSI motorima. Hvala na informacijama. 
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: sale.kriminale Oktobar 15, 2019, 06:58:39 posle podne
Evo baš nešto upoređujem motore Logana 1.4 MPI i Škodin 1.0 TSI.

1.4 MPI Renault                   1.0 TSI WV

55 kw / 5500 rpm                   85 kw / 5000 rpm         razlika: 30 kw / 500 rpm     36% / 9%

112 Nm / 3000 rpm                200 Nm / 2000 rpm      razlika: 88 Nm / 1000 rpm   44% /34%

Logan masa 950 kg                 Karoq masa 1265 kg     razlika: 315 kg                   25%

Sve razlike su u korist Karoq-a osim mase praznog vozila. Dakle, veće su razlike u snazi i performansama motora 1.0 TSI u korist Karoq-a, nego što je razlika u masi praznog vozila u korist Logana ph1. Iznosi u procentima su zaokružene vrednosti da ne gnajvimo sa decimalama.  Mislim da se sa ovim podacima malo bolje vidi koliko je Karoq 1.0 TSI jači i oštriji od mog starog Logana (koji je bio zadovoljavajući). Mislim da na auto-putu Karoq piše pravila a konkurenciju ostavlja u prašini.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: fobia24 Oktobar 15, 2019, 07:31:42 posle podne
Nije za poredjenje uopste dacija sa skodom. Imao sam logana godinu dana za prelazni period. Otac ga je kupio novog 2006 sa full opremom 1.5dci. I danas je kod burazera ali u fazi raspada po pitanju mehanike i limarije. Izolacija, upravljivost, kvalitet materijala, dva sveta skroz. Skoda se moze porediti sa seatom recimo.

Poslano z mojega SM-G965F z uporabo Tapatalk

Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: sale.kriminale Oktobar 15, 2019, 07:49:16 posle podne
Nisam poredio vozila već motore u odnosu sa masom praznog vozila. Bile su sumnje u vezi snage motora 1.0 TSI za Karoq-a. Ovde je poređenje iskazano za neverne Tome poput mene ako se nađu na forumu a sumnjaju u snagu motora. Zanimljiv bi bio i odnos kod Octavie koja je za oko 100 kg lakša od Karoq-a, kao i kod Kamiq-a. Recimo odnos Octavia , Kamiq , Karoq, svi sa motorom 1.0 TSI.
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: hakkler Oktobar 16, 2019, 12:41:00 pre podne
Uspoređuješ neusporedivo..prepotopne atmosferce koje pojede i slabiji tsi onaj od 86ks..jer osim momenta i snage imaju na nižim okretajima maximano okretni moment u širokom rasponu.

Odnos ks i kg je najjednostavnija formula za isti motor tak da sam koeficijent otpora igra ulogu tek na večim max. brzinama gdje prommtno raste sa verzijom kiosk karoserije.

Evo ti scala i karoq sa istim motorima (octave nema u 1.0 tsi varijanti..na toj stranici)

http://www.zeperfs.com/en/match7642-7956.htm
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: sale.kriminale Oktobar 16, 2019, 06:02:22 posle podne
Ja mislim da se svaki motor može uporediti sa svakim motorom jer motori pokreću automobile ma kakvi to motori bili. Svaki motor ima svoje podatke max.HP/rpm , max.tork/rpm i drugo. Upoređenje (usporedba) neće imati smisla ako se pojedine vrste motora zakonom zabrane pa ih ne bude više u vozilima. Benzinci i dizeli se mogu upoređivati jer jedino tako možemo videti razlike među njima. Odnos KS/kg mi ne govori mnogo. KS ali na kojim obrtajima ? Tako Tucson sa "prepotopnim" motorom 1.6 GDI ima 136 KS na 4800 rpm što znači da ne valja ništa a odnos KS/kg bi mu bio dobar ako samo to gledamo. Generalno KS je nešto što zadnje gledam kod motora.   
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: djordje48 Oktobar 16, 2019, 06:10:10 posle podne
Korrjanci furaju fazon sa dva motora i to je to. Tu je 1.6 dizel koji ide u sva korejanska vozila i neki preistorisjski atmosferac 1.4 ili 1.6. Mada kod mog drugara na hjundaiju 1.4 atmo 100 KS na plin se pokazao veoma dobro. Presao je 250 000 sa njim novog ga uzeo ali sve sem motora se raspalo pri cemu on nije siledzija. To je bio I30 2010 godiste. Eneterijer em ruzno izgpeda em nepregledno em se sve raspada. Kvacilo propalo vec na 150 000 i druk lager. Od kako je uzeo taj auto nesto je krckalo i lupkalo staln. Spoljni dizajn to tek ne bih komentarisao, jednistavno nema poredjenja sa prelepim skodama bravo2 ali eto motor tih i dobar nema sta. Izgoeda da Zuti naprave dobar motor i to je to. Ostalo sve skresu troakove pocevsi od limarije farbe pa do plastike i menjaca, sklopova. Da ne pricam o jeftinom zvuku pri zatvranju vrata. Npr vozio sam sluzbenu mazdu 3 2017 godiste koja ima 2.0 atmo 120 KS koji ide kao nevreme. Ali sve ostalo na tom autu je jeftino. Prakticnost i ponuda prostora nula. A najveci hit su mi dva dugmeta za jednu istu komandu za recirkulaciju vazduha u kabini. Mada i up i citigo i seat mii su tu sramota i treba cebetom da se pokriju =))  jer imaju rucnu kurblu za tu komandu :))
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: djordje48 Oktobar 16, 2019, 06:17:17 posle podne
Nego jeste li provalili da se dostigao neki nivo konjaze za odredjene klase vozila i da ce to dugo tako da fura? Npr za male automobile tipa fabija, 80-90 KS. Za klasu skale i golfa 115 KS. Za klasu pasata i superba 150 KS. Hocu reci samo nam trpaju sarenila ledove i ludila i ekrane ali niko od menadzera auto industrije nece da prezali smagu. Npr da ne mozes da prodas fabiju ispod 120 KS, oktaviju ispod 190 KS a superb ispod 240 KS. Sitigo ispod 90 KS npr ili 100 KS. Jer realno siperb od 150 KS je mrcina manje vise a da ne pricam 1.6 TDI od 120 KS. Premalo =))
Naslov: Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
Poruka od: Karlheinz Oktobar 16, 2019, 06:48:43 posle podne
 backtotopic1