Autor Tema: KAROQ 1.0TSI test i utisci  (Pročitano 16024 puta)

0 članova i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže djordje48

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1022
  • Total likes: 35
  • Ugled L&K: 18
  • Lokacija: Beograd
  • kad peres auto dobro zatvori vrata jer ce da curi
Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #105 poslato: Decembar 03, 2019, 01:16:55 posle podne »
Samo je krajnje vreme da umre atmo MPI benzinac u VW grupaciji od 60 i 75 KS. Samo TSI ne slabiji od 90 KS i sve ce biti ok.

Da napisem jos jedno poredjenje: 1.0 TSI od 90 KS je daleko mocniji u oktaviji nego sto je 1.0 MPI 60 KS mocan u fabiji.

Zlajo? bravo2
  • Vozi: SKODA SUPERB 2.0 TDI 103 KW 2015; SKODA FABIA 1.2 HTP 44 kw 2011
Gazdama su dani odbrojani. No X7 allowed!

Van mreže 9800pro

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #106 poslato: Decembar 03, 2019, 01:28:16 posle podne »
Evo mali info vezano za tuning 1.0tsi-a.
Znači radi se o THP Solutions firmu tu kod nas u HR.
Ljudi rade sve na valjcima, custom za svaki auto.
Za 1.0tsi ide 20-25ks gore, vrijeme rada 4-5 sati, cijena cca 500€.
Svakako ću ozbiljno ramisliti o tome kad stigne auto.
  • Vozi: Ford Focus mk1 1.8 16V karavan

Van mreže Filip BG

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #107 poslato: Decembar 03, 2019, 02:26:41 posle podne »
Klip jeste star (i verovatno naručen od strane marketinga), ali pokazuje da i 1.0 TSI od 85kw može biti upotrebljiv u svakodnevnoj vožnji.
Neka je vama 9800pro srećna kupovina i da u zdravlju koristite svoju novu Škodu. Nemojte se opterećivati chip tuning-om. Ne bih žrtvovao garanciju radi chip tuning-a.
Uživajte u vožnji, izletima, životu.

https://www.youtube.com/watch?v=JXrjpWZFpiQ
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014

Na mreži petarp031

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #108 poslato: Decembar 03, 2019, 02:29:38 posle podne »
Slozio bih se sa Filipom, taj motor ide dosta fino i sa fabrickom snagom, cipovanje bih zaobisao. Pozdrav

Sent from my SM-A920F  

  • Vozi: Octavia RS mk1

Van mreže nemilose

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #109 poslato: Decembar 03, 2019, 08:20:32 posle podne »
Što se tiče 250m za 10s, primetio sam da moj klinac uči ubrzano kretanje iz Fizike, pa sam mu dao da malo vežba
Ako je ravnomerno ubrzanje, posle tih 250m brzina bi bila 180 km/h. Ubrzanje od 0 do 100 km/h bi bilo za 5.5 sekundi i onda još 4.5 sekundi do 180 km/h. Slabije od F1, ali i dalje nedostižno za obične automobile
  • Vozi: Opel Astra Classic II 1.4

Na mreži petarp031

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #110 poslato: Decembar 03, 2019, 08:36:44 posle podne »
Narocito ako forsaz ne ide u crveno, jer kolega rece da salta u manjim obrtajima, al je vest sa menjacem
Mada sa sluzbenom fabiom sve je moguce, znam po svojoj
Nadam se da niko nece zameriti, salimo se malo.

Sent from my SM-A920F  

  • Vozi: Octavia RS mk1

Na mreži hakkler

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #111 poslato: Decembar 03, 2019, 09:53:51 posle podne »
Evo mali info vezano za tuning 1.0tsi-a.
Znači radi se o THP Solutions firmu tu kod nas u HR.
Ljudi rade sve na valjcima, custom za svaki auto.
Za 1.0tsi ide 20-25ks gore, vrijeme rada 4-5 sati, cijena cca 500€.
Svakako ću ozbiljno ramisliti o tome kad stigne auto.
Inače opće poznato je da tsi motori od vag grupacije dolaze i sa više ks od deklariranih..ovisno kako ti grah padne i na kojega naletiš. Tako da bi obavezno bio prisutan mjerenju..stock oem i poslije.Ako na dynu izbaci..bubam napamet cca 120..122 ks i par nm više. Ne znam baš koliko je isplativo ići za 500eura par ks više i 30tak nm.
Al ok..svatko zna najbolje za sebe.
10 sek...

Van mreže 9800pro

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #112 poslato: Decembar 04, 2019, 11:12:05 pre podne »
Samo polako, razlika je između "ozbiljno razmišljam" i sigurno idem.
Dok stigne auto još se 10 puta predomislim.
Kako će mi auto biti parkiran na ulici razmišljam i o keramici za lak.
Imam ponudu za 9H sa 5 godina garancije za isto cca 500-550 eura.
  • Vozi: Ford Focus mk1 1.8 16V karavan

 


Pretraga Škoda foruma [Google]