Anketa

Pročitaj prvu poruku i daj svoj glas: Kupiti 2.0 KODIAQ TDI ili TSI?

2.0TDI
25 (64.1%)
2.0TSI
14 (35.9%)

Ukupno glasova: 39

Autor Tema: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI  (Pročitano 7054 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Jocalaguna

  • Style
  • ****
  • Poruke: 127
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Svuda svrati Škodi se vrati
Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #45 poslato: Februar 15, 2018, 12:02:39 posle podne »
Pa i ja sam stvorio sličan utisak iako sam sad imao Elantru novu. Škoda i bolje drži cenu, mada će se Hyundai probiti kad tad, kvalitetni su.
  • Vozi: Škoda Kodiaq 2.0 tdi 140 kw (190 KS) 4x4 DSG Style 2018 bela

Van mreže WladaGTC

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #46 poslato: Februar 15, 2018, 12:24:42 posle podne »
Maksimus sasvim si upravu, ja volim da citam tvoje poruke jer pises iz licnog iskustva i uvek sve lepo i detaljno napises.  bravo2

Van mreže Jocalaguna

  • Style
  • ****
  • Poruke: 127
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Svuda svrati Škodi se vrati
Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #47 poslato: Februar 15, 2018, 12:30:20 posle podne »
Ja sam nov na forumu ali prija kad pročitaš nešto iz oskustva a pogotovo ako se slažeš.
  • Vozi: Škoda Kodiaq 2.0 tdi 140 kw (190 KS) 4x4 DSG Style 2018 bela

Na mreži Maksimus

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #48 poslato: Februar 15, 2018, 01:17:44 posle podne »
 beer1
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Na mreži hakkler

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #49 poslato: Februar 16, 2018, 02:09:06 pre podne »


a ako ti toliko smeta ne moras ni da citas teme gde sam ja pisao.

Malo je takvih..u zadnje vrijeme..


Uprava da obezbedi smajli koji jede kokice, sve cesce nam treba... :B=)

U potpunosti se slažem
10 sek...

Van mreže rocktheroad

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #50 poslato: Februar 16, 2018, 05:01:04 posle podne »
Ja sam se lomio izmedju 190 TDI i 180 TSI, prelazim smesno oko 7-8k godisnje, potrosnja mi nije problem. TSI motor je jedan od najpouzdanijih, ali je opet iz TDI sto se pouzdanosti i dugotrajnosti tice, naravno iz totalno subjektivne analize rekla-kazala foruma. TDI mnogo bolje drzi cenu, pa i to treba imati na umu. Ono sto je najveca nepoznanica je najava DPF za TSI motore, i kako ce se to odraziti na trenutne TSI motore i isporuke u ovoj godini.

Tako da sam odlucio se zaduzim jos vise, i cini mi se da bi trebao biti mirniji sa TDI motorom.
  • Vozi: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 2018 Style 190PS 4x4 DSG

Na mreži Maksimus

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #51 poslato: Februar 16, 2018, 05:13:10 posle podne »
Neces pogresiti,velika je verovatnoca da sada krecu isporuke tsi sa dpf.
Sto se pouzdanosti tice,ni jedan ni drugi se jos nisu pokazali,ali 5 godina si miran.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže Jocalaguna

  • Style
  • ****
  • Poruke: 127
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Svuda svrati Škodi se vrati
Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #52 poslato: Februar 16, 2018, 05:29:16 posle podne »
Ja uzeh 190ks pa kako bude, samo da će oba da troše hoće, dizel manje ali je skuplji. Veruj ja bi benzinca uzeo da se ne plašim potrošnje. Naravno pustiću da se malo razradi ali u startu počinjem sa mrenjem, kao kod predhodnog auta:do pla rezervoara pa pun do klika pištolja pa meri pa opet.
  • Vozi: Škoda Kodiaq 2.0 tdi 140 kw (190 KS) 4x4 DSG Style 2018 bela

Na mreži hakkler

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #53 poslato: Februar 16, 2018, 05:43:03 posle podne »
Kakav dpf na tsi.u?

