Autor Tema: Škodin motor 1.8 TSI  (Pročitano 10477 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži petarp031

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #15 poslato: Novembar 24, 2019, 06:50:44 posle podne »
Jos jedna stvar, svaki tsi agregat je savrsen od 2013.god, a dosta primera pokazuje da 1.8tsi od sredine 2011.godine nema bas nikakav problem. To pokazuje i katalog delova u kome stoji da revizioni klipovi, karike, dihtunzi idu za modele do 2011.godine. Inace, zet zupcenja bez vodene pumpe, klipovi, katike, bolcne, svi semerinzi i bukvalno svi dihtunzi od proverenih proizvodjaca ne bi trebalo da predju 400 do 450 eura.

Sent from my SM-A920F  

  • Vozi: Octavia RS mk1

Na mreži DonKihot

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #16 poslato: Novembar 24, 2019, 07:05:02 posle podne »
Ima varijanta ubrizgavanja tng-a u tečnoj fazi, bez korišćenja benzina. Nema možda baš za sve agregate i skuplja je varijanta, ali je potrošnja smešna, može da troši i manje litara tng-a nego benzina....

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока

  • Vozi: Škoda Octavia II SCOUT 2.0 PD TDI
Samo 4x4 B-)

Na mreži -nebojsa-

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #17 poslato: Novembar 24, 2019, 10:32:28 posle podne »
Dobro vece,
mesamo malo babe i zabe narodski receno; od pitanja koliko je pouzdana kupovina polovne A5FL 1.8TSI dodjosmo do toga da je moguce sve boljke 1.8tsi resiti za 1000€ a da zaboravljamo pritom da je to jedno 1/5 cene pominjanog automobila.
Problemi mogu da se rese, naravno; ali da li je u slucaju Octavije A5FL isplativo kupiti polovnjak koji te potencijalno kosta jos 1000+ € da bi normalno radio ono za sta je namenjen.
Cinjenica je da je motor u startu musicavo konstruisan, sve posle toga je gasenje pozara u garanciji :) Na srecu ili na zalost, nije jedini; niti kod VAG niti kod ostalih proizvodjaca. Na srecu majstora a na zalost vlasnika polovnjaka koji nije saniran u garanciji.
Lakse cu da prihvatim lose konstruisanu pumpu vode npr; zamenicu je preventivno; nego lose konstruisan motor.
Set pogonskog lanca sa klizacima jeste od 150+ €; ali bez lanca uljne pumpe; sa njime je oko 300€ ; ako se ne varam.
Takodje neko to treba da zameni; iz prakse-ovako napamet, ne postoji normativ za zamenu lanca koji je ispod 4-5 sati.
Za ovaj motor mozda i vise; i imajuci u vidu da lokalni majstori uzimaju barem 50€ za veliki servis kod vozila gde je to i predvidjeno (zupcasti kais); racunam da lanac nece niko raditi bez 100€ za ruke. Dodaj zaptivke, silikonsku diht masu, ulje.... eto troska.
Takodje primetan je (barem meni) trend kod nemackih proizvodjaca problematicno konstruisanih ili izradjenih pogonskih lanaca; od ovih VAG TSI; V6TDI u novijim Audijima; cuveni BMW N47 lanca, itd... Majku li im kapitalisticku  :)
Sto se potrosnje ulja tice, opet se vracamo na isplativost popravke.
Imam primera gde ljudi voze i po 400000 km motore koji trose ulje (u nekoj prihvatljivoj meri), a imam i primera gde je kompletni remont iliti "ful generalna" jedino resenje.
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

Na mreži petarp031

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #18 poslato: Novembar 24, 2019, 10:53:56 posle podne »
Nebojsa, ne mesamo babe i zabe, napisao sam cene delova i potencijalnih problema. Znam za barem dve octavie sa istim motorom gde ljude ne brine povecana potrosnja ulja, na 5000 km dosipaju litar i voze dalje. Isto tako znam za barem 5 octavia tdi gde je zamajac za zamenu, turbina za reparaciju, anlaser vapi za remontom, pa i dalje voze i ne pridaju znacaj tim stvarima. U pravu si, nije sve u ceni delova, kad bolje razmislim ljudi u BG su naviknuti da pored cene rada, majstori naplate i delove, cesto i preko 40 posto od realne vrednosti. Ako gledamo potencijalne probleme, kupcu necemo preporuciti ni jedan motor u ovom modelu, bilo da se radi o 1.9, 2.0tdi, preko 1.8 ili 2.0fsi, svaki ima svoju manu, samo je pitanje da li je resena ili je potencijalni kupac spreman da se uplete u resavanje problema.

Sent from my SM-A920F  

  • Vozi: Octavia RS mk1

Na mreži -nebojsa-

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #19 poslato: Novembar 25, 2019, 05:54:21 posle podne »
Mislio sam da mesamo u smislu isplativosti popravke naspram cene vozila.
To sto se voze poluispravni automobili druga je prica, delom vezana za standard a delom i za nasu kulturu.
Kad ne mozes da redovno odrzavas auto koji posedujes, kupio si pogresan (citaj preko finansijskih mogucnosti) auto.
Takode, svaki se majstor ugradjuje u cenu delova, svako u skladu sa trzistem i mogucnostima :)
To za motore u A5 se slazem, opet najbezbolnije 1.9tdi ali ako je iole redovno odrzavan.
Škoda Octavia 1.9TDI Elegance 2007 A5.5 Home Made

 


Pretraga Škoda foruma [Google]