Autor Tema: Karoq 1.5 TSI  (Pročitano 3656 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže DenisTopic starter

Karoq 1.5 TSI
« poslato: Mart 07, 2019, 10:07:39 pre podne »
Pozdrav, da li ima neko iskustva sa Skodom Karoq 1.5 TSI ?
  • Vozi: Skoda fabia1.9tdi

Na mreži sparkey

  • Test Drive
  • *
  • Poruke: 7
  • Total likes: 8
  • Ugled L&K: 1
  • Lokacija: Kragujevac
Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #1 poslato: Mart 09, 2019, 08:14:17 pre podne »
Pozdrav Denise,
Posedujem 1.5 TSI sa manuelnim menjačem. Prešao sam nešto preko 5000 km.
  • Vozi: Škoda Karoq 1.5 Style

Van mreže NNorbi90

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #2 poslato: Mart 10, 2019, 08:54:48 pre podne »
Pozdrav,
Imam i ja Karoq sa manuelnim menjačem i 1.5 TSI motorom. Prešao sam tek oko 1300 km ali pitaj slobodno ako ti mogu nekako pomoći.

Sent from my SM-G950F  

  • Vozi: Škoda Karoq 1.5 TSI Style MY2019

Van mreže DenisTopic starter

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #3 poslato: Mart 12, 2019, 10:37:43 pre podne »
U fazi sam cekanja, pa me zanima kakvi su utisci, potrosnja itd...
  • Vozi: Skoda fabia1.9tdi

Van mreže Tadzo

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #4 poslato: Mart 12, 2019, 11:58:40 pre podne »
Nacekaces se. Ja sam porucio Karoq-a sa 1.5TSI motrom i DSG menjacom i nisam ga docekao (pre tri nedelje mi saopstili da ne mogu da mi kazu da li bi mi vozilo stiglo za 2 meseca ili za 6 meseci a vec sam cekao 3 meseca) na kraju sam kupio Kodiaq-a sa 2.0TDI 150ks motorom i DSG menjacem koji su imali na lageru.
  • Vozi: Škoda Kodiaq 2.0TDI 150ks DSG 2018 Style

Van mreže -nebojsa-

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #5 poslato: Mart 12, 2019, 08:26:41 posle podne »
Mislim da nisi ni pogresio. Kodiaq je bolji auto. Veci, prostraniji, udobniji verovatno; odrzavanje je slicno. Takodje 2.0TDI odavno nema "decijih bolesti"; koje su se vec pojavile kod 1.5TSI.
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Van mreže DenisTopic starter

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #6 poslato: Mart 12, 2019, 08:32:56 posle podne »
Moj stize u ovoj sedmici,tako mi je receno jer je bio na lageru, a receno mi je isto tako da sljedeci moze stici tek krajem septembra, al mene vise zanima kako se ponasa na cesti...
  • Vozi: Skoda fabia1.9tdi

Van mreže Karlheinz

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #7 poslato: Mart 13, 2019, 06:22:57 posle podne »
Nacekaces se. Ja sam porucio Karoq-a sa 1.5TSI motrom i DSG menjacom i nisam ga docekao (pre tri nedelje mi saopstili da ne mogu da mi kazu da li bi mi vozilo stiglo za 2 meseca ili za 6 meseci a vec sam cekao 3 meseca)

Ovde mislim piše da takav model, plus još sa 4x4, uskoro neće ni biti u ponudi.

https://www.autorevue.cz/nejsilnejsi-fabia-s-manualem-se-do-prodeje-nevrati-sef-skody-uvedl-duvody/
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže DenisTopic starter

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #8 poslato: Mart 16, 2019, 09:58:41 pre podne »
Auto je stiglo za manje od 7 dana, sada cemo vidjeti kakav je.
  • Vozi: Skoda fabia1.9tdi

Van mreže Karlheinz

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #9 poslato: April 06, 2019, 01:12:47 posle podne »
Uporedni test: Karoq 1.5tsi 150ks i Renault Kadjar 1.2 i Peugeot 3008 1.3
https://www.autoexpress.co.uk/renault/kadjar/106530/renault-kadjar-vs-skoda-karoq-vs-peugeot-3008
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže NNorbi90

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #10 poslato: Oktobar 11, 2019, 09:28:19 posle podne »
Da, pretpostavljao sam da je automatska klima sa razlogom skuplja za oko 500 eur. Primetio sam da se ljudi jako uobraze kada kupe Karoq-a. Nema ih na forumu. Neće da se druže sa boranijom. Hajde frajeri što vozite Karoq-a: klima, putnički prostor, izolacija , paljenje guma ... Idemo.
Pozdrav svima,

Evo da spasim obraz vozačima Karoq-a... ;)

Vozim Škodu Karoq 1.5 TSI Style nešto manje od godinu dana ( Garaža stiže uskoro... Nisam stigao ranije da nakucam kvalitetan tekst o autu).

Po mom ličnom iskustvu automatska klima radi dobro. Ja drzim na Auto i podesavam samo zeljenu temperaturu. Tako na pocetku bude malo bučnija nego sto bi želeo ali nakon kratkog vremena kad se vozilo ohladi/zagreje na željenu temperaturu, ventilator se smanji i posle toga klima je nečujna.

