Dobrodošao/la na škodaforumllRS.
Učestvuj u diskusijama - registruj se!

Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Da je krenula regeneracija DPF-a?  (Pročitano 15601 puta)

0 članova i 11 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže ljusasd

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #60 poslato: Mart 09, 2016, 22:27:33 posle podne »
Pošto sam prošle nedelje imao kvar na DPF-u na mom autu, mogu da zaključim da je dobro što na Škodama postoji signalna lampica kada se započne regeneracija.

Nemoj da Vas iziritira to kada se u nezgodnom trenutku upali lampica, nego ako ste u mogućnosti produžite vožnju i neka DPF odradi regeneraciju.

Verujte tim ćete spasiti veoma visoke troškove.

Na mom E200 CDI i uopšte Mercedesi nemaju signalnu lampicu i takoreći i ne osećate kada auto obavlja regeneraciju.
Samim tim na ovom autu mi je na 73000 km. puklo "saće" u DPF-u.
Pošto ovaj auto vozi najviše moja majka, utvrdili smo i šta se ustvari desilo. Ona vozi kada je na auto putu od 80 km/h do 100 km/h 6 tom brzinom, pa samim tim nema dovoljno obrtaja da bi se regeneracija valjano obavila. Relacija koje je obavljala sa auto su uglavnom SD-AR i lokal. Jedino kada ga ja vozim idem na duže puteve, a to je retko, jer u većini slučajeva vozim moj. Verovatno se igrom slučaja dešavalo da je prekidala regeneraciju i da se na kraju filter toliko zapušio da je u jednom trenutku napravio ogromnu temperaturu i na kraju unutra pukao.

Kako kažu u ovl. servisu DPF ima trajanje koliko i auto i nije predviđeno sa se menja. E sad pored kompjutera i mi kao vozači održavamo stanje DPF-a. Uzročnik češćeg prljanja DPF-a prepisuju gorivu i nije preporučena vožnja u malim obrtajima. Meni su čak rekli ako hoće majka da vozi 100 km/h na auto putu neka vozi u 5. toj jer motor ima veće obrtaje.

Pošto je auto mlad i ima relativno malu km. Ovl. servis iz Novog Sada je pokušao sa glavnima u Bg. da reši zamenu o trošku Mercedesa, ali smo bili odbijeni jer je auto van garancije i kako su rekli zbog lošeg goriva na šta ne mogu da utiču. U svakom slučaju dobio sam zamenski auto dok nismo rešili problem.

Ja mogu na kraju da kažem da sam u nesreći imao neku vrstu sreće, pa sam našao polovan sa "donatora" koji je prešao 25000 km. a uspeo sam da prodam moj DPF liku koji otkupljuje Katalizatore i DPF zbog "saća" tako da me je intervencija koštala oko 12% od cene novog.
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG Style i još po nešto

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #61 poslato: Maj 13, 2016, 22:44:08 posle podne »
Neki dan išao do Lazarevca i nazad službenom O3 2.0TDI.. na ulasku u grad (dakle oko 130km otvorenog puta), upalio mi je regeneraciju (obrtaji oko 1.000rpm u leru).

Danas popodne stigli u Sarajevo (Superbicom), isto tako.. upalio regeneraciju.

Uspeo sam da novom VCDS dijagnostikom priđem svim senzorima vezanim za ovu problematiku, pa ću za koju nedelju izneti ovde sva zapažanja. Ukratko, grad i magistrala pune filter (nakuplja se čađ), a autoput sa druge strane sagoreva čađ i smanjuje zapušenost filtera (pasivna regeneracija). Ako nema dovoljno "autoputa" u odnosu na "grad i magistralu", kompjuter pali aktivnu regeneraciju.

Van mreže nkteam

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #62 poslato: Maj 13, 2016, 22:49:49 posle podne »
Kod mene ista situacija...
Juce autoputem dosao NS->BGD i danas mi po BGDu posle 15min upalio regeneraciju (drzi obrtaje na 1k). Posle 20min gradske voznje (manji deo bio autoputem) regeneracija i dalje u toku, obrtaji na 1k.

