Anketa

Pročitaj prvu poruku i daj svoj glas: Kupiti 2.0 KODIAQ TDI ili TSI?

2.0TDI
25 (64.1%)
2.0TSI
14 (35.9%)

Ukupno glasova: 39

Autor Tema: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI  (Pročitano 7054 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži fobia24

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #90 poslato: Februar 18, 2018, 08:32:11 posle podne »
Benzin je u Sloveniji osetno skuplji od dizela. U Srbiji je obrnuto, ali samo dok se ne promeni odnos dizelaša-benzinaca. Kada vlast uoči porast neke kategorije, oni je oderu.
  • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI
error driver

Van mreže Peja

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 2598
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 40
  • "Lako ti je plitku vodu zamutiti, i budalu naljuti
Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #91 poslato: Februar 18, 2018, 08:51:57 posle podne »
Glavno dranje će biti kada poraste cena sirove nafte. Ode sve u peršun.
Poruka hejterima:
Jedino što možete uraditi je da mi pljunete pod prozor

Van mreže -nebojsa-

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #92 poslato: Februar 18, 2018, 09:28:16 posle podne »
Kod nas cena goriva raste i kada cena sirove nafte opada, mi smo tek naj..ali  :(
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Van mreže Jocalaguna

  • Style
  • ****
  • Poruke: 127
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Svuda svrati Škodi se vrati
Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #93 poslato: Februar 18, 2018, 10:34:49 posle podne »
Samo da podsetim one koji imaju dizele kupljene ovde, kada budu dolazili ti "zabranjeni"  dizeli kod nas, koji će više vredeti: uveženi sa 600 000km koji će biti vraćeni na 150 000km ili naši sa originalnom km?
  • Vozi: Škoda Kodiaq 2.0 tdi 140 kw (190 KS) 4x4 DSG Style 2018 bela

Na mreži observer

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #94 poslato: Februar 19, 2018, 12:30:21 pre podne »
To je vec sad veliko pitanje. Narod ovde ne gleda kvalitet vec samo najnizu cenu. Eventualno domace poreklo moze da pomogne da se auto lakse proda ali da ce postici vecu cenu jako tesko.
Moj Polo je patoloski odrzavan (i dan danas u ovlascenom servisu), garaziran, izgleda i mirise kao nov ali mu to nije pomoglo da dobije bolju cenu pre tri godine kada sam pokusao da ga prodam.
Nista to nasem coveku nije vazno ako ima preko plota jeftinije.
Odustao sam na kraju od prodaje jer mi vise vredi kao rezervni auto nego kao (malo) keša.
  • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži Maksimus

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #95 poslato: Februar 19, 2018, 12:42:04 pre podne »
Naravno da vredi vise od onog iz uvoza,uz solidan paket opreme itekako nadje kupca.
Samo treba biti realan i ne ocekivati 50% vecu cenu od polovnjaka iz uvoza na to ime.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže Sammael

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #96 poslato: Februar 22, 2018, 10:21:11 posle podne »
Odluka odložena za 27.2.
  • Vozi: Škoda Karoq 1.5 TSI 2018 Style Lava Blue

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #97 poslato: Februar 22, 2018, 11:32:19 posle podne »
Vozio sam bolje dizele sa 500k nego sa pravih 150 od ljudi koji su prvi i jedini vlasnici . Sve je stvar vozaca i odrzavanja . Ukupno stanje auta odredjuje cenu . To sto se kod nas kupuju samo najjeftinije krntije je posebna stvar . Ljudima se prodaje magla i to samo iz razloga jer se u 90% slucajeva prave da su popili svo znanje sveta . Dobra stara , ovce su za sisanje :)
  • Vozi: Fabia mk1, 2 x Octavia TDI mk1, Octavia vRS mk2

Van mreže Jocalaguna

  • Style
  • ****
  • Poruke: 127
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Svuda svrati Škodi se vrati
Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #98 poslato: Mart 04, 2018, 06:22:56 posle podne »
Slažem se samo ako mislite da je nemac mutav pa da proda auto od 80000 km a ne sa 480000 km onda je lud. Pa on ceni pare više od nas. Iz određenih izvora znam da nema uvezenog vozils a da mu nije vraćana km ili je nešto rađeno na njemu...
  • Vozi: Škoda Kodiaq 2.0 tdi 140 kw (190 KS) 4x4 DSG Style 2018 bela

Van mreže Vićsa

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #99 poslato: Jul 31, 2019, 10:46:40 pre podne »
Pozdrav. Iako kod mene dileme nije bilo, prelistao sam ovu temu čisto radi informacija :)
U procesu sam prodaje starog automobila i konfiguracije novog Medveda. Faktički sam već sve iskonfigurisao, ali može da se desi da odradim još neke sitne korekcije.

2.0 TSI će biti
Benzin lover sam oduvek, a i kilometraža mi nije velika da bi opravdala dizel. Pretežno gradska vožnja isto ide u korist benzinca.