Putnicki prostor na zadnjoj klupi (ja imam varioflex sedišta) je fantastičan. Žena je sedela nazad pored bebe celim putem do grčke i nazad i izuzetno je zadovoljna. Uporedio sam mesto za noge nazad sa novim qashqai-em od drugara i znatno ima više mesta u Karoq-u (oko 5 cm) kad namestim sedište vozača u oba auta  da meni odgovara. Za tri osobe nazad je peihvatjivo na kraće relacije do sat vremena. Na duži put ne bih preporučio za tri odrasle osobe zadnju klupu.

Zvučna izolacija je ok. Pri vecim brzinama na auto putu se cuje motor/vetar ali je prihvatljivo po mom mišljenju. Nije ništa lošije od Toyote Corolle (isto 2018. godište) koju ponekad vozim poslovno. Jedino se čuje neki zvuk koji me iritira pri brzinama iznad 50 km/h kad neko spusti prozor nazad. Mislim da su to vrtlozi koje stvaraju krovni nosači...

Nadam se da sam napisao sve što si hteo da saznaš. :)

Sent from my SM-G950F  

  • Vozi: Škoda Karoq 1.5 TSI Style MY2019

Na mreži sale.kriminale

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #11 poslato: Oktobar 12, 2019, 12:46:50 pre podne »
 :bravo:

Kako si zadovoljan motorom 1.5 TSI ?  Kakva je potrošnja u gradu ? Koliko košta godišnja registracija i mali servis ? Još to da saznam i biću srećan.

 :)
  • Vozi: Dacia Logan 1.4 MPI
Samo klotara se isplati.

Van mreže NNorbi90

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #12 poslato: Oktobar 12, 2019, 08:49:18 pre podne »
:bravo:

Kako si zadovoljan motorom 1.5 TSI ?  Kakva je potrošnja u gradu ? Koliko košta godišnja registracija i mali servis ? Još to da saznam i biću srećan.

 :)
Motor po meni je odličan. Povuče lepo kad zatreba i zajedno sa adaptivnim tempomatom je super kombinacija na autoputu. Jedino se dešava ponekad onaj kangarooing pri kretanju sa hladnim motorom što i drugi pišu na raznim forumima. Sad posle godinu dana mi se mnogo ređe dešava jer sam se navikao na auto i automatski dam malo više gasa kad znam da krećem sa hladnim motorom. Servis mi sledi za dve nedelje pa cu tražiti da mi obavezno ažuriraju softver motora. Nadam se da ce posle toga skroz da prestane sa tim.

Kombinovana potrošnja mi je oko 6l (grad, autoput i van grada) a kad samo vozim u gradu onda računar pokazuje nešto oko 8l.

Registracija mi je bila 27400 dinara s tim da nije bilo potrebno raditi tehnički. Za mali servis ću znati koliko košta kad ga obavim za dve nedelje ali koliko sam se raspitao trebalo bi da bude oko 150 EUR.

Sent from my SM-G950F  

  • Vozi: Škoda Karoq 1.5 TSI Style MY2019

Na mreži sale.kriminale

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #13 poslato: Oktobar 12, 2019, 04:51:12 posle podne »
Čuo sam da je to poskakivanje samo softverski problem i da se rešava ažuriranjem. Neko je pisao o tome. To ćeš sigurno rešiti. Mogao si otići u ovlašćeni servis i ranije da ti to reše. Potrošnja je zaista mala. Svaka čast Švabama kako su ga napravili. Hvala na informacijama. Neka te dobro služi auto. Nov je bogu hvala. Kod mene je mrtva trka između Tucsona i Karoqa. Tako mi i treba kada sam izbirač ( .... naiđe na otirač). Ovi TSI motori su svakako moderniji od T-GDI turbo 1.6 Hyundai što sam gledao. Oni troše 10l po gradu opušteno. Jači je motor i teži auto pa je donekle razumljivo. Kod nas benzinaša stopalo na gasu je kao da stajemo na nagaznu minu. Sve nešto slabo stiskamo pedalu gasa ... dok ne popizdimo pa oflekamo dizelaše pa neka košta šta koša ... da se zna ko je stariji ...

 =))   Hvala i pozdrav.
  • Vozi: Dacia Logan 1.4 MPI
Samo klotara se isplati.

Van mreže NNorbi90

Odg: Karoq 1.5 TSI
« Odgovor #14 poslato: Oktobar 30, 2019, 09:05:13 posle podne »
:bravo:

Kako si zadovoljan motorom 1.5 TSI ?  Kakva je potrošnja u gradu ? Koliko košta godišnja registracija i mali servis ? Još to da saznam i biću srećan.

 :)
Evo samo da javim da sam juče obavio mali servis u Intersremu. Platio sam 17700 dinara (4.9l ulja, filter ulja, filter vazduha, filter polena i ruke).

Čim je čovek uneo broj šasije u sistem iskočila mu je notifikacija da treba da odrade update softvera zbog tog poskakivanja pri kretanju tako da je i to sad rešeno. Po meni je auto sad mnogo bolje podešen što se mapiranje motora tiče u prvoj i drugoj brzini. Nema više kangarooing-a kod kretanja i osetno je bolje ponašanje kod promena u ostale brzine.

Sent from my SM-G950F  

  • Vozi: Škoda Karoq 1.5 TSI Style MY2019

 


Pretraga Škoda foruma [Google]