Autor Tema: Odg: Problem motor 1.5 TSI  (Pročitano 2791 puta)

0 članova i 114 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Karlheinz

Odg: Odg: Problem motor 1.5 TSI
« Odgovor #30 poslato: Avgust 31, 2019, 11:55:24 posle podne »
Naravno da VW (Škoda) neće dizati prašinu oko ovog "banalnog" problema, sve će se svesti na update softvera prilikom redovnog servisa i kraj priče. Mnogi (većina) neće ni znati, kao što i ne sazna bar 85% vozača, da im se radio "neki update nečega" dok im je vozilo bilo u servisu. Ako je u pitanju i opoziv, kao što piše gore, onda će verovatno morati obaveste kupce faličnih primeraka, i zamene im sporni deo - ako kupac dođe u servis.

Na briskoda se mogu pročitati primeri gde je kupac vratio Škodu 1.5tsi i dobio novac nazad, naravno vraćanje robe nije išlo baš glatko.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Na mreži sparkey

  • Test Drive
  • *
  • Poruke: 6
  • Total likes: 5
  • Ugled L&K: 1
  • Lokacija: Kragujevac
Odg: Problem motor 1.5 TSI
« Odgovor #31 poslato: Septembar 11, 2019, 05:34:08 posle podne »
Za sledeću nedelju mi je zakazano ažuriranje softvera u servisu. Nakon dodatnih provera su utvrdili da postoji nova verzija softvera za moj motor.
Javljam se sa prvim utiscima o ponašanju vozila nakon toga.
  • Vozi: Škoda Karoq 1.5 Style

Van mreže Karlheinz

Odg: Problem motor 1.5 TSI
« Odgovor #32 poslato: Septembar 11, 2019, 05:52:16 posle podne »
Kako ti se ponaša 1.5tsi sada, koliko često i u kojim situacijama pravi problem?
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Na mreži sparkey

  • Test Drive
  • *
  • Poruke: 6
  • Total likes: 5
  • Ugled L&K: 1
  • Lokacija: Kragujevac
Odg: Problem motor 1.5 TSI
« Odgovor #33 poslato: Septembar 11, 2019, 08:59:47 posle podne »
Postoje 2 manifestacije:
- Izraženo trzanje motora u 1. i 2. brzini dok ne dostigne radnu temperaturu. Po neki put sa javi i kad je motor zagrejan u nižem stepenu prenosa.
- Najneprijatnije je kada motor potpuno izgubi obrtni moment u toku vožnje i na ivici je da se ugasi. To su situacije u gradskoj vožnji kada se pri sporijem kretanju skreće u neku ulicu u 2. stepenu prenosa. To se dešava relativno često, u možda 20-30% slučajeva. Trebalo je vremena da se stvori navika da se ubaci u 1. da bi se izbegao ovaj rizik, ali se zato javlja neprijatno trzanje auta zbog niskog stepena prenosa.
  • Vozi: Škoda Karoq 1.5 Style

Na mreži vlado985

Odg: Problem motor 1.5 TSI
« Odgovor #34 poslato: Septembar 12, 2019, 08:26:45 pre podne »
Zna li se ima li ovih problema kod Skale 1.5tsi ?
  • Vozi: Škoda Fabia 1.4mpi 50kw AME

Na mreži observer

Odg: Odg: Problem motor 1.5 TSI
« Odgovor #35 poslato: Septembar 12, 2019, 09:33:11 pre podne »
Postoje 2 manifestacije:
- Izraženo trzanje motora u 1. i 2. brzini dok ne dostigne radnu temperaturu. Po neki put sa javi i kad je motor zagrejan u nižem stepenu prenosa.
- Najneprijatnije je kada motor potpuno izgubi obrtni moment u toku vožnje i na ivici je da se ugasi. To su situacije u gradskoj vožnji kada se pri sporijem kretanju skreće u neku ulicu u 2. stepenu prenosa. To se dešava relativno često, u možda 20-30% slučajeva. Trebalo je vremena da se stvori navika da se ubaci u 1. da bi se izbegao ovaj rizik, ali se zato javlja neprijatno trzanje auta zbog niskog stepena prenosa.


