Autor Tema: Uskoro: Nova Skoda Octavia 2020  (Pročitano 8060 puta)

1 Član i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži vlado985

  • Style
  • ****
  • Poruke: 168
  • L&Ke: 5
  • Lokacija: Bijeljina
Odg: Uskoro: Nova Skoda Octavia 2020
« Odgovor #150 poslato: Jun 04, 2019, 08:46:24 pre podne »
E ovo je vec skoro pa top, branik mnogo agresivniji kao i svjetla, ona gore iznad verzija je preobicna.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.4mpi 50kw AME

Van mreže Karlheinz

  • Administrator
  • ******
  • Poruke: 6752
  • L&Ke: 100
  • Lokacija: Beograd
Odg: Uskoro: Nova Skoda Octavia 2020
« Odgovor #151 poslato: Jun 04, 2019, 03:16:40 posle podne »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Na mreži Maksimus

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1430
  • L&Ke: 36
  • Lokacija: BG
Odg: Uskoro: Nova Skoda Octavia 2020
« Odgovor #152 poslato: Jun 04, 2019, 03:28:03 posle podne »
Sa ovih slika mi se cini da ovaj zakoseni oblik mozda cak i bolje legne nego dosadanji obicni karavanski.
  • Vozi: Superb Sportline 4x4

Van mreže Dilema

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 38
  • L&Ke: 4
  • Lokacija: Srebrenica
Odg: Uskoro: Nova Skoda Octavia 2020
« Odgovor #153 poslato: Jun 05, 2019, 01:40:20 posle podne »
https://www.autowereld.com/nieuws/spyshots/id/27844/nieuwe-skoda-octavia-bijna-in-zijn-blootje

A šta uradiše sa karavana, kao da su je povećali pa nisu znali šta da rade sa dizajnom novog prostra.
Naprijed je ok, ali zadnji  kraj nikako ne mirišem, kao ružna kombinacija Alfe 159 Sportwagon-a i Honde Accord.

Observer dobro primjeti za gril, da li je sugestija ili šta već ali i mene podsjeća  =))
Observer legenda, počasni admin, može li neko da ga ugura kao novinara u SAT.
  • Vozi: Škoda Superb 1.9 TDI Greenline

Na mreži hakkler

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1913
  • L&Ke: 81
  • Lokacija: Zg
Odg: Uskoro: Nova Skoda Octavia 2020
« Odgovor #154 poslato: Jun 06, 2019, 04:56:40 posle podne »
Vratašca za rezervar su veča nego na autobusu ili kamionu
10 sek...

Na mreži nidza

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1090
  • L&Ke: 33
  • Lokacija: Beograd
Odg: Uskoro: Nova Skoda Octavia 2020
« Odgovor #155 poslato: Jun 06, 2019, 05:17:30 posle podne »
Je'l realno da komentarišete masku? :) Ako obratite pažnju, vide se neki obrisi, npr zadnje staklo ide do kraja 5 vrata, kao kod O3.

Sent from my POCOPHONE F1  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Van mreže Dilema

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 38
  • L&Ke: 4
  • Lokacija: Srebrenica
Odg: Uskoro: Nova Skoda Octavia 2020
« Odgovor #156 poslato: Jun 07, 2019, 09:29:12 pre podne »
Vratašca za rezervar su veča nego na autobusu ili kamionu

Možda ostavljaju prostora i za utičnicu, kod plug-in verzije (mada je obično stavljaju naprijed), tu je možda i add-blue za disele itd.
Kada smo kod toga, plug-in za jedno 16-18 000 evra, bila bi zanimljiva opcija. Dobijamo 4x4 benzinac sa potrošnjom disela.
Još nabacimo plin na njega i pogon na tri goriva  =))

Maska i svijetla mi nekako uljepšaju auto ili ga nagrde.
  • Vozi: Škoda Superb 1.9 TDI Greenline

Na mreži Marjanke

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 569
  • L&Ke: 13
  • Lokacija: Gornji Milanovac
Odg: Uskoro: Nova Skoda Octavia 2020
« Odgovor #157 poslato: Jun 08, 2019, 09:08:10 posle podne »
Dilema, koji to sad dizel ima potrosnju ekstremno nisku da bi bila pandam?