Mada mi nije jasno zasto magistrala ne bi imala isti uticaj kao autoput? zbog manjeg broja obrtaja?

I da, ako imas neka iskustva sa ocitavanjima senzora vezanih za ovo, slobodno pisi... ima zainteresovanih za citanje :)
  • Vozi: Octavia 2.0tdi Style 2016

Van mreže ИгоР

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #63 poslato: Maj 13, 2016, 22:56:59 posle podne »
Па што се не јави жив био да одемо на једно "точено"?

Na mreži slobodanalex

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #64 poslato: Maj 14, 2016, 21:38:58 posle podne »
Neki dan išao do Lazarevca i nazad službenom O3 2.0TDI.. na ulasku u grad (dakle oko 130km otvorenog puta), upalio mi je regeneraciju (obrtaji oko 1.000rpm u leru).

Danas popodne stigli u Sarajevo (Superbicom), isto tako.. upalio regeneraciju.

Uspeo sam da novom VCDS dijagnostikom priđem svim senzorima vezanim za ovu problematiku, pa ću za koju nedelju izneti ovde sva zapažanja. Ukratko, grad i magistrala pune filter (nakuplja se čađ), a autoput sa druge strane sagoreva čađ i smanjuje zapušenost filtera (pasivna regeneracija). Ako nema dovoljno "autoputa" u odnosu na "grad i magistralu", kompjuter pali aktivnu regeneraciju.

to se i meni redovno dešava, čim uđem u grad posle duže vožnje autoputom pokrene regeneraciju. mislim da to ima neke veze sa onim VW softverom sa kojim su lažirali testove emisije co2
  • Vozi: Škoda Superb Combi 2.0 TDI CR 170hp 2010 Ambiente + Eibach Pro Kit

Na mreži neske

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #65 poslato: Maj 15, 2016, 18:51:12 posle podne »
Evo zanimljive aplikacije. Kontaktirao sam developera i kaze uskoro izlazi podrska za vise tipova motora. Mene je konkretno interesovalo za CAYC 1.6 TDI.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.applagapp.vagdpf_free

Sent from my LG-D802

  • Vozi: Golf MK6 2012 1.6TDI

Van mreže observer

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #66 poslato: Decembar 22, 2016, 21:43:51 posle podne »
Sta bi sa merenjima mirkuk? :)
Pratim ovu oblast vec skoro 7 godina jer jos od 2010 imam auto sa DPF (ni ne znajuci u sta se upustam) a vidim da se tek od nedavno malo vise pise o tome po domacim forumima, trebalo je malo vremena da se omasovi ovo pakleno parce gvozdja koje toliko muke zadaje.
Sada imam 96.000 km, DPF je jos u dobrom stanju ali mi se "javlja" na svakih 500 km (tacan je kao sat), sprovodi aktivnu regeneraciju ali bez lampice (nikada ne dozvolim da ga prekinem vise od 2-3 puta pa je zato lampica "mrtva", srecom...).
Ne volim benzince (iako sam ih vozio ceo zivot, sliom prilika) a zbog DPF cu izgleda zamrzeti i dizelase, iako su mi do sada bili i fetis i "religija" zbog potrosnje od 5 litara na 100km...
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017


Van mreže nkteam

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #67 poslato: Decembar 22, 2016, 22:40:49 posle podne »
Naisao sam na ovo:


Nisma znao da postoji "customer-initiated regeneration drive"? Kako ja mogu da pokrenem regeneraciju (npr kad mi odgovara)?
  • Vozi: Octavia 2.0tdi Style 2016

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #68 poslato: Decembar 23, 2016, 00:15:49 pre podne »
Kompjuter će sam pokretati aktivnu regeneraciju kada se nakupi dovoljno čađi u filteru.
Ako ga svaki čas prekidaš dok radi aktivnu regeneraciju (gradska vožnja, voziš par km pa ugasiš auto itd...), upaliće ti i lampicu DPF-a prilikom sledeće aktivne regeneracije, da ti da do znanja da ne gasiš auto već da voziš miško !!!
To je to što si pitao "customer-initiated regeneration drive".
Meni se to jednom upalilo, jer smo se smucali od plaže do plaže negde u Grčkoj tako da mu nisam dao mogućnosti da završi regeneraciju. Srećom, upalila se lampica kada smo krenuli ka bazi (nekih 100km od plaža). Regeneracija se relativno brzo završila i lampica se ugasila.. možda deset to dvadeset km vožnje.