Valjda Gpf ili ti gasoline particulate filter

Ne vidim uopce problem sa tim.
10 sek...

Na mreži Maksimus

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #54 poslato: Februar 16, 2018, 05:59:05 posle podne »
@Jocalaguna To je do dsg-a,vozi ga na 1050 odbrtaja,a onda je pola pedale "mrtvo"(takvo je mapiranje gasa,da stedi gorivo). Onda kad gurnes dalje od te "mrtve zone" on skapira da ti treba ubrzanje pa opali kickdown i krene.
Samo povuci rucicu jos jednom dole (za S mod menjaca) i to nestaje,drzi pravu brzinu i mnogo je responzivniji.
Medjutim posto je auto nov D mod jos nije "isprogramiran",posto on ima softver koji uci stil vozaca takod a ce se prilagoditi posle izvesnog vremena i neces imati taj "problem" u D modu. Primetices ako ga par puta ostrije nacepis da ce poceti da ti drzi brzinu duze.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže Jocalaguna

  • Style
  • ****
  • Poruke: 127
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Svuda svrati Škodi se vrati
Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #55 poslato: Februar 16, 2018, 06:19:07 posle podne »
Tako nekako, ako će da se programira naspram mene onda sam stvarno iznenađen prijatno, to nisam nigde pročitao do sad. Tako kažem malo mi čudno u odnosu na benzinca (čak i za turbo koje imam na poslu, mekše pale torbo od tdi), polako pa naglo krene, imam osećaj da tad više troši jer ne mogu ravnomerno da ubrzavam...
  • Vozi: Škoda Kodiaq 2.0 tdi 140 kw (190 KS) 4x4 DSG Style 2018 bela

Na mreži Maksimus

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #56 poslato: Februar 16, 2018, 06:40:11 posle podne »
Ne mozes ravnomerno da ubrzas jer ga dsg stavi u jako glupu poziciju. Postavi obrtaje na nekih 1000-1100rpm,odatle on jednostavno nema snage da ubrzava (kao ni bilo koji drugi motor) a pusti te da pritegnes pola gasa a da se nista ne desava(motor nema snage ni da podigne obrtaje jer je u previsokoj brzini). Kad gurnes preko pola( i on skapira da ti treba ubrzanje) on spusti brzinu ili 2 nize,podigne obrtaje i "zalepi" te,jer ode u obrtaje gde ima maksimalnu snagu i obrtni momenat. Kazem ti,ubacu u S mod menjaca (povuces rucicu jos jedan stepen dole) i on ce duze drzati brzinu (tj pravilnije ce saltati,nece ubacivati u najvisu brzinu pri 60 na sat) i onda mozes mnogi bolje da doziras gas (i auto je mnogo linearniji). Probaj,videces.
Inace dobra fora kad hoces da pretices a u D modu si je da samo pritisnes levu pedalicu na volanu (za brzinu nize),obidjes,on posle 10 sekundi vrati na automatsko saltanje (ili samo zadrzis desnu pedalicu 3 sekunde).
Kada gurnes rucicu menjaca desno (u full manuelni mod) auto se ponasa kao manuelni menjac,mozes da ga vozis prvom na 5 hiljada obrtaja al on nece sam presaltati.
To sa ucenjem stila vozaca ima veliki broj automatika.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže Jocalaguna

  • Style
  • ****
  • Poruke: 127
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Svuda svrati Škodi se vrati
Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #57 poslato: Februar 16, 2018, 06:52:32 posle podne »
Da da za ručno menjanje brzina znam, sad krećem za BG pa ću probati S.
  • Vozi: Škoda Kodiaq 2.0 tdi 140 kw (190 KS) 4x4 DSG Style 2018 bela

Van mreže Sammael

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #58 poslato: Februar 16, 2018, 07:37:37 posle podne »
S je šta, Sport?
  • Vozi: Škoda Karoq 1.5 TSI 2018 Style Lava Blue

Na mreži Maksimus

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #59 poslato: Februar 16, 2018, 08:33:41 posle podne »
Tako je.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4