Послато са SM-J415FN уз помоћ Тапатока


Na mreži observer

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 426
  • L&Ke: 18
  • Lokacija: Novi Sad
Odg: Uskoro: Nova Skoda Octavia 2020
« Odgovor #158 poslato: Jun 11, 2019, 12:21:21 posle podne »
Observer legenda, počasni admin, može li neko da ga ugura kao novinara u SAT.

Zamisli na sta bi tek tada licio taj casopis...  =))
  • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Karlheinz

  • Administrator
  • ******
  • Poruke: 6752
  • L&Ke: 100
  • Lokacija: Beograd
Odg: Uskoro: Nova Skoda Octavia 2020
« Odgovor #159 poslato: Jun 14, 2019, 07:17:04 posle podne »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže -nebojsa-

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1464
  • L&Ke: 60
  • Lokacija: Čačak
Odg: Uskoro: Nova Skoda Octavia 2020
« Odgovor #160 poslato: Jun 14, 2019, 10:15:56 posle podne »
Zamisli na sta bi tek tada licio taj casopis...  =))
Da da, kod vas bi termin Vrele gume tek dobio pravi smisao  =))
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Van mreže Karlheinz

  • Administrator
  • ******
  • Poruke: 6752
  • L&Ke: 100
  • Lokacija: Beograd
Odg: Uskoro: Nova Skoda Octavia 2020
« Odgovor #161 poslato: Jun 15, 2019, 12:06:13 pre podne »
Isti auto, druga scena, Octavia karavan IV.

  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Dilema

  • Ambition
  • ***
  • Poruke: 38
  • L&Ke: 4
  • Lokacija: Srebrenica
Odg: Uskoro: Nova Skoda Octavia 2020
« Odgovor #162 poslato: Jun 17, 2019, 09:47:40 pre podne »
Dilema, koji to sad dizel ima potrosnju ekstremno nisku da bi bila pandam?

Послато са SM-J415FN уз помоћ Тапатока

Kratko sam imao priliku da vozim Yarisa hibrid, nisam ja stekao utisak da su na otvorenom hibrid  štedljivi.
Veća težina+nema regenerativnog punjena i veće brzine znače da je hibrid više minus nego plus.
Više mi je se isplatio DS3 sa 1.4 HDI motorom sa približno 5 l potrošnjom, čak mislim da bi i obični 1.33 Yaris bio ekonomičniji.

50 km domet plugin-a, mislim da se isplati za većinu, ali za ljude koji se voze 2h+ dnevno znači otprilike da je odnos pola-pola.
Ima kolega Filip takodje sa foruma koji sa 2.0 CR Superbom 103 kw ima fenomenalnu potrosnju ispod 5l, moja je prosječna 4.4 l, mada stariji motor 1.9 PD TDI.
Tako da ne treba pandan ima i efikasnijih, 1.6 hdi, 1.6 TDI, 1.6 DCI, 1.5 DCI, sve mali diseli koji C klasu vozila guraju sasvim solidno i ekonomično.
1.5 DCI u Dusterima 4x4 5.03 l prosjek,
1.6 HDI na Berlingu prosjek 5-6 l,
1.6 HDI Pežo 301 4.4-5 l
1.3 Mjet Fiat 500L  5.3 l
1.9 JTD Fiat Stilo MW 4.8-5.6l (4.9 trenutna)
1.9 TDI Greenline Superb 2 - 4.4l skoro sve regionalnim putevima
Ovo je prosječna potrošnja koju sam lično mjerio i mislim da je često ispod realne potrošnje hibrida.

Pandan je teško naći, različita vozila, namjene, potrebe, stilovi vožnje.
Ja sam prezadovoljan recimo sa JTD Fiatovim motorima u Stilu, razocaran sa kombinacijom 1.3 Jmet i 500L.
Felicija mi je bila prva ljubav i najveća tuga, opet Superb 2 je možda najakvalitetnije auto koje sam imao.
Znam da je Mercedes udobniji i luksuzniji, BMW brži, Audi kvalitetniji i bolje dizajniran, ali optimum za mene je bio Superb.
Maksimum nije optimum, optimum je relativan i zavisi od sijaset faktora.

Za terenska vozila npr., potrošnja se mjeri više po satu rada nego po predjenim km, kao za traktor.
Koliku autonomiju i pozdanost očekivati od hibrida u pravoj terenskoj vožnji.
Najprije, nemaju obrtni momenat disela, nema onog igranja na kvačilu.