Javim merenja... :)

Van mreže nkteam

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #69 poslato: Decembar 23, 2016, 15:58:19 posle podne »
Jasno je sta znaci kad se upali lampica, ali "customer initiated" znaci da je regeneracija inicirana od strane vozaca, sto nisam siguran da je uopste moguce.
  • Vozi: Octavia 2.0tdi Style 2016

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #70 poslato: Decembar 23, 2016, 22:11:10 posle podne »
Regeneraciju traži i inicira ECU, a u ovom slučaju je vozač taj koji istu izvršava/omogućava. Možda je nezgodno skrojen naziv, ali to je to...  bravo2

Van mreže srda1989

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #71 poslato: Januar 06, 2017, 11:11:39 pre podne »
Vozim oktaviju 1.6 tdi. Procitah ovu temu i do neba sam vam zahvalan :) Ja pola godine ubih glavu sto mi auto jedan dan ide bolje, jedan losije ... Jedan dan je bucniji, jedan tisi ... 90% voznje se odvija u gradskim uslovima (kreni-stani guzve) i skoro sam skapirao da kad mrdnem malo iz grada i sprzim je ljudski (magistrala 3com, max 4tom 2000-3000 obrtaja) motor se super ponasa narednih mesec dana. Lampicu dpf-a nikada nisam video upaljenu, valjda je to dobro :)

Inace da potvrdim, savet za saltanje u visi stepen prenosa je nebulozan. On meni na 1600 obrtaja u 4toj savetuje da saltam u 5tu. Ako to uradim, auto hoce da se ugusi, znaci bukvalno se trese ... Verujem da ovo mogu da isprave nekim update-om software-a ali cisto sumnjam da ih zanima da se time bave.

Hvala vam na informacijama i iscrpnim zapazanjima. Pozdrav i pun gas :D
  • Vozi: Škoda Octavia 1.6tdi 2010 Elegance

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #72 poslato: Januar 06, 2017, 12:23:48 posle podne »
Počeo sam pre par dana ponovo da se zanimam temperaturama i DPF-om. Žalosno je to što pasivna regeneracija skoro nikada nije u toku.. ulazna temperatura u DPF-u jednostavno nije dovoljna i uglavnom ide do 300C... .retko kada preko toga (a neophodno je konstantnih >350C). U gradskoj vožnji mislim da je nemoguće postići pasivnu regeneraciju, a na autoputu samo na visokim putnim brzinama (moja standardna brzina krstarenja 130km/h je nedovoljna). Jedino dugotrajnije ubrzavanje (pogotovo uz nagib na autoputu) bi krenulo da smanjuje nivo čađi u filteru.. ali sve je to kratkotrajno. Tako da je aktivna regeneracija neizbežna.

Javim se posle par nedelja sa još (konkretnijih) podataka.

 beer1

Na mreži ugi85

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #73 poslato: Januar 06, 2017, 13:41:12 posle podne »
Smanji prenosni stepen i dobices potreban broj obrtaja pri brzini od 130km/h.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #74 poslato: Januar 06, 2017, 14:04:45 posle podne »
pre otprilike dva meseca, primetio sam da se i meni motor zagusuje, zbog najgore gradske voznje, i smislim najskuplji model produvavanja DPF-a, EGR-a i cega sve - voznja 4-om pri brzini 120Km/H do Indjije, tj onog nazovi outlet shopping centra, reko ajd bolje i to nego da vozim ono bas ko debil samo da bi vozio ... posle toga srecniji su bili i auto i gospodja  ;)