Autor Tema: Kodiaq 2019 2.0 TDI 4x4 - prvi 1500 km moram voziti u niskim obratima  (Pročitano 690 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Julian The BearTopic starter

Kodiaq 2019 2.0 TDI 4x4 - prvi 1500 km moram voziti u niskim obratima
« poslato: Februar 03, 2019, 10:19:22 posle podne »
Otvaram Novu temu na preporuka Administratora.

E ovako ... 2 meseca sam raymisljao o novim autom i nakraja posle prduzeci izbor je pao na Kodiaq.
Prvi put u zivotu cu voziti Skoda...

Od autokuce su mi rekli da se ceka nekij 60-90 dana...

Naravno stavio sam od prilike sve sto je moglo staviti se... ali ne prosto da bi bilo tu nego da bi bilo korisno...

Kakve su vase iskustva sa cekanjem i dajte neke preporuke ako imate... oko samog auta

Konfuguracija je :

SERIJSKA OPREMA :
Spoljasnjost:
•Svetla Lajsne
•Branici u boji vozila
•Aluminijumske felne Triton 7J x 18"
•Pneumatici 235/55 R18
Unutrasnjost:
•3 - kraki multifunkcionalni kožni servo volan za radio, telefon i u dve ose
•Kožna ručica menjača
•Hrom paket
•Patosnice
•Lajsne Na Pragovima Vrata
Bezbednost, funkcionalnost, komfor:
•Airbag za vozača i suvozača, suvozačev Airbag sa deaktivacijom
•Prednji bočni airbag-ovi
•Vazdušne zavese
•Airbag za kolena vozača
•ESC – elektronska stabilnost sistema
•Climatronic – Trozonski klima uređaj sa kontrolnim panelom pozadi
•KESSY Sistem
• Sedista u kombinaciji stof/koza
•Elektro podizači prednjih i zadnjih stakala
•Elektro podesivi, sklopivi i grejni spoljašnji retrovizori
•LED Farovi sa AFS I funkcijom
•Teleskopski uređaj za pranje farova
•Grejači prednjih i Zadnjih sedišta
•Električno otvaranje i zatvaranje vrata prtljažnika
•Cruise control sa speedlimiter
•Prednja svetla za maglu sa corner funkcijom
•Prednji i Zadnji senzori za parkiranje
•Navigacioni Sistem Amundsen
• Automatska Kontrola Dugog Svetla
•Maxi dot u boji
• Blind Spot Monitor
• Off Road (za motore 1,4 TSI 4x4/110kw 6g, 1,4 TSI 4x4/110kw DSG, 2,0 TSI 4x4/132kw DSG, 2.0 TDI
4x4/132Kw 6g, 2,0 TDI 4x4/110kw DSG, 2.0 TDI 4x4/140kw DSG)
•Comfort telefoniranje sa WLAN, LTE i Wireless charging
• Rest Assistent
• Kamera Za Pomoc Pri Parkiranju Unazad
• Sun Screen za zadnja bočna stakla
• Prednji i Zadnje Osvetljenje Poda
• Unutrašnje Ambijentalno Osvetljenje (tip 1)
•Prednji i zadnji naslon za ruku
•Kontrola pri vožnji u brdima
•Unutrasnji retrovizor sa automatskim zatamnjenjem i senzorom za kišu
•Indikator pritiska u pneumaticima
•Start/stop sistem
•Coming home
•Disk kočnice pozadi
•Vozačevo i suvozačevo sedište podesivo po visini sa lumbalnom podrškom
•Tri sigurnosna pojasa pozadi, tri naslona za glavu pozadi
•Grejane dizne za pranje vetrobranskog stakla
•Nedeljiva zadnja klupa , deljiv i sklopiv naslon zadnjeg sedišta sa naslonom za ruku
•Svetla za čitanje
•Tonirana stakla
• Sunset
•Podsetnik sigurnosnog pojasa
•Priprema za dečije sedište
•Apple konekcija
•Program mreža
•Krovni nosači,srebrni
•Start/Stop sistem
•Osvetljenje poda
PLUS PAKET:
Alu felne 7J * 19
Park Assist
Front Assist – adaptivni tempomat do 160km/h
Elektro-podesiva sedišta za vozača i suvozača sa lumbalnom podrškom i memorijom
Virtuelna pedala
Dodatna oprema:
Metalik boja
Grejana šoferšajbna,senzor za kišu,light assist (PKV)
Mali kožni volana sa grejanjem (PLE)
Lane assist,blind spot detect,multifunkcionalna kamera(PWC)
Panoramski pregled,FUL Led zadnja svetla (PWG)
Pokretan panorama krov
Virtuelni kokpit (9S0)
Presvlake koža bež (PL1)
Ventilirajuća prednja sedišta (PHD)
Produžena garancija (EA9)
Navigacioni uređaj Columbus (RAE)
Sound sistem Canton (RA2)
Dvostrana patosnica gepeka (6SJ)
Alu felne Sirius (PJ6) 0EUR
« Poslednja izmena: Februar 07, 2019, 08:39:33 pre podne Karlheinz »
  • Vozi: Uskoro Skoda Kodiaq 2019 2.0 TDI 190hp Style Plus