Za sad je situacija takva da mi naručivanje direktno zavisi od prodaje Audija, ali presipam iz šupljeg u prazno ne bih li uspeo da naručim auto čim pre i da imam sreće da prodam Audi tačno kad treba (što je babi milo...) :)
  • Vozi: potencijalno Kodiaq 2.0 TSI

Van mreže djordje48

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 828
  • Total likes: 18
  • Ugled L&K: 19
  • Lokacija: Beograd
  • kad peres auto dobro zatvori vrata jer ce da curi
Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #100 poslato: Jul 31, 2019, 11:18:12 pre podne »
Kad pogledate mobile de i cekirate nesto da valja tj da je staro do 5 godina, da je prvi vlasnik i da prodavac govori samo engleski i nemacki onda znajte 100 ppsto da je to odlican auto. Naravno ovako nesto nema ispod 10 000 do 20 000 eura. Zaboravite da cete ispod 10 000 eura naci auto vise klase tipa oktavija a da valja u Nemackoj :( mozda ima ali retko. Jer sama logika kaze da su vozila tamo u startu skuplja. A kod turaka i sl ima kanti kakvih god hoces starih 10-15 godina koje su sve presle 132 000 i kostaju od 3000 do 8000 evra nesto. :o  ja prelazim 30 000 km gpdisnje pa ipak dizel. A takodje boli me kad vidim cifru vecu od 6l na tabli i kad brzo pada kazaljka :( naravno benzinac ce uvek biti u prednosti. Samo te muka natera da vozis dizel i plin. Nije niko mutav. Ali bolje i dizel i plincuga nego svinjobus =)) dizeli su kancerogeni, plin i metan su najcistiji. Zasto nema vise oktavije 1.4 na metan? Mada tu je autonomija bila problem i nema mnogo pumpi. TNG je super ali sam skeptik ugradnje TNG na TSI motore. Nisam se usudio takvo nesto a imao sam priliku da uzmem superb 2.0 TSI 200 KS. Mada on ima lose karike pa trosi ulje. Blago onome ko prelazi vise od 20-30 000 km godisnje i nikad mu na tabli nije potrosnja kao glavni meni :( :( :(
« Poslednja izmena: Jul 31, 2019, 11:24:26 pre podne djordje48 »
  • Vozi: SKODA SUPERB 2.0 TDI 103 KW 2015; SKODA FABIA 1.2 HTP 44 kw 2011
Gazdama su dani odbrojani. No X7 allowed!

Na mreži toleander

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #101 poslato: Jul 31, 2019, 11:26:21 pre podne »
Kao neko ko uopste nije imao dilemu prilikom izbora motorizacije za Kodiaqa, apsolutno podrzavam tvoj izbor motora.  :D
  • Vozi: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TSI 4x4 DSG 2019

Van mreže Super 20

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 81
  • Total likes: 1
  • Ugled L&K: 2
  • Lokacija: Makedonija
Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #102 poslato: Jul 31, 2019, 12:44:28 posle podne »
Ja pa ne bih kupio veliki SUV i benzin motor. Uzeo bi dizel svakako. Bas mislim da u gradu ce benzin znatno vise trositi od dizel nego na autoput i konstantnih 130km/h.
  • Vozi: Superb

Van mreže djordje48

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 828
  • Total likes: 18
  • Ugled L&K: 19
  • Lokacija: Beograd
  • kad peres auto dobro zatvori vrata jer ce da curi
Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #103 poslato: Jul 31, 2019, 12:51:19 posle podne »
Pogledajte petroheads kad je glavaski vozio superb mk3  280 KS do Zagreba i testirao adaptivni tempomat. Na 130 nije mogao ispod 9l da ga spusti. Kazem 130 po navigaciji, mozda je bilo blizu 140 po cajgeru :o

P.S sluzbeni superb =))

Takodje i ponovna prodaja. Ako niste jedan od onih kojima treba novac od prodaje polovnog automobila onda laganica. Mazlost vrcina ljudi muci muku sa novcem, skupi jedva neke pare i posle kad prodaje auto racuna na novac od tog polovnjaka i strepi da li ce brzo otici na oglasima :(  ko moze da kupi nov auto od 30-50 000 eura i da ga nakon 5 godina i 300 000 km predjenih vrati autocacku bez cimanja oko cene i odmah kupi opet novi, kapa dola i svaka cast :bravo: :bravo: :bravo:
  • Vozi: SKODA SUPERB 2.0 TDI 103 KW 2015; SKODA FABIA 1.2 HTP 44 kw 2011
Gazdama su dani odbrojani. No X7 allowed!

Van mreže Vićsa

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #104 poslato: Jul 31, 2019, 01:42:49 posle podne »
Treba definisati šta je to "znatno više". Taj parametar vrlo lako može da bude subjektivan.

Posle Alfe 147 i Audija 1.8 TFSI prilično sam siguran da imamo različite poglede na potrošnju i bitnost iste kod odluke (kod mene gotovo nikad nije ulazila u izbor, sem kad je naletela opcija za Mazdu CX5 gde je baš teško spustiti potrošnju i sa ekonomičnom vožnjom).
Na moju kilometražu od 10ak+ (do 15) hiljada kilometara se ne isplati da trošim više para za dizela pri samoj kupovini i na servise. Pogotovo što može da se desi da posle 5 godina opet odem na full rent varijantu za novi auto i uopšte ne preuzmem auto. Pet godina je dugačak period, ko zna šta se do tad desi. Za slučaj da preuzimam auto, znam šta preuzimam i to je ono što sam sam odabrao.

Auto je veliki i potpuno je normalno da troši. Na vazduh ne ide :)
Na menjaču sam prilično rentabilan (što veći stepen prenosa i što lakša noga na gasu). Ne znam kako će to da ide sa DSG, nemam iskustva.
  • Vozi: potencijalno Kodiaq 2.0 TSI