Google pretraga Škoda foruma

Aktivne teme [vidljive za Goste]

Centralna brava zadnja vrata Buca Skoda Mladenovac
[juče u 10:25:09 posle podne]


Letnje gume. Saveti, dileme, iskustva. Sezona: 2018 Zoka
[juče u 10:23:16 posle podne]


Humanitarno auto-moto okupljanje 21.1.2018 Bobi
[juče u 10:00:09 posle podne]


Voda ili neka druga tecnost u ventilacionim cijevima ispod prednjih sjedista . dzon
[juče u 05:37:11 posle podne]


Kupovina Fabije 2003-4 Maksimus
[juče u 03:35:23 posle podne]


Gumeni cepovi u patosu,prolazi voda. rkoms
[juče u 01:54:11 posle podne]


Morimoto projektori fabijanovic
[Januar 20, 2018, 08:10:16 posle podne]


Octavia 3 2014 - Treće štop svetlo AcoSk
[Januar 20, 2018, 12:46:58 posle podne]


1.6TDI gubi rashladnu tečnost? nebojsar
[Januar 19, 2018, 10:40:34 posle podne]


Da li da je stavim u smesne ili zalosne slike????? Skorpion
[Januar 19, 2018, 01:48:59 posle podne]


Obaveštenje za Goste

Gost, dobrodošao na škodaforumllRS. Nakon Prijavljivanja dostupno je više mogućnosti i sadržaja sa ŠKODA portala, vidljivi su skriveni linkovi i slike u punoj veličini a format prikaza je širi.
Pridruži se i ti - registruj se sada!


Autor Tema: KAROQ 1.0TSI test i utisci  (Pročitano 1332 puta)

Na mreži nidza

  • RallyeSport
  • *****
  • Član od: Sep 2016
  • Poruke: 570
  • L&Ke/DisL&Ke 20
  • Lokacija: Beograd
Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #30 poslato: Januar 12, 2018, 04:41:28 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Otkud da ih treba izbegavati? Jedino ti je bitno koliko KS/Nm ima i kako su raspoređeni kroz obrtaje.

    Ništa sporno sa tim novim 1.0 nema. Vozio sam ih u Škodi, Hondi, Fordu.


    Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

    • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2013 Elegance

    Na mreži Maksimus

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Sep 2017
    • Poruke: 453
    • L&Ke/DisL&Ke 18
    • Lokacija: BG
    Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
    « Odgovor #31 poslato: Januar 12, 2018, 04:44:20 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Ne mogu da se otmem utisku da je to malo kukanje radi kukanja  :B=) . Zameraju im zvuk,ali koji to cetvorocilindras ima neki specijalan zvuk (ne pricam o nekim abartima itd) tako da po meni samo napred.
    Sigurno da trocilindras nece biti trajan kao neki cetvorocilindras dosta vece zapremine ali kupujes nov auto sa 5 godina garancije,ti te nece mnogo doticati.
    • Vozi: Superb Sportline

    Van mreže Dragi 91

    • Test Drive
    • *
    • Član od: Nov 2016
    • Poruke: 13
    • L&Ke/DisL&Ke 0
    • Lokacija: Beograd
    Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
    « Odgovor #32 poslato: Januar 12, 2018, 04:55:55 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Mada se ja slabije razumem od clanova koji su vrsni poznavaoci i zaljubljenici u Skodu,neki moj utisak je da se izgleda 1.0 TSI bolje pokazao od 1.2 TSI?
    • Vozi: Škoda Octavia 1.6 TDI 110 ks Ambition 2016


    Van mreže YetiSumadinac

    • Test Drive
    • *
    • Član od: Dec 2015
    • Poruke: 4
    • L&Ke/DisL&Ke 0
    • Lokacija: Beograd
    Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
    « Odgovor #33 poslato: Januar 12, 2018, 05:06:32 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Hvala na brzim odgovorima, na papiru inace izgleda ovako:

    Karoq 1.0tsi : 116ks i 200Nm od 2000rpm
    Yeti 1.4tsi : 122ks i 200Nm od 1500rpm

    Ubrzanja od 0-100km/h su im prakticno ista - 10.5s i 10.6s, sto pretpostavljam da Karoq nadoknadjuje boljom aerodinamikom i manjom masom kao sto sam vec rekao. U svakom slucaju odoh sada da zakazem test voznju pa mogu i da javim moje utiske.