Ovo me je podsetilo na ono sto ja dozivljavam sa mojim 1.6 TDI (jedna od prvih serija iz 2010, navodno je to kasnije reseno izmenom softvera):
bez obzira na temperaturu motora, kod mene se auto u takvim situacijama ne gasi vec naprotiv, zbog odrzavanja ler gasa a "visokog" prenosnog odnosa u menjacu, u 2-brzini "jurne" do nekih 25-30 km/h neposredno posle prebacivanja brzine - sto je izuzetno neprijatno ako zelite da klizite sa 10-km/h kroz neki parking npr.
Da se to ne bi desavalo, moram ili da izbacim u ler pa da onda idem po inerciji ili da ubacim u prvu (desava se to isto i u prvoj ali je brzina manja, pa se lakse podnosi). Za vozaca pocetnika ovo bi bilo skroz nenormalno ponasanje i nekad se mislim sta bi bilo da resim da prodam takav auto - mislili bi da je neispravan.
Evo tako vozim vec skoro 10 godina (sto me je skoro oducilo od normalne voznje - pri skretanjima na raskrsnicama izbacujem u ler umesto da normalno ubacim u drugu pa sa 1.2 TSi jedva mogu da se naviknem opet na normalno ponasanje :))
Ocigledno je kod VW rec o dugoj istoriji softverskih "neusaglasenosti" kod "prvih macica". S tim da je kod 1.6 TDI to ispeglano brzo pa su vrlo retki slucajevi da se neko javno zalio na netu.
  • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži petarp031

Odg: Problem motor 1.5 TSI
« Odgovor #36 poslato: Septembar 12, 2019, 12:55:03 posle podne »
Nije to samo kod vv grupe duga istorija. Ko je vozio francuze, narocito benzince, redovna pojava poskakivanja, proletanja obrtaja ispod 800rpm pa cak i na potpuno novim vozilima, a narocito opremljenim magneti, sagem i valeo ECU- ima. Mene je 1.5tsi iz karoqa u voznji, na kretanjima i saltanjima bas podsetio na voznju peugeota, a to nisam ocekivao od vw.

Sent from my SM-A920F  

  • Vozi: Octavia RS mk1

Na mreži fobia24

Odg: Problem motor 1.5 TSI
« Odgovor #37 poslato: Septembar 12, 2019, 01:36:04 posle podne »
Oni reno tci u tvingu najviše osete. Vozio sam ih ogroman broj potpuno novih pre isporuke dileru i to je strašno, ali me kod njih posebno nervira ona knedla kad daš gas nekad prođe i dve sekunde da prihvati prvu reakciju. Kao kod kečeva starih dok je hladan.
  • Vozi: Oktavia RS 2.0TDI
error driver

Na mreži petarp031

Odg: Problem motor 1.5 TSI
« Odgovor #38 poslato: Septembar 12, 2019, 01:38:01 posle podne »
Da, to je na potpuno novom twingu 1.2tce gordini bas iritirajuce. Ja sam mislio da je do naseg goriva, ali vidis desava se i u SLO.

Sent from my SM-A920F  

  • Vozi: Octavia RS mk1

Van mreže ljusasd

Odg: Problem motor 1.5 TSI
« Odgovor #39 poslato: Septembar 13, 2019, 12:36:24 posle podne »
Za sledeću nedelju mi je zakazano ažuriranje softvera u servisu. Nakon dodatnih provera su utvrdili da postoji nova verzija softvera za moj motor.
Javljam se sa prvim utiscima o ponašanju vozila nakon toga.

Hvala na info. Evo ja sam upraVo kontaktirao istog Ovlašćenog u vezi ažuriranja softvera. Ostalo im je da mi jave da li se isto radi i na vozilima sa DSG menjačem pošto je moj Karoq sa DSG-om

Kod mene se to minimalistički oseća kad je auto hladan, jer DSG to nekako predupredi, kako ne znam. Vverujem kada bude hladnije napolju da će se to osetiti malo više.
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG Style i još po nešto