Autor Tema: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI  (Pročitano 5738 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže KarlheinzTopic starter

Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« poslato: Januar 14, 2015, 01:05:52 pre podne »
To da je 1.2TSI (četiri cilindra) dovoljan za Oktaviju 3 je već postalo svima jasno, ali ljudima iz VW naročito - toliko jasno da ono što nas očekuje u sledeće 2-3 godine je potpuna zamena tog motora i downsizing na 1.0TSI (tri cilindra). Zbog sve strožijih EU saveta o potrošnji i regulativa po pitanju CO2, taj "silazak" je neminovan.
U tom još manjem po zapremini i trocilindričnom agregatu može se očekivati do 115KS, pa Fabia 3 nije jedina koja će ga dobiti. Rapid je takođe "viđen" dok se mnogi nadaju da neće - ali verovatno hoće - 1.0TSI ići će verovatno i u Oktaviju, pa čak i u Yeti.

Prvi downsizing u Škodi, čini mi se, bio je 1.8TSI sa 160ks, iz 2007, koji je bio odlična zamena za 2.0L. Išao je odmah u skoro sve verzije tadašnje Oktavije.
« Poslednja izmena: Januar 14, 2015, 04:17:45 pre podne Karlheinz Hell »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže KaSSaD

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #1 poslato: Januar 14, 2015, 01:57:34 posle podne »
Ma skoro cemo da vozimo 0.5 motore sa 2 cilindra i 5 turbina...  :(
fabia 1.4 16v/// Octy a5 RS /// E60+honda nc700s... whats next?...

Van mreže nebojsar

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #2 poslato: Januar 14, 2015, 02:50:09 posle podne »
U tom još manjem po zapremini i trocilindričnom agregatu može se očekivati do 115KS, pa Fabia 3 nije jedina koja će ga dobiti. Rapid je takođe "viđen" dok se mnogi nadaju da neće - ali verovatno hoće - 1.0TSI ići će verovatno i u Oktaviju, pa čak i u Yeti.

Sem ako cene nafte ne ostanu na ovom nivou, onda ovako nesto moze da se zaboravi. Cena od 1 evro za litar goriva ili 0.9 ili 0.8 je vise nego ok, plin ce se manje koristiti a ljudi ce manje da gledaju na potrosnju. Pogledaj akcije proizvodjaca elektromobila.
  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Van mreže Turbo

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1588
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 16
  • Lokacija: Beograd
Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #3 poslato: Januar 15, 2015, 11:50:00 pre podne »
Jel ima neki izvor? Ja mislim da ce to biti i ostati razliciti motori.

Huawei P6 TT

Fabia 1.2TSI 105PS Eibach Pro Kit | Civic 1.5 V-Tec Eibach Pro Kit

Van mreže nebojsar

  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Van mreže Turbo

  • Laurin&Klement
  • ******
  • Poruke: 1588
  • Total likes: 0
  • Ugled L&K: 16
  • Lokacija: Beograd
Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #5 poslato: Januar 15, 2015, 02:19:09 posle podne »
Mislim da je kljucno sledece: "The 1.0TSI.... EXPANDS the existing modular system consisting of 3-cylinder MPI and 4-cylinder TSI engines", tako da sam verovatno u pravu. Ovaj motor nece uticati na 1.2TSI, bar ne uskoro.
Huawei P6 TT
Fabia 1.2TSI 105PS Eibach Pro Kit | Civic 1.5 V-Tec Eibach Pro Kit

Van mreže nebojsar

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #6 poslato: Januar 15, 2015, 03:02:48 posle podne »
U pravu si.

The new TDI engines, which all comply with emissions standard EU6, are replacing all previous diesel engines (1.2 litre 3-cylinder TDI and 1.6 litre 4-cylinder TDI) in the Polo.