    • Vozi: Yeti 1.4tsi 2011

    Na mreži PejaTopic starter

    • Laurin&Klement
    • ******
    • Član od: Jul 2013
    • Poruke: 1906
    • L&Ke/DisL&Ke 29
    • Lokacija: A-6850
    Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
    « Odgovor #34 poslato: Januar 12, 2018, 06:33:14 posle podne »
  • 0
  • 0
  • 1.0 tsi nije bucan u Karoqu.

    Svakodnevno-više puta neces ubrzavati 0-100 km/h, tako da tih 10.5s ne znači praktično baš mnogo, barem ne meni.

    Meni više znači obrtni moment, koji je kod 1.0 tsi od 2000 rpm i 200 Nm, a Karoq je težek. Odnos Nm/kg mu nije impozantan.

    Za Fabiju i Rapid je odličan izbor.
    • Vozi: Škljocwagen Octy A6+ 1.6 TDI MY2012, Rumunobil Logan 1.4 MPI

    Na mreži Skorpion

    • Style
    • ****
    • Član od: Maj 2016
    • Poruke: 141
    • L&Ke/DisL&Ke 8
    • Lokacija: Beograd
    Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
    « Odgovor #35 poslato: Januar 13, 2018, 04:15:09 posle podne »
  • 0
  • 0


  • Hvala na brzim odgovorima, na papiru inace izgleda ovako:

    Karoq 1.0tsi : 116ks i 200Nm od 2000rpm
    Yeti 1.4tsi : 122ks i 200Nm od 1500rpm

    Ubrzanja od 0-100km/h su im prakticno ista - 10.5s i 10.6s, sto pretpostavljam da Karoq nadoknadjuje boljom aerodinamikom i manjom masom kao sto sam vec rekao. U svakom slucaju odoh sada da zakazem test voznju pa mogu i da javim moje utiske.

    I prevodu kad Yeti povuce od 1500, kod mene od 1400 obrtai na 1.4 TSI 125 KS sa kaisem, Karoq je jos u dubok san. Za da se oseti snaga treba da ga teras preko 2000 obrtaja a tad trosi vise. Ja menjam u vecu brzinu vec na 2000-2100obrtai kad normalno vozim.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk

    • Vozi: Škoda Yeti Outdoor Adventure 1.4TSI 92kW 2WD

    Van mreže observer

    • Style
    • ****
    • Član od: Sep 2016
    • Poruke: 194
    • L&Ke/DisL&Ke 10
    • Lokacija: Novi Sad
    Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
    « Odgovor #36 poslato: Januar 13, 2018, 08:23:32 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Tako nekako.
    • Vozi: VW Polo 1.6 TDI 2010 Comfortline, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

    Van mreže YetiSumadinac

    • Test Drive
    • *
    • Član od: Dec 2015
    • Poruke: 4
    • L&Ke/DisL&Ke 0
    • Lokacija: Beograd
    Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
    « Odgovor #37 poslato: Januar 17, 2018, 03:43:24 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Bio kod jednog od dilera da zakazem test voznju, ali koliko sam shvatio Karoq-a sa 1.0tsi motorom za testiranje nema trenutno niko od dilera s obzirom da po Skodinoj politici smeju test vozilo da imaju samo u najvisoj Style opremi, a 1.0tsi postoji samo u Ambition. Verovatno cu zakazati probu 1.6tdi koji je slicnih ili nesto boljih performansi i koji imaju trenutno registrovan. 1.5tsi ce inace dobiti verovatno krajem meseca i po njihovim recima to je motor koji mu bas lezi :)
    • Vozi: Yeti 1.4tsi 2011

    Van mreže valdy

    • Test Drive
    • *
    • Član od: Jan 2018
    • Poruke: 3
    • L&Ke/DisL&Ke 0
    • Lokacija: Beograd
    Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
    « Odgovor #38 poslato: Januar 19, 2018, 11:07:12 pre podne »
  • 0
  • 0
  • Da li mi neko može preneti utiske o motoru 1.0 u Fabii?Razmišljam da uzmem 81kw,al nekako me sve vreme plaši taj 1.0 motor.