Van mreže Julian The BearTopic starter

Odg: Kodiaq 2019 2.0 TDI 4x4 - prvi 1500 km moram voziti u niskim obratima
« Odgovor #1 poslato: Februar 05, 2019, 12:36:30 pre podne »
Au da vam kazem iskreno.. nemam strpljena... inace jesu Sirius ove felne sa po tri spice . Obecali su mi da stigne druga polovina Februara ali iskreno to me buni iz razloga sto koliko sam citao od drugih iskustvo... Kodiaq zna da se ceka dugo... jos negde sam pricitao da bez presvalke koza joa vise uticaju na rok isporuka.. pa mi zao mogao sam i crni ako je brze... sta znam....

Jer stvarno poatoji ova prica da prvi 1500 km moram voziti u niskim obratima da se motor razradi lepo
  • Vozi: Uskoro Skoda Kodiaq 2019 2.0 TDI 190hp Style Plus

Na mreži HellBlaze

Odg: Kodiaq 2019 2.0 TDI 4x4 - prvi 1500 km moram voziti u niskim obratima
« Odgovor #2 poslato: Februar 05, 2019, 01:02:57 pre podne »
Tako piše u uputstvu ali pošto imaš TDI, neće ti biti teško, veruj mi :) (niski obrtaji su ispod 3500)

Na mreži fobia24

Odg: Kodiaq 2019 2.0 TDI 4x4 - prvi 1500 km moram voziti u niskim obratima
« Odgovor #3 poslato: Februar 05, 2019, 02:04:41 posle podne »
Ja ne prelazim 2000 obrtaja maltane, dizel je to. 3500 su već poprilični obrtaji za dizela.
  • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI
error driver

Na mreži nidza

Odg: Kodiaq 2019 2.0 TDI 4x4 - prvi 1500 km moram voziti u niskim obratima
« Odgovor #4 poslato: Februar 05, 2019, 02:21:09 posle podne »
Samo niski obrtaji su recept da se upropasti motor, mora da se zavrti malo svaki dan. Za razradu je najbolje što više različitih režima, raznovrsna vožnja, bez maksimalnog opterećenja. Što bi značilo, bez punog gasa, ali slobodno kroz obrtaje, truditi se da bude u radnoj temperaturi i bez monotonije duge vožnje tempomatom.

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Na mreži fobia24

Odg: Kodiaq 2019 2.0 TDI 4x4 - prvi 1500 km moram voziti u niskim obratima
« Odgovor #5 poslato: Februar 05, 2019, 03:05:45 posle podne »
Dizel se vozi u nižim obrtajima od benzinca. Treba imati sluh, važno je da se ne muči motor. Za održavanje brzine na ravnom može bez problema da se vrti ispod 2000 obrtaja, 1500 mu najviše prija. Uzbrdo ne. Uzgred, sam bord preporučuje već na 1500 obrtaja šaltanje u višu brzinu, ali sistem je glup i ne vidi nekad uspon ili da vozilo ubrzava što tada ignorišem. Niski obrtaji ne unište motor, mogu uništiti zamajac ako vozač nema sluha i guši auto.
  • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI
error driver

Na mreži Maksimus

Odg: Kodiaq 2019 2.0 TDI 4x4 - prvi 1500 km moram voziti u niskim obratima
« Odgovor #6 poslato: Februar 05, 2019, 03:34:11 posle podne »
Ne znam-meni je auto ispod 2000 prilicno mrtav,tek na nesto ispod 2k se budi,a vuce i preko 4k.
Sto se niskih obrtaja tice-mene dsg nervira u D modu bas zbog toga sto ga drzi na preniskim obrtajima,redovno ga pusta da se vozi na 1100 obraja  =))
Sto se razrade tice,nemoj ga voziti pun gas u pocetku ali nemoj ni kao po jajima,najbitnije je da prolazi kroz sve obrtaje(monotona voznja i preterivanje sa niskim obrtajima isto nije dobra ideja).
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže Kide1978

Odg: Kodiaq 2019 2.0 TDI 4x4 - prvi 1500 km moram voziti u niskim obratima
« Odgovor #7 poslato: Februar 05, 2019, 03:41:48 posle podne »
DSG je mene oduševio, ima manjih mana ali krejnje zanemarljivih. Fantastično reaguje u svim situacijama.
Samo se prepusti DSGu i uživaj.

Van mreže Kide1978

Odg: Kodiaq 2019 2.0 TDI 4x4 - prvi 1500 km moram voziti u niskim obratima
« Odgovor #8 poslato: Februar 05, 2019, 03:43:47 posle podne »
Veći problem je, bar meni i već sam spominjao, glupi start-stop sistem i modovi vožnje koji se uvek po paljenju vozila vraća u NORMAL.