Mislim da je za dalje relacije još uvijek zakon disel.
Opet ponavljam mišljenja sam da u 95% slučajeva ne pravimo veću kilometražu od 100 km dnevno, tako da je plugin sa autonomijom na baterije od 50 km bombonica.
Ukratko radujem se ja hibridima, plugin, a naročito električnim vozilima jer: 4x4 bez mnogo doplate, veća pozdanost i lakše održavanje (nadam se), instant obrtni momenat, brzina...

Zamisli na sta bi tek tada licio taj casopis...  =))

Pokojni Alvirović se u grobu prevrće od same pomeni :)
Vrela Škoda, ko kaže da O3 ne valja?   :bravo:
  • Vozi: Škoda Superb 1.9 TDI Greenline

Van mreže -nebojsa-

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1464
  • L&Ke: 60
  • Lokacija: Čačak
Odg: Uskoro: Nova Skoda Octavia 2020
« Odgovor #163 poslato: Jun 17, 2019, 04:18:17 posle podne »
Masis poentu hibrida, a to je niska emisija izduvnih gasova, niska potrosnja u urbanim uslovima, niza potrosnja u odnosu na konvencionalne benzince.
Najveci proizvodjac hibrida - Toyota se od dizela vec gotovo oprostila. Sto naravno ne znaci da je dizel gotov; bice novih dizel automobila realno barem jos 10ak godina.
Problem je sto ce biti sve skuplji jer ce biti sve teze odrzavati korak sa novim normama izduvnih gasova. AdBlue, dpf, i ko zna sta jos. Vec sada pojedini automobili sa AdBlue/SCR trose i preko 10-12 litara ad blue na 10000 km.
Takodje subvencionisane cene hibridnih vozila u velikom delu EU, kao i manji harac pri registraciji cine jos jednu prevagu.
Cena odrzavanja je takodje niza za hibride nego za dizele.
Sve su to cinjenice koje odlucuju ko ce prodati flotu vozila i slicno. Naravno ne kod nas... :)
Nije potrosnja samo litara na 100 km.
Npr. novi Rav4 2,5HSD trosi realnih 6-6,5 lit/100 km kombinovane voznje. Kazerm realnih jer sam ja toliko video na bordu. Camry Hybrid cak i manje. CHR Hybrid prosek Cacak-Ljubljana nesto oko 4,5l/100km.
U gradu i regionalno manje, na auto putu nesto vise. Mada je takav slucaj i kod dizela i benzinaca; najvise trose na auto putu.
Servis za Rav4 2,5HSD kosta slicno kao za Yaris 1,5VVTiE. Informacija iz prve ruke  :)
Gresis i sto se tice regenerativnog punjenja, doduse ne toliko kod Yarisa; kod poslednje generacije hibrida efekat regenerativnog punjenja baterije je izrazeniji, mada svako kocenje i otpustanje gasa dopunjava bateriju. SUS motor i hibridni menjac (sklop menjaca, generatora i elektromotora; sa planetarnih zupcanicima) su stalno spojeni.
Po meni je tek plug in besmislica; ako vozis samo po 50km; tebi je realno i dovoljan cisto elektricni automobil; sto bi se cimao sa plug in-om?
Ako vozis duze relacije, kod nas na brdovitom Balkanu opet plug in nema smisla jer nema punjaca. :(
4x4 kod hibrida i elektroautomobila nije i nece biti zamena za 4x4 kod terenaca. Vec sada AWD hibridi nemaju nikakvu fizicku veziu izmedju prednjeg i zadnjeg pogona.
:)
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Na mreži nidza

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1090
  • L&Ke: 33
  • Lokacija: Beograd
Odg: Uskoro: Nova Skoda Octavia 2020
« Odgovor #164 poslato: Jun 17, 2019, 08:57:26 posle podne »
Što da ne bude dizela? Merc ima jedan aktuelni motor sa nultom emisijom NOx i bez emisije čađi, Bimer skoro nultom, a i ostali su emisije značajno smanjili. Doduše, bio je potreban ozbiljan pritisak sa svih strana, ali očigledno je da može i da može vrlo brzo sve da se reši, a nema godinu dana da smo svi otpisali dizele.


Itekako imaju budućnost, bez brige. Na otvorenom putu nema alternative za nisku potrošnju i veliki domet zasad. Benzinci su poprilično štediljvi i za privatnog vlasnika zadovoljavaju sve kriterijume, ali neće nikad biti bolji od dizela u potrošnji.

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style