    Da odmah napomenem,nemam pojma ništa o kolima,niti me zanima.Auto mi služi za prevoz od tačke A do tačke B.

    Vozim 95% vremena u gradu,ne jurim,vozim 60-70km/h,na autoputu 100-120 i to je to.

    Totalno običan vozač.
    • Vozi: Fiat Punto / Škoda Fabia
    Pazi šta želiš,jer će ti se ispuniti!

    Na mreži nidza

    • RallyeSport
    • *****
    • Član od: Sep 2016
    • Poruke: 570
    • L&Ke/DisL&Ke 20
    • Lokacija: Beograd
    Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
    « Odgovor #39 poslato: Januar 19, 2018, 12:38:51 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Nema šta da te plaši, već je rečeno.

    110 KS je 110KS, nikakve veze nema broj cilindara. Čak se kod tog 1.0 TSI ni ne primeti ništa specifično dok ne uđeš malo u obrtaje, jer ima neobičan rezak zvuk, ali i to je deplasirano s obzirom da se opraštamo od automobila koji su se lepo čuli.
    • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2013 Elegance


    Na mreži Karlheinz

    • Administrator
    • ******
    • Član od: Mar 2013
    • Poruke: 5456
    • L&Ke/DisL&Ke 85
    • Lokacija: Beograd
    Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
    « Odgovor #40 poslato: Januar 19, 2018, 12:39:41 posle podne »
  • 0
  • 0
  • o motoru 1.0 u Fabii?
    Može, u forumu Fabia, i temi za Fabiju i taj 1.0 motor. (gde si već i postavio pitanje)  bravo2
    Links/Linkovi Register/Registrujte se or/ili Login/Ulogujte se
    « Poslednja izmena: Januar 19, 2018, 12:52:48 posle podne Karlheinz, Razlog: link »
    • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

    Van mreže valdy

    • Test Drive
    • *
    • Član od: Jan 2018
    • Poruke: 3
    • L&Ke/DisL&Ke 0
    • Lokacija: Beograd
    Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
    « Odgovor #41 poslato: Januar 19, 2018, 12:46:24 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Nema šta da te plaši, već je rečeno.

    110 KS je 110KS, nikakve veze nema broj cilindara. Čak se kod tog 1.0 TSI ni ne primeti ništa specifično dok ne uđeš malo u obrtaje, jer ima neobičan rezak zvuk, ali i to je deplasirano s obzirom da se opraštamo od automobila koji su se lepo čuli.


    Zahvaljujem.

    Može, u forumu Fabia, i temi za Fabiju i taj 1.0 motor.Može, u forumu Fabia, i temi za Fabiju i taj 1.0 motor. (gde si već i postavio pitanje)  bravo2
    koliko sam ja primetio,ta poruka je nestala :(
    • Vozi: Fiat Punto / Škoda Fabia
    Pazi šta želiš,jer će ti se ispuniti!

    Na mreži Karlheinz

    • Administrator
    • ******
    • Član od: Mar 2013
    • Poruke: 5456
    • L&Ke/DisL&Ke 85
    • Lokacija: Beograd
    Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
    « Odgovor #42 poslato: Januar 19, 2018, 12:54:31 posle podne »
  • 0
  • 0
  • Nije nestala, već je premeštena u odgovarajuću temu, eno link sam stavio gore u mojoj prethodnoj poruci, ovde, dva posta iznad. :-)
    • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

     


    Obaveštenje za Goste

    Gost, dobrodošao na škodaforumllRS. Nakon Prijavljivanja dostupno je više mogućnosti i sadržaja sa ŠKODA portala, vidljivi su skriveni linkovi i slike u punoj veličini a format prikaza je širi.
    Pridruži se i ti - registruj se sada!