1.2 TDI i 1.6 TDI idu u vecna lovista. Sada ce tu biti 1.4TDI sa istom snagom "cipovan" na vise varijanti izlazne snage sa 77kw kao maksimumom. Mozda eventualno 1.6 TDI dostigne 135/140ks, pa bude zamena za 2.0

Koliko znam i ford ima nesto slicno 1.0 ecoboost motor, cini  mi se od 125ks koji ce verovali ili ne biti ugradjivan i u novi Mondeo.
  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Van mreže Filip

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #7 poslato: Januar 15, 2015, 03:42:22 posle podne »
moram da se ne složim, bar delimično :)

tsi: nema nikakvog smisla da ostaje 1.2 sa 90 i 110 konja, a da se uvodi 1.0 sa 95, 110 i 115

tdi: 1.4 će menjati 1.2 i 1.6 ali samo u Polu, kao što i piše, nema šansi da u Golfu bude 1.4 sa tri cilindra, pa tek onda 2.0 dizel sa 4, u to sam siguran, tim pre što bi onda tako bilo i u Oktaviji, previše prodaju ta dva modela s ovim motorom da bi se igrali, pa 1.6 ostaje, verovatno samo sa više snage, neće u penziju on skoro :D
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip
214 HP

Van mreže KarlheinzTopic starter

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #8 poslato: Januar 15, 2015, 06:21:01 posle podne »
Direktor Škode, pre tri dana reče, na pitanje da li će motor sa 3 cilindra ići u Superb: ne znam, možda, ali u Oktaviju - da!

Can you imagine that it will be powered by a three-cylinder Superb?

Currently, the enthusiastic discussion about downsizing. Our turbocharged three-cylinder have very good properties go well for gas. The Octavia is one we will definitely offer, but if they are suitable for Superb, it do not know yet. As part of the hybrid system possible in such a big car, but it will be four-cylinder engines in my opinion economical. (google transl.)

Ostatak ovde, gde možete pročitati i koliko kišobrana staje u novi Superb III  :B=)
http://www.autohit.cz/reportaze/128333-winfried-vahland-trivalec-v-octavii-urcite-bude
« Poslednja izmena: Januar 15, 2015, 06:27:44 posle podne Karlheinz Hell »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Na mreži Lignjoslav

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #9 poslato: Avgust 17, 2015, 10:14:48 posle podne »
1.0 TSI je poceo da se ugradjuje u aktuelnu verziju Pola, Ibize i A1, zaocekivati je da ce ga i Fabija uskoro dobiti. Zanimljivo je da ce nokon sto 1.0 TSI bude zamenio 1.2 TSI, u Fabiji vise nece biti motora sa 4 cilindra (s obzirom da nema RS verzije). :)
« Poslednja izmena: Avgust 17, 2015, 10:16:25 posle podne Lignjoslav »
  • Vozi: Fabia 1.2 HTTP://

Van mreže KarlheinzTopic starter

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #10 poslato: Februar 19, 2016, 01:30:07 pre podne »
Definitino ali ipak nezvanično, od MY2017 tj. 22 proizvodne nedelje, i Oktavija dobija novi 3-cilindrični 1.0TSi umesto 1.2TSI. Snaga ostaje ista 85KW tj. 110KS.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže mirkuk38

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #11 poslato: Februar 19, 2016, 07:18:11 pre podne »
Pa dobro, neka postoji kao opcija... samo neka ne diraju normalne motore i svi zadovoljni  :bravo:
Auto: Škoda Superb 2.0TDI MY2016 + Eibach Pro-kit + Revochip

Van mreže Filip

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #12 poslato: Februar 19, 2016, 08:44:28 pre podne »
izgleda da će biti 1.0 pa tek 1.4 tsi
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip
214 HP

Van mreže nebojsar

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #13 poslato: Februar 19, 2016, 09:15:32 pre podne »
Ako moze u Mondeo (1.0ecoboost 125ks) sto ne bi mogao u oktaviju.
  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Na mreži lipovaccc

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #14 poslato: Februar 19, 2016, 09:58:19 pre podne »
izgleda da će biti 1.0 pa tek 1.4 tsi

Pa neće biti ni ovog 1.4TSI nego ga zamenjuje 1.5TSI a 1.6TDI ide na 1.5TDI tako su bar pisali ...
Znači za jedno par godina da u fabiji očekujemo motor kao u tomosa sa dve turbine :D
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god