Na mreži Maksimus

Odg: Kodiaq 2019 2.0 TDI 4x4 - prvi 1500 km moram voziti u niskim obratima
« Odgovor #9 poslato: Februar 05, 2019, 04:17:58 posle podne »
DSG je mene oduševio, ima manjih mana ali krejnje zanemarljivih. Fantastično reaguje u svim situacijama.
Samo se prepusti DSGu i uživaj.
Ma prezadovoljan sam DSG-om osim tog preteranog spustanja obrtaja. Doduse posle se nauci(prema vozacu) pa duze drzi brzinu,ali zauvek zadrzi tendenciju da ubaci u previsoku ako uhvati priliku  :B=) . U S modu ovi problemi nestaju.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Na mreži jovan.ilic.89

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 761
  • Total likes: 7
  • Ugled L&K: 51
  • Lokacija: Власеница (Република Српска) - Београд
Odg: Kodiaq 2019 2.0 TDI 4x4 - prvi 1500 km moram voziti u niskim obratima
« Odgovor #10 poslato: Februar 06, 2019, 12:12:18 pre podne »
Jer stvarno poatoji ova prica da prvi 1500 km moram voziti u niskim obratima da se motor razradi lepo

Да не помислиш да сам ироничан/саркастичан - није лоше прочитати упутство које је стигло уз возило, има тамо стварно занимљивих ствари, иако сви ми знамо управљати возилом и пратећом опремом (углавном) па се најчешће не хватамо за књигу :) Ја сам тек након неколико дана од куповине нове Фабије узео да листам и изненадио се многим стварима...

Елем, у упуству све лијепо пише, није проблем придржавати се овога и тако "испоштовати" мотор, тј. процедуру. Слажем се на Ниџом да треба да се креће кроз обртаје и вози у разним режимима, што разноврсније, јер се у упутству нигдје не спомиње да треба килавити, него просто да се не користи преко 3/4 обртаја, што је у случају дизел мотора који завршава на 6000 = 4500 обртаја, што опет уопште није мало :)




« Poslednja izmena: Februar 06, 2019, 12:19:15 pre podne jovan.ilic.89 »

Na mreži HellBlaze

Odg: Kodiaq 2019 2.0 TDI 4x4 - prvi 1500 km moram voziti u niskim obratima
« Odgovor #11 poslato: Februar 06, 2019, 12:41:18 pre podne »
Moj diler je takodje potvrdio da tempomat moze da se koristi a narocito ako imas adaptive cruise

Van mreže Julian The BearTopic starter

Odg: Kodiaq 2019 2.0 TDI 4x4 - prvi 1500 km moram voziti u niskim obratima
« Odgovor #12 poslato: Februar 06, 2019, 07:55:12 pre podne »
Realno  :) bez tempomata , manje autoput vise grad i da ne idem preko 3000 . Za 1500 .. da se razradi motor izgleda je naj bolje ipak stani-kreni po gradu.. Sada ostaje da dodje i auto pa da okacim i ja slike :)
  • Vozi: Uskoro Skoda Kodiaq 2019 2.0 TDI 190hp Style Plus

Van mreže Filip BG

Odg: Kodiaq 2019 2.0 TDI 4x4 - prvi 1500 km moram voziti u niskim obratima
« Odgovor #13 poslato: Februar 06, 2019, 08:11:53 pre podne »
да се не користи преко 3/4 обртаја, што је у случају дизел мотора који завршава на 6000 = 4500 обртаја, што опет уопште није мало

Dobar dan  jovan.ilic.89,
ja sam shvatio malo drugačije. Obrtomer jeste graviran do 6000 obrtaja, ali je maksimalno dozvoljeno 5000 jer tu počinje crveno. Dakle, mislim da uputsvo kaže da ne treba voziti preko 3/4 od 5000 što dođe 3750 obrtaja. Sasvim dovoljno za dizel motor čak i pri preticanju. U normalnoj vožnji smo uglavnom na 2000 - 2500 obrtaja.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014

Na mreži jovan.ilic.89

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 761
  • Total likes: 7
  • Ugled L&K: 51
  • Lokacija: Власеница (Република Српска) - Београд
Odg: Kodiaq 2019 2.0 TDI 4x4 - prvi 1500 km moram voziti u niskim obratima
« Odgovor #14 poslato: Februar 06, 2019, 08:30:01 pre podne »
Исправно Филипе, ја сам направио превид док сам куцкао bravo2 У сваком случају је тих 3750 обртаја по минуту и више него довољно за "употребу"...ја лично годинама возећи дизела ријетко залазим у те обртаје, евентуално код претицања или повремено баш са циљем да се "прошетам" кроз обртаје, углавном у нижим степенима преноса због брзине која се постиже вожњом у тако (за дизела) високим обртајима :) Моја нормална вожња је правило "никад испод 1500" и оптимално око 2